VolRace arriba al Circuit Ricardo Tormo per a omplir d’acció la pista i el pàdoc

El Circuit Ricardo Tormo celebra aquest cap de setmana la VolRace Summer Edition. La concentració de vehicles més potent de l’automobilisme espanyol.

Milers de persones procedents de mitja Europa participaran en dos dies de molta acció a la pista del Gran Premi de Xest. Les tandes privades al traçat exterior es mesclaran amb les activitats de ‘drift’ al circuit interior.

Precisament els especialistes del pilotatge cremant roda seran protagonistes de dos de les activitats més espectaculars. El Kings of Europe i les Drift Spain Series duen a terme les seues espectaculars proves en les jornades de dissabte i diumenge.

Pilots provinents de deu països europeus al volant dels vehicles de tracció posterior més potents del mercat, amb les actualitzacions necessàries per a derrapar sobre l’asfalt, seran les estreles del Kings of Europe.

El pàdoc del Circuit Ricardo Tormo serà l’escenari d’una gran exposició de prop de mil cotxes. Per a aquests participants, i per als aficionats que compren les seues entrades, l’organització de VolRace ha programat un concert de l’artista alacantí Kidd Keo per a la vesprada de dissabte.

Les entrades estan a la venda en la pàgina web oficial de VolRace www.volrace.com i en les taquilles del Circuit Ricardo Tormo des de les 8.00 hores en l’accés principal del Circuit.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morant ha reclamat més feminisme i defensa dels drets de les dones enfront del feixisme

La líder del PSPV ha lligat el 8M amb una crida a frenar el masclisme institucional i la violència digital, i ha reivindicat al PSOE com a alternativa. També ha citat avanços com l'SMI i els permisos per a defendre que el feminisme es traduïx en drets

Pastor (PP) ha acusat a Morant de guerres internes i ha posat el focus a Almussafes

El síndic del PP en Les Corts ha arremés contra la líder del PSPV pel conflicte a Almussafes i per la seua gestió. També ha citat el CNIO i ha carregat contra el Govern de Sánchez.

Morant defén l’expulsió de l’alcalde d’Almussafes i afirma que en el PSOE no caben señoros ni puters

La líder del PSPV-PSOE ha recolzat l'expulsió de Toni González i ha recalcat que el partit se situa del costat de les víctimes. També ha assenyalat conductes que considera assetjament i ha marcat límits interns.

Pérez Llorca anuncia ajudes de 6.000 €/hectàrea per a replantar cultius permanents

La Generalitat llança una línia de 26,7 milions, a 6.000 euros per hectàrea, per a agricultors amb pèrdues per la DANA de 2024. Exigirà densitat mínima per cultiu i se suma a inversions en camins, canalitzacions i regadiu.

Activistes porten làpides en la plaça de bous de València per a denunciar el suport del Consell a la tauromàquia

Un centenar d'activistes de AnimaNaturalis i CAS ha protestat enfront de la plaça de bous de València amb làpides amb noms de bous morts. Han demanat la fi de les ajudes públiques i de les corregudes.

Corberán demana un València protagonista i avisa de l’empremta de Quique davant l’Alabés

Corberán va afrontar la visita de l'Alabés amb Quique en la banqueta subratllant la identitat del València. Busquen encadenar dos victòries; Beltrán és baixa i Saravia entra.

El València vol afermar la seua escalada davant un Alabés amb l’estrena de Quique a Mestalla

El València busca enllaçar la seua segona victòria per a prendre aire respecte al descens davant un Alabés que inicia etapa amb Quique Sánchez Flores. Les baixes i les possibles estrenes marquen un dol directe a Mestalla

Emotiva sexta mascletà ‘in memoriam’ a Javi Nadal sota la pluja a València

La sexta mascletà de les Falles 2026 ha retut homenatge 'in memoriam' a Javi Nadal amb 194 quilos de pólvora, traca i 21 salves i un final aeri. Malgrat la pluja, el públic s'ha acollit sota paraigua i les autoritats han seguit el tret des del balcó.