Les Falles 2020 se celebraran en Oliva el 9, 10 i 11 d’octubre

Elia Sanchis, la Fallera Major d'Oliva en la Crida 2020

Les Falles 2020 d’Oliva se celebraran en octubre | Falles d’Oliva

 

L’Ajuntament de València anuncià que les Falles 2020 se celebrarien en juliol, però això no vol dir que tots els municipis hagen de seguir eixes indicacions, a banda de què encara no és una data segura. Per la seua banda, Oliva, en la comarca de la Safor (València), ja ha anunciat quan celebrarà les seues festes falleres.

 

L’Assemblea formada per la Federació i els presidents de cada comissió s’ha reunit telemàticament per tal de concretar les dates oficials en les que se celebraran les Falles posposades de l’exercici 2020. Per unanimitat, s’ha decidit que les Falles del 2020 es disfrutaran en Oliva el 9, 10 i 11 d’octubre, coincidint amb la festivitat del 9 d’octubre i altres esdeveniments programats per l’Ajuntament d’Oliva. Esta decisió suposa la continuïtat de la festa fallera i de tots els sectors econòmics que participen activament en les Falles.

 

Yolanda Navarro, Regidora de Festes, ha mostrat la seua satisfacció per la decisió presa per totes les comissions falleres que conformen la Federació de Falles. Perquè tots els fallers i falleres podran disfrutar dels dies grans que amb esforç i dedicació havien estat preparant durant l’últim any, a demés de les màximes representants de les festes. Navarro ha remarcat que esta decisió també suposa la continuïtat i el procés lògic de les Falles, que tracta de renàixer cada any de les mateixes cendres dels monuments fallers. 

 

Per altra banda, des de l’Ajuntament d’Oliva, s’ha oferit la col·laboració i suport institucional per a que les Falles del 2020 se celebren com cal i siguen també un al·licient per al teixit empresarial de la ciutat. La Regidora de Festes ha assegurat que les Falles són un motor econòmic que beneficia a molts sectors empresarials i que, amb esta decisió, moltes empreses i xicotets comerços podran beneficiar-se de la celebració. 

Últimes notícies

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a reclamar una Setmana Santa inclusiva i denunciar que la Confraria de la Puríssima Sang continua vetant la incorporació de dones.

El vent deixa ratxes de fins a 124 km/h a l’interior nord de Castelló

Un episodi de vent del nord-oest ha deixat ratxes de fins a 124 km/h en municipis de l'interior nord de Castelló i manté actiu l'avís groc per risc meteorològic.

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a exigir que la Confraria de la Puríssima Sang permeta la participació de dones en la Setmana Santa i reclamen una celebració plenament igualitària.

Camps veu apetible competir amb Oltra a València però insistix a optar a la Generalitat

Francisco Camps considera molt atractiva una possible batalla electoral amb Mónica Oltra a València, però reafirma que el seu objectiu és liderar el PP valencià i optar a la presidència de la Generalitat.

Camps nega haver gastat 15.000 euros en gasolina i reclama una investigació

Francisco Camps sosté que el seu gasto anual en combustible amb cotxe oficial no supera els 4.000 euros i exigix aclarir qui va usar la targeta vinculada al seu vehicle.

Milers de docents omplin València per a exigir una educació pública, digna i en valencià

Milers de docents i estudiants es manifesten a València en una jornada de vaga que els sindicats consideren historica per a reclamar millores salarials, rebaixa de ràtios i mes valencià a les aules.

Un xoc entre dos camions col·lapsa el baipás de València amb 30 quilòmetres de retencions

Un accident entre dos camions en l'A-7, a l'altura del desviament cap a la CV-35 prop de Paterna, provoca prop de 30 quilòmetres de retencions i deixa un ferit traslladat a l'Hospital de Manises.

El sol plena les terrasses i les platges d’Alacant en ple Dimarts Sant

El bon temps, amb temperatures pròximes als 20 graus i cels buidats, ha omplit les terrasses i les platges d'Alacant durant el Dimarts Sant.