Un problema tècnic obliga a posposar l’encesa de les llums de la falla Cuba-Literat Azorín

Un problema tècnic deixa sense encesa de llums a la falla Cuba-Literato Azorín

Falla Cuba-Literat Azorín | Europa Press

 

Un problema tècnic ha obligat a posposar l’encesa de l’espectacle d’il·luminació de la falla Cuba-Literat Azorín, que estava previst per a la nit del divendres i la inauguració del que finalment tindrà lloc este dissabte, cap a les 20.30 hores.

 

Els problemes tècnics es van deure a «un simple cable de connexió de l’ordinador», ha explicat la comissió en un comunicat, en el que s’apunta que l’error es va solucionar abans de la visita del jurat.

 

El públic va ser exemplar

El públic que es va congregar per a vore la inauguració de les llums no va poder presenciar l’espectacle com estava previst. D’eixa manera, la falla ha agraït el «comportament exemplar» dels assistents, perquè, «lluny de realitzar cap protesta, va mostrar el seu suport i confiança» a la comissió. «Segur que hui tornarà a estar amb nosaltres», ha afegit.

 

«Agraïm la vostra comprensió i mostres de suport en uns moments difícils per a una comissió que, després d’un any d’esforç i il·lusió, va vore frustrat el desig de compartir este projecte d’il·luminació amb tots vosaltres i tot el públic que es va concentrar en la nostra falla», ha afegit Cuba-Literat Azorín, que finalment celebrarà este dissabte la inauguració de les seues llums.

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

Óscar Puente visita la nova passarel·la de Picanya reconstruïda després de la dana amb 2,1 milions

La nova passarel·la de María Cambrils a Picanya ha entrat en servici després de ser arrasada per la dana, amb una inversió de 2,1 milions i un disseny més resilient davant futurs temporals.

Sumar es desmarca del PSOE pel cas Ábalos i presumix de no tindre corrupció

Ernest Urtasun reclama que la Justícia investigue fins al final el cas Ábalos, es distancia del PSOE i reivindica que l'espai de Sumar no ha estat afectat per casos greus de corrupció.

El PP vincula el juí del cas Koldo amb la suposada implicació de Pedro Sánchez

El PP sosté que les declaracions en el juí del cas Koldo en el Suprem reforcen la idea d'una implicació de Pedro Sánchez i apunten a un presumpte finançament il·legal del PSOE.

Ábalos nega que els folis anaren bitllets i acusa un juí mediàtic pel cas Koldo

Ábalos es defén en el Suprem pel cas Koldo negant que els folis al·ludiren a diners, rebutjant haver intervingut en contractes públics i denunciant un juí ja condemnat mediàticament.

El Barça es creua amb el Recol·lectes Valladolid i l’Enforne Alacant amb el Bada Huesca en els quarts de la Copa del Rei

El sorteig de la Copa del Rei d'handbol definix uns quarts de final amb un Barça-Recol·lectes Atlètic Valladolid i un Enforne Alacant-Bada Huesca com a creus estel·lars en el Centre de Tecnificació.

Barcala rep a les noves belleas del foc i els reconeix com a símbol de les Fogueres

L'alcalde d'Alacant i la corporació municipal han rebut oficialment a les noves belleas del foc adulta i infantil i a les seues dames, als qui han reconegut com a ambaixadores de les Fogueres durant tot l'any.

Robatori de 800 metres de línia elèctrica deixa sense enllumenat a la pedania del Escorratel a Orihuela

El robatori d'uns 800 metres de cablejat elèctric, entre línies subterrànies i aèries, ha deixat sense enllumenat públic a la pedania del Escorratel, a Orihuela, mentres l'Ajuntament treballa per a reposar el servici amb caràcter d'urgència.

Detingut un jove de 26 anys per un apunyalament mortal en un comerç de València

La Policia Nacional ha detingut a un jove de 26 anys per la mort a ganivetades d'un altre home en un comerç del barri de Russafa, a València. El Grup d'Homicidis investiga les causes del crim i la Policia Científica analitza l'escena.