10.3 C
València
Dilluns, 22 desembre, 2025

Convent Jerusalem, Ninot Indultat Infantil 2022


El ninot infantil de la falla Convent de Jerusalem-Matemàtic Marzal ha sigut l’indultat
pels visitants de l’Exposició del Ninot 2022. Aquesta vesprada, abans de la recollida dels
ninots infantils per part dels comissions falleres, s’ha conegut el més votat de l’Exposició del
Ninot i que, en conseqüència, es lliurarà de les flames del foc el pròxim 19 de març i passarà
a formar part del Museu Faller de València.

Ninot Infantil Indultat 2022| Foto: JCF


Amb 7.450 vots, d’un total de 42.619 emesos, el ninot infantil de la falla Convent de
Jerusalem-Matemàtic Marzal ha resultat elegit gràcies als vots de les persones que han visitat
l’Exposició del Ninot 2022.

Obra de l’artista José Gallego, “Mare mòvil” és el ninot que forma
part de “Volta sobre rodes”
, falla infantil d’aquesta comissió del sector La RoquetaArrancapins.
Aquest és el segon any que aquesta comissió aconsegueix el ninot indultat infantil.

LOTERÍA DE NAVIDAD

Comprueba tu décimo (premios provisionales)

Información provisional ofrecida por SELAE. Los premios definitivos se confirmarán con el listado oficial.

En 1997, ho va aconseguir amb el ninot de Juan Carlos Molés. El ninot de Convent de JerusalemMatemàtic Marzal passarà a formar part del Museu Faller de València, l’únic museu del món que elegeix les seues peces per votació popular.

Últimes notícies

El segon quart premi, el 25.508, deixa 22,2 milions i es concentra en Moraira

El número 25.508, segon dels quarts premis del Sorteig de Nadal, ha deixat 22.200.000 euros en la Comunitat Valenciana. Moraira acapara 21.180.000 i Benidorm, Pedreguer i Manises repartixen la resta.

María Pérez renúncia a l’acta a València; Dolors López la substituirà i Maite Ibáñez assumix el càrrec de portaveu adjunt

L'edil socialista María Pérez ha renunciat a la seua acta a l'Ajuntament de València. La substituirà Dolors López i Maite Ibáñez assumix el càrrec de portaveu adjunt del PSPV.

El 61.366, quint premi de la Loteria de Nadal, deixa 60.000 euros a Gandia

El 61.366, un dels quints premis de la Loteria de Nadal, ha deixat 60.000 euros a Gandia amb deu dècims venuts en l'administració 10. La major part del número s'ha quedat a Madrid.

Luis Castro, primer portugués en el Llevant i onzé tècnic estranger

Luis Castro és el nou tècnic del Llevant fins a juny de 2027. És el primer portugués en la banqueta granota i l'onzé entrenador estranger en la història del club.

El 61.366 deixa 60.000 euros a Gandia com a quint premi de la Loteria de Nadal

El 61.366, un dels quints premis de la Loteria de Nadal, ha deixat 60.000 euros a Gandia amb deu dècims venuts en l'administració 10 del passeig de Germanies. La major part del número s'ha quedat a Madrid, amb 188 sèries.

Emergències activa la Situació 0 per nevades a La Pobla de Benifassà

Emergències ha activat la Situació 0 per nevades a La Pobla de Benifassà per a netejar viàries i assegurar accessos. Aemet preveu gelades i pujada de la cota el dimarts.

Martim Net: no ens posem límits i hem de seguir així

Martim Net va afirmar que l'Elx no es posa límits després de véncer al Raig i va demanar mantindre el nivell la resta del curs. El lusità va reclamar millorar com a visitant.

El 90.693 deixa 11,95 milions del tercer premi en la Comunitat Valenciana, amb Alacant al capdavant

El 90.693 ha repartit 11.950.000 euros del tercer premi en la Comunitat Valenciana, amb 20 sèries a Alacant i sèries i dècims a Alzira, Gandia i Manises. També han caigut dècims a Torrevieja, Alaquàs, Benissanó, Mislata, Benidorm i Onil.