La Junta Central Fallera treballa en un programa d’activitats per a unes Falles virtuals

 

La Junta Central Fallera (JCF) està planificant un programa d’activitats totalment en línia per a les dates en les que haurien de celebrar-se les Falles 2021 i que contempla des de la Crida fins a la Cremà. Segons ha dit el president de la JCF i regidor de Cultura Festiva de l’Ajuntament de València, Carlos Galiana, seran activitats virtuals, encara que s’informarà «en profunditat del contingut quan estiga tot tancat».

 

D’eixa manera es va donar a conéixer durant el ple d’este dimarts de la JCF, a on Galiana també va avançar que es treballa en un paquet per a les representants de les comissions de falla, encara que també estarà disponible tot el material en línia «per a involucrar a tota la ciutat en la setmana fallera, amb la intenció de fer vore que les Falles estan més vives que mai i omplir les xarxes amb moltíssimes activitats».

 

Dijous que ve, Galiana mantindrà una reunió amb representants de l’Església per a poder planificar les possibles misses del dia de San José, segons ha informat la JCF. A demés, s’organitzaran xarrades amb artistes fallers, emeses per les xarxes socials de l’entitat, i es faran falles virtuals amb l’ajuda de Xavi Gurrea amb lema comú de ‘Tornarem’.

 

Estes falles estaran a la disposició de totes les comissions que vulguen participar i que poden enviar els seus «ninots» fins al 8 de març. El 15 de març es publicaran les composicions creades entre tots. l l’exercici faller 2020/2021 es tancarà el 19 de març, a pesar que enguany no es cremen les falles la nit de San José i l’elecció de presidents serà del 20 març al 30 d’abril. Per part seua, els vocals electes enviaran les sol·licituds per correu electrònic, a través de secretaria des del 29 de març al 26 abril, tots dos inclosos i l’elecció serà del 3 al 10 de maig.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.

Pérez Llorca viu una Ofrena molt emotiva al costat de la seua filla en les Falles de València

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, participa en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat i destaca el privilegi de viure-la al costat de la seua filla.

València entra en la recta final de les Falles amb la ciutat abarrotada de turistes

València afronta els últims dies de les Falles de 2026 amb la ciutat saturada de visitants, alta ocupació turística i un calendari festiu intens que culmina en la Nit del Foc i la Cremà.

APTUR CV denuncia sabotatges en 450 vivendes turístiques de València després de les Falles

APTUR CV denuncia una onada de vandalisme en panys i façanes d'unes 450 vivendes turístiques a València durant els últims dies de les Falles, amb danys que xifra en 250.000 euros i un impacte en la convivència veïnal i la imatge de la ciutat.

Rototom Sunsplash 2026 revela un primer cartell amb Major Lazer, Shenseea i Protoje

El Rototom Sunsplash 2026 anuncia un potent primer avanç de cartell amb Major Lazer Soundsystem, Shenseea, Protoje, G-5 i referents històrics del reggae i el ska.

Més de 300 bombers vetlen per la seguretat en la cremà de les Falles de València 2026

Més de 300 bombers i un centenar de voluntaris de Protecció Civil integren el dispositiu especial per a la Nit de la Cremà a València, que supervisarà 95 falles amb especial atenció a les de major risc.

Modernitat i tradició enlluernen en la penúltima i eixordadora mascletà de les Falles 2026

La Pirotècnia Caballer FX Global Foc combina foc digital i pólvora clàssica en una mascletà de 180 quilos i cinc minuts de ritme ascendent que fa vibrar la plaça de l'Ajuntament de València.