21.9 C
València
Dimarts, 10 febrer, 2026

Ja tenim les Falleres Majors de València 2020

Cort d'Honor de les Falles de València del 2020

Totes les integrants de la Cort d’Honor de les Falles de València del 2020 | Ajuntament de València

 

Este dimecres s’ha celebrat la tradicional ‘telefonada’ de l’alcalde de València a les Falleres Majors 2020. Tot ha començat amb el Ple extraordinari dels membres de Junta Central Fallera i els jurats en el Saló de Cristall de l’Ajuntament. Allí, l’alcalde Joan Ribó ha sigut l’encarregat d’arreplegar els sobres amb el veredicte i ha demanat permís a l’Assemblea Extraordinària de presidents de falla per a obrir-los.

 

 

Una volta concedida la possibilitat de fer la ‘telefonada’ a les elegides, s’ha obert el sobre i s’ha llegit el nom de les afortunades. En primer lloc, se li ha tocat a la fallera major infantil, la xiqueta elegida per a dirigir al món faller. Després del calorós aplaudiment a la menuda, li ha arribat el torn a la fallera major que, entre emoció i alegria, ha assumit el nomenament de reina de la festa valenciana en el Cap i Casal.

 

La xiqueta Carla Garcia Pérez serà la fallera major infantil 2020

Carla Garcia membre de la Cort d'Honor infantil 2020

Carla Garcia membre de la Cort d’Honor infantil 2020 | Junta Central Fallera

 

La xiqueta és la fallera major de la Falla Ramiro de Maeztu-Leones, en el Sector Camins al Grau. Té 10 anys i estudia en el col·legi Tomás de Montañana. Li agrada la rebosteria i la cuina en família, a més de fer trajectes en moto amb son pare. Practica gimnàstica rítmica en el Polideportiu del Cabanyal i també juga a pilota valenciana.

 

La senyoreta Consuelo Llobell Frasquet serà la fallera major 2020

Consuelo Llobell membre de la Cort d'Honor 2020

Consuelo Llobell membre de la Cort d’Honor 2020 | Junta Central Fallera

La nova fallera major de València és membre de la Falla Albacete-Marvà, en el Sector de la Roqueta-Arrancapins. Amb 23 anys estudia el MIR, després d’haver estudiat medicina en la Universitat de València. Amb 3 anys l’apuntaren a fallera, i és gran amant del deport i de passar moments amb la gent que més estima. Ha tingut unes paraules de record per a la seua falla «molt treballadora» i espera poder tindre plaça en dermatologia en la seua ciutat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Que no qualle el feudal vassallatge

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana adverteix que acceptar el menyspreu, l’autoritarisme i la desigualtat és obrir la porta a una societat de vassalls, i defensa que cal reaccionar abans que aquest model es normalitze

La passió, ingredient essencial del periodisme esportiu

Lucía González, Rafael Escrig, Mónica Benavent i José Luis Gual protagonitzen a la UJI una taula redona moderada per la presidenta de l’Associació de la Premsa Esportiva de Castelló, Yolanda Peris

El ponent ha elevat a 25 graus les màximes a Xàbia i Miramar i Aemet ha activat l’avís taronja a València

El vent de ponent ha deixat 25,5 graus a Xàbia i 25,4 a Miramar, només per darrere de registres a Canàries. Aemet ha activat avís taronja per ratxes de fins a 90 km/h i València ha suspés els mercats extraordinaris del dimecres

La Diputació diu que garantirà la continuïtat del Museu Nino Bravo a Aielo de Malferit

La Diputació de València ha anunciat que mediarà per a evitar el tancament del Museu Nino Bravo i garantir la seua continuïtat a Aielo de Malferit. Proposa una gestió professional dins de la Xarxa de Museus Etnològics després del conflicte entre la família i l'Ajuntament.

La jutgessa de la DANA demana a l’escorta de Mazón la factura del mòbil per a acreditar l’hora en què va cessar el seu...

La magistrada que investiga la gestió de la DANA ha reclamat a l'escorta de Carlos Mazón la factura del seu telèfon per a fixar quan va prescindir del seu servici. També ha ordenat acarar missatges i trucades d'alts càrrecs d'Emergències dels dies 28 i 29 d'octubre de 2024.

L’Audiència de València rebutja aprofundir en l’actuació dels agents de la CHJ el 29-O

L'Audiència Provincial ha desestimat el recurs que demanava més detall sobre el treball dels agents de la CHJ durant les riuades del 29-O i ha avalat el criteri de la jutgessa instructora.

Pérez Llorca defén la col·laboració públic-privada i anuncia canvis fiscals i menys traves

El president ha reivindicat la col·laboració públic-privada davant AVE, ha criticat la proposta de finançament autonòmic i ha avançat una reforma de l'Impost de Successions i Donacions al costat de mesures de simplificació administrativa.

Els hotels de la Comunitat Valenciana superen per primera vegada els 10 milions de clients

La planta hotelera de la Comunitat bat el seu rècord amb més de 10 milions de clients i 31,6 milions de pernoctacions en 2025. Benidorm concentra el 36,4% del total.