Ja tenim les Falleres Majors de València 2020

Cort d'Honor de les Falles de València del 2020

Totes les integrants de la Cort d’Honor de les Falles de València del 2020 | Ajuntament de València

 

Este dimecres s’ha celebrat la tradicional ‘telefonada’ de l’alcalde de València a les Falleres Majors 2020. Tot ha començat amb el Ple extraordinari dels membres de Junta Central Fallera i els jurats en el Saló de Cristall de l’Ajuntament. Allí, l’alcalde Joan Ribó ha sigut l’encarregat d’arreplegar els sobres amb el veredicte i ha demanat permís a l’Assemblea Extraordinària de presidents de falla per a obrir-los.

 

 

Una volta concedida la possibilitat de fer la ‘telefonada’ a les elegides, s’ha obert el sobre i s’ha llegit el nom de les afortunades. En primer lloc, se li ha tocat a la fallera major infantil, la xiqueta elegida per a dirigir al món faller. Després del calorós aplaudiment a la menuda, li ha arribat el torn a la fallera major que, entre emoció i alegria, ha assumit el nomenament de reina de la festa valenciana en el Cap i Casal.

 

La xiqueta Carla Garcia Pérez serà la fallera major infantil 2020

Carla Garcia membre de la Cort d'Honor infantil 2020

Carla Garcia membre de la Cort d’Honor infantil 2020 | Junta Central Fallera

 

La xiqueta és la fallera major de la Falla Ramiro de Maeztu-Leones, en el Sector Camins al Grau. Té 10 anys i estudia en el col·legi Tomás de Montañana. Li agrada la rebosteria i la cuina en família, a més de fer trajectes en moto amb son pare. Practica gimnàstica rítmica en el Polideportiu del Cabanyal i també juga a pilota valenciana.

 

La senyoreta Consuelo Llobell Frasquet serà la fallera major 2020

Consuelo Llobell membre de la Cort d'Honor 2020

Consuelo Llobell membre de la Cort d’Honor 2020 | Junta Central Fallera

La nova fallera major de València és membre de la Falla Albacete-Marvà, en el Sector de la Roqueta-Arrancapins. Amb 23 anys estudia el MIR, després d’haver estudiat medicina en la Universitat de València. Amb 3 anys l’apuntaren a fallera, i és gran amant del deport i de passar moments amb la gent que més estima. Ha tingut unes paraules de record per a la seua falla «molt treballadora» i espera poder tindre plaça en dermatologia en la seua ciutat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Uns 200 docents acampen en la plaça de la Verge per a reforçar la vaga educativa indefinida

Al voltant de 200 docents han iniciat una acampada indefinida en la plaça de la Verge de València per a pressionar a la Conselleria d'Educació en plena vaga indefinida del professorat.

Hisenda accelera la negociació amb les comunitats per a estrenar el nou model de finançament en 2027

Hisenda inicia reunions bilaterals amb les comunitats per a tancar abans de cap d'any un nou model de finançament autonòmic que entraria en vigor en 2027 i sumaria 20.975 milions als recursos regionals.

L’exdirector d’informatius d’À Punt defén que la dana de 2024 els va agafar previnguts

L'exdirector d'informatius d'À Punt, Iván Esteve, sosté en el Congrés que la dana de 2024 els va agafar previnguts gràcies als avisos meteorològics i defén la seua decisió de no emetre els àudios del Cecopi per raons deontològiques.

Diana Morant. Imatge i potència

Leo Gímenez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una defensa política i personal de Diana Morant com a candidata amb potencial per a presidir la Generalitat

Docents exigixen la dimissió de Pérez Llorca i de Ortí enfront del Palau de la Música

Al voltant d'un centenar de docents es concentra enfront del Palau de la Música per a demanar la dimissió del president de la Generalitat i de la consellera d'Educació, en plena vaga indefinida del professorat.

Rovira defén que amb la pujada pactada els docents valencians estaran entre els més ben pagats

El conseller José Antonio Rovira sosté que l'augment de 200 euros bruts mensuals pactat fins a 2028 situa al professorat valencià entre els més ben pagats d'Espanya i rebutja elevar l'oferta a 600 euros.

Silvia Navarro s’acomiada de l’handbol amb una retirada agredolça i la Lliga amb el Rocasa

Silvia Navarro posa fi a la seua carrera als 47 anys després de conquistar la Lliga amb el Rocasa Gran Canària. marxa trist, però amb el cor ple pel carinyo rebut.

La Generalitat rebaixarà l’IRPF autonòmic en tots els trams a partir de la renda de 2026

La Generalitat aplicarà en la renda de 2026 una rebaixa de l'IRPF autonòmic en tots els trams, amb un estalvi de 160 milions i especial impacte en rendes baixes i mitjanes.