Vàndals cremen la falla de la comissió ‘Pensat i Fet’ en Alberic

Pensat i fet

 

La falles han acabat abans de temps per a la comissió fallera de ‘Pensat i fet’ pertanyent a la localitat d’Alberic, en la comarca de la Ribera Alta (València). El monument d’esta comissió va patir, este diumenge per la nit, un sabotatge per part d’un grup de vàndals, que van botar foc a la falla, i que a causa dels seus materials de fàcil combustió, es va cremar en pocs minuts. 

 

 

Des de la comissió han lamentat l’incident, i ha donat les gràcies per les mostres de suport rebudes. En un comunicat, la falla ha denunciat que «l’incident ha sigut fet a consciència i mala fe, per a tirar per terra tota la feina d’un any i les il·lusions d’una família sencera». A demés, han demanat col·laboració ciutadana als qui puguen «aportar detalls per a intentar trobar als responsables». 

 

Per part seua, des de l’Ajuntament han informat que demà es convocarà una reunió extraordinària i urgent amb els presidents de les falles i la Junta Local Fallera, per a abordar esta situació. 

Últimes notícies

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.

La Generalitat impulsa materials d’emergència accessibles per a persones amb discapacitat

La Generalitat ha presentat nous materials d'informació preventiva i d'autoprotecció davant inundacions i nevades adaptats a persones amb discapacitat, majors i col·lectius vulnerables.

Educació amplia l’oferta d’FP amb 19 nous cicles per al curs 2026-2027

La Conselleria d'Educació autoritza 70 cicles formatius i, després de desactivar 51, incrementa l'oferta de Formació Professional en 19 nous cicles adaptats al teixit productiu valencià.

Catalá obri la porta a comprar la part de la Diputació de l’antic edifici d’Hisenda a València

L'alcaldessa de València, María José Catalá, considera complexa la venda del 60% municipal de l'antic edifici d'Hisenda i es mostra oberta a negociar amb la Diputació la compra del seu 40% i un possible ús compartit de l'immoble.

Els accidents laborals causen 12 morts en la Comunitat Valenciana fins a març

Els accidents laborals provoquen 170 morts a Espanya en el primer trimestre, 12 d'elles en la Comunitat Valenciana, on totes les defuncions es produïxen durant la jornada de treball.

Els ajuntaments activen projectes locals per a 120.000 vivendes de protecció pública

Els ajuntaments poden posar en marxa Projectes Residencials Locals per a promoure fins a 120.000 vivendes de protecció pública en sòls dotacionals i patrimonials hui infrautilitzats.