FGV reunix al Comitè de Participació de Clients de Metrovalencia per a analitzar el servei i presentar iniciatives

VALÈNCIA, 21 (EUROPA PRESS)

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) ha celebrat la reunió del Comitè de Participació de Clients de Metrovalencia per a fer balanç del servei que es presta de manera habitual i presentar noves actuacions i iniciatives.

La reunió ha comptat amb la presència del director gerent de FGV, Alfonso Novo, i de diferents entitats i persones usuàries habituals dels serveis de metro i tramvia.

En la primera part de la reunió s’han analitzat els resultats de les enquestes de l’Índex de Satisfacció del Client (ISC), elaborades en Metrovalencia. Els estudis permeten conèixer l’opinió dels usuaris i la seua valoració, que el 2023 va aconseguir 8,16 punts sobre deu.

Un dels principals aspectes abordats ha sigut la pròrroga d’altres sis mesos del descompte del 50 % en els bons, abonaments i títols multiviatge en el transport públic autonòmic i l’ampliació de la validesa de l’Abonament Jove Gratuït, en aquest cas fins al pròxim 31 de desembre.

En la mateixa reunió, i com a part de les accions que desenvolupa l’empresa per a millorar les condicions d’accessibilitat del servei, s’ha anunciat que s’ha completat la instal·lació del sistema Navilens per a persones amb discapacitat.

Al seu torn, com a part de l’ordre del dia es va anunciar que al llarg d’enguany l’empresa pública celebrarà amb diferents iniciatives el 30 aniversari del tramvia de València, en servei des del 21 de maig del 1994.

A la reunió van assistir Amics de la Gent Major; AVACU; Universitat de València-Estudi General; Cruz Roja; Plataforma del Voluntariat; CERMI; Associació de Comerciants del Centre Històric de València; i l’Associació Valenciana de mestresses de casa i Consumidors Tyrius, juntament amb tres usuaris habituals de Metrovalencia.

COM FUNCIONA EL COMITÈ

En aquestes sessions de treball participen usuaris habituals i representants de diferents entitats de València i Alacant per a analitzar i debatre sobre qüestions del servei de transport ferroviari que oferix FGV.

El Comitè de Participació de Clients està format per un màxim de 15 membres i funciona com a grup de treball, assessorament i debat on, amb un ordre del dia previ, es promou una interacció entre empresa i clients per a tenir major compromís i complicitat.

Per part de FGV, els temes a proposar s’extrauen del conjunt de reclamacions i suggeriments que es gestionen en l’empresa, els citats informes de satisfacció del client, les enquestes i sondejos demoscópicos, o aquells temes que, dins dels objectius i accions de l’empresa, interessa exposar a debat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La menstruació condiciona la vida diària de més del 80% de les dones a Espanya

Un estudi amb més de 4.000 participants assenyala que la menstruació impacta la vida quotidiana, la participació social i el benestar. El dolor i l'estigma impulsen canvis d'hàbits.

Detingut amb mig quilo de cocaïna i fàrmacs amb recepta en zones d’oci

Un home de 33 anys ha sigut detingut amb 493 grams de cocaïna, 730 comprimits subjectes a recepta i 166 butllofes. Part de la droga anava oculta en vapers manipulats.

El València busca aprofitar la ressaca copera del Baskonia per a afermar-se en l’Eurolliga

El València visita al Kosner Baskonia amb la idea de capitalitzar la ressaca del recent títol coper vitorià i sumar un triomf clau per a consolidar el Top-6.

Tallada l’AP-7 a Moncofa per dos accidents amb tres vehicles i dos camions

L'AP-7 roman tallada en sentit València a l'altura de Moncofa després de dos sinistres entre les 9.00 i les 10.00 hores. Trànsit desvia per la A-7 i la N-225 i no consten ferits.

Dos detinguts per huit robatoris de catalitzadors a la província de Castelló

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens de 30 i 43 anys vinculats amb huit sostraccions de catalitzadors en 2025 en diversos municipis de Castelló. La investigació continua oberta.

Detinguts dos britànics per fingir un segrest per a exigir 830 euros de rescat

Dos hòmens britànics han sigut detinguts en un hotel de Benidorm després de fingir un segrest i enviar vídeos amb sang i amenaces per a reclamar 830 euros. Se'ls atribuïxen delictes de simulació, estafa i usurpació d'identitat.

Comença la manifestació del taxi a València en un atur de 24 hores amb retencions

Els taxistes han iniciat la manifestació des de diversos punts de València en el marc d'un atur de 24 hores. Ja es registren retencions i el recorregut preveu final a les Torres de Serrans i concentració davant el Palau de la Generalitat fins a les 14.00.

Mercadona dedica més de 1.000 milions a primes, pujada salarial i 7 dies extra de vacacions

La cadena ha repartit 780 milions en primes per a 112.000 empleats i ha lligat els sous a l'IPC. A més, amplia les vacacions de 30 a 37 dies.