Feliciano López encara el 2018 amb molta il·lusió després de rebre dos bones notícies

 

¡Fichaje ! @felilopezoficial se ha convertido hoy en nuevo Director Adjunto del #MMOPEN. ¡Bienvenido a la familia Feli! : @alvarodiaz1

Una publicación compartida de Mutua Madrid Open (@mutuamadridopen) el

 

Els raïms s'acosten i amb ells també el comiat del 2017. Un any que Feliciano López, tenista espanyol, no oblidarà perquè ha sigut bastant intens. Encara que començava amb diversos infortunis sentimentals, ha suposat un augment de responsabilitat i qualitat de vida del tenista en els últims mesos.

  

Feliciano, la mà dreta de Manolo Santana

En primer lloc, hem de parlar de la presentació oficial de Feliciano López com el nou director adjunt del Mútua Madrid Open. Gràcies a este nou lloc, el tenista es convertirà en la mà dreta de Manolo Santana. Però les bones notícies no es queden ací, a partir del 2019 Feliciano serà director de ple dret. Per la seua banda, Santana exercirà el càrrec de president d'honor del torneig de Tenis madrileny.  

 

 

 

«És un dia molt important per a mi. Perquè és alguna cosa molt diferent. És una oportunitat per la qual estaré eternament agraït. El llistó està molt alt i vaig haver de treballar molt i aprendre molt de Manolo per a donar la talla» ha explicat el tenista espanyol.

 

 

No obstant això, el mateix Santana ha aprofitat l'ocasió per a explicar una mica que serà d'ell: «Tindreu Manolo Santana per molt temps. Estaré ací donant-li la llanda. Sabrà el que és que li demanen les entrades, que li les demanarà». En este to més relaxat i bromista, Manolo va donar a entendre que la seua presència es mantindrà per l'excel·lent aspecte amb el qual se li va veure, els rumors sobre el seu mal estat de salut queden eliminats, com recull ‘Semana’. 

 

Un nou membre en la família del tenista

A més d'esta nova oportunitat en el marc laboral, Feliciano López ha compartit una altra bona notícia, en este cas es tracta d'un nou membre en la família López, un xicotet cadell de golden retriver de qui diu estar ja perdudament enamorat. Així Feliciano tanca el 2017 amb fermall d'or. 

 

 

Introducing you the new member of the family.You just have to LOVE him#Ace #goldenretriever #vidaperruna #thedracosvalley

Una publicación compartida de Feliciano Lopez (@felilopezoficial) el

Últimes notícies

A presó per tres robatoris en menys d’una hora a Aspe

Un home de 54 anys ha ingressat en presó provisional després de ser detingut per tres robatoris consecutius en menys d’una hora al municipi d’Aspe, a Alacant.

Detenen a una parella per abandonar una xiqueta de dos anys en un aparcament del centre d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha detingut una parella per tindre en estat d’abandó una xiqueta de dos anys i mig en un aparcament del centre de la ciutat. La menor ha sigut atesa a l’hospital i queda sota custòdia provisional en un centre d’acollida.

Ona de calor extrema amb fins a 43 graus i tempestes fortes esta vesprada a Alacant

La Comunitat Valenciana viu hui el punt àlgid de l’ona de calor, amb fins a 43 graus a l’interior i prelitoral de València i Alacant i tempestes vespertines localment fortes en zones d’Alacant.

Les nits tòrrides deixen quasi 30 graus en diversos punts d’Alacant

La Comunitat Valenciana ha patit una altra nit tòrrida, amb valors pròxims als 30 graus en diversos punts d’Alacant i mínimes que no han baixat dels 25 graus en moltes zones.

Així afectarà l’avís roig per calor extrema a la Comunitat Valenciana aquest dijous

La Comunitat Valenciana activarà aquest dijous l’avís roig per calor extrema amb fins a 42 graus al litoral sud de València i d’Alacant, en plena ona de calor que colpeja Espanya.

Aemet activa avís roig per calor extrema al sud de València i d’Alacant amb fins a 42 graus

Aemet ha activat l’avís roig per temperatures de fins a 42 graus al litoral sud de València i d’Alacant, amb altres nivells d’alerta per calor, tronades i forts vents a la Comunitat Valenciana.

Rescatades dues pateres amb 43 persones a bord i tres patrons detinguts a la costa d’Alacant

S’han rescatat 43 persones, huit d’elles menors, de dues pateres davant la costa d’Alacant i la Policia Nacional ha detingut tres presumptes patrons acusats de facilitar la immigració il·legal.

Les comarques d’interior de València arriben als 39 graus abans del pic de la nova ona de calor

Zarra ha arribat este dimecres als 39,1 graus i altres municipis d’interior de València s’han acostat als 38, a les portes del pic de l’ona de calor previst per a la vesprada de dijous, quan la Aemet espera fins a 40 graus i ha activat l’avís taronja a València i Alacant.