Un Policia Nacional evita que una dona es lleve la vida a Alzira

 

Un agent de la Policia Nacional franc de servei ha salvat la vida a una dona a Alzira quan es dirigia a un vehicle que hauria condicionat per semblar llevar-se la vida. El policia va observar en una zona apartada, un turisme estacionat amb una mànega connectada des del tub d’escapament a l’interior a través d’una finestreta.

Els fets van passar a principis de novembre, cap a les quatre de la vesprada, quan un policia lliure de servei circulava per una zona de la localitat valenciana d’Alzira, poc transitada per vehicles. En observar un turisme estacionat als voltants, davant d’una masia aïllada, s’hi va acostar i va observar que tenia una mànega connectada des del tub d’escapament a la finestra del darrere esquerre.

Ràpidament, després de comprovar que no hi havia ningú al seu interior, va alertar un indicatiu uniformat, per si hi pogués ser la persona que havia preparat el turisme a l’interior de la casa de pagés. Minuts més tard, el policia franc va observar una dona que eixia de la vivenda per dirigir-se al cotxe.

La dona en adonar-se de la seua presència, en un important estat de nerviosisme, li va manifestar la intenció de llevar-se la vida, per la qual cosa l’agent es va identificar per intentar tranquil·litzar-la. Es dona la circumstància que als voltants de la vivenda hi havia un gos de raça perillosa, que va dificultar l’acostament amb la víctima.

Finalment, gràcies a la perícia de l’agent franc la dona va eixir a l’exterior de la vivenda, i encara que va rebutjar ser traslladada a un hospital per un indicatiu sanitari, els policies que van arribar al lloc van localitzar la seua parella que se’n va fer càrrec.

 

Últimes notícies

Neal Sako celebra una classificació històrica del València Basket per a la Final Four de l’Eurolliga

Neal Sako destaca el treball de tota la temporada i reconeix que, encara que la Final Four no era l'objectiu inicial, cada victòria va anar alimentant l'ambició del València Basket.

El Roig Arena es rendix al València Basket després d’aconseguir la seua primera Final Four de l’Eurolliga

El València Basket certifica la seua primera classificació per a una Final Four de l'Eurolliga davant el Panathinaikos, amb un Roig Arena ple i bolcat en la celebració.

El València Basket es classifica per a la seua primera Final a Quatre després d’atropellar al Panathinaikos

El València Basket va derrotar amb autoritat al Panathinaikos en el quint partit de quarts d'Eurolliga (81-64) i es va classificar per primera vegada per a la Final a Quatre.

El Sevilla remunta un 2-0 inicial i arranca un valuós empat a Vila-real

El Vila-real es va avançar 2-0 amb punts de Gerard Moreno i Georges Mikautadze, però el Sevilla va reaccionar abans del descans i va rescatar un empat amb els gols d'Os i Kike Salas.

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.

Educació eleva al 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga docent en la Comunitat

La Conselleria d'Educació situa en el 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga indefinida del professorat no universitari, mentres sindicats mantenen la pressió i acudixen a una nova taula de negociació.

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.