La Junta Central Fallera treballa en un programa d’activitats per a unes Falles virtuals

 

La Junta Central Fallera (JCF) està planificant un programa d’activitats totalment en línia per a les dates en les que haurien de celebrar-se les Falles 2021 i que contempla des de la Crida fins a la Cremà. Segons ha dit el president de la JCF i regidor de Cultura Festiva de l’Ajuntament de València, Carlos Galiana, seran activitats virtuals, encara que s’informarà «en profunditat del contingut quan estiga tot tancat».

 

D’eixa manera es va donar a conéixer durant el ple d’este dimarts de la JCF, a on Galiana també va avançar que es treballa en un paquet per a les representants de les comissions de falla, encara que també estarà disponible tot el material en línia «per a involucrar a tota la ciutat en la setmana fallera, amb la intenció de fer vore que les Falles estan més vives que mai i omplir les xarxes amb moltíssimes activitats».

 

Dijous que ve, Galiana mantindrà una reunió amb representants de l’Església per a poder planificar les possibles misses del dia de San José, segons ha informat la JCF. A demés, s’organitzaran xarrades amb artistes fallers, emeses per les xarxes socials de l’entitat, i es faran falles virtuals amb l’ajuda de Xavi Gurrea amb lema comú de ‘Tornarem’.

 

Estes falles estaran a la disposició de totes les comissions que vulguen participar i que poden enviar els seus «ninots» fins al 8 de març. El 15 de març es publicaran les composicions creades entre tots. l l’exercici faller 2020/2021 es tancarà el 19 de març, a pesar que enguany no es cremen les falles la nit de San José i l’elecció de presidents serà del 20 març al 30 d’abril. Per part seua, els vocals electes enviaran les sol·licituds per correu electrònic, a través de secretaria des del 29 de març al 26 abril, tots dos inclosos i l’elecció serà del 3 al 10 de maig.

Últimes notícies

Un velatori-concentració a València reclama llevar l’aforament a Mazón per la dana

Centenars de persones s’han concentrat davant el Palau de la Generalitat, en un acte-velatori, per exigir que es retire l’aforament a Carlos Mazón per la seua gestió de la dana que va causar 231 morts fa 21 mesos.

Nit decisiva a la Vall d’Uixó: l’incendi continua actiu i manté el perímetre

L'incendi forestal de la Vall d'Uixó continua actiu però manté el perímetre de 82 quilòmetres i unes 9.300 hectàrees afectades, mentre els equips d'emergències es preparen per a una nit clau per a la seua possible estabilització. Es mantenen evacuacions, confinaments i recomanacions sanitàries en diversos municipis de Castelló.

Golejada del Vila-real en el seu debut en el Torneig de Como (3-0)

El Vila-real ha debutat en el Torneig de Como amb un contundent 3-0 davant l’Al-Ula Club, gràcies a un doblet d’Ayoze i un gol de Cardona en un duel de 45 minuts totalment dominat pels grocs.

Ajudes urgents de fins a 100.000 euros als pobles afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

La Diputació de Castelló ha activat una línia extraordinària d’ajudes de fins a 100.000 euros per a municipis amb terreny cremat i fins a 5.000 per a pobles que han assumit gastos per evacuacions arran de l’incendi forestal de la Vall d'Uixó.

Vox rebutja compareixences immediates i reclama centrar tots els esforços en l’incendi de la Vall d’Uixó

El portaveu de Vox en Les Corts, José María Llanos, defensa que ara toca prioritzar l’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó i respon les crítiques sobre una suposada retallada en prevenció d’incendis als pressupostos de la Generalitat.

Fer Niño reforça la davantera de lElx com a primer fitxatge

El davanter andalús Fer Niño sincorpora a lElx com a primer fitxatge per al retorn a Primera Divisió, amb contracte fins a juny de 2030.

Pastor nega que Morant puga aspirar a la Generalitat per avalar indults a afins al PSOE

Fernando Pastor assegura que Diana Morant, com a ministra que ha participat en indults a condemnats afins al Govern de Sánchez, no pot presidir la Generalitat Valenciana. El síndic del PP també critica el debat sobre la nova financació i acusa Compromís de falta de coherència pel seu paper en els incendis forestals.

Morant insta el PP a assumir el canvi climàtic i a pactar mesures d’Estat

La ministra Diana Morant defensa a València que existeixen eines per a frenar el canvi climàtic, reclama al PP que deixe de negar-lo i demana un pacte d’Estat mentre visita els afectats per l’incendi de la Vall d'Uixó.
FILMOTECA D'ESTIU