27.5 C
València
Dilluns, 14 juliol, 2025

La Falla Doctor Collado de València protegix la Llotja del botelló

Llotja de la Seda

Els fallers han posat tanques i cartells | Wikipedia

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Este diumenge la Falla Doctor Collado de València, sobre les 23.00 hores, per a evitar els botellons i les pixarrades en les escales del monument, ha decidit posar tanques en la porta de darrere de la Llotja de la Seda. A demés, han posat alguns cartells en valencià, castellà i anglés per tal de conscienciar a la gent.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, el president de la comissió, David González, afirma que després de les festes de nit en el carrer, l’empresa que contracta la falla neteja tota la plaça. De la mateixa manera, els mateixos fallers convidaven a la gent a passar a la seua seu per a què consumiren beguda i anaren al bany allí. 

 

Igualment, s’han repartit gots reutilitzables i el DJ ha avisat de què no es van a superar els 90 decibels permesos per a no molestar als veïns de la zona. «No ens agrada que s’associe la imatge de la Llotja bruta amb la nostra falla perquè este fem és generat pel públic que ve d’altres actes fallers», afirma González. 

Últimes notícies

Family Cash Alzira FS s’inscriu per a jugar en Primera Divisió després de la renúncia del Reial Betis Futsal

Family Cash Alzira FS assegura la seua participació en la pròxima temporada de la Primera Divisió després de ser assignada la plaça que va deixar vacant el Reial Betis Futsal, que va renunciar a competir.

Cristhian Mosquera confirma el seu traspàs a l’Arsenal entre il·lusió i nostàlgia

El jove central del València, Cristhian Mosquera, confirma el seu imminent traspàs a l'Arsenal. El defensa mostra il·lusió pel seu futur a Anglaterra però expressa tristesa en deixar el club valencià, on es va formar des dels 12 anys.

Mosquera confirma el seu traspàs a l’Arsenal i expressa emocions trobades

El defensa Cristhian Mosquera dona per fet el seu traspàs del València a l'Arsenal, destacant la il·lusió pel canvi al costat de la tristesa per deixar el seu club de tota la vida.

El València prepara una demanda contra el documental ‘Balla, Vini’ per difamació a la seua afició

El València CF prepara accions legals contra el documental 'Balla, Vini' per difondre una imatge perjudicial i falsa de la seua afició. El club busca rectificació rere controvèrsia per acusacions racistes durant un partit.

Carlos Mazón denuncia inconstitucionalitat en el pacte de finançament català que trenca consens de 1978

Carlos Mazón, president de la Generalitat Valenciana, considera que l'acord de finançament amb Catalunya és inconstitucional i trenca el consens aconseguit en 1978.

Troben el cadàver d’un home en aigües de Cap de l’Horta, Alacant

Un cadàver masculí ha sigut trobat surant en la cala de La Palmera, Cap de l'Horta, Alacant. La Policia investiga sense indicis clars de violència.

Vaivé de temperatures màximes en la Comunitat Valenciana després de la dana del dissabte amb pics de més de 36 graus

La Comunitat Valenciana experimenta fluctuacions en les seues temperatures màximes que aconseguixen els 36,1 graus a Villena, després de la dana del cap de setmana que va afectar València i Castelló.

Cristhian Mosquera acudix a Paterna mentres negocien el seu traspàs a l’Arsenal

El jove defensa Cristhian Mosquera es presenta a la ciutat esportiva de Paterna a l'espera de concretar el seu traspàs a l'Arsenal, amb negociacions actives que podrien deixar ingressos significatius al València.