La Falla Doctor Collado de València protegix la Llotja del botelló

Llotja de la Seda

Els fallers han posat tanques i cartells | Wikipedia

 

Este diumenge la Falla Doctor Collado de València, sobre les 23.00 hores, per a evitar els botellons i les pixarrades en les escales del monument, ha decidit posar tanques en la porta de darrere de la Llotja de la Seda. A demés, han posat alguns cartells en valencià, castellà i anglés per tal de conscienciar a la gent.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, el president de la comissió, David González, afirma que després de les festes de nit en el carrer, l’empresa que contracta la falla neteja tota la plaça. De la mateixa manera, els mateixos fallers convidaven a la gent a passar a la seua seu per a què consumiren beguda i anaren al bany allí. 

 

Igualment, s’han repartit gots reutilitzables i el DJ ha avisat de què no es van a superar els 90 decibels permesos per a no molestar als veïns de la zona. «No ens agrada que s’associe la imatge de la Llotja bruta amb la nostra falla perquè este fem és generat pel públic que ve d’altres actes fallers», afirma González. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket tomba al Olympiacos amb dos tirs lliures finals de De Larrea (85-84)

Dos tirs lliures de Sergio De Larrea a 2,9 segons del final donen al València Basket una agònica victòria davant el Olympiacos i reforcen les seues opcions de passada directa a quarts de l'Eurolliga.

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre Montero i Alegria

Diana Morant acusa a Jorge Azcón d'evidenciar el masclisme que, al seu juí, persistix en el PP després de comparar físicament a Pilar Alegría i María Jesús Montero, i vincula este tipus de discursos amb el retrocés en igualtat i la violència de gènere.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons destinats a la investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta ferma del Govern i col·laboració total amb la justícia.

Tercer dia de busca de l’home desaparegut en un llogaret de Requena

L'operatiu per a localitzar a l'home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu, a Requena, continua actiu per tercer dia amb reforços de Castella-la Manxa i ampli desplegament d'efectius.

Diana Morant qualifica d’intolerable el veto a les dones en una confraria de Sagunt

Diana Morant considera intolerable el rebuig d'una confraria de Sagunt a la participació de dones i defén que la Setmana Santa ha d'incorporar plenament la seua presència.

Morant veu molt apropiat que la jutgessa de la dana cite a Mazón com a testimoni

Diana Morant considera clau la declaració de Carlos Mazón en la causa penal sobre la gestió de la dana i reclama a l'actual president que ho aparte i li retire l'escó.

Diana Morant agraïx el treball de María Jesús Montero en Hisenda i li desitja sort en el seu salt a Andalusia

Diana Morant reconeix la gestió de María Jesús Montero al capdavant d'Hisenda, subratlla el seu paper en diverses crisis i li desitja sort com a candidata del PSOE en les eleccions andaluses.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons d'investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta contundent del Govern i reivindica la col·laboració amb la justícia per a aclarir les irregularitats.