14.5 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Detingut un fals ginecòleg després d’abusar sexualment de 63 dones

Un cardiòleg que es feia passar per ginecòleg i que va abusar sexualment d’almenys 63 dones en els últims cinc anys va ser detingut pels carabiners de Catanzaro (Calàbria, sud d’Itàlia), acusat dels delictes d’agressió sexual, pornografia infantil, intromissió il·legítima en la vida privada i frau.

El metge, que treballava a l’hospital de Soverato, va ser arrestat de manera preventiva en una operació en la qual li van ser confiscats tots els seus dispositius electrònics per ordre del jutge i a petició de la fiscalia després de la investigació dels carabiners, que es va iniciar en 2021 amb la denúncia d’una jove de 20 anys, informen els mitjans locals.

Les 63 víctimes, entre elles una menor, van ser identificades per la càmera de vídeo instal·lada en la consulta del metge en Soverato, que era on duia a terme les agressions sexuals, encara que podria haver-hi més, ja que algunes imatges poc clares no van permetre identificar a totes les dones afectades.

 

Modus operandi

 

Segons les investigacions policials, l’home, d’uns 50 anys, enganyava les dones, en la seua majoria joves, sobre que era ginecòleg, i amb el pretext de realitzar exàmens mèdics agredia sexualment a les víctimes o les induïa al fet que ho feren elles amb l’ús d’objectes fàl·lics.

A més, el detingut, que cobrava a les seues víctimes per les seues falses revisions ginecològiques, emmagatzemava vídeos de les agressions sexuals que havia començat en 2017.

La hipòtesi és que el professional, enganyant les joves, a més del pagament dels honoraris per l’activitat “professional” realitzada, mitjançant l’ús d’una càmera obtenia indegudament els vídeos de les visites de les pacients, que després emmagatzemava de forma encriptada en els seus dispositius electrònics.
 

Últimes notícies

Dimitix la regidor d’Urbanisme d’Alacant després de ser adjudicatària d’una vivenda pública

Rocío Gómez ha anunciat la seua dimissió un dia després de conéixer-se que va ser adjudicatària d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan; el cas està sota investigació per possibles irregularitats.

Marcelino va assegurar que el dol davant Osasuna serà de ritme alt, intensitat i dificultat

El tècnic del Vila-real va assegurar este divendres que el xoc a Pamplona exigirà la millor versió, va subratllar la fortalesa local d'Osasuna i va confirmar diverses baixes.

El Consell insta el Govern a activar la clàusula de salvaguarda per a cítrics de Sud-àfrica

Comerç i Agricultura han remés un informe conjunt perquè l'Executiu sol·licite a Brussel·les l'activació de la salvaguarda. Assenyalen una caiguda del 24% en les exportacions de Castelló i demanen vigilància des d'octubre.

El Consell sosté que no hi ha risc de menor recaptació amb la rebaixa fiscal

Barrachina ha defés que la rebaixa fiscal no minvarà els ingressos en ampliar els límits de deduccions de l'IRPF amb retroactivitat a 1 de gener de 2025. També ha explicat el seu rebuig al decret òmnibus que inclou l'exempció d'ajudes per la DANA per mesclar matèries.

Pérez Llorca destaca l’impuls del Consell al progrés d’Ontinyent amb obres i servicis

El president Juanfran Pérez Llorca ha reafirmat el compromís de la Generalitat amb projectes clau a Ontinyent: hospital, Palacio de Justícia, Facultat de Veterinària i desdoblament de la CV-60. També s'impulsen corredors verds després de la dana.

Pérez Llorca demana que la Comissió Mixta de la DANA siga l’inici d’un enteniment

El president ha reclamat que la comissió que coordina la reconstrucció després de la DANA servisca per a superar la confrontació i centrar-se en la seguretat de les zones afectades. Ha admés que arriba molt tard i que potser hi ha assumptes sense solució.

Pérez Llorca demana al Govern explicacions i que rectifique per les indemnitzacions a víctimes de la DANA

El president ha exigit explicacions i una rectificació perquè les víctimes de la DANA no siguen tractades com de segona. A més, ha rebutjat la proposta de finançament autonòmic pel seu impacte fiscal en la Comunitat Valenciana.

El Consell acusa a Sánchez de tracte desigual: 72.000 a víctimes de la DANA a València enfront de 210.000 en Adamuz

Miguel Barrachina ha denunciat que les víctimes de la DANA en la Comunitat Valenciana han rebut 72.000 euros enfront dels 210.000 de l'accident ferroviari de Adamuz. També ha retret retards i ha demanat igualtat de tracte.