Fira València comença hui el trasllat de ninots per a les Falles 2021

 

Els pavellons de Fira València tornaran a obrir les seues portes per a traure d’allí les peces emmagatzemades de centenars de comissions falleres. Es tracta no sols dels ninots que les comissions no van recollir de l’Exposició del Ninot 2020 sinó d’elements estructurals dels monuments que no podien tornar als tallers.

 

La celebració d’aquestes falles que no se cenyeixen a cap patró té encara serrells que tallar. Ahir la Federació de Bandes de Música assegurava que les Bandes tocaran en l’Ofrena, però des de Sanitat encara no han modificat el Decret i esperen a les dades epidemiològiques de la setmana que ve per a prendre una decisió final.

Des de hui a les 8 del matí fins al dimarts eixiran tots els monuments fallers. L’últim d’ells serà la falla municipal, símbol de la lluita contra la pandèmia sota el lema “tornarem”. Aquest monument ha hagut de ser reconstruït quasi íntegrament per diferents deterioracions produïdes pel seu trasllat i la llarga exposició als elements.

 

Pel que respecta a la Falla Infantil municipal, aquesta no va arribar a eixir de taller i a pesar que per a Falles 2021 es va presentar el projecte de dues Falles ( la del 2020 i la del 2021) que es miraven, finalment l’Ajuntament guarda la construïda per a Falles 2021 i plantarà només la feta per a Falles 2020.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un sistema no invasiu mesura amb precisió les asimetries cranials en bebés i accelera el diagnòstic

Craniamed llança un programari que substituïx el craneómetro amb mesurament ràpid, precisa i exportable. Oferix els índexs CI i CVAI per a diagnòstic i seguiment.

Llevant 2-0 Alabés: Espí tomba a Sivera amb un doblet final i sosté la fe en la permanència

Un doblet de Carlos Espí en el 88 i 97 va decidir un dol que Sivera va sostindre quasi fins al final. Ryan va salvar al Llevant en la primera part i l'expulsió de Parada va canviar el guió.

Espí va tombar a Sivera amb un doblet i va mantindre visca l’esperança del Llevant

Un doblet de Carlos Espí en els minuts 88 i 97 va decidir el Llevant-Alabés després d'un pols de porters entre Ryan i Sivera. El Llevant va quedar amb 21 punts, a 4 de la salvació.

Espí derroca la muralla de Sivera amb un doblet i manté visca l’esperança del Llevant

Carlos Espí va firmar dos gols en el 88 i el 96 per a tombar a l'Alabés, amb deu des del 60. Sivera va sostindre als visitants i el Llevant va tallar la seua ratxa de cinc sense guanyar.

Castro i Coudet mantenen la base en el Llevant-Alabés

Els dos entrenadors a penes toquen els seus onces per al dol del divendres en el Ciutat de València: tornen Raghouber i Moreno; entren Pacheco i Aleñá.

Fàtima Diame conquesta el seu octau títol de longitud amb un últim salt de 6,62

La valenciana es va imposar a Irati Mitxelena amb un últim intent de 6,62 m en els Nacionals sota sostre de València. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Fàtima Diame es corona amb el seu octau títol de longitud després d’un últim salt de 6,62 m

Fàtima Diame es va proclamar campiona d'Espanya indoor per octava vegada amb un últim salt de 6,62 m que va desbancar a Irati Mitxelena. Es va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió

La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.