Inventen un coixí per a «acabar amb el suplici» de dormir amb monyo de fallera

Coxí per a les falleres

Coixí dissenyant per a les falleres | Moñaditas

 

Una empresa valenciana comercialitza un coixí perquè les falleres puguen dormir amb menys molèsties. L’Oficina Espanyola de Patents i Marques ha concedit al producte el certificat de disseny industrial pel seu caràcter «nou i singular». Des de la firma incideixen que dormir amb este monyo és «un dels majors suplicis que hi ha per a les falleres, però des d’aquest any és molt més còmode».

  

El producte és un coixí pensat perquè el coll descanse millor gràcies a un forat en la part central que permet que el cap s’adapte, evitant així que el pèl postís es pegue completament al capdavant, la qual cosa provoca aquesta sensació d’incomoditat amb este monyo. A més, es pot utilitzar tant tombada cap amunt com de costat donant suport a les ‘rodetes’, expliquen.

  

«Moltes falleres es pentinen el dia 15 de març i no es lleven el monyo fins al 19. Amb aquest coixí per a dormir podran descansar millor i aprofitar les poques hores de somni en una setmana tan intensa. També és un complement perfecte per a Falleres Majors que no es lleven el monyo durant els caps de setmana replets d’actes», destaca Amparo Sanz, la gerent de l’empresa, amb seu a Picassent i especialitzada en regals fallers.

  

La idea la va plantejar Sofia Arroyo, una xiqueta de 10 anys que va ser Fallera Major Infantil en 2017, i que portava molt mal dormir amb el monyo de fallera. «M’encanten els vostres productes, però heu d’inventar un coixí per a dormir amb comoditat», va comentar Sofia. L’empresa es va posar a treballar i, després de diversos prototips, estudiar la forma, farciment i grandària del forat més adequat, van llançar al mercat aquest coixí, amb l’objectiu de fer la vida més còmoda a les falleres. L’empresa, dedicada a regals personalitzats, oferix també altres productes destinats al món faller, entre els quals figuren caixes de petards, polseres o complements per als més menuts de la casa.

Últimes notícies

Miramar i Pego freguen els 40 graus i se situen entre les màximes d’Espanya

Miramar, Pego i Sagunt han registrat este dijous algunes de les temperatures més altes d’Espanya, mentre les tronades han provocat desploms tèrmics de fins a 19,6 graus en punts de la Comunitat Valenciana.

El Valencia fitxa Pablo Maffeo cedit amb opció de compra per a dos temporades

El lateral dret Pablo Maffeo arriba al Valencia cedit per l’Olympiacos amb una opció de compra per a dos temporades, després de destacar al Mallorca i cobrir la vacant en el flanc dret defensiu.

Més de 50 intervencions de bombers per les fortes ratxes de vent a la Ribera

Les tempestes amb ratxes de més de 100 km/h han obligat els bombers a actuar en més de 50 servicis a la Ribera, sobretot per arbres caiguts i danys en estructures. Aemet explica que es tracta de reventons humits i Emergències insta a telefonar al 112 si es veu fum.

Mercalicante es reforça com a motor de distribució alimentària a Alacant

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha destacat en la seua visita a Mercalicante el paper clau de Mercasa i la Red de Mercas en la distribució d’aliments de proximitat i en l’economia estatal. La plataforma alacantina abasteix 1,9 milions d’habitants, concentra 110 empreses i genera 4.600 llocs de treball directes i indirectes.

Hacienda insta les autonomies del PP a pensar més en la ciutadania que en Feijóo

El ministre dHisenda, Arcadi Espanya, ha demanat als governs autonòmics del PP que anteposen els interessos dels seus ciutadans a lestratègia de bloqueig dAlberto Núñez Feijóo en la negociació del nou model de finançament i dels Pressupostos Generals de lEstat.

Pedregades i ratxes de fins a 149 km/h sacsegen la Ribera Alta

Un episodi de fortes tronades ha deixat pedra i ratxes de vent de fins a 149 km/h en municipis de la Ribera Alta, com Alzira i Sumacàrcer, i ha obligat els bombers a atendre diverses incidències.

Cansament i impotència a València després de la nit més calorosa

La nit més càlida registrada a València ha deixat veïns exhausts, amb mala qualitat de son i buscant ombra, aigua i espais climatitzats per suportar unes temperatures que molts qualifiquen d’horroroses.

Consells per a protegir-te de les fortes tempestes en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha demanat extremar la prudència per les fortes pluges, el vent i el granís previstos, amb avís taronja en el litoral i l’interior sud de València i l’interior d’Alacant, i nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis.