14.4 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

La Junta Central Fallera treballa en un programa d’activitats per a unes Falles virtuals

 

La Junta Central Fallera (JCF) està planificant un programa d’activitats totalment en línia per a les dates en les que haurien de celebrar-se les Falles 2021 i que contempla des de la Crida fins a la Cremà. Segons ha dit el president de la JCF i regidor de Cultura Festiva de l’Ajuntament de València, Carlos Galiana, seran activitats virtuals, encara que s’informarà «en profunditat del contingut quan estiga tot tancat».

 

D’eixa manera es va donar a conéixer durant el ple d’este dimarts de la JCF, a on Galiana també va avançar que es treballa en un paquet per a les representants de les comissions de falla, encara que també estarà disponible tot el material en línia «per a involucrar a tota la ciutat en la setmana fallera, amb la intenció de fer vore que les Falles estan més vives que mai i omplir les xarxes amb moltíssimes activitats».

 

Dijous que ve, Galiana mantindrà una reunió amb representants de l’Església per a poder planificar les possibles misses del dia de San José, segons ha informat la JCF. A demés, s’organitzaran xarrades amb artistes fallers, emeses per les xarxes socials de l’entitat, i es faran falles virtuals amb l’ajuda de Xavi Gurrea amb lema comú de ‘Tornarem’.

 

Estes falles estaran a la disposició de totes les comissions que vulguen participar i que poden enviar els seus «ninots» fins al 8 de març. El 15 de març es publicaran les composicions creades entre tots. l l’exercici faller 2020/2021 es tancarà el 19 de març, a pesar que enguany no es cremen les falles la nit de San José i l’elecció de presidents serà del 20 març al 30 d’abril. Per part seua, els vocals electes enviaran les sol·licituds per correu electrònic, a través de secretaria des del 29 de març al 26 abril, tots dos inclosos i l’elecció serà del 3 al 10 de maig.

Últimes notícies

València supera al Maccabi 94-83 amb un Taylor decisiu i el Roig Arena com a impuls

El València Basket es va imposar 94-83 al Maccabi amb Taylor clau en la remuntada i Sako dominant el rebot. La graderia del Roig Arena va impulsar el tancament del partit i l'equip va tornar al top 6.

Unes 150 persones reclamen a València l’expulsió d’Israel dels tornejos europeus

La concentració va coincidir amb el partit d'Eurolliga entre València Basket i Maccabi Tel Aviv i es va desenrotllar amb un ampli desplegament policial. És el primer dol de la temporada a Espanya enfront d'un equip israelià que es juga amb públic malgrat la recomanació de celebrar-ho a porta tancada.

Prop de 150 persones reclamen a València expulsar a Israel dels tornejos europeus

Unes 150 persones s'han concentrat al costat del Roig Arena durant el València Basket-Maccabi per a exigir l'expulsió d'Israel de les competicions europees. La protesta ha transcorregut amb consignes, pancartes i un ampli dispositiu policial.

Pérez Llorca ha reclamat una indemnització similar per a les víctimes de la DANA i del tren de Adamuz

El president valencià ha demanat equiparar les indemnitzacions de la DANA amb les de l'accident ferroviari de Adamuz i ha titllat de vergonyosa la diferència. Ha reclamat una rectificació i ha evitat entrar en una guerra de xifres.

Sarabia: ‘Davant el Barça cal ser valents i allunyar-los de la nostra porteria’

Eder Sarabia va assegurar que l'Elx ha de ser valent davant el Barcelona, superar la pressió i mantindre al rival lluny de l'àrea. Va confirmar les baixes d'Álvaro Núñez i Josan Ferrández, i no va descartar al nouvingut Lucas Cepeda.

Alberto Sant Joan rebrà el premi especial de l’XI Festival de Cinema de Paterna

L'actor serà homenatjat el 14 de febrer en el Gran Teatre Antonio Ferrandis amb una distinció que reconeix tres dècades de carrera. L'alcalde Juan Antonio Sagredo i familiars d'Antonio Ferrandis entregaran el guardó.

La Generalitat equipara les condicions laborals del professorat de religió a la resta de docents

Educació ha firmat el conveni col·lectiu que posa fi al tracte excepcional del professorat de religió. L'acord alinea drets, retribucions, permisos i llicències amb els de la resta de docents.

EUPV entrega 18.000 firmes en Les Corts per a demanar que es blinde la sanitat pública

EUPV ha presentat una ILP en Les Corts per a blindar la sanitat pública amb més de 18.000 firmes. La proposta demana més personal, inversió i revertir privatitzacions.