València suspén l’estacionament regulat amb limitació horària durant els dies de Falles

Zona blava al centre de Terrassa

Zona blava en una imatge d’arxiu | València Diari

Amb motiu de les pròximes festes de Falles, a partir de les 09.00 hores del pròxim dimecres, dia 11, quedarà suspés l’estacionament regulat amb limitació horària en la ciutat de València, l’ORA, tal com s’establix en el Ban de Falles que va ser publicat recentment. La suspensió es prolongarà fins a les 09.00 hores del 20 de març, en tot el terme municipal.

 

A més, amb la finalitat de permetre una major accessibilitat i inclusió en la festa fallera, l’Ajuntament reservarà espais per a persones amb mobilitat reduïda en els principals actes fallers, com les mascletaes de la plaça de l’Ajuntament i els castells de focs artificials que es fan en el Passeig de l’Albereda. 

 

Quant a l’estacionament de vehicles autoritzats, el Ban Faller establix els llocs reservats durant els dies festius: l’avinguda de l’Oest (entre la plaça de Sant Agustí i el carrer Requena), i el carrer del Poeta Querol (tram comprés entre el carrer de Minyana i el carrer dels Ballesters, i el carrer de les Barques i el carrer del Pintor Sorolla).

 

A demés, i amb la finalitat de què les persones que visiten la ciutat estos dies puguen estacionar el seu vehicle en zones exteriors en l’àrea restringida, es col·locarà senyalització d’accés en les entrades a la ciutat marcant les zones d’aparcament permés: per a l’accés des de la V-21 (Castelló i Barcelona): avinguda d’Aragó i zona de la Universitat Politècnica; per a l’accés des de la V-31 (Alacant i Albacete), les zones de l’avinguda dels Germans Maristes i avinguda d’Antonio Ferrandis; per a l’accés des de l’A-3 (Madrid): zones avingudes de Tres Forques, de les Tres Encreuaments i de Campos Crespo; i per a l’accés des de la CV-35 (Ademuz), les illes compreses entre les avingudes del Mestre Rodrigo, de Burjassot, de Menéndez Pidal i de Tirso de Molina.

Últimes notícies

El calor extrem ha causat 114 morts a la Comunitat Valenciana des de l’1 de juliol

Les altes temperatures han provocat 114 morts en dotze dies a la Comunitat Valenciana, nou vegades més que en el mateix període de 2025.

L’impacte psicològic i laboral de l’Alzheimer sacseja milers de famílies valencianes

L’Alzheimer obliga molts cuidadors a reduir jornada o deixar la faena, amb un fort cost emocional, econòmic i jurídic per a les famílies.

Una nova nanoteràpia millora el tractament del càncer de mama triple negatiu

Investigadors de l’Incliva i la UPV han desenvolupat una nanoteràpia dirigida que millora l’eficàcia de la quimioteràpia en càncer de mama triple negatiu i en reduïx la toxicitat.

Una nova nanoteràpia valenciana millora el tractament del càncer de mama triple negatiu

Un equip d’Incliva i la UPV ha desenvolupat una nanoteràpia dirigida que millora l’eficàcia de la quimioteràpia en càncer de mama triple negatiu i en podria reduir la toxicitat.

L’Alzheimer obliga milers de familiars a deixar la faena per una càrrega “devastadora”

Neuròlegs, juristes i associacions alerten a València que l’Alzheimer té un impacte psicològic, físic i laboral “devastador” en les famílies i reclama més suport institucional i jurídic per als cuidadors.

L’Alzheimer arrasa la vida laboral i emocional de milers de famílies cuidadores

Especialistes en neurologia, dret sanitari i associacions alerten a València que l’Alzheimer té un efecte psicològic i laboral devastador en les famílies cuidadores i reclamen més suport institucional i un pla integral.

Mor Sam Neill, protagonista de ‘Jurassic Park’, als 78 anys

La família comunica que l'actor ha mort sobtadament a Sydney i recorda que continuava lliure de càncer

Setmana d’oratge estable i calor forta a l’interior de València

La setmana comença amb cels poc nuvolosos o rasos en la Comunitat Valenciana i màximes elevades a l’interior de la província de València, mentre el vent bufarà fluix i de direcció variable.