La Junta Central Fallera treballa en un programa d’activitats per a unes Falles virtuals

 

La Junta Central Fallera (JCF) està planificant un programa d’activitats totalment en línia per a les dates en les que haurien de celebrar-se les Falles 2021 i que contempla des de la Crida fins a la Cremà. Segons ha dit el president de la JCF i regidor de Cultura Festiva de l’Ajuntament de València, Carlos Galiana, seran activitats virtuals, encara que s’informarà «en profunditat del contingut quan estiga tot tancat».

 

D’eixa manera es va donar a conéixer durant el ple d’este dimarts de la JCF, a on Galiana també va avançar que es treballa en un paquet per a les representants de les comissions de falla, encara que també estarà disponible tot el material en línia «per a involucrar a tota la ciutat en la setmana fallera, amb la intenció de fer vore que les Falles estan més vives que mai i omplir les xarxes amb moltíssimes activitats».

 

Dijous que ve, Galiana mantindrà una reunió amb representants de l’Església per a poder planificar les possibles misses del dia de San José, segons ha informat la JCF. A demés, s’organitzaran xarrades amb artistes fallers, emeses per les xarxes socials de l’entitat, i es faran falles virtuals amb l’ajuda de Xavi Gurrea amb lema comú de ‘Tornarem’.

 

Estes falles estaran a la disposició de totes les comissions que vulguen participar i que poden enviar els seus «ninots» fins al 8 de març. El 15 de març es publicaran les composicions creades entre tots. l l’exercici faller 2020/2021 es tancarà el 19 de març, a pesar que enguany no es cremen les falles la nit de San José i l’elecció de presidents serà del 20 març al 30 d’abril. Per part seua, els vocals electes enviaran les sol·licituds per correu electrònic, a través de secretaria des del 29 de març al 26 abril, tots dos inclosos i l’elecció serà del 3 al 10 de maig.

Últimes notícies

L’abstenció de Vox frena la reprovació de Barcala pel cas dels pisos de Les Naus

L’abstenció dels quatre regidors de Vox en el ple d’Alacant ha impedit la reprovació de l’alcalde Luis Barcala, reclamada per l’esquerra per la seua negativa a declarar en la comissió sobre les vivendes públiques de Les Naus.

Veïns d’Ayódar reclamen més prevenció per a evitar nous incendis forestals

Els habitants d’Ayódar han tornat a les seues cases després de l’evacuació per l’incendi de la Vall d'Uixó i exigixen més prevenció per a evitar que es repetisquen focs com este.

El president de la CHJ admet que hi hagué “molt poc temps de maniobra” al barranc del Poyo

Miguel Polo ha detallat al jutjat els missatges que va enviar després de la DANA de 2024, admetent que al barranc del Poyo hi hagué molt poc temps de maniobra i incidint en l’impacte sobre l’abastiment d’aigua i les infraestructures.

El festival FRESCA! tanca la sisena edició amb un 90% d’ocupació

El festival FRESCA!, impulsat per la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats i l’IVC, ha tancat la sisena edició a Alacant amb un 90% d’ocupació i un augment del 12% d’espectadors respecte a 2024. Cinc dels nou muntatges de gran format han esgotat entrades a Casa Mediterráneo, mentre que FRESCA! Al Carrer ha oferit dos espectacles gratuïts en els Jardins de la Diputació.

Quatre de cada deu conductors valencians no revisen la vista abans de conduir

El 42,3 % dels conductors de la Comunitat Valenciana no es fa revisions visuals periòdiques, malgrat que la vista és clau per a la seguretat viària. El COOCV recorda també la importància d’usar ulleres de sol adequades, sobretot amb lents polaritzades.

La Nau revisa la paradoxa del bikini i el turisme franquista 80 anys després

El Centre Cultural La Nau acull fins al 6 de setembre una mostra que analitza la paradoxa del bikini en ple franquisme i el paper de Benidorm com a símbol del turisme de masses.

Quinze anys de presó a un home per agredir sexualment dos xiquets d’11 i 14 anys

L’Audiència de València ha condemnat un home a quinze anys de presó per agressions sexuals a dos menors d’11 i 14 anys, i li ha imposat ordres d’allunyament, indemnitzacions i inhabilitació per a treballar amb xiquets.

Els agricultors de la Vall d’Uixó i Àvila comencen a tramitar sinistres per l’onada d’incendis

Agroseguro ha començat a rebre parts de sinistre per danys en explotacions agrícoles i ramaderes afectades pels grans incendis a la província d'Àvila, la Vall d'Uixó i La Mierla (Guadalajara). L'entitat recorda que no hi ha urgència per comunicar els danys i garantix la cobertura de produccions i ramat assegurat.
FILMOTECA D'ESTIU