Les Falles 2020 se celebraran en Oliva el 9, 10 i 11 d’octubre

Elia Sanchis, la Fallera Major d'Oliva en la Crida 2020

Les Falles 2020 d’Oliva se celebraran en octubre | Falles d’Oliva

 

L’Ajuntament de València anuncià que les Falles 2020 se celebrarien en juliol, però això no vol dir que tots els municipis hagen de seguir eixes indicacions, a banda de què encara no és una data segura. Per la seua banda, Oliva, en la comarca de la Safor (València), ja ha anunciat quan celebrarà les seues festes falleres.

 

L’Assemblea formada per la Federació i els presidents de cada comissió s’ha reunit telemàticament per tal de concretar les dates oficials en les que se celebraran les Falles posposades de l’exercici 2020. Per unanimitat, s’ha decidit que les Falles del 2020 es disfrutaran en Oliva el 9, 10 i 11 d’octubre, coincidint amb la festivitat del 9 d’octubre i altres esdeveniments programats per l’Ajuntament d’Oliva. Esta decisió suposa la continuïtat de la festa fallera i de tots els sectors econòmics que participen activament en les Falles.

 

Yolanda Navarro, Regidora de Festes, ha mostrat la seua satisfacció per la decisió presa per totes les comissions falleres que conformen la Federació de Falles. Perquè tots els fallers i falleres podran disfrutar dels dies grans que amb esforç i dedicació havien estat preparant durant l’últim any, a demés de les màximes representants de les festes. Navarro ha remarcat que esta decisió també suposa la continuïtat i el procés lògic de les Falles, que tracta de renàixer cada any de les mateixes cendres dels monuments fallers. 

 

Per altra banda, des de l’Ajuntament d’Oliva, s’ha oferit la col·laboració i suport institucional per a que les Falles del 2020 se celebren com cal i siguen també un al·licient per al teixit empresarial de la ciutat. La Regidora de Festes ha assegurat que les Falles són un motor econòmic que beneficia a molts sectors empresarials i que, amb esta decisió, moltes empreses i xicotets comerços podran beneficiar-se de la celebració. 

Últimes notícies

El Barça apallissa el Bidasoa a Alacant i alça la seua trentena Copa del Rei

El Barça d handbol revalida per tretzé any consecutiu la Copa del Rei després de destrossar el Bidasoa Irún al Centre de Tecnificació d Alacant amb un contundent 17-37 i un inici de partit demolidor.

Més de 200 agents participen en un macrooperatiu antipirateria al voltant del Martínez Valero

Més de dos-cents agents de la Policia Nacional han desplegat este diumenge un ampli dispositiu antipirateria al mercat dominical dels voltants de l'estadi Martínez Valero d'Elx, centrat en falsificacions vinculades al Mundial de futbol dels Estats Units, Mèxic i Canadà.

Localitzen un cos a la platja d’Almassora on va desaparéixer un menor dijous passat

La Guàrdia Civil ha trobat este diumenge un cos a prop de la desembocadura del riu Millars, a Almassora, en la zona on dijous va desaparéixer un menor, i investiga si correspon al jove buscat.

Agents dels Estats Units i Alemanya s’incorporen a un intercanvi amb la Policia Local d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha rebut tres agents d’Austin (Estats Units) i un de Hessen (Alemanya) en el marc del programa Star Internacional per compartir mètodes de treball i coneiximents en seguretat.

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.

Castelló reunix 14 consolats en una jornada de convivència amb música i artesania al parc Ribalta

Castelló ha acollit en el parc Ribalta una jornada de la Mesa Consular amb 14 consolats, actuacions folclòriques, mostres artesanals i gastronomia per a visibilitzar la diversitat cultural de la ciutat. L’Ajuntament destaca que l’esdeveniment reforça la convivència i acostà l’atenció consular al veïnat d’origen estranger.

València celebra un Corpus de 700 anys amb cavalcada, mascletà i processó general

València celebra este diumenge un Corpus Christi extraordinari pel 700 aniversari de la Festa grossa, amb missa a la catedral, Cavalcada del Convit, mascletà i la tradicional processó general.

Morant assegura que el PP ha perdut el carrer i que el PSPV liderarà el canvi sense sorpasso

La secretària general del PSPV-PSOE, Diana Morant, sosté que el PP ha perdut el carrer en la Comunitat Valenciana, que part de l’abstenció tornarà a votar a l’esquerra i que el PSPV encapçalarà el canvi polític sense sorpasso de Compromís.