Detingut un fals ginecòleg després d’abusar sexualment de 63 dones

Un cardiòleg que es feia passar per ginecòleg i que va abusar sexualment d’almenys 63 dones en els últims cinc anys va ser detingut pels carabiners de Catanzaro (Calàbria, sud d’Itàlia), acusat dels delictes d’agressió sexual, pornografia infantil, intromissió il·legítima en la vida privada i frau.

El metge, que treballava a l’hospital de Soverato, va ser arrestat de manera preventiva en una operació en la qual li van ser confiscats tots els seus dispositius electrònics per ordre del jutge i a petició de la fiscalia després de la investigació dels carabiners, que es va iniciar en 2021 amb la denúncia d’una jove de 20 anys, informen els mitjans locals.

Les 63 víctimes, entre elles una menor, van ser identificades per la càmera de vídeo instal·lada en la consulta del metge en Soverato, que era on duia a terme les agressions sexuals, encara que podria haver-hi més, ja que algunes imatges poc clares no van permetre identificar a totes les dones afectades.

 

Modus operandi

 

Segons les investigacions policials, l’home, d’uns 50 anys, enganyava les dones, en la seua majoria joves, sobre que era ginecòleg, i amb el pretext de realitzar exàmens mèdics agredia sexualment a les víctimes o les induïa al fet que ho feren elles amb l’ús d’objectes fàl·lics.

A més, el detingut, que cobrava a les seues víctimes per les seues falses revisions ginecològiques, emmagatzemava vídeos de les agressions sexuals que havia començat en 2017.

La hipòtesi és que el professional, enganyant les joves, a més del pagament dels honoraris per l’activitat «professional» realitzada, mitjançant l’ús d’una càmera obtenia indegudament els vídeos de les visites de les pacients, que després emmagatzemava de forma encriptada en els seus dispositius electrònics.
 

Últimes notícies

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.