‘Ací crema el cor d’una falla’: El missatge de la JCF arriba a tota València

 

Esta nit de diumenge, la Junta Central Fallera (JCF) ha començat a dur a terme una acció en la que, en total, es pintaran les 382 demarcacions a on es planten les benvolgudes Falles de la ciutat de València.

 

«Enguany, la situació sanitària no ens permetrà disfrutar de l’art i la sàtira dels artistes fallers, però tot i això, des de l’organisme autònom municipal hem volgut dur a terme esta iniciativa per a donar visibilitat i posar en valor a les comissions falleres. D’eixa manera, tot el món que passe pels nostres enclavaments es donarà compte que allí es planta i es crema una Falla, la de cada un dels nostres barris», han explicat des de la JCF.

 

Una acció que durà per lema «ACÍ CREMA EL COR D’UNA FALLA», acompanyada pel ja tradicional «Tornarem». Una frase que vol fer relació a què en eixe punt deixem dipositades les il·lusions i els cors dels valencians cada mes de març. «Allí tenim el cor encés, com a comissió i com a Falla. Allí plantem i allí cremem, iniciem i posem final al cicle faller i allí ressorgirem. Perquè continuem amb força, amb passió. Tornarem a plantar, Tornarem a cremar», sentencia la Junta Central Fallera.

 

Es tracta d’una plantà simbòlica

Des de la JCF expliquen que es tracta d’una plantà simbòlica amb la que s’han despertat este dilluns 15 de març, sentint l’empremta d’una emoció compartida. Perquè, tot i els temps difícils que han tocat viure, les Falles no s’apaguen.

 

Per motius de seguretat, han anunciat que no hi hauria cap informació sobre el recorregut ni l’horari en què es pintarà cada demarcació. Per això, la Delegació de Mitjans i Comunicació, ateses les peticions dels mitjans de comunicació, ha decidit fer un primer enviament de material fotogràfic per a la premsa escrita. 

 

Falles infantils virtuals

Per altra banda, la Delegació de Falla, en col·laboració amb la Delegació de comunicació, han creat unes falles infantils virtuals, fetes amb els diferents ninots que les xiquetes i xiquets van enviar per a fer possible l’Exposició del ninot 2021 en línia.

 

Últimes notícies

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.

Educació proposa pujar 120 euros el salari als docents valencians en 2027

La Conselleria d'Educació planteja als sindicats una pujada salarial de 120 euros en el complement específic autonòmic per a 2027 i manté una proposta de ràtios similar a l'anterior, amb ajustos en infantil i en les substitucions en Primària.

Baleària culmina la presa de control dels actius d’Armes Trasmediterránea a Canàries

Baleària assumix el control de les rutes d'Armes Trasmediterránea a Canàries i connexions amb la Península, amb més de 50 vaixells, 4.500 empleats i un pla inversor de 45 milions.

Nou ferits i llargues retencions per l’incendi d’un cotxe en l’AP-7 a la Vila Joiosa

El xoc entre quatre vehicles en l'AP-7 a l'altura de la Vila Joiosa va provocar l'incendi d'un cotxe, va deixar nou ferits amb contusions i esquinços cervicals i va causar importants retencions.