Anuncios

Joan Ribó dona a entendre que no hi haurà Falles en València en el mes de març

 

L’alcalde de València, Joan Ribó, ha donat a entendre este dijous que no hi haurà Falles el mes que ve de març, a causa de l’evolució de la pandèmia del Covid-19, i ha indicat que per a celebrar estes festes s’haurà d’«esperar a una situació més convenient» que permeta dur-les a terme.

 

«Haurem d’esperar a una situació més convenient», ha exposat el responsable municipal en unes declaracions a la SER recollides per Europa Press, després d’afirmar que el món de les Falles «no podrà fer la seua activitat en el pròxim Sant Josep», 19 de març, dia gran de les festes.

Anuncios

 

Tot i esta circumstància, el primer edil ha animat a tots els sectors vinculats a les festes a seguir amb la seua activitat, una cosa imprescindible per a la seua continuïtat. També ha ressaltat la voluntat del consistori i d’altres administracions d’ajudar-los en eixe sentit.

 

Ajudes per al món faller

Joan Ribó s’ha pronunciat en eixos termes en parlar de les subvencions dirigides als sectors relacionats amb les Falles i altres festes que es pretenen incloure en el nou fons anunciat dimarts passat pel president de la Generalitat, Ximo Puig, per a ajudar sectors econòmics a afrontar els efectes de la crisi derivada del Covid-19.

 

«Dimarts passat, en la reunió en el Palau de la Generalitat amb els alcaldes de les grans ciutats i els presidents de les diputacions i el president de la Generalitat acordem crear un fons –amb el 50% de la Generalitat, el 30% de les diputacions i el 20% dels ajuntaments, ha precisat– a on es tinguera molt en compte també a tot el món de la festa a demés de l’hostaleria, l’hostalatge, les agències de viatges, el món de l’espectacle i les arts i l’oci nocturn», ha exposat Ribó.

 

L’alcalde de València ha afirmat que en parlar d’este nou programa d’ajudes es va tindre «molt en compte als artistes fallers, als artistes carrossers, a l’orfebreria»  per ser fonamental en l’actualitat ajudar a tot el món de les Falles».

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Les escoles infantils valencianes es mobilitzen per menys alumnes per aula i salaris dignes

Les escoles infantils 0-3 de la Comunitat Valenciana es concentren enfront de Les Corts en una jornada de vaga per a exigir menys alumnes per aula, més recursos i salaris dignes.

Educació proposa als docents una pujada salarial de 1.050 euros anuals abans de la vaga

La Conselleria d'Educació planteja una pujada lineal de 1.050 euros bruts anuals per a tot el professorat no universitari, equivalent a uns 75 euros al mes, oferta que els sindicats consideren insuficient i poc ambiciosa.

Corberán firma el pitjor balanç golejador entre els 20 tècnics amb més partits del València en Primera

Carlos Corberán presenta la pitjor diferència de gols entre els vint entrenadors amb més partits dirigits al València en Primera, amb un balanç de -13 punts en 55 partits.

Buitrago fixa en un terç dels punts la salvació de l’Elx

El president de l'Elx, Joaquin Buitrago, considera que a l'equip li n'hi ha prou amb sumar un terç dels punts en joc en les quatre ultimes jornades per a assegurar la permanència en Primera Division.

Josep Puerto força les seues opcions de jugar l’habitació partida a Atenes malgrat el seu esquinç

El capità del València Basket, Josep Puerto, tracta d'arribar al quart partit de quarts d'Eurolliga davant Panathinaikos malgrat un esquinç de turmell que complica la seua presència.

La manifestació de l’Orgull LGTBI+ tornarà a València el 20 de juny i trenca amb els Gai Games

Lambda convoca per al 20 de juny la manifestació de l'Orgull LGTBI+ a València amb el lema 'Pels teus drets: Actua!' i es desmarca dels Gai Games pel conflicte amb la llei trans i la falta de conveni social amb l'Ajuntament.

Carla, la jove que va perdre mans i peus per una sèpsia i ara diu que gaudix i valora més la vida

Carla Maronda, que va patir una sèpsia després d'una operació rutinària i va perdre mans i peus, relata com ha reconstruït la seua vida amb pròtesi, un llibre i una associació de suport.

La Diputació d’Alacant eleva a 6 milions la inversió contra els incendis forestals

La Diputació d'Alacant repartirà més de sis milions d'euros entre els 141 municipis de la província per a reforçar la prevenció d'incendis forestals i la gestió de les seues muntanyes.
Anuncios