VolRace arriba al Circuit Ricardo Tormo per a omplir d’acció la pista i el pàdoc

El Circuit Ricardo Tormo celebra aquest cap de setmana la VolRace Summer Edition. La concentració de vehicles més potent de l’automobilisme espanyol.

Milers de persones procedents de mitja Europa participaran en dos dies de molta acció a la pista del Gran Premi de Xest. Les tandes privades al traçat exterior es mesclaran amb les activitats de ‘drift’ al circuit interior.

Precisament els especialistes del pilotatge cremant roda seran protagonistes de dos de les activitats més espectaculars. El Kings of Europe i les Drift Spain Series duen a terme les seues espectaculars proves en les jornades de dissabte i diumenge.

Pilots provinents de deu països europeus al volant dels vehicles de tracció posterior més potents del mercat, amb les actualitzacions necessàries per a derrapar sobre l’asfalt, seran les estreles del Kings of Europe.

El pàdoc del Circuit Ricardo Tormo serà l’escenari d’una gran exposició de prop de mil cotxes. Per a aquests participants, i per als aficionats que compren les seues entrades, l’organització de VolRace ha programat un concert de l’artista alacantí Kidd Keo per a la vesprada de dissabte.

Les entrades estan a la venda en la pàgina web oficial de VolRace www.volrace.com i en les taquilles del Circuit Ricardo Tormo des de les 8.00 hores en l’accés principal del Circuit.

Últimes notícies

El Festival dels Arts baixarà el volum nocturn a 80 decibels per a reduir el soroll

El Festival dels Arts limitarà el so nocturn a 80 decibels, deu menys que el màxim municipal, i instal·larà pantalles i limitadors acústics per a minimitzar l'impacte en els veïns.

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.