Feliciano López encara el 2018 amb molta il·lusió després de rebre dos bones notícies

 

¡Fichaje ! @felilopezoficial se ha convertido hoy en nuevo Director Adjunto del #MMOPEN. ¡Bienvenido a la familia Feli! : @alvarodiaz1

Una publicación compartida de Mutua Madrid Open (@mutuamadridopen) el

 

Els raïms s'acosten i amb ells també el comiat del 2017. Un any que Feliciano López, tenista espanyol, no oblidarà perquè ha sigut bastant intens. Encara que començava amb diversos infortunis sentimentals, ha suposat un augment de responsabilitat i qualitat de vida del tenista en els últims mesos.

  

Feliciano, la mà dreta de Manolo Santana

En primer lloc, hem de parlar de la presentació oficial de Feliciano López com el nou director adjunt del Mútua Madrid Open. Gràcies a este nou lloc, el tenista es convertirà en la mà dreta de Manolo Santana. Però les bones notícies no es queden ací, a partir del 2019 Feliciano serà director de ple dret. Per la seua banda, Santana exercirà el càrrec de president d'honor del torneig de Tenis madrileny.  

 

 

 

«És un dia molt important per a mi. Perquè és alguna cosa molt diferent. És una oportunitat per la qual estaré eternament agraït. El llistó està molt alt i vaig haver de treballar molt i aprendre molt de Manolo per a donar la talla» ha explicat el tenista espanyol.

 

 

No obstant això, el mateix Santana ha aprofitat l'ocasió per a explicar una mica que serà d'ell: «Tindreu Manolo Santana per molt temps. Estaré ací donant-li la llanda. Sabrà el que és que li demanen les entrades, que li les demanarà». En este to més relaxat i bromista, Manolo va donar a entendre que la seua presència es mantindrà per l'excel·lent aspecte amb el qual se li va veure, els rumors sobre el seu mal estat de salut queden eliminats, com recull ‘Semana’. 

 

Un nou membre en la família del tenista

A més d'esta nova oportunitat en el marc laboral, Feliciano López ha compartit una altra bona notícia, en este cas es tracta d'un nou membre en la família López, un xicotet cadell de golden retriver de qui diu estar ja perdudament enamorat. Així Feliciano tanca el 2017 amb fermall d'or. 

 

 

Introducing you the new member of the family.You just have to LOVE him#Ace #goldenretriever #vidaperruna #thedracosvalley

Una publicación compartida de Feliciano Lopez (@felilopezoficial) el

Últimes notícies

El Levante llançarà este dijous la campanya d’abonaments, que començarà el 8 de juny

El Levante presentarà este dijous la campanya d’abonaments per a la pròxima temporada, que arrancarà el 8 de juny i no admetrà noves altes, prioritzant la fidelització dels actuals abonats.

Parker avisa abans de la Copa: Huesca no té res a perdre i és la seua última bala

James Lewis Parker, lateral argentí del Horneo Alicante, advertix que l BM Huesca arriba als quarts de final de la Copa del Rei sense res a perdre després del descens i que per a molts jugadors el torneig és la seua última oportunitat. El jugador remarca el factor pista i anima l afició alacantina a omplir el pavelló.

Educació titlla d’irreal l’informe econòmic de la Plataforma de Docents en Lluita

La Conselleria d'Educació qualifica d'irreal i poc rigorós l'informe econòmic amb què la Plataforma de Docents en Lluita vol sustentar les seues demandes de reducció de ràtios, climatització de centres i més plantilla, i adverteix que barreja fons ja compromesos, ingressos puntuals i recursos inexistents.

Serveis Socials defensa davant Vox que cap persona vulnerable es quedarà sense atenció

La consellera Elena Albalat defensa en Les Corts uns pressupostos socials de 2.731,8 milions per a 2026 i replica a Vox que la prioritat nacional no deixarà sense atenció cap persona vulnerable. PSPV i Compromís acusen el Consell de retallades i de preparar un model més privatitzat.

El Valencia Femení dissenya el seu projecte per a la Lliga F amb continuïtat i fitxatges estatals

El Valencia Femení ha començat a planificar la plantilla per a la Lliga F amb un projecte continuista, apostant per mantindre el bloc de l’ascens i incorporar sobretot jugadores de l’estat espanyol i, si és possible, valencianes.

L’Elx fa efectiva l’opció de compra del lateral il·licità Buba Sangaré

L’Elx CF ha executat l’opció de compra pactada amb l’AS Roma i incorpora en propietat el defensa il·licità Buba Sangaré, que firma fins a juny de 2031 per a cobrir la baixa d’Álvaro Núñez.

L’Elx fa efectiva l’opció de compra del lateral il·licità Buba Sangaré

L’Elx ha exercit l’opció de compra pactada amb l’AS Roma i es garanteix en propietat el lateral il·licità Buba Sangaré, que signa fins al juny de 2031 per a cobrir la baixa d’Álvaro Núñez.

L’Estació del Nord de València recupera la seua imatge original amb una inversió de 21 milions

L’Estació del Nord de València està en la fase final d’una restauració integral, finançada amb quasi 20,7 milions d’euros del Pla de Recuperació i del Programa 2 % Cultural, que li tornarà la imatge original dissenyada per Demetrio Ribes.