Les Falles 2020 se celebraran en Oliva el 9, 10 i 11 d’octubre

Elia Sanchis, la Fallera Major d'Oliva en la Crida 2020

Les Falles 2020 d’Oliva se celebraran en octubre | Falles d’Oliva

 

L’Ajuntament de València anuncià que les Falles 2020 se celebrarien en juliol, però això no vol dir que tots els municipis hagen de seguir eixes indicacions, a banda de què encara no és una data segura. Per la seua banda, Oliva, en la comarca de la Safor (València), ja ha anunciat quan celebrarà les seues festes falleres.

 

L’Assemblea formada per la Federació i els presidents de cada comissió s’ha reunit telemàticament per tal de concretar les dates oficials en les que se celebraran les Falles posposades de l’exercici 2020. Per unanimitat, s’ha decidit que les Falles del 2020 es disfrutaran en Oliva el 9, 10 i 11 d’octubre, coincidint amb la festivitat del 9 d’octubre i altres esdeveniments programats per l’Ajuntament d’Oliva. Esta decisió suposa la continuïtat de la festa fallera i de tots els sectors econòmics que participen activament en les Falles.

 

Yolanda Navarro, Regidora de Festes, ha mostrat la seua satisfacció per la decisió presa per totes les comissions falleres que conformen la Federació de Falles. Perquè tots els fallers i falleres podran disfrutar dels dies grans que amb esforç i dedicació havien estat preparant durant l’últim any, a demés de les màximes representants de les festes. Navarro ha remarcat que esta decisió també suposa la continuïtat i el procés lògic de les Falles, que tracta de renàixer cada any de les mateixes cendres dels monuments fallers. 

 

Per altra banda, des de l’Ajuntament d’Oliva, s’ha oferit la col·laboració i suport institucional per a que les Falles del 2020 se celebren com cal i siguen també un al·licient per al teixit empresarial de la ciutat. La Regidora de Festes ha assegurat que les Falles són un motor econòmic que beneficia a molts sectors empresarials i que, amb esta decisió, moltes empreses i xicotets comerços podran beneficiar-se de la celebració. 

Últimes notícies

Pérez Llorca assegura que els pressupostos autonòmics tiraran avant “quasi amb tota seguretat”

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, confia que els pressupostos de la Comunitat Valenciana s’aprovaran quasi amb tota seguretat després del debat d’esmenes. També ha defensat el recurs del Consell contra el decret estatal de regularització de persones migrades i ha apel·lat al respecte a la justícia.

Tres detinguts a Alcoi per tindre segrestades dos dones durant més de tres mesos per un deute de droga

La Policia Nacional ha detingut tres jòvens a Alcoi acusats de retindre durant més de tres mesos una dona de 47 anys i la seua tia de 82 per un deute relacionat amb drogues.

Tres detinguts a Alcoi per tindre retingudes dos dones durant més de tres mesos per un deute de droga

La Policia Nacional ha detingut tres persones a Alcoi acusades de tindre retingudes durant més de tres mesos una dona de 47 anys i la seua tia de 82 per un deute relacionat amb drogues.

La Generalitat alerta d’un col·lapse judicial si es retiren els reforços en la Comunitat

La Conselleria de Justícia ha reclamat al Ministeri que no elimine 18 mesures de reforç en jutjats valencians per a evitar més retards i congestió.

Sis tigres rescatats en Alemanya arriben a Villena per a començar una nova vida

Una tigressa i els seus cinc fills, criats en remolcs d un camió en un polígon industrial de Saxònia, viatgen al centre de rescat d AAP a Villena, on disposaran d un gran recinte adaptat a les seues necessitats.

Sis tigres rescatats a Alemanya arriben a Villena per a començar la seua recuperació

Una tigressa i els seus cinc fills, criats en remolcs de camió en un polígon industrial de Saxònia, viatgen al centre de rescat d AAP a Villena, on disposaran d un recinte de 3.000 metres quadrats per a recuperar-se.

Les famílies celebren que la Justícia anul·le la paralització del Pla Edificant als col·legis

La Confederació Gonzalo Anaya aplaudix que el TSJCV haja tombat la paralització del Pla Edificant i exigix a Educació reactivar amb urgència totes les obres als centres.

Minut de silenci a València este divendres pels 20 anys de l’accident de metro

L’Ajuntament de València ha convocat este divendres 3 de juliol un minut de silenci i banderes a mitja asta pel 20 aniversari de l’accident de metro de 2006, que va causar 43 morts i 47 ferits.