Fira València comença hui el trasllat de ninots per a les Falles 2021

 

Els pavellons de Fira València tornaran a obrir les seues portes per a traure d’allí les peces emmagatzemades de centenars de comissions falleres. Es tracta no sols dels ninots que les comissions no van recollir de l’Exposició del Ninot 2020 sinó d’elements estructurals dels monuments que no podien tornar als tallers.

 

La celebració d’aquestes falles que no se cenyeixen a cap patró té encara serrells que tallar. Ahir la Federació de Bandes de Música assegurava que les Bandes tocaran en l’Ofrena, però des de Sanitat encara no han modificat el Decret i esperen a les dades epidemiològiques de la setmana que ve per a prendre una decisió final.

Des de hui a les 8 del matí fins al dimarts eixiran tots els monuments fallers. L’últim d’ells serà la falla municipal, símbol de la lluita contra la pandèmia sota el lema “tornarem”. Aquest monument ha hagut de ser reconstruït quasi íntegrament per diferents deterioracions produïdes pel seu trasllat i la llarga exposició als elements.

 

Pel que respecta a la Falla Infantil municipal, aquesta no va arribar a eixir de taller i a pesar que per a Falles 2021 es va presentar el projecte de dues Falles ( la del 2020 i la del 2021) que es miraven, finalment l’Ajuntament guarda la construïda per a Falles 2021 i plantarà només la feta per a Falles 2020.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Gandia acomiada entre aplaudiments i emoció a l’escriptor i poeta Josep Piera

Centenars de persones de l'àmbit cultural, social i polític assistixen en el Palau Ducal de Gandia al comiat cívic de l'escriptor i poeta Josep Piera, fill predilecte de la ciutat.

Es retiren els mitjans aeris de l’incendi de Tibi per falta de llum solar

Els mitjans aeris s'han retirat de l'incendi forestal de Tibi per la falta de llum solar, mentres continuen en la zona dotacions de bombers i unitats forestals des de terra.

Presó provisional per a un home acusat d’intentar matar a la seua veïna a Silla

La jutgessa de guàrdia de Carlet decreta presó provisional sense fiança per a un home acusat d'intentar matar a la seua veïna a Silla després de tirar-la per les escales. La víctima, de 64 anys, roman hospitalitzada en coma des de l'1 d'abril.

Desplegament de mitjans aeris i terrestres per a frenar un incendi en la serra del Maigmó a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes de la serra del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a un ampli desplegament de mitjans aeris i terrestres per a tractar de frenar l'avanç del foc.

Incendi forestal en les faldes del Maigmó mobilitza nombrosos mitjans a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a desplegar un ampli dispositiu de mitjans aeris i terrestres per a frenar l'avanç de les flames.

La producció de formigó es dispara en la Comunitat Valenciana per la reconstrucció postdana

La producció de formigó preparat en la Comunitat Valenciana va augmentar un 20,9% en 2025, el doble que la mitjana nacional, impulsada per l'obra pública lligada a la reconstrucció postdana i a noves infraestructures.

Sis mesos de presó per a un jove per agredir sexualment a una menor a Alacant

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a sis mesos de presó a un jove de 23 anys per agredir sexualment a una menor de 16 anys, parent seua, en la vivenda familiar. La sentència inclou a més orde d'allunyament, llibertat vigilada i inhabilitació per a treballar amb menors.

Pérez Llorca analitza amb el grup Forts els seus plans d’inversió en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca es reunix amb la cúpula del grup Forts per a revisar la seua presència en la Comunitat Valenciana i abordar els seus plans d'inversió i creixement.