Inventen un coixí per a “acabar amb el suplici” de dormir amb monyo de fallera

Coxí per a les falleres

Coixí dissenyant per a les falleres | Moñaditas

 

Una empresa valenciana comercialitza un coixí perquè les falleres puguen dormir amb menys molèsties. L’Oficina Espanyola de Patents i Marques ha concedit al producte el certificat de disseny industrial pel seu caràcter “nou i singular”. Des de la firma incideixen que dormir amb este monyo és “un dels majors suplicis que hi ha per a les falleres, però des d’aquest any és molt més còmode”.

  

El producte és un coixí pensat perquè el coll descanse millor gràcies a un forat en la part central que permet que el cap s’adapte, evitant així que el pèl postís es pegue completament al capdavant, la qual cosa provoca aquesta sensació d’incomoditat amb este monyo. A més, es pot utilitzar tant tombada cap amunt com de costat donant suport a les ‘rodetes’, expliquen.

  

“Moltes falleres es pentinen el dia 15 de març i no es lleven el monyo fins al 19. Amb aquest coixí per a dormir podran descansar millor i aprofitar les poques hores de somni en una setmana tan intensa. També és un complement perfecte per a Falleres Majors que no es lleven el monyo durant els caps de setmana replets d’actes”, destaca Amparo Sanz, la gerent de l’empresa, amb seu a Picassent i especialitzada en regals fallers.

  

La idea la va plantejar Sofia Arroyo, una xiqueta de 10 anys que va ser Fallera Major Infantil en 2017, i que portava molt mal dormir amb el monyo de fallera. “M’encanten els vostres productes, però heu d’inventar un coixí per a dormir amb comoditat”, va comentar Sofia. L’empresa es va posar a treballar i, després de diversos prototips, estudiar la forma, farciment i grandària del forat més adequat, van llançar al mercat aquest coixí, amb l’objectiu de fer la vida més còmoda a les falleres. L’empresa, dedicada a regals personalitzats, oferix també altres productes destinats al món faller, entre els quals figuren caixes de petards, polseres o complements per als més menuts de la casa.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pedro Martínez valora el triomf sufridísimo del València Basket a Girona

Pedro Martínez analitza l'ajustat triomf del València Basket en la pista del Bàsquet Girona (81-84), decidit pels rebots ofensius i l'encert exterior.

El València Basket patix a Girona per a encadenar la seua octava victòria consecutiva

El València Basket es va imposar per 81-84 al Bàsquet Girona en un final atapeït, guiat per l'actuació de Costello i un triple decisiu de Reuvers a 16 segons del final.

Un incendi elèctric destruïx el Centre Astronòmic de l’Alt Túria en honor dels Olmos

Un incendi originat per una pujada de tensió ha calcinat el Centre Astronòmic de l'Alt Túria en honor dels Olmos, deixant inservibles els seus principals telescopis i danyant greument l'edifici.

Vittorio Ghirelli s’imposa en EuroNASCAR a Cheste amb Nelson Piquet Jr. tercer

Vittorio Ghirelli guanya la segona carrera de NASCAR Euro Sèries en el Circuit Ricardo Tormo de Cheste, amb Nelson Piquet Jr. en el podi i més de 22.000 aficionats en les graderies.

Xàtiva depassa els 30 graus en un dia de cels buidats i calor en augment

Xàtiva ha aconseguit els 30,5 graus en una jornada de cels buidats i ascens generalitzat de les temperatures en diverses localitats valencianes.

Sara Sorribes conquista el ITF de Portoroz i trenca dos anys sense títols

Sara Sorribes s'imposa a Leyre Romero en la final del ITF 75 de Portoroz i aconseguix el seu primer títol en més de dos anys, consolidant el seu retorn després de la seua retirada temporal.

Mor un jove de 25 anys en un tiroteig en un carrer de Torrevieja

Un home de 25 anys ha mort per trets en un carrer de Torrevieja, prop de la platja del Capellà. La Guàrdia Civil investiga el tiroteig i ara com ara no hi ha detinguts.

L’alcaldessa de Castelló alerta d’un intent de suplantació de la seua identitat en Facebook

L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha denunciat la creació d'un perfil fals en Facebook amb el seu nom per a enviar missatges privats enganyosos i ha demanat a la ciutadania que el denuncie.