13 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

Excarceren a una persona en quedar atrapada en un vehicle després d’un accident en la V-30 a Xirivella

Efectius del Consorci Provincial de Bombers de València han excarcerat a una persona que ha quedat atrapada a l’interior d’un vehicle en un accident de trànsit en la V-30 a Xirivella, en la incorporació a la A-3.

El sinistre, en el qual s’han vist implicats dos vehicles, ha ocorregut en la vesprada d’este dissabte. Fins al lloc han acudit una dotació i sergent de Paterna i una dotació de Torrent.

Els ocupants de tots dos vehicles han estat atesos per mitjans sanitaris, ha informat el cos provincial en les seues xarxes socials.

<

>
D’altra banda, dotacions d’Alzira i Xàtiva han actuat en l’accident d’un camió que transportava missatgeria en l’A-7 i que s’ha incendiat. El cap tractor ha quedat completament calcinat. Els dos ocupants del vehicle han eixit pel seu propi peu.

Finalment, a Meliana, efectius de bombers han rescatat a un treballador que havia quedat atrapat per un peu en una màquina en una empresa de la localitat. Han intervingut una dotació de la Pobla de Farnals i diversos comandaments. Una vegada alliberat s’han fet càrrec mitjans sanitaris.

 

Últimes notícies

3-0: El Vila-real es deixa portar en Leverkusen

L'equip va tancar la liguilla amb una nova derrota davant un Bayer Leverkusen molt superior que va certificar la seua passada. Tillman va firmar un doblet i Grimaldo va sentenciar.

Leverkusen passa per damunt d’un Vila-real sense pols: 3-0 i adeu en Champions

El Vila-real va tancar la seua participació en la Lliga de Campions amb un 3-0 en Leverkusen. L'equip alemany, molt superior, va certificar la seua passada amb un doblet de Tillman i un gol de Grimaldo.

El Leverkusen devora al Vila-real al descans: 2-0 i doblet de Tillman

El Bayer Leverkusen, obligat a guanyar per a passar de ronda, es va anar al descans 2-0 després d'una primera part de domini absolut. Tillman ha firmat els dos gols.

Cepeda es presenta amb l’Elx: vol ajudar als objectius del club i fer-se un nom

L'extrem xilé es va presentar amb contracte fins a 2030 i es va fixar com a metes ajudar als objectius del club i fer-se un nom, confiat en una ràpida adaptació.

La neu dona pas a vents de fins a 150 km/h amb desenes d’incidències i una treballadora ferida

Les nevades han remés al migdia i el vent s'ha intensificat, amb ratxes de fins a 150 km/h que han provocat caigudes d'arbres, tancaments i una ferida a Altea. Alacant ha concentrat la majoria d'incidències i part del transport s'ha vist afectat.

Diatta entra en l’onze del Vila-real i Equi Fernández és titular en el Leverkusen

El Vila-real incorpora a Alassane Diatta com a gran novetat davant el Leverkusen, mentres l'argentí Equi Fernández estarà d'inici. Els dos tècnics carreguen la medul·lar per a guanyar ritme i control.

ERC defén una confluència nacionalista enfront de les polítiques reaccionàries

Rufián ha defés teixir un espai comú entre forces nacionalistes per a respondre a un escenari que qualifica de reaccionari. Junqueras ha apel·lat a aportar esperança i ha reivindicat el nou model de finançament autonòmic.

Ferida una operària municipal a Altea per la caiguda d’un arbre al pati d’un col·legi

Una treballadora de l'empresa pública d'Altea ha resultat ferida al cap després de la caiguda d'un arbre en un col·legi. La província roman en alerta taronja per vent, amb ratxes molt fortes, desenes d'incidències i més de 180 intervencions en la capital.