Inventen un coixí per a «acabar amb el suplici» de dormir amb monyo de fallera

Coxí per a les falleres

Coixí dissenyant per a les falleres | Moñaditas

 

Una empresa valenciana comercialitza un coixí perquè les falleres puguen dormir amb menys molèsties. L’Oficina Espanyola de Patents i Marques ha concedit al producte el certificat de disseny industrial pel seu caràcter «nou i singular». Des de la firma incideixen que dormir amb este monyo és «un dels majors suplicis que hi ha per a les falleres, però des d’aquest any és molt més còmode».

  

El producte és un coixí pensat perquè el coll descanse millor gràcies a un forat en la part central que permet que el cap s’adapte, evitant així que el pèl postís es pegue completament al capdavant, la qual cosa provoca aquesta sensació d’incomoditat amb este monyo. A més, es pot utilitzar tant tombada cap amunt com de costat donant suport a les ‘rodetes’, expliquen.

  

«Moltes falleres es pentinen el dia 15 de març i no es lleven el monyo fins al 19. Amb aquest coixí per a dormir podran descansar millor i aprofitar les poques hores de somni en una setmana tan intensa. També és un complement perfecte per a Falleres Majors que no es lleven el monyo durant els caps de setmana replets d’actes», destaca Amparo Sanz, la gerent de l’empresa, amb seu a Picassent i especialitzada en regals fallers.

  

La idea la va plantejar Sofia Arroyo, una xiqueta de 10 anys que va ser Fallera Major Infantil en 2017, i que portava molt mal dormir amb el monyo de fallera. «M’encanten els vostres productes, però heu d’inventar un coixí per a dormir amb comoditat», va comentar Sofia. L’empresa es va posar a treballar i, després de diversos prototips, estudiar la forma, farciment i grandària del forat més adequat, van llançar al mercat aquest coixí, amb l’objectiu de fer la vida més còmoda a les falleres. L’empresa, dedicada a regals personalitzats, oferix també altres productes destinats al món faller, entre els quals figuren caixes de petards, polseres o complements per als més menuts de la casa.

Últimes notícies

Un gol de Carlos Espí en el descompte trenca el somni de remuntada de l’Elx

Un gol de Carlos Espí en el temps afegit ha donat el triomf al Real Madrid a Elx per 2-3, després que l’equip franjiverd igualara dos gols en els últims 20 minuts.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar que ja ha cremat 690 hectàrees

Dos bombers han resultat ferits lleus en l’incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar, que ha calcinat ja 690 hectàrees i té un perímetre aproximat de 17 quilòmetres.

El Valencia d’Óscar Sánchez estrena triomf i es reivindica a Vitòria

El Valencia ha estrenat el seu caseller de victòries a LaLiga EA Sports davant l’Alavés, en el debut d’Óscar Sánchez com a tècnic interí, que destaca la personalitat i el compromís del vestidor.

Vinícius, Mbappé i Konaté amaguen el missatge de suport a Ceuta abans del partit a Elx

Vinícius, Mbappé i Konaté han eixit al Martínez Valero amb la samarreta de suport a Ceuta enrotllada, tallant el lema, i se l'han llevada abans que la resta de jugadors.

El valencià Aaron Mayol fa història amb el seu debut oficial amb el Valencia CF

El migcentre Aaron Mayol, format més d’una dècada al Levante i ara al planter del Valencia CF, s’ha convertit en el primer jugador nascut en 2008 que debuta en partit oficial amb el club de Mestalla, en el triomf a domicili contra l’Alavés.

El Valencia CF suma la primera victòria del curs a Vitòria amb un gol de Luis Rioja

El Valencia CF ha estrenat el seu caseller de triomfs en esta Lliga EA Sports amb un 0-1 a Vitòria gràcies a un gol de Luis Rioja, en el primer partit amb Óscar Sánchez a la banqueta després de la destitució de Carlos Corberán.

Desallotgen un càmping i diverses granges pel greu incendi de Tuéjar, empitjorat pel vent

L’incendi declarat este dimarts a Tuéjar ha forçat el desallotjament preventiu d’una zona d’acampada i diverses granges, amb els treballs d’extinció dificultats pel vent i la baixa humitat. Els mitjans aeris s’han retirat de nit i les brigades terrestres continuen lluitant contra el foc.

Osorio debuta com a titular en un Elx amb canvis davant el Madrid

Abiel Osorio debutarà com a titular amb l’Elx contra un Reial Madrid ple de rotacions en què repetirà Yan Diomande. Tant Martín Anselmi com José Mourinho introduïxen diversos canvis en els seus onzes.