La Falla Doctor Collado de València protegix la Llotja del botelló

Llotja de la Seda

Els fallers han posat tanques i cartells | Wikipedia

 

Este diumenge la Falla Doctor Collado de València, sobre les 23.00 hores, per a evitar els botellons i les pixarrades en les escales del monument, ha decidit posar tanques en la porta de darrere de la Llotja de la Seda. A demés, han posat alguns cartells en valencià, castellà i anglés per tal de conscienciar a la gent.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, el president de la comissió, David González, afirma que després de les festes de nit en el carrer, l’empresa que contracta la falla neteja tota la plaça. De la mateixa manera, els mateixos fallers convidaven a la gent a passar a la seua seu per a què consumiren beguda i anaren al bany allí. 

 

Igualment, s’han repartit gots reutilitzables i el DJ ha avisat de què no es van a superar els 90 decibels permesos per a no molestar als veïns de la zona. «No ens agrada que s’associe la imatge de la Llotja bruta amb la nostra falla perquè este fem és generat pel públic que ve d’altres actes fallers», afirma González. 

Últimes notícies

Barcala evita aclarir si acudirà a la comissió que investiga les vivendes públiques a Alacant

Luis Barcala esquiva en el ple d'Alacant les preguntes de l'oposició sobre la seua assistència a la comissió que investiga les adjudicacions de vivendes públiques i sobre la seua reunió amb Francisco Ordiñana.

El Llevant oficialitza l’eixida de Morals, llegenda del club granota

El Llevant confirma la marxa de José Luis Morales, màxim golejador i jugador amb més partits del club en el futbol professional, i prepara un comiat especial al costat del capità.

Pedro Martínez destaca la professionalitat de Montero malgrat els rumors sobre Olympiacos

Pedro Martínez ressalta la implicació i mentalitat guanyadora de Jean Montero i evita entrar en especulacions sobre la seua possible eixida al Olympiacos, centrant el discurs en el present del València Basket.

L’aviador de la República de Josep Palomero guanya el Premi Enric Valor de Novell·l’en valencià

La novel·la L’aviador de la República, de l'escriptor castellonenc Josep Palomero, gana la XXXI edició del Premi Enric Valor de Novell·l'en Valencià, dotat amb 20.000 euros i convocat per la Diputació d'Alacant.

Llibertat amb càrrecs per a un corredor d’assegurances acusat d’estafar 73.000 euros a un client

Un corredor d'assegurances de 68 anys queda en llibertat amb càrrecs després de ser detingut a Alacant per presumptament estafar 73.000 euros a un client mitjançant pòlisses falses d'inversió i estalvi.

Pérez Llorca crida al diàleg amb els docents i confia que la vaga no afecte la PAU

Pérez Llorca apel·la al diàleg amb els docents en vaga i es mostra confiat que les Proves d'Accés a la Universitat es desenrotllen amb normalitat, defenent alhora els seus pressupostos i el seu model de finançament autonòmic.

Quasi 300.000 estrangers van obtindre la nacionalitat espanyola en 2025, amb fort pes de la Comunitat Valenciana

Quasi 300.000 residents estrangers van aconseguir la nacionalitat espanyola en 2025, màxim de la sèrie històrica, amb el Marroc, Colòmbia i Veneçuela com a principals països d'origen.

Educació i sindicats obrin la seua octava reunió amb la vaga docent en l’aire

Educació i els sindicats docents celebren la seua octava reunió per a decidir si firmen l'última proposta de la Generalitat i aconseguixen desconvocar una vaga indefinida que aconseguix ja catorze dies.