11.8 C
València
Dimarts, 23 desembre, 2025

Almirall Cadarso – Comte Altea, ninot indultat de les Falles 2018

 

La comissió d’Almirall Cadarso-Conde Altea ha tornat a proclamar-se guanyadora del Ninot Indultat de les Falles de 2018, de manera que salvarà del foc de la Cremà del pròxim 19 de març una tendra d’escena de l’artista Manuel Algarra. 

El conjunt presentat per Almirall Cadarso-Conde Altea ha aconseguit l’honor de ser indultat gràcies als més de 12.000 vots recaptats.

Es tracta d’una peça que, segons explica la pròpia comissió, combina tradició, costumbrismo, romanticisme i realisme, la línia seguida des de fa anys per esta falla per a “despertar l’emoció i sensibilitat a l’espectador”. En esta ocasió, ho han fet amb les figures de dues xiquetes –en pijama i amb un osset de peluix– que tracten d’aconseguir un volum en una llibreria. 

 

  

 

 

Últimes notícies

Dos morts i un ferit greu després d’una pallissa en la pedania de la Marina, a Elx

Dos hòmens han mort i un tercer està greu després de ser apallissats en la pedania il·licitana de la Marina. Els sospitosos seguixen tancats en una vivenda voltada per la Guàrdia Civil.

Víctimes de la dana i entitats entreguen carbó en Les Corts i criden a la protesta contra Mazón i el seu Govern

Col·lectius de víctimes i entitats socials han entregat carbó en Les Corts per a Mazón, Pérez Llorca i el seu Govern i han anomenat a una nova manifestació a València.

Dos morts i un ferit greu després d’una pallissa en la pedania de La Marina (Elx)

Dos hòmens han mort i un tercer està greu després de ser apallissats en La Marina, pedania d'Elx. La Guàrdia Civil a prop una vivenda amb dos sospitosos dins.

Pérez Llorca demana canvis normatius per a accelerar la recuperació i avisa que la comissió mixta no bastarà sense compromís del Govern

Pérez Llorca ha reclamat canvis normatius per a agilitzar la reconstrucció després de la DANA i ha advertit que la comissió mixta serà inútil sense compromís del Govern. Ha posat com a exemple els ponts locals, que la Generalitat ha tramitat per emergència, mentres uns altres avancen a diferents velocitats.

Castelló activa un dispositiu per la previsió de baixes temperatures i nevades

La Diputació ha preparat un pla preventiu davant el descens tèrmic, amb 20 llevaneu, 300 tones de sal i 190 efectius per a mantindre la mobilitat.

Finalitza la primera fase i reobri per Nadal un tram de l’avinguda Giorgeta a València

València ha conclòs la primera fase de la reurbanització en l'avinguda Giorgeta i reobri un tram de 300 metres per Nadal; es tancarà de nou després de Reis.

Les discoteques valencianes preveuen un 4,5% més de facturació este Nadal

Les discoteques de València encaren la campanya amb optimisme i anticipen un 4,5% més de facturació. L'avançament de les celebracions i la prevenda sostenen el repunt.

Catalá defén el canvi de la titlla a València per una qüestió d’identitat

L'alcaldessa ha defés que València passe a escriure's Valéncia en valencià per a reflectir la pronunciació tancada i ha assegurat que el tràmit no tindrà dificultats.