Ja tenim les Falleres Majors de València 2020

Cort d'Honor de les Falles de València del 2020

Totes les integrants de la Cort d’Honor de les Falles de València del 2020 | Ajuntament de València

 

Este dimecres s’ha celebrat la tradicional ‘telefonada’ de l’alcalde de València a les Falleres Majors 2020. Tot ha començat amb el Ple extraordinari dels membres de Junta Central Fallera i els jurats en el Saló de Cristall de l’Ajuntament. Allí, l’alcalde Joan Ribó ha sigut l’encarregat d’arreplegar els sobres amb el veredicte i ha demanat permís a l’Assemblea Extraordinària de presidents de falla per a obrir-los.

 

 

Una volta concedida la possibilitat de fer la ‘telefonada’ a les elegides, s’ha obert el sobre i s’ha llegit el nom de les afortunades. En primer lloc, se li ha tocat a la fallera major infantil, la xiqueta elegida per a dirigir al món faller. Després del calorós aplaudiment a la menuda, li ha arribat el torn a la fallera major que, entre emoció i alegria, ha assumit el nomenament de reina de la festa valenciana en el Cap i Casal.

 

La xiqueta Carla Garcia Pérez serà la fallera major infantil 2020

Carla Garcia membre de la Cort d'Honor infantil 2020

Carla Garcia membre de la Cort d’Honor infantil 2020 | Junta Central Fallera

 

La xiqueta és la fallera major de la Falla Ramiro de Maeztu-Leones, en el Sector Camins al Grau. Té 10 anys i estudia en el col·legi Tomás de Montañana. Li agrada la rebosteria i la cuina en família, a més de fer trajectes en moto amb son pare. Practica gimnàstica rítmica en el Polideportiu del Cabanyal i també juga a pilota valenciana.

 

La senyoreta Consuelo Llobell Frasquet serà la fallera major 2020

Consuelo Llobell membre de la Cort d'Honor 2020

Consuelo Llobell membre de la Cort d’Honor 2020 | Junta Central Fallera

La nova fallera major de València és membre de la Falla Albacete-Marvà, en el Sector de la Roqueta-Arrancapins. Amb 23 anys estudia el MIR, després d’haver estudiat medicina en la Universitat de València. Amb 3 anys l’apuntaren a fallera, i és gran amant del deport i de passar moments amb la gent que més estima. Ha tingut unes paraules de record per a la seua falla «molt treballadora» i espera poder tindre plaça en dermatologia en la seua ciutat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Corberán admet vergonya per la imatge del València a Riazor

Carlos Corberán ha qualificat de vergonyosa la primera part del València a Riazor, en la derrota 3-1 contra el Deportivo. L’entrenador ha assumit la responsabilitat i ha criticat la falta d’activació i actitud competitiva del seu equip.

Dos gols en pròpia porta condemnen el Valencia a Riazor

El Valencia ha tornat a oferir una mala imatge a Riazor i ha perdut 3-1 davant el Deportivo, amb dos gols en pròpia porta de César Tárrega i Diakhaby. L’equip gallec ha celebrat així la seua primera victòria en Primera huit anys després, i continua invicte este curs.

Busquen aclarir la mort d’un home trobat al riu Xúquer a Sueca

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home, encara sense identificar, localitzat este diumenge flotant al riu Xúquer al seu pas per Sueca. Els agents analitzen si va morir per accident, causes naturals o altres circumstàncies.

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.

Set migrants arriben en pastera a una platja de Santa Pola en ple migdia

Una pastera amb set migrants d’origen magribí ha arribat este migdia a la platja de Santa Pola del Este, plena de banyistes. Els hòmens, alguns possiblement menors, han fugit pel passeig marítim fins que els han localitzat les forces de seguretat.

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.