Inventen un coixí per a «acabar amb el suplici» de dormir amb monyo de fallera

Coxí per a les falleres

Coixí dissenyant per a les falleres | Moñaditas

 

Una empresa valenciana comercialitza un coixí perquè les falleres puguen dormir amb menys molèsties. L’Oficina Espanyola de Patents i Marques ha concedit al producte el certificat de disseny industrial pel seu caràcter «nou i singular». Des de la firma incideixen que dormir amb este monyo és «un dels majors suplicis que hi ha per a les falleres, però des d’aquest any és molt més còmode».

  

El producte és un coixí pensat perquè el coll descanse millor gràcies a un forat en la part central que permet que el cap s’adapte, evitant així que el pèl postís es pegue completament al capdavant, la qual cosa provoca aquesta sensació d’incomoditat amb este monyo. A més, es pot utilitzar tant tombada cap amunt com de costat donant suport a les ‘rodetes’, expliquen.

  

«Moltes falleres es pentinen el dia 15 de març i no es lleven el monyo fins al 19. Amb aquest coixí per a dormir podran descansar millor i aprofitar les poques hores de somni en una setmana tan intensa. També és un complement perfecte per a Falleres Majors que no es lleven el monyo durant els caps de setmana replets d’actes», destaca Amparo Sanz, la gerent de l’empresa, amb seu a Picassent i especialitzada en regals fallers.

  

La idea la va plantejar Sofia Arroyo, una xiqueta de 10 anys que va ser Fallera Major Infantil en 2017, i que portava molt mal dormir amb el monyo de fallera. «M’encanten els vostres productes, però heu d’inventar un coixí per a dormir amb comoditat», va comentar Sofia. L’empresa es va posar a treballar i, després de diversos prototips, estudiar la forma, farciment i grandària del forat més adequat, van llançar al mercat aquest coixí, amb l’objectiu de fer la vida més còmoda a les falleres. L’empresa, dedicada a regals personalitzats, oferix també altres productes destinats al món faller, entre els quals figuren caixes de petards, polseres o complements per als més menuts de la casa.

Últimes notícies

El Govern central insta a evacuar sense demora davant els incendis forestals

El Govern d’Espanya demana a la ciutadania que obeïsca les ordres d’evacuació en l’incendi de la Vall d’Uixó, amb més de 15.000 persones desallotjades, per a protegir la vida davant un foc encara descontrolat.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb un 1-3 i es queda curt

El Villarreal ha guanyat 1-3 al PSV Eindhoven en un amistós a Holanda, amb moltes ocasions fallades que haurien pogut ampliar la golejada.

Set persones ferides en l’incendi de la Vall d’Uixò, una d’elles amb cremades greus

Set persones han resultat ferides en l'incendi forestal declarat en la Vall d'Uixò. Una d'elles està ingressada en la unitat de cremats de l'hospital La Fe de València.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb una victòria solvent (1-3)

El Villarreal ha derrotat el PSV Eindhoven per 1-3 en un amistós a Eindhoven, en un duel dominat pels groguets que han pogut signar una golejada encara més ampla.

L’incendi de la Vall d’Uixò obliga a evacuar Artana i la Vilavella i mobilitza la UME

L’incendi forestal declarat este dissabte a la Vall d’Uixò ha obligat a evacuar Artana i la Vilavella i a confinar la població, amb 65 efectius de la UME i nombrosos mitjans terrestres i aeris treballant en l’extinció. Les autoritats han activat el nivell 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’evolució negativa del foc i el seu possible origen intencionat.

L’oratge complica l’incendi de la Vall d’Uixó amb ponent fort i 38 graus

El vent de ponent sostingut, la humitat al 10 % i temperatures pròximes als 38 graus han agreujat este dissabte la situació de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que ha obligat a desallotjar Vilavella, Artana i vivendes rústiques del municipi.

Juan Ayuso tanca el Tour seté i admet frustració però no decepció

El ciclista de Xàbia Juan Ayuso ha acabat seté al Tour de França i admet sentir frustració pel resultat, però assegura que no està decebut perquè ha donat tot el que tenia.

Dos mitjans aeris i nou dotacions combaten un incendi en un barranc de Manises

Dos mitjans aeris i nou dotacions de bombers treballen des del migdia per extingir un incendi declarat al barranc del Salt de l'Aigua, a Manises. El foc afecta una zona de vegetació i ha mobilitzat efectius terrestres i aeris del Consorci i de la Generalitat.