Metro i tramvia 24 hores del 15 al 20 de març per les Falles

La Generalitat facilitarà la mobilitat durant la celebració dels principals dies de Falles gràcies al servei 24 hores que Metrovalencia oferirà del 15 al 20 de març.

Des del servei ordinari que començarà al matí del dia 15 i l’extraordinari nocturn que s’iniciarà esta mateixa data amb la plantà, els metres i els tramvies realitzaran desplaçaments continuats fins després de la cremà, enllaçant amb el servei ordinari del dia 20 de març.

Com a novetat este any, respecte a dispositius anteriors, s’ha incorporat la nova Línia 10 (Alacant-Natzaret) i que està connectada per un passatge amb l’estació de Bailén, per on circulen els trens de Línia 7 (Torrent Avinguda-Marítim).

Les freqüències variaran en funció del dia, franja horària i destinació, per la qual cosa es recomana als usuaris que s’informen del pas dels trens i tramvies a la pàgina web de Metrovalència, al telèfon gratuït 900 461 046 o a les mateixes estacions. A més, la comunicació es pot establir a través de les xarxes socials de facebook (facebook.com/metrovalencia.fgv), twitter (@metrovalència) i l’app oficial.

L’oferta prevista per Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) permet garantir la mobilitat entre els diferents punts de la ciutat i l’àrea metropolitana que connecta la xarxa. D’esta manera, es millora la freqüència de pas en determinats moments, com ara les mascletaes, castells de focs artificials o ofrena, alhora que es prolonga el servei durant les nits d’aquells dies.

Del 15 al 19 de març, el servei que s’ofereix part dels horaris d’un dia feiner, encara que el 18 siga dissabte i el 19 diumenge, de manera que hi haurà més unitats a disposició dels passatgers i passatgeres, als quals cal sumar els serveis especials per a moments puntuals pel dia i la prolongació del servei durant tota la nit.

Tancament de Xàtiva i Colom

Les estacions de Xàtiva i Colom romandran tancades al públic durant el tret de mascletaes dels dies festius principals de Falles, del 16 al 19 de març, seguint les recomanacions realitzades per la Junta de Seguretat de la Subdelegació del Govern.

L’horari de tancament serà de 12.30 a 14.30 hores i l’objectiu és evitar aglomeracions que suposen qualsevol mena de risc per als ciutadans i visitants que per milers es concentren al centre de València per gaudir de les tradicionals mascletades.

Metrovalencia recomana als seus clients que utilitzen estacions alternatives per a estos dies (Alameda, Plaça Espanya, Bailén i Àngel Guimerà, segons orígens), se n’informen a través de la web i xarxes socials, i seguisquen en tot moment les indicacions de megafonia, teleindicadors i del personal de FGV distribuïts per la xarxa.

Castell de focs artificials

Pel que fa als castells de focs artificials, que este any es dispararan a la Ciutat de les Arts i de les Ciències, la nova Línia 10 (Alacant-Natzaret) s’erigeix ​​en la millor opció per apropar-se i gaudir dels castells els dies 16, 17, 18 i 19, en esta última jornada, la Nit del Foc.

Informació al client

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) ha incorporat a 110 nous agents d’estació temporals per prestar servei a la xarxa de Metrovalencia durant la celebració de les Falles. Del total dels treballadors i treballadores, 75 aniran destinats a les línies de metro i 35 a les de tramvia.

Per a qualsevol consulta, els clients poden acudir, personalment, als Espais del Client de Colom, Xàtiva i Alacant, al Centre d’Atenció al Client de Benimaclet o als Punts del Client d’Empalme, Àngel Guimerà, i Mislata.

Cal recordar que, del 15 al 19 de marçno està permés el transport de bicicletes ni patinets a tota la xarxa, que es recomana que les cadires infantils es pleguen dins de les instal·lacions i que està prohibit transportar o disparar material pirotècnic, fumar, consumir begudes alcohòliques o estupefaents, així com accedir amb globus per evitar possibles contactes amb la catenària.

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón deixe el seu escó per la dana

Una marxa recorre el centre de València per a reclamar que Carlos Mazón renuncie a la seua acta de diputat per la gestió de la dana i comparega davant la jutgessa de Catarroja.

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.