‘Ací crema el cor d’una falla’: El missatge de la JCF arriba a tota València

 

Esta nit de diumenge, la Junta Central Fallera (JCF) ha començat a dur a terme una acció en la que, en total, es pintaran les 382 demarcacions a on es planten les benvolgudes Falles de la ciutat de València.

 

«Enguany, la situació sanitària no ens permetrà disfrutar de l’art i la sàtira dels artistes fallers, però tot i això, des de l’organisme autònom municipal hem volgut dur a terme esta iniciativa per a donar visibilitat i posar en valor a les comissions falleres. D’eixa manera, tot el món que passe pels nostres enclavaments es donarà compte que allí es planta i es crema una Falla, la de cada un dels nostres barris», han explicat des de la JCF.

 

Una acció que durà per lema «ACÍ CREMA EL COR D’UNA FALLA», acompanyada pel ja tradicional «Tornarem». Una frase que vol fer relació a què en eixe punt deixem dipositades les il·lusions i els cors dels valencians cada mes de març. «Allí tenim el cor encés, com a comissió i com a Falla. Allí plantem i allí cremem, iniciem i posem final al cicle faller i allí ressorgirem. Perquè continuem amb força, amb passió. Tornarem a plantar, Tornarem a cremar», sentencia la Junta Central Fallera.

 

Es tracta d’una plantà simbòlica

Des de la JCF expliquen que es tracta d’una plantà simbòlica amb la que s’han despertat este dilluns 15 de març, sentint l’empremta d’una emoció compartida. Perquè, tot i els temps difícils que han tocat viure, les Falles no s’apaguen.

 

Per motius de seguretat, han anunciat que no hi hauria cap informació sobre el recorregut ni l’horari en què es pintarà cada demarcació. Per això, la Delegació de Mitjans i Comunicació, ateses les peticions dels mitjans de comunicació, ha decidit fer un primer enviament de material fotogràfic per a la premsa escrita. 

 

Falles infantils virtuals

Per altra banda, la Delegació de Falla, en col·laboració amb la Delegació de comunicació, han creat unes falles infantils virtuals, fetes amb els diferents ninots que les xiquetes i xiquets van enviar per a fer possible l’Exposició del ninot 2021 en línia.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El tècnic que va adjudicar una vivenda pública a la seua parella admet l’error davant la jutgessa

El funcionari que va tramitar les VPP de la promoció Els Naus a la Platja de Sant Joan va reconéixer davant un superior que va adjudicar una vivenda a la seua parella i va assumir tota la responsabilitat, en un cas que ha desfermat una forta tempesta política a Alacant.

La Comunitat Valenciana tanca 2025 amb la llista d’espera quirúrgica més baixa d’Espanya

La Comunitat Valenciana va acabar 2025 amb 51.600 persones en llista d'espera quirúrgica, la taxa més baixa del país i una demora mitjana de 88 dies, per davall de la mitjana nacional.

Awa Fam, número 3 del draft WNBA, viu la seua elecció com un somni complit

Awa Fam, pivot de 19 anys del València Basket, va ser triada número 3 del draft WNBA per Seattle Storm i assegura que només assumirà el reeixit quan estiga en la pista a Seattle.

El Open Internacional de Taekwondo reunix a La Nucia a 1.600 competidors de 60 països

La Nucia alberga del 17 al 19 d'abril el XXIII Open Internacional d'Espanya de Taekwondo G1-E1, amb 1.600 esportistes de 60 països i punts en joc per al rànquing olímpic.

Juan Luis Gandia assumix el Rectorat de la UV i apel·la a una universitat d’oportunitats i pensament crític

Juan Luis Gandia pren possessió com a nou rector de la Universitat de València amb un equip que supera la paritat i un projecte centrat en la igualtat d'oportunitats i el pensament crític.

El TSJCV demana prorrogar sis mesos el reforç del jutjat que investiga la dana de 2024

La Sala de Govern del TSJCV proposa al CGPJ estendre altres sis mesos el reforç judicial del jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024, amb l'objectiu de garantir una instrucció exclusiva i sense interrupcions.

Evita la presó després d’admetre que va agredir sexualment al seu fill per Nadal

Un home és condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment al seu fill de 8 anys el dia de Nadal de 2022, però evita entrar en la presó en reconéixer-se els fets i aplicar-se l'eximent incompleta d'embriaguesa.

La Policia Local de Sagunt evita el robatori d’una furgoneta de repartiment carregada de paquets

La Policia Local de Sagunt va frustrar el robatori d'una furgoneta de repartiment amb desenes de paquets, va perseguir el vehicle sospitós i va identificar i va detindre al presumpte conductor implicat.