12.3 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

La Junta Central Fallera treballa en un programa d’activitats per a unes Falles virtuals

 

La Junta Central Fallera (JCF) està planificant un programa d’activitats totalment en línia per a les dates en les que haurien de celebrar-se les Falles 2021 i que contempla des de la Crida fins a la Cremà. Segons ha dit el president de la JCF i regidor de Cultura Festiva de l’Ajuntament de València, Carlos Galiana, seran activitats virtuals, encara que s’informarà «en profunditat del contingut quan estiga tot tancat».

 

D’eixa manera es va donar a conéixer durant el ple d’este dimarts de la JCF, a on Galiana també va avançar que es treballa en un paquet per a les representants de les comissions de falla, encara que també estarà disponible tot el material en línia «per a involucrar a tota la ciutat en la setmana fallera, amb la intenció de fer vore que les Falles estan més vives que mai i omplir les xarxes amb moltíssimes activitats».

 

Dijous que ve, Galiana mantindrà una reunió amb representants de l’Església per a poder planificar les possibles misses del dia de San José, segons ha informat la JCF. A demés, s’organitzaran xarrades amb artistes fallers, emeses per les xarxes socials de l’entitat, i es faran falles virtuals amb l’ajuda de Xavi Gurrea amb lema comú de ‘Tornarem’.

 

Estes falles estaran a la disposició de totes les comissions que vulguen participar i que poden enviar els seus «ninots» fins al 8 de març. El 15 de març es publicaran les composicions creades entre tots. l l’exercici faller 2020/2021 es tancarà el 19 de març, a pesar que enguany no es cremen les falles la nit de San José i l’elecció de presidents serà del 20 març al 30 d’abril. Per part seua, els vocals electes enviaran les sol·licituds per correu electrònic, a través de secretaria des del 29 de març al 26 abril, tots dos inclosos i l’elecció serà del 3 al 10 de maig.

Últimes notícies

La regidora que va insultar a Sánchez ha demanat disculpes i assumix la seua responsabilitat

Belén Navarro, regidora del PP a Vallanca, ha demanat disculpes després d'insultar a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol i ha assumit la seua responsabilitat. Ha admés que les seues paraules no van estar a l'altura del respecte degut en el debat polític.

El PSPV denuncia que la dona expulsada per insultar a Sánchez en un míting és regidora del PP

El PSPV-PSOE ha assenyalat que l'assistent que va anomenar 'fill de puta' a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol és una edil del PP de Vallanca. Els socialistes reclamen una condemna immediata i mesures al Partit Popular.

Un home es puja al sostre d’un avió a Manises i retarda dos hores un vol a Amsterdam

Un jove de 24 anys es va pujar al sostre d'un avió de Vueling en l'aeroport de Manises. L'aeronau, amb destinació Amsterdam, va enlairar dos hores més tard.

Fernando Esteso serà vetlat demà a València i l’enterrament serà a Saragossa

La capella ardent s'obrirà el dilluns a les 11.00 en el tanatori Mémora de València. L'enterrament serà a Saragossa en la més estricta intimitat, a petició de la família.

Fornals decidix en el 88 i el Betis venç 2-1 al València en La Cartoixa

El migcampista, que va entrar després del descans, va culminar una carrera de Deossa per a segellar un triomf que semblava escapar-se. La victòria col·loca als verd-i-blancs en la quinta posició.

Fornals decidix en el 88 i dona al Betis un triomf clau davant el València

El Betis va véncer 2-1 al València en La Cartoixa amb un gol de Pablo Fornals en el minut 88, després d'una cavalcada de Deossa, i es va ajudar a pujar a la quinta plaça.

Luis Rioja lamenta la derrota davant el Betis després del seu gol inicial

L'extrem del València va lamentar la derrota 2-1 en el camp del Betis malgrat obrir el marcador. Va destacar que l'equip va competir bé i va demanar quedar-se amb el positiu.

101-65: el València Basket va arrasar al Hiopos Lleida amb una pluja primerenca de triples

El València Basket va firmar 12 triples al descans (55%) i va deixar el partit vist per a sentència abans de l'intermedi. El Lleida, sense Diagne en la segona part, va claudicar.