Anuncios

Un problema tècnic obliga a posposar l’encesa de les llums de la falla Cuba-Literat Azorín

Un problema tècnic deixa sense encesa de llums a la falla Cuba-Literato Azorín

Falla Cuba-Literat Azorín | Europa Press

 

Un problema tècnic ha obligat a posposar l’encesa de l’espectacle d’il·luminació de la falla Cuba-Literat Azorín, que estava previst per a la nit del divendres i la inauguració del que finalment tindrà lloc este dissabte, cap a les 20.30 hores.

 

Anuncios

Els problemes tècnics es van deure a «un simple cable de connexió de l’ordinador», ha explicat la comissió en un comunicat, en el que s’apunta que l’error es va solucionar abans de la visita del jurat.

 

El públic va ser exemplar

El públic que es va congregar per a vore la inauguració de les llums no va poder presenciar l’espectacle com estava previst. D’eixa manera, la falla ha agraït el «comportament exemplar» dels assistents, perquè, «lluny de realitzar cap protesta, va mostrar el seu suport i confiança» a la comissió. «Segur que hui tornarà a estar amb nosaltres», ha afegit.

 

«Agraïm la vostra comprensió i mostres de suport en uns moments difícils per a una comissió que, després d’un any d’esforç i il·lusió, va vore frustrat el desig de compartir este projecte d’il·luminació amb tots vosaltres i tot el públic que es va concentrar en la nostra falla», ha afegit Cuba-Literat Azorín, que finalment celebrarà este dissabte la inauguració de les seues llums.

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Dani Martín arrasa en el seu debut en el Roig Arena amb un concert de 25+1 anys de música

Dani Martín triomfa en la seua primera visita al Roig Arena amb un concert de quasi dos hores i mitja que repassa les seues 25+1 anys de carrera i penja el cartell de sold out a València.

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna i s’agarra a la permanència amb un 3-2 agònic

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna, que va jugar tota la segona part amb un menys, i es manté viu en la baralla per la permanència gràcies a un gol de Eyong en el 90.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de forçar el quint partit davant Panathinaikos

València Basket va véncer al Panathinaikos a Atenes i va forçar el quint partit de la sèrie d'Eurolliga. Pedro Martínez celebra el triomf però advertix que jugar a casa no garantix la passada.

Sanitat localitza a Catalunya un nou contacte del brot de hantavirus del creuer

Sanitat ha identificat a Catalunya a una nova dona com a contacte del brot de hantavirus vinculat al creuer Hondius. No presenta sintomas, però debera guardar quarantena i sotmetre's a vigilància activa.

Montero lidera un altre colp del València Basket en el OAKA i es jugarà la Final Four a casa

El València Basket va tornar a silenciar el OAKA amb una exhibició de Jean Montero i va forçar el quint partit per a decidir el passe a la Final Four en el Roig Arena.

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.
Anuncios