Estos són els millors llocs de València per a fer fotografies d’Instagram

A Instagram és molt important la composició, l'enquadrament, la il·luminació, els filtres i els hashtags que utilitzem, però evidentment també hem de cuidar els espais per tal que siguen el més fotogènic possible i que puguen ajudar-nos a triomfar en la xarxa o sí més no, a anar aprenent a fer bones fotos. Per això ací t'ensenyem els millors llocs de València i per tal que tragues el major partit possible a les teues sessions de fotos, tant de retrats com de paisatges.

 

L'Albufera: El parc natural de l'Albufera és tot un 'must' per a qualsevol persona que busque els millors paisatges la Comunitat. L'Albufera oferix un paisatge en plena natura, i qualsevol moment és bo per a fotografiar-la, encara que per a sessions de fotos se sol recomanar anar quan cau el dia, ja que els colors del cel que es reflectixen en l'aigua poden acabar de donar el toc de gràcia a les nostres fotografies. És un dels llocs més utilitzats de València per a sessions de fotos de bodes i se'ns dubte un dels més bonics.

 

 

 

Una publicación compartida de Carlos Nieto (@carlosnietod) el

 

 

 

 

 

Una publicación compartida de Núria Nbr (@_nuriage) el

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Domingo amb sol i ascens de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge majoritàriament buidat, amb màximes en clar ascens i vent que es reforçarà en el nord de Castelló a última hora, abans d'un dilluns més variable.

Un sistema amb intel·ligència artificial prediu sequeres amb fins a sis mesos de marge

Un model desenrotllat a la Universitat Politècnica de València combina prediccions climàtiques, índexs de sequera i intel·ligència artificial per a anticipar sequeres amb fins a sis mesos d'antelació en la conca del Xúquer i altres regions semiàrides.

Un Camí de Santiago sense mòbils per a ajudar adolescents a desconnectar

Huit adolescents recorreran cinc dies del Camí de Santiago sense telèfons ni xarxes socials en un programa terapèutic que busca reduir l'addicció al mòbil i recuperar les relacions cara a cara.

Més de 4.600 persones usen els punts violeta municipals durant les Falles de València

Els sis punts violeta municipals instal·lats a València durant les Falles han atés 4.676 persones, totes per a labors d'informació i sensibilització, sense necessitat d'intervencions per agressions.

El València Basket busca reaccionar davant el cuer Granada per a frenar la seua mala ratxa

El València Basket rep al Granada després de tres derrotes seguides amb la necessitat de guanyar i retrobar-se amb el seu estil davant un rival cuer però perillós.

Gerard Moreno firma la seua millor mitjana golejadora per partit en les últimes cinc temporades amb el Vila-real

Gerard Moreno suma huit gols en quinze partits de Lliga i aconseguix la seua millor mitjana anotadora per partit de les últimes cinc campanyes amb el Vila-real, malgrat els seus problemes físics recents.

El Llevant firma la seua millor ratxa del curs amb huit punts en quatre jornades

El Llevant encadena quatre jornades sense perdre per primera vegada en la temporada, suma huit punts i s'aferra a la lluita per la permanència en LaLiga EA Sports.

Una concentració a València contra el racisme reclama l’empadronament com a dret bàsic

Una concentració a València contra el racisme denuncia la discriminació en lloguers, controls policials i accés a l'empadronament, i reclama servicis públics sense exclusions.