Excarceren a una persona en quedar atrapada en un vehicle després d’un accident en la V-30 a Xirivella

Efectius del Consorci Provincial de Bombers de València han excarcerat a una persona que ha quedat atrapada a l’interior d’un vehicle en un accident de trànsit en la V-30 a Xirivella, en la incorporació a la A-3.

El sinistre, en el qual s’han vist implicats dos vehicles, ha ocorregut en la vesprada d’este dissabte. Fins al lloc han acudit una dotació i sergent de Paterna i una dotació de Torrent.

Els ocupants de tots dos vehicles han estat atesos per mitjans sanitaris, ha informat el cos provincial en les seues xarxes socials.

<

>
D’altra banda, dotacions d’Alzira i Xàtiva han actuat en l’accident d’un camió que transportava missatgeria en l’A-7 i que s’ha incendiat. El cap tractor ha quedat completament calcinat. Els dos ocupants del vehicle han eixit pel seu propi peu.

Finalment, a Meliana, efectius de bombers han rescatat a un treballador que havia quedat atrapat per un peu en una màquina en una empresa de la localitat. Han intervingut una dotació de la Pobla de Farnals i diversos comandaments. Una vegada alliberat s’han fet càrrec mitjans sanitaris.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dimitrievski confia en el cansament de l’Atlètic i demana estrényer a Mestalla

Stole Dimitrievski considera que l'Atlètic de Madrid arribarà més cansat a Mestalla per la Champions i demana al València un partit intens per a aprofitar l'ocasió.

Detingut en l’aeroport d’Alacant-Elx amb 3,5 quilos de cocaïna ocults en una maleta

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 27 anys en l'aeroport d'Alacant-Elx després de trobar 3,5 quilos de cocaïna ocults en un doble fons de la seua maleta, classificada com a equipatge rush.

La comissió de vivenda d’Alacant seguix malgrat l’informe que limita les compareixences

La comissió municipal sobre les irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan manté les seues sessions de l'11 i 22 de maig malgrat un informe del secretari que desaconsella citacions i restringix les compareixences.

L’Audiència de València rebutja la recusació de la jutgessa que investiga la DANA

L'Audiència de València ha desestimat l'intent d'una acusació particular d'apartar a la jutgessa que investiga la gestió de la DANA i ha avalat la seua decisió de no tramitar l'incident de recusació.

Jupol denuncia la tardana mobilització de la Policia Nacional durant la dana de 2024 a València

El sindicat Jupol acusa la Direcció Superior de València de reaccionar tard davant la dana de 2024 i de deixar sense desplegar a unitats preparades mentres es derivava als agents al 112 com a voluntaris per a retirar fang.

El pallasso alacantí David García Coll lidera Kurios, l’espectacle de Circ del Sol a Alacant

L'artista alacantí David García Coll encarna a un científic idealista del segle XIX en Kurios, el muntatge de Circ del Sol que arribarà a la Platja de Sant Joan del 16 de juliol al 23 d'agost.

L’Eurocambra alça la immunitat a Alvise Pérez perquè siga jutjat per assetjament a la fiscal Gisbert

El Parlament Europeu ha alçat la immunitat parlamentària de Luis Alvise Pérez, líder des Va acabar la Festa, perquè el Tribunal Suprem puga investigar-li per presumpte assetjament a la fiscal de delictes d'odi Susana Gisbert.

La jutgessa que investiga la DANA citarà a Carlos Mazón com a testimoni després de la decisió de l’Audiència

La jutgessa del Jutjat 3 de Catarroja posposa la citació com a testimoni del expresident de la Generalitat Carlos Mazón fins que l'Audiència de València resolga el seu recurs per a personar-se en la causa per la DANA.