Les Falles 2021 se celebraran en el segon semestre

Els fallers ja poden començar a somiar amb un retrobament amb la seua estimada festa, ja que la Conselleria de Sanitat, el món faller i l’Ajuntament han celebrat una reunió en la qual han acordat que les Falles se celebraran, per fi, en el segon semestre de 2021.

Molts eren els que temien que este any, tal com va passar el 2020, i després de l’ajornament del març passat, desencadenés en una cancel·lació definitiva de la festa, però, ara ja és oficial que se celebraran.

No obstant això, encara no ha transcendit com serà l’organització, quins actes es podran celebrar o quins seran els quatre dies de festa gran, però, segons fonts pròximes a la Junta Central Fallera, La data que s’estaria estudiant seria del 14 al 18 de juliol.

Joan Ribó, alcalde de València, Ja va avançar la setmana passada que les Falles se celebrarien en el moment que Sanitat donés el vistiplau i finalment, ahir dimarts va ser este moment.

Quan tindran lloc les Falles 2021

 

Segons ha avançat el regidor de Cultura Festiva, Carlos Galiana, Dilluns que ve es donaran més detalls de com i quan seran les falles, el que sí que ha pogut assegurar és que “seran atípiques“.

En esta mateixa línia, Ana Barceló, consellera de Sanitat, Ha convocat els mateixos assistents que van participar ahir en la reunió per tornar-se a veure el dilluns a les 17.30 hores, per dos motius: perquè hi haurà acabat l’estat d’alarma i, en segon lloc, perquè hui hi ha una reunió interdepartamental on es parlarà de les festes patronals d’estiu de tota la Comunitat Valenciana.

Esta mateixa reunió és molt important també per a l’oci nocturn i el turisme, ja que establirà les bases de l’organització dels possibles festivals que encara estan “en l’aire” “i que no han cancel·lat les seues dates com ho són el Medusa, el FIB o l’Arenal.

A la reunió d’ahir els fallers van aconseguir arrencar el compromís que sí que hi haurà Falles en el segon semestre, Però, és important destacar l’apunt que tot i que “València està bé, el retard en el calendari de vacunació no permet assolir els objectius desitjables com per organitzar unes festes plenes”.

Últimes notícies

Les teràpies CAR-T fan un salt cap a la seua aplicació in vivo i un accés més equitatiu

Les teràpies CAR-T es consoliden com a tractament disruptiu en càncer de la sang i avancen cap a la seua generació in vivo, la qual cosa permetria un accés més àgil i equitatiu per als pacients.

Sarabia esclata després del Betis-Elx: el gol anul·lat ens condiciona totalment

Eder Sarabia considera que el gol anul·lat a Diangana davant el Betis era legal i que eixa decisió, unida a l'expulsió de Pétrot, va marcar el desenrotllament del partit i la baralla per la permanència.

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.

Bernabé Zapata es retira del tenis després de caure en la Copa Faulconbridge

Bernabé Zapata posa fi a la seua carrera professional als 29 anys després de perdre en la primera ronda de la Copa Faulconbridge a València davant el paraguaià Adolfo Daniel Vallejo per un doble 6-1.