Ja tenim les Falleres Majors de València 2020

Cort d'Honor de les Falles de València del 2020

Totes les integrants de la Cort d’Honor de les Falles de València del 2020 | Ajuntament de València

 

Este dimecres s’ha celebrat la tradicional ‘telefonada’ de l’alcalde de València a les Falleres Majors 2020. Tot ha començat amb el Ple extraordinari dels membres de Junta Central Fallera i els jurats en el Saló de Cristall de l’Ajuntament. Allí, l’alcalde Joan Ribó ha sigut l’encarregat d’arreplegar els sobres amb el veredicte i ha demanat permís a l’Assemblea Extraordinària de presidents de falla per a obrir-los.

 

 

Una volta concedida la possibilitat de fer la ‘telefonada’ a les elegides, s’ha obert el sobre i s’ha llegit el nom de les afortunades. En primer lloc, se li ha tocat a la fallera major infantil, la xiqueta elegida per a dirigir al món faller. Després del calorós aplaudiment a la menuda, li ha arribat el torn a la fallera major que, entre emoció i alegria, ha assumit el nomenament de reina de la festa valenciana en el Cap i Casal.

 

La xiqueta Carla Garcia Pérez serà la fallera major infantil 2020

Carla Garcia membre de la Cort d'Honor infantil 2020

Carla Garcia membre de la Cort d’Honor infantil 2020 | Junta Central Fallera

 

La xiqueta és la fallera major de la Falla Ramiro de Maeztu-Leones, en el Sector Camins al Grau. Té 10 anys i estudia en el col·legi Tomás de Montañana. Li agrada la rebosteria i la cuina en família, a més de fer trajectes en moto amb son pare. Practica gimnàstica rítmica en el Polideportiu del Cabanyal i també juga a pilota valenciana.

 

La senyoreta Consuelo Llobell Frasquet serà la fallera major 2020

Consuelo Llobell membre de la Cort d'Honor 2020

Consuelo Llobell membre de la Cort d’Honor 2020 | Junta Central Fallera

La nova fallera major de València és membre de la Falla Albacete-Marvà, en el Sector de la Roqueta-Arrancapins. Amb 23 anys estudia el MIR, després d’haver estudiat medicina en la Universitat de València. Amb 3 anys l’apuntaren a fallera, i és gran amant del deport i de passar moments amb la gent que més estima. Ha tingut unes paraules de record per a la seua falla «molt treballadora» i espera poder tindre plaça en dermatologia en la seua ciutat.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Juan Luis Gandia guanya el Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat

Juan Luis Gandia ha guanyat la segona volta al Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat enfront d'Ángeles Solanes. La participació s'ha quedat en el 17,81%, amb 10.316 vots d'un cens de 57.920.

L’incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna en direcció Barcelona

L'incendi d'un camió que transportava bobines de paper ha obligat a tancar els tres carrils de la A-7 a Paterna durant 45 minuts. A les 18.24 s'ha reobert el carril esquerre, amb cues de fins a 13 km.

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.