Fira València comença hui el trasllat de ninots per a les Falles 2021

 

Els pavellons de Fira València tornaran a obrir les seues portes per a traure d’allí les peces emmagatzemades de centenars de comissions falleres. Es tracta no sols dels ninots que les comissions no van recollir de l’Exposició del Ninot 2020 sinó d’elements estructurals dels monuments que no podien tornar als tallers.

 

La celebració d’aquestes falles que no se cenyeixen a cap patró té encara serrells que tallar. Ahir la Federació de Bandes de Música assegurava que les Bandes tocaran en l’Ofrena, però des de Sanitat encara no han modificat el Decret i esperen a les dades epidemiològiques de la setmana que ve per a prendre una decisió final.

Des de hui a les 8 del matí fins al dimarts eixiran tots els monuments fallers. L’últim d’ells serà la falla municipal, símbol de la lluita contra la pandèmia sota el lema “tornarem”. Aquest monument ha hagut de ser reconstruït quasi íntegrament per diferents deterioracions produïdes pel seu trasllat i la llarga exposició als elements.

 

Pel que respecta a la Falla Infantil municipal, aquesta no va arribar a eixir de taller i a pesar que per a Falles 2021 es va presentar el projecte de dues Falles ( la del 2020 i la del 2021) que es miraven, finalment l’Ajuntament guarda la construïda per a Falles 2021 i plantarà només la feta per a Falles 2020.

Últimes notícies

Loteries destinarà 60 milions en quatre anys a la labor social de Creu Roja

Hisenda i Creu Roja renoven el seu conveni de col·laboració, pel qual Loteries i Apostes de l'Estat aportarà 60 milions d'euros en quatre anys per a projectes socials i humanitaris.

Diego López demana un València més ambiciós després de l’empat davant el Raig

Diego López reclama que el València tanque bé la temporada i faça un salt competitiu el pròxim curs, després d'un empat davant el Raig que deixa la salvació pendent.

Martínez Mus reafirma que presentarà este mes la nova regulació per a taxis i VTC

Vicente Martínez Mus assegura que la Generalitat manté el compromís de disposar este mes d'una nova regulació del sector, que busca un millor servici públic i preus raonables per als usuaris.

Hisenda pactarà amb la Generalitat una reunió sobre el nou model de finançament autonòmic

El ministre d'Hisenda anuncia que contactarà en breu amb la Generalitat per a abordar el nou model de finançament, que inclou condonació de deute i més recursos per a les autonomies.

Mediterrània Triatló bat rècord a Alacant amb 1.600 participants este cap de setmana

El Mediterrània Triatló d'Alacant reunix prop de 1.600 participants i firma la seua edició més multitudinària, amb proves sprint, olímpica, supersprint i un duatló familiar.

El València encadena quatre anys sense guanyar a la Reial Societat a Anoeta

El València afronta la seua visita de lliga a la Reial Societat a Anoeta amb una ratxa de quatre anys sense véncer, marcada per dos empats i dos derrotes a Sant Sebastià.

Arcadi España urgix a la Generalitat a pujar el salari dels professors i no usar el finançament com a excusa

Arcadi España reclama a la Generalitat que deixe d'usar el finançament com a argument per a no respondre a les demandes salarials del professorat i li insta a dialogar per a resoldre la vaga.

Quatre anys de presó per intentar matar a un perruquer amb un ganivet i un cúter a Benicarló

L'Audiència de Castelló imposa quatre anys de presó a un home que va intentar matar a un perruquer a Benicarló amb un ganivet i un cúter i l'obliga a indemnitzar-li per les greus seqüeles oculars.