Anuncios

Un Policia Nacional evita que una dona es lleve la vida a Alzira

 

Un agent de la Policia Nacional franc de servei ha salvat la vida a una dona a Alzira quan es dirigia a un vehicle que hauria condicionat per semblar llevar-se la vida. El policia va observar en una zona apartada, un turisme estacionat amb una mànega connectada des del tub d’escapament a l’interior a través d’una finestreta.

Els fets van passar a principis de novembre, cap a les quatre de la vesprada, quan un policia lliure de servei circulava per una zona de la localitat valenciana d’Alzira, poc transitada per vehicles. En observar un turisme estacionat als voltants, davant d’una masia aïllada, s’hi va acostar i va observar que tenia una mànega connectada des del tub d’escapament a la finestra del darrere esquerre.

Anuncios

Ràpidament, després de comprovar que no hi havia ningú al seu interior, va alertar un indicatiu uniformat, per si hi pogués ser la persona que havia preparat el turisme a l’interior de la casa de pagés. Minuts més tard, el policia franc va observar una dona que eixia de la vivenda per dirigir-se al cotxe.

La dona en adonar-se de la seua presència, en un important estat de nerviosisme, li va manifestar la intenció de llevar-se la vida, per la qual cosa l’agent es va identificar per intentar tranquil·litzar-la. Es dona la circumstància que als voltants de la vivenda hi havia un gos de raça perillosa, que va dificultar l’acostament amb la víctima.

Finalment, gràcies a la perícia de l’agent franc la dona va eixir a l’exterior de la vivenda, i encara que va rebutjar ser traslladada a un hospital per un indicatiu sanitari, els policies que van arribar al lloc van localitzar la seua parella que se’n va fer càrrec.

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Barça obri els quarts de la Copa del Rei davant Recol·lectes Valladolid i Enforne-Huesca els tanca

El Barça, dominador del torneig, inaugurarà el 5 de juny els quarts de final de la Copa del Rei d'handbol davant Recol·lectes Atlètic Valladolid, mentres que Enforne Alacant i Bada Huesca tancaran la jornada en el Centre de Tecnificació d'Alacant.

AVA-ASAJA alerta de la sembra d’arròs més cara per l’encariment del gasoil i la urea

AVA-ASAJA calcula que els arrossers de l'Albufera pagaran uns 3 milions d'euros més esta campanya per l'augment del 7% dels costos, especialment en gasoil i urea.

Segona jornada de vaga docent: sindicats eleven el seguiment al 75% enfront del 32% que xifra Educació

La segona jornada de vaga indefinida del professorat en la Comunitat Valenciana registra un seguiment del 32,11% segons la Conselleria d'Educació i del 75% segons els sindicats, que mantenen les protestes i reclamen una negociació real.

Muñoz nega una gran decepció socialista i confia que Compromís reactive a l’electorat d’esquerres

José Muñoz rebutja que hi haja molts socialistes decebuts i veu en Compromís un aliat per a recuperar a l'electorat d'esquerres que es va abstindre en 2023, destacant el lideratge de Pedro Sánchez en l'espai progressista.

Compromís reunix més de 5.000 avisos per possibles pisos turístics il·legals a València

Compromís afirma que la web quenotetiren.com ha rebut més de 5.000 denúncies veïnals sobre possibles pisos turístics il·legals a València i acusa el govern local d'inacció davant la crisi de vivenda.

Braxton Key prova una màscara per la seua fractura nasal i seguix en dubte davant el Panathinaikos

Braxton Key es testa amb una màscara protectora per a la seua fractura nasal, però la seua presència en el decisiu València Basket-Panathinaikos d'Eurolliga seguix en l'aire.

Vox trasllada el debat sobre la prioritat nacional als ajuntaments i l’aparca en Les Corts

Vox deixa en pausa la seua iniciativa sobre prioritat nacional en Les Corts i centra ara la batalla política als ajuntaments, on es tramita la regularització extraordinària d'immigrants.

Grup Pamesa manté un 2025 estable i eleva la seua facturació a 1.147 milions

Grup Pamesa va tancar 2025 amb una facturació consolidada de 1.147 milions, un lleuger creixement de l'1%, i encara 2026 com un exercici complex per l'encariment de l'energia i la reducció de drets d'emissió.
Anuncios