Feliciano López encara el 2018 amb molta il·lusió després de rebre dos bones notícies

 

¡Fichaje ! @felilopezoficial se ha convertido hoy en nuevo Director Adjunto del #MMOPEN. ¡Bienvenido a la familia Feli! : @alvarodiaz1

Una publicación compartida de Mutua Madrid Open (@mutuamadridopen) el

 

Els raïms s'acosten i amb ells també el comiat del 2017. Un any que Feliciano López, tenista espanyol, no oblidarà perquè ha sigut bastant intens. Encara que començava amb diversos infortunis sentimentals, ha suposat un augment de responsabilitat i qualitat de vida del tenista en els últims mesos.

  

Feliciano, la mà dreta de Manolo Santana

En primer lloc, hem de parlar de la presentació oficial de Feliciano López com el nou director adjunt del Mútua Madrid Open. Gràcies a este nou lloc, el tenista es convertirà en la mà dreta de Manolo Santana. Però les bones notícies no es queden ací, a partir del 2019 Feliciano serà director de ple dret. Per la seua banda, Santana exercirà el càrrec de president d'honor del torneig de Tenis madrileny.  

 

 

 

«És un dia molt important per a mi. Perquè és alguna cosa molt diferent. És una oportunitat per la qual estaré eternament agraït. El llistó està molt alt i vaig haver de treballar molt i aprendre molt de Manolo per a donar la talla» ha explicat el tenista espanyol.

 

 

No obstant això, el mateix Santana ha aprofitat l'ocasió per a explicar una mica que serà d'ell: «Tindreu Manolo Santana per molt temps. Estaré ací donant-li la llanda. Sabrà el que és que li demanen les entrades, que li les demanarà». En este to més relaxat i bromista, Manolo va donar a entendre que la seua presència es mantindrà per l'excel·lent aspecte amb el qual se li va veure, els rumors sobre el seu mal estat de salut queden eliminats, com recull ‘Semana’. 

 

Un nou membre en la família del tenista

A més d'esta nova oportunitat en el marc laboral, Feliciano López ha compartit una altra bona notícia, en este cas es tracta d'un nou membre en la família López, un xicotet cadell de golden retriver de qui diu estar ja perdudament enamorat. Així Feliciano tanca el 2017 amb fermall d'or. 

 

 

Introducing you the new member of the family.You just have to LOVE him#Ace #goldenretriever #vidaperruna #thedracosvalley

Una publicación compartida de Feliciano Lopez (@felilopezoficial) el

Últimes notícies

Detingut a Torrevella un fugititu reclamat per homicidi a Alemanya

La Guàrdia Civil ha detingut en una urbanització de Torrevella un home de 43 anys, de nacionalitat romanesa, reclamat a Alemanya per un possible homicidi i amb ordres judicials pendents a Espanya.

Pluges intenses de setembre descarreguen al sud de València i nord d’Alacant

Pluges fortes típiques de setembre han descarregat esta matinada i este matí al litoral sud de València i nord d’Alacant, amb fins a 40 litres per hora en alguns punts, encara que les tempestes ja s’han dissipat.

La indústria valenciana accelera en juliol amb un creixement del 4 %

La producció industrial ha augmentat en juliol un 4 % a la Comunitat Valenciana, per damunt de la mitjana estatal, que s’ha quedat en un 2,6 %. El fort descens dels béns de consum durador ha llastat el conjunt d’Espanya, tot i l’augment de l’energia.

Aemet alerta de ruixats molt forts i pedra gran al litoral sud este dijous

Aemet ha pronosticat per a este dijous ruixats molt forts amb tronades i granís gran al litoral sud de la Comunitat Valenciana a primeres hores del dia, amb núvols que s’aniran trencant i temperatures a la baixa en moltes zones.

Mazón i Argüeso hauran de donar explicacions sobre la DANA al Congrés el 21 de setembre

L’expresident de la Generalitat Carlos Mazón i l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso compareixeran el 21 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, en plena pressió política perquè s’amplien les declaracions sobre la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i Túria per risc d’inundacions

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i baix Túria i demana als ajuntaments que posen en marxa els seus plans municipals davant el risc d’inundacions.

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.