Un problema tècnic obliga a posposar l’encesa de les llums de la falla Cuba-Literat Azorín

Un problema tècnic deixa sense encesa de llums a la falla Cuba-Literato Azorín

Falla Cuba-Literat Azorín | Europa Press

 

Un problema tècnic ha obligat a posposar l’encesa de l’espectacle d’il·luminació de la falla Cuba-Literat Azorín, que estava previst per a la nit del divendres i la inauguració del que finalment tindrà lloc este dissabte, cap a les 20.30 hores.

 

Els problemes tècnics es van deure a «un simple cable de connexió de l’ordinador», ha explicat la comissió en un comunicat, en el que s’apunta que l’error es va solucionar abans de la visita del jurat.

 

El públic va ser exemplar

El públic que es va congregar per a vore la inauguració de les llums no va poder presenciar l’espectacle com estava previst. D’eixa manera, la falla ha agraït el «comportament exemplar» dels assistents, perquè, «lluny de realitzar cap protesta, va mostrar el seu suport i confiança» a la comissió. «Segur que hui tornarà a estar amb nosaltres», ha afegit.

 

«Agraïm la vostra comprensió i mostres de suport en uns moments difícils per a una comissió que, després d’un any d’esforç i il·lusió, va vore frustrat el desig de compartir este projecte d’il·luminació amb tots vosaltres i tot el públic que es va concentrar en la nostra falla», ha afegit Cuba-Literat Azorín, que finalment celebrarà este dissabte la inauguració de les seues llums.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Hospital General de València tanca dos banys per una forta olor després d’un abocament químic

L'Hospital General de València ha clausurat dos banys d'ús professional després d'un abocament accidental de colorant amb anilina que va generar una forta olor, mentres analitza mostres de les aigües residuals.

Avís groc per ratxes de fins a 80 km/h en la mitat nord de Castelló este diumenge

Aemet activa l'avís groc per vents del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i litoral nord de Castelló, amb pluges i notable descens tèrmic.

Les màximes en la Comunitat Valenciana depassen els 30 graus i Xàtiva lidera amb 30,7

Les temperatures màximes en la Comunitat Valenciana han depassat els 30 graus en diversos municipis, amb Xàtiva al capdavant en aconseguir els 30,7 graus segons Avamet i 29,7 segons Aemet.

Un home atés per inhalació de fum després d’un incendi en una vivenda d’Alcoi

Un incendi originat presumptament en un calefactor en una vivenda d'Alcoi ha provocat una intensa fumera, el desallotjament preventiu de diversos veïns i l'atenció sanitària a un home per inhalació de fum.

Detonen de forma controlada una bomba de la Guerra Civil trobada en un solar de València

Una bomba d'aviació de més de 50 quilos de la Guerra Civil ha sigut trobada en un solar de València i detonada de manera controlada en una zona aïllada del port, després d'un operatiu coordinat entre Policia Nacional i Autoritat Portuària.

Paiporta s’alia amb el Teatre Nacional de Catalunya per a reforçar la seua reconstrucció cultural després de la dana

L'Ajuntament de Paiporta i el Teatre Nacional de Catalunya firmen un acord per a impulsar la reconstrucció cultural del municipi, reforçar les arts escèniques en català i acompanyar la reparació dels seus principals equipaments.

Pérez Llorca ressalta l’avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d’Alacant

La Generalitat subratlla l'avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d'Alacant, una infraestructura clau per a la intermodalitat que preveu entrar en servici a principis de 2029.

Justícia reforça el jutjat que instruïx la causa de la DANA a Catarroja

La Conselleria de Justícia garantix la continuïtat dels recursos humans en el jutjat de Catarroja que instruïx la causa de la DANA i convertix 200 reforços judicials en places estructurals a partir de juliol.