14 C
València
Divendres, 5 desembre, 2025

VolRace arriba al Circuit Ricardo Tormo per a omplir d’acció la pista i el pàdoc

El Circuit Ricardo Tormo celebra aquest cap de setmana la VolRace Summer Edition. La concentració de vehicles més potent de l’automobilisme espanyol.

Milers de persones procedents de mitja Europa participaran en dos dies de molta acció a la pista del Gran Premi de Xest. Les tandes privades al traçat exterior es mesclaran amb les activitats de ‘drift’ al circuit interior.

Precisament els especialistes del pilotatge cremant roda seran protagonistes de dos de les activitats més espectaculars. El Kings of Europe i les Drift Spain Series duen a terme les seues espectaculars proves en les jornades de dissabte i diumenge.

Pilots provinents de deu països europeus al volant dels vehicles de tracció posterior més potents del mercat, amb les actualitzacions necessàries per a derrapar sobre l’asfalt, seran les estreles del Kings of Europe.

El pàdoc del Circuit Ricardo Tormo serà l’escenari d’una gran exposició de prop de mil cotxes. Per a aquests participants, i per als aficionats que compren les seues entrades, l’organització de VolRace ha programat un concert de l’artista alacantí Kidd Keo per a la vesprada de dissabte.

Les entrades estan a la venda en la pàgina web oficial de VolRace www.volrace.com i en les taquilles del Circuit Ricardo Tormo des de les 8.00 hores en l’accés principal del Circuit.

Últimes notícies

Desarticulada una banda que va robar més de 420.000 euros en bicicletes d’alta gamma en robatoris fulgurants

La Guàrdia Civil i la Policia Nacional detenen tres integrants relacionats amb 11 assalts en diversos punts del país

Els nous consellers juren el càrrec i Pérez Llorca fixa com a objectiu reforçar la confiança pública

El president apel·la a afiançar ponts institucionals, millorar la coordinació i estar 'més prop de la ciutadania' en l’inici del nou Consell

El president de la Generalitat recupera el valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla de llengua, identitat i política, i reclama que el valencià siga emprat amb normalitat pels càrrecs públics, independentment de la seua ideologia

Pérez Llorca configura un nou Consell amb onze conselleries i tres vicepresidències

El president manté quasi tot l’equip de Mazón, incorpora perfils del PP i crea les àrees de Presidència i Serveis Socials, Família i Infància

Un home mor en un pis de València després d’una agressió i el company de pis és detingut

Els serveis d’emergència confirmen la mort de la víctima i traslladen a un altre home amb traumatisme mentre la Policia Nacional investiga els fets

Una dona de 29 anys és assassinada a ganivetades a Alacant en un nou cas de violència masclista

La víctima ha sigut trobada sense vida al domicili on encara convivien; l’agressor, de 34 anys, s’ha suïcidat després dels fets

Juanfran Pérez Llorca pren possessió com a president de la Generalitat i obri una nova etapa marcada pel diàleg

El nou cap del Consell assumeix el càrrec després d’un acte solemne en què ha demanat “perdó” a les famílies de les 229 víctimes de la DANA del 29 d’octubre del 2024

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.