Feliciano López encara el 2018 amb molta il·lusió després de rebre dos bones notícies

 

¡Fichaje ! @felilopezoficial se ha convertido hoy en nuevo Director Adjunto del #MMOPEN. ¡Bienvenido a la familia Feli! : @alvarodiaz1

Una publicación compartida de Mutua Madrid Open (@mutuamadridopen) el

 

Els raïms s'acosten i amb ells també el comiat del 2017. Un any que Feliciano López, tenista espanyol, no oblidarà perquè ha sigut bastant intens. Encara que començava amb diversos infortunis sentimentals, ha suposat un augment de responsabilitat i qualitat de vida del tenista en els últims mesos.

  

Feliciano, la mà dreta de Manolo Santana

En primer lloc, hem de parlar de la presentació oficial de Feliciano López com el nou director adjunt del Mútua Madrid Open. Gràcies a este nou lloc, el tenista es convertirà en la mà dreta de Manolo Santana. Però les bones notícies no es queden ací, a partir del 2019 Feliciano serà director de ple dret. Per la seua banda, Santana exercirà el càrrec de president d'honor del torneig de Tenis madrileny.  

 

 

 

«És un dia molt important per a mi. Perquè és alguna cosa molt diferent. És una oportunitat per la qual estaré eternament agraït. El llistó està molt alt i vaig haver de treballar molt i aprendre molt de Manolo per a donar la talla» ha explicat el tenista espanyol.

 

 

No obstant això, el mateix Santana ha aprofitat l'ocasió per a explicar una mica que serà d'ell: «Tindreu Manolo Santana per molt temps. Estaré ací donant-li la llanda. Sabrà el que és que li demanen les entrades, que li les demanarà». En este to més relaxat i bromista, Manolo va donar a entendre que la seua presència es mantindrà per l'excel·lent aspecte amb el qual se li va veure, els rumors sobre el seu mal estat de salut queden eliminats, com recull ‘Semana’. 

 

Un nou membre en la família del tenista

A més d'esta nova oportunitat en el marc laboral, Feliciano López ha compartit una altra bona notícia, en este cas es tracta d'un nou membre en la família López, un xicotet cadell de golden retriver de qui diu estar ja perdudament enamorat. Així Feliciano tanca el 2017 amb fermall d'or. 

 

 

Introducing you the new member of the family.You just have to LOVE him#Ace #goldenretriever #vidaperruna #thedracosvalley

Una publicación compartida de Feliciano Lopez (@felilopezoficial) el

Últimes notícies

Aemet activa l’avís taronja al sud de València per fortes tempestes amb pedra

Aemet ha activat este dissabte l’avís taronja al sud de la província de València per tempestes amb ratxes molt fortes de vent i granís, i manté alertes per calor extrema en l’interior valencià i punts d’Alacant i Castelló.

Més autobusos de l’EMT per a vore l’eclipsi solar del 12 d’agost a València

L’EMT de València reforçarà el servici amb una trentena d’autobusos addicionals el 12 d’agost per l’eclipsi solar, sobretot cap a les platges i les pedanies del sud.

MedusApp estrena un mapa interactiu per seguir les meduses en temps real

L’aplicació MedusApp, impulsada per la UPV i la UA, ha incorporat un nou mapa web interactiu per veure l’evolució de les meduses i ja ha superat les 700.000 descàrregues. L’eina permet consultar en temps real l’estat de les platges i genera dades útils per a la investigació científica.

67 milions en ajudes per als afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

La Generalitat destinarà 67 milions d’euros a ajudes per als afectats per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, amb subvencions directes, suport als ajuntaments i préstecs bonificats. Les ajudes es podran demanar des del 10 d’agost durant tres mesos.

Els veïns evacuats per l’incendi de la Vall d’Uixó, excepte Artana i Eslida, ja poden tornar

Els veïns desallotjats per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, excepte els d’Artana i Eslida, ja poden tornar a les seues vivendes, encara que el foc continua sense estabilitzar després de set dies. El Cecopi es reunirà de nou a les cinc de la vesprada per actualitzar la situació.

Ingressen a presó 4 lladres de vivendes d’Alacant i Múrcia que usaven el mètode del fil

Quatre hòmens han ingressat a presó després de desmantellar-se un grup criminal que robava en vivendes d’Alacant i Múrcia marcades amb el mètode del fil de pegament. La Guàrdia Civil ha recuperat diners, joies, lingots d’or, roba de marca, alcohol premium i ha intervingut ferramentes especialitzades i diversos vehicles.

Ingressen a presó quatre detinguts per robatoris en vivendes dAlacant i Múrcia amb el mètode del fil

Quatre hòmens han ingressat a presó després de desmantellar-se un grup criminal acusat de robar en vivendes dAlacant i Múrcia mitjançant el mètode del fil de pegament a les portes.

Avis taronja per temperatures de fins a 39 graus a l’interior nord de València

Aemet ha activat per a este divendres l’avís taronja per temperatures màximes de fins a 39 graus a l’interior nord de la província de València, en plena quarta ona de calor de l’estiu a la Comunitat Valenciana.
FILMOTECA D'ESTIU