Les Falles 2020 se celebraran en Oliva el 9, 10 i 11 d’octubre

Elia Sanchis, la Fallera Major d'Oliva en la Crida 2020

Les Falles 2020 d’Oliva se celebraran en octubre | Falles d’Oliva

 

L’Ajuntament de València anuncià que les Falles 2020 se celebrarien en juliol, però això no vol dir que tots els municipis hagen de seguir eixes indicacions, a banda de què encara no és una data segura. Per la seua banda, Oliva, en la comarca de la Safor (València), ja ha anunciat quan celebrarà les seues festes falleres.

 

L’Assemblea formada per la Federació i els presidents de cada comissió s’ha reunit telemàticament per tal de concretar les dates oficials en les que se celebraran les Falles posposades de l’exercici 2020. Per unanimitat, s’ha decidit que les Falles del 2020 es disfrutaran en Oliva el 9, 10 i 11 d’octubre, coincidint amb la festivitat del 9 d’octubre i altres esdeveniments programats per l’Ajuntament d’Oliva. Esta decisió suposa la continuïtat de la festa fallera i de tots els sectors econòmics que participen activament en les Falles.

 

Yolanda Navarro, Regidora de Festes, ha mostrat la seua satisfacció per la decisió presa per totes les comissions falleres que conformen la Federació de Falles. Perquè tots els fallers i falleres podran disfrutar dels dies grans que amb esforç i dedicació havien estat preparant durant l’últim any, a demés de les màximes representants de les festes. Navarro ha remarcat que esta decisió també suposa la continuïtat i el procés lògic de les Falles, que tracta de renàixer cada any de les mateixes cendres dels monuments fallers. 

 

Per altra banda, des de l’Ajuntament d’Oliva, s’ha oferit la col·laboració i suport institucional per a que les Falles del 2020 se celebren com cal i siguen també un al·licient per al teixit empresarial de la ciutat. La Regidora de Festes ha assegurat que les Falles són un motor econòmic que beneficia a molts sectors empresarials i que, amb esta decisió, moltes empreses i xicotets comerços podran beneficiar-se de la celebració. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Huit detinguts a Cheste i Vilamarxant en tres intervencions contra el narcotràfic

La Guàrdia Civil ha detingut a huit persones i ha desarticulat tres punts de venda de droga a Cheste i Vilamarxant. L'operatiu ha intervingut cocaïna, haixix, diners i 11 armes.

Alerten d’una estafa que suplanta ‘Mi Carpeta Ciudadana’ amb un fals ingrés de 552 euros

INCIBE detecta una campanya de correus fraudulents que intenta obtindre dades personals i bancàries dels usuaris

El Port de València tanca el trànsit marítim per ratxes de vent i només permet eixides

El port ha suspés les entrades per ratxes de vent i, a les 09.24, ha permés únicament les eixides. Aemet manté avís groc per pluges i tempestes a Castelló, València i litoral nord d'Alacant.

Carmencita garantix safrà per a sis mesos i evita l’impacte del conflicte a l’Iran

L'empresa embene unes tres tones de safrà a l'any i assegura subministrament fins a setembre de 2026 gràcies al seu 'estoc' i a rutes alternatives. La modernització de la seua planta i l'expansió logística reforcen la seua capacitat en un context de tensions a l'Iran

Dos detinguts per incendis intencionats en garatges de Novelda i Petrer

Dos jóvens de 24 anys han sigut detinguts per provocar sengles focs en garatges de Novelda i Petrer. La ràpida actuació d'emergències va evitar ferits i danys majors.

La pluja força la suspensió de la mascletà de hui en la plaça de l’Ajuntament de València

L'Ajuntament de València ha suspés la mascletà de les 14.00 per la pluja i les previsions. La decisió s'ha pres al no poder garantir el muntatge en temps i condicions.

El Port de València tanca el trànsit marítim per ratxes de vent

El Port de València ha tancat el trànsit marítim per ratxes de vent, segons ha comunicat el Centre de Coordinació d'Emergències després de la notificació de l'Autoritat Portuària. Aemet ha establit per a este dijous l'avís groc per pluges a Castelló, el sud de València i el litoral nord d'Alacant, i s'ha demanat precaució en les carreteres durant la jornada

La pluja força la suspensió de la mascletà de hui en la plaça de l’Ajuntament de València

La pluja i la previsió de més ruixats obliguen a cancel·lar la mascletà de les 14.00 hores en la plaça de l'Ajuntament. Aemet establix avís groc en la zona