Inventen un coixí per a “acabar amb el suplici” de dormir amb monyo de fallera

Coxí per a les falleres

Coixí dissenyant per a les falleres | Moñaditas

 

Una empresa valenciana comercialitza un coixí perquè les falleres puguen dormir amb menys molèsties. L’Oficina Espanyola de Patents i Marques ha concedit al producte el certificat de disseny industrial pel seu caràcter “nou i singular”. Des de la firma incideixen que dormir amb este monyo és “un dels majors suplicis que hi ha per a les falleres, però des d’aquest any és molt més còmode”.

  

El producte és un coixí pensat perquè el coll descanse millor gràcies a un forat en la part central que permet que el cap s’adapte, evitant així que el pèl postís es pegue completament al capdavant, la qual cosa provoca aquesta sensació d’incomoditat amb este monyo. A més, es pot utilitzar tant tombada cap amunt com de costat donant suport a les ‘rodetes’, expliquen.

  

“Moltes falleres es pentinen el dia 15 de març i no es lleven el monyo fins al 19. Amb aquest coixí per a dormir podran descansar millor i aprofitar les poques hores de somni en una setmana tan intensa. També és un complement perfecte per a Falleres Majors que no es lleven el monyo durant els caps de setmana replets d’actes”, destaca Amparo Sanz, la gerent de l’empresa, amb seu a Picassent i especialitzada en regals fallers.

  

La idea la va plantejar Sofia Arroyo, una xiqueta de 10 anys que va ser Fallera Major Infantil en 2017, i que portava molt mal dormir amb el monyo de fallera. “M’encanten els vostres productes, però heu d’inventar un coixí per a dormir amb comoditat”, va comentar Sofia. L’empresa es va posar a treballar i, després de diversos prototips, estudiar la forma, farciment i grandària del forat més adequat, van llançar al mercat aquest coixí, amb l’objectiu de fer la vida més còmoda a les falleres. L’empresa, dedicada a regals personalitzats, oferix també altres productes destinats al món faller, entre els quals figuren caixes de petards, polseres o complements per als més menuts de la casa.

Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana duplica les morts en carretera a l’abril fins a deu conductors morts

Deu conductors van morir en les carreteres de la Comunitat Valenciana a l'abril, sis més que en 2025, la qual cosa la situa com la regió amb major increment de sinistres mortals a Espanya.

La Generalitat accelera 117 vivendes protegides a Benidorm amb lloguer per davall del mercat

La Generalitat construïx 117 vivendes protegides a Benidorm dins del Pla Viu, destinades a lloguer assequible sobre sòl públic i amb prioritat per a jóvens i persones amb discapacitat.

Pérez Llorca reforça la integració de les arts a les aules com a via d’inclusió de l’alumnat

Juanfran Pérez Llorca destaca el programa Innov@arts i el seu projecte Innova@cant com a exemple de com la música i les arts impulsen creativitat, inclusió i desenrotllament integral de l'alumnat.

Óscar Puente visita la nova passarel·la de Picanya reconstruïda després de la dana amb 2,1 milions

La nova passarel·la de María Cambrils a Picanya ha entrat en servici després de ser arrasada per la dana, amb una inversió de 2,1 milions i un disseny més resilient davant futurs temporals.

Sumar es desmarca del PSOE pel cas Ábalos i presumix de no tindre corrupció

Ernest Urtasun reclama que la Justícia investigue fins al final el cas Ábalos, es distancia del PSOE i reivindica que l'espai de Sumar no ha estat afectat per casos greus de corrupció.

El PP vincula el juí del cas Koldo amb la suposada implicació de Pedro Sánchez

El PP sosté que les declaracions en el juí del cas Koldo en el Suprem reforcen la idea d'una implicació de Pedro Sánchez i apunten a un presumpte finançament il·legal del PSOE.

Ábalos nega que els folis anaren bitllets i acusa un juí mediàtic pel cas Koldo

Ábalos es defén en el Suprem pel cas Koldo negant que els folis al·ludiren a diners, rebutjant haver intervingut en contractes públics i denunciant un juí ja condemnat mediàticament.

El Barça es creua amb el Recol·lectes Valladolid i l’Enforne Alacant amb el Bada Huesca en els quarts de la Copa del Rei

El sorteig de la Copa del Rei d'handbol definix uns quarts de final amb un Barça-Recol·lectes Atlètic Valladolid i un Enforne Alacant-Bada Huesca com a creus estel·lars en el Centre de Tecnificació.