Anuncios

Un problema tècnic obliga a posposar l’encesa de les llums de la falla Cuba-Literat Azorín

Un problema tècnic deixa sense encesa de llums a la falla Cuba-Literato Azorín

Falla Cuba-Literat Azorín | Europa Press

 

Un problema tècnic ha obligat a posposar l’encesa de l’espectacle d’il·luminació de la falla Cuba-Literat Azorín, que estava previst per a la nit del divendres i la inauguració del que finalment tindrà lloc este dissabte, cap a les 20.30 hores.

 

Anuncios

Els problemes tècnics es van deure a «un simple cable de connexió de l’ordinador», ha explicat la comissió en un comunicat, en el que s’apunta que l’error es va solucionar abans de la visita del jurat.

 

El públic va ser exemplar

El públic que es va congregar per a vore la inauguració de les llums no va poder presenciar l’espectacle com estava previst. D’eixa manera, la falla ha agraït el «comportament exemplar» dels assistents, perquè, «lluny de realitzar cap protesta, va mostrar el seu suport i confiança» a la comissió. «Segur que hui tornarà a estar amb nosaltres», ha afegit.

 

«Agraïm la vostra comprensió i mostres de suport en uns moments difícils per a una comissió que, després d’un any d’esforç i il·lusió, va vore frustrat el desig de compartir este projecte d’il·luminació amb tots vosaltres i tot el públic que es va concentrar en la nostra falla», ha afegit Cuba-Literat Azorín, que finalment celebrarà este dissabte la inauguració de les seues llums.

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

L’oposició exigix reobrir la comissió de la dana enfront del tancament que defenen PP i Vox

PSPV i Compromís reclamen prorrogar o crear una nova comissió sobre la dana del 29 d'octubre de 2024 en Les Corts, mentres PP i Vox aposten per donar-la per conclosa.

La pacient aïllada a Alacant per possible hantavirus se sotmet hui a una tercera PCR

La dona de 32 anys aïllada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus continua asimptomàtica i serà sotmesa esta vesprada a una tercera PCR els resultats de la qual avaluaran Sanitat i el Ministeri.

Alacant investiga per què no van arribar les citacions judicials als seus funcionaris

L'Ajuntament d'Alacant ha demanat explicacions a la seua assessoria jurídica i al jutjat per la fallada en les citacions a funcionaris en la causa sobre presumptes irregularitats en vivendes públiques a la Platja de Sant Joan.

La vaga docent en l’educació pública arranca amb un seguiment del 24%

La vaga indefinida del professorat en els centres públics des d'Infantil fins a Batxillerat arranca amb un seguiment del 23,96%, segons dades provisionals de la Conselleria d'Educació.

El PSPV portarà a Protecció de Dades la carta d’Educació sobre la vaga docent

El PSPV anuncia que denunciarà davant l'Agència de Protecció de Dades l'ús de correus institucionals de la Generalitat per a enviar a les famílies una carta sobre la vaga indefinida del professorat, que considera un atac al col·lectiu docent.

La Comunitat Valenciana encapçala la pujada del lloguer a Espanya amb un 5% anual

La Comunitat Valenciana se situa al capdavant de l'encariment del lloguer en 2024, amb una alça del 5%, per damunt de la mitjana nacional del 3,5% i amb forts increments a València, Sagunt i altres municipis.

Uns 70 immigrants del centre de Guardamar es concentren per a exigir agilitzar la seua regularització

Al voltant de 70 immigrants del centre d'acolliment de Guardamar del Segura es van concentrar davant el recinte per a reclamar major rapidesa en la tramitació de la seua documentació legal a Espanya.

Tabilo lidera als favorits en una Copa Faulconbridge que puja a categoria ATP Challenger 175

La Copa Faulconbridge estrena categoria ATP Challenger 175 en el CT València amb Alejandro Tabilo com primer cap de sèrie i un quadre ple de figures i promeses.
Anuncios