VolRace arriba al Circuit Ricardo Tormo per a omplir d’acció la pista i el pàdoc

El Circuit Ricardo Tormo celebra aquest cap de setmana la VolRace Summer Edition. La concentració de vehicles més potent de l’automobilisme espanyol.

Milers de persones procedents de mitja Europa participaran en dos dies de molta acció a la pista del Gran Premi de Xest. Les tandes privades al traçat exterior es mesclaran amb les activitats de ‘drift’ al circuit interior.

Precisament els especialistes del pilotatge cremant roda seran protagonistes de dos de les activitats més espectaculars. El Kings of Europe i les Drift Spain Series duen a terme les seues espectaculars proves en les jornades de dissabte i diumenge.

Pilots provinents de deu països europeus al volant dels vehicles de tracció posterior més potents del mercat, amb les actualitzacions necessàries per a derrapar sobre l’asfalt, seran les estreles del Kings of Europe.

El pàdoc del Circuit Ricardo Tormo serà l’escenari d’una gran exposició de prop de mil cotxes. Per a aquests participants, i per als aficionats que compren les seues entrades, l’organització de VolRace ha programat un concert de l’artista alacantí Kidd Keo per a la vesprada de dissabte.

Les entrades estan a la venda en la pàgina web oficial de VolRace www.volrace.com i en les taquilles del Circuit Ricardo Tormo des de les 8.00 hores en l’accés principal del Circuit.

Últimes notícies

Javi Guerra tanca la temporada amb un sabor agredolç malgrat la victòria davant el Barcelona

Javi Guerra celebra el triomf del València per 3-1 davant el Barcelona, però admet que la temporada deixa un sabor agredolç per les opcions perdudes de jugar a Europa.

València tanca la presentació de les germanors de la Rosada després de més de deu hores de desfilada

La Germanor de València ha posat fi a més de deu hores de presentacions de les 127 filials davant la Germanor Matriu de Almonte en La Rosada, abans de l'esperada processó de la Verge pel llogaret.

El València encadena la seua pitjor ratxa històrica sense competicions europees

El València encadenarà set temporades consecutives sense classificar-se per a competicions europees i superarà el seu rècord de dies seguits sense jugar en el continent, un contrast amb el seu exitós passat.

Carlos Espí celebra la permanència del Llevant com el millor moment de la seua carrera

Carlos Espí, autor del gol del Llevant davant el Betis, definix la permanència reeixida en La Cartoixa com el millor de la seua carrera i una salvació molt complicada fa uns mesos.

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.

El València domina al Barça però es queda sense premi a Mestalla

El València va sotmetre al Barcelona amb un setge constant en la primera part a Mestalla, però va malgastar diverses ocasions clares i va acabar firmant un 0-0 que li complica l'accés a la Lliga Conferència.

DocsValencia premia un retrat humà del moviment veïnal després de la DANA

La desena edició de DocsValencia reconeix documentals i curts que posen el focus en el moviment veïnal sorgit després de la DANA, la preservació de llengües minoritàries i la memòria del territori.