Un problema tècnic obliga a posposar l’encesa de les llums de la falla Cuba-Literat Azorín

Un problema tècnic deixa sense encesa de llums a la falla Cuba-Literato Azorín

Falla Cuba-Literat Azorín | Europa Press

 

Un problema tècnic ha obligat a posposar l’encesa de l’espectacle d’il·luminació de la falla Cuba-Literat Azorín, que estava previst per a la nit del divendres i la inauguració del que finalment tindrà lloc este dissabte, cap a les 20.30 hores.

 

Els problemes tècnics es van deure a «un simple cable de connexió de l’ordinador», ha explicat la comissió en un comunicat, en el que s’apunta que l’error es va solucionar abans de la visita del jurat.

 

El públic va ser exemplar

El públic que es va congregar per a vore la inauguració de les llums no va poder presenciar l’espectacle com estava previst. D’eixa manera, la falla ha agraït el «comportament exemplar» dels assistents, perquè, «lluny de realitzar cap protesta, va mostrar el seu suport i confiança» a la comissió. «Segur que hui tornarà a estar amb nosaltres», ha afegit.

 

«Agraïm la vostra comprensió i mostres de suport en uns moments difícils per a una comissió que, després d’un any d’esforç i il·lusió, va vore frustrat el desig de compartir este projecte d’il·luminació amb tots vosaltres i tot el públic que es va concentrar en la nostra falla», ha afegit Cuba-Literat Azorín, que finalment celebrarà este dissabte la inauguració de les seues llums.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Nit rècord de calor a Castelló de la Plana amb 27,2 graus, la més càlida en 115 anys

Castelló de la Plana ha viscut la nit més càlida des de 1911, amb 27,2 graus de mínima i una humitat molt alta, en una nova nit tòrrida a la Comunitat Valenciana a les portes d’una altra ona de calor.

Formació obligatòria en emergències i nou Fons de Resiliència proposats pel PSPV

El PSPV ha registrat en Les Corts una Proposició de Llei per a garantir formació obligatòria en emergències a tota la ciutadania i crear un Fons Valencià de Resiliència dotat amb el 2 % del pressupost autonòmic en protecció civil.

Temperatures de fins a 39 °C encenen l’avís taronja en el nord de València i el sud d’Alacant

Aemet ha activat hui l’avís taronja per calor extrema a l’interior nord de València i el litoral sud d’Alacant, amb màximes de fins a 39 graus.

Els pressupostos de la Generalitat de 2026 s’aprovaran a Les Corts amb els vots de Vox

El ple de Les Corts aprovarà dimecres que ve els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, gràcies al suport de Vox i amb el debat centrat en la controvertida ‘prioritat nacional’.

Els òptics valencians alerten que el relleu generacional està en risc i reclamen més presència en la sanitat pública

El nou president del COOCV, Rafael Pérez Cambrodí, adverteix que el relleu generacional en òptica-optometria està en perill i reclama més integració en la sanitat pública valenciana per a millorar la salut visual i atraure nous estudiants.

Immobilitzen un ramat ocult i sense control veterinar a San Miguel de Salinas

La Guàrdia Civil ha descobert en una finca de San Miguel de Salinas un corral amb 29 ovelles i cabres sense documentació ni controls veterinaris, i ha immobilitzat els animals a disposició de les autoritats sanitàries.

Demostren que les pedres de la Lluna poden servir per a construir carreteres i edificis lunars

Personal investigador de la UPV i la Universitat de Surrey ha confirmat que el regolita lunar es fon de manera més ràpida i eficient amb microones, fet que obri la porta a fabricar carreteres, pistes d’aterratge i edificis directament a la superfície de la Lluna.

Alerta groga diumenge per temperatures de fins a 38 °C i tronades a València i al sud de Castelló

Aemet ha activat per a diumenge l’avís groc en tota la província de València i al sud de Castelló per màximes de fins a 38 graus i risc de tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes.