Els bombers finalitzen els treballs d’extinció declarats a l’empresa de Cecotec a Sollana

Efectius de bombers han conclòs cap a les 6.00 hores d’este dilluns els treballs d’extinció de l’incendi declarat ahir en una fàbrica d?electrodomèstics de l’empresa Cecotec, ubicada al carrer Irlanda de la localitat valenciana de Sollana, segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers de València.

Així mateix, cap a les 9.00 hores s’ha acostat una dotació de bombers per revisar la situació i, després de comprovar que “tot seguia normal“. També s’ha retirat del lloc, segons han assenyalat les mateixes fonts.

L’incendi es va declarar al magatzem logístic que l’empresa d’electrodomèstics Cecotec té al polígon industrial L’Ermita del Romaní cap a les 15.40 hores d’este diumenge per causes no necessàries.

Les flames han afectat cinc naus i mitja d’un total de set, encara que, la més gran no s’ha cremat. Els materials afectats són electrodomèstics, recanvis i embalatges.

Últimes notícies

Mediterrània Triatló bat rècord a Alacant amb 1.600 participants este cap de setmana

El Mediterrània Triatló d'Alacant reunix prop de 1.600 participants i firma la seua edició més multitudinària, amb proves sprint, olímpica, supersprint i un duatló familiar.

El València encadena quatre anys sense guanyar a la Reial Societat a Anoeta

El València afronta la seua visita de lliga a la Reial Societat a Anoeta amb una ratxa de quatre anys sense véncer, marcada per dos empats i dos derrotes a Sant Sebastià.

Arcadi España urgix a la Generalitat a pujar el salari dels professors i no usar el finançament com a excusa

Arcadi España reclama a la Generalitat que deixe d'usar el finançament com a argument per a no respondre a les demandes salarials del professorat i li insta a dialogar per a resoldre la vaga.

Quatre anys de presó per intentar matar a un perruquer amb un ganivet i un cúter a Benicarló

L'Audiència de Castelló imposa quatre anys de presó a un home que va intentar matar a un perruquer a Benicarló amb un ganivet i un cúter i l'obliga a indemnitzar-li per les greus seqüeles oculars.

Sarabia apel·la a la ràbia de l’Elx per a les dos últimes jornades davant la lluita per la salvació

Eder Sarabia afirma que l'Elx arriba amb ràbia i convicció a les dos últimes jornades de Lliga, clau per a certificar la permanència, i advertix de l'exigència del dol davant el Getafe.

Arranca a València una multitudinària manifestació de docents i estudiants en defensa de l’educació pública

Milers de docents i estudiants marxen pel centre de València en el quint dia consecutiu de vaga indefinida del professorat, a l'espera d'una nova reunió amb la Conselleria d'Educació.

Marcelino fixa com a objectiu exigir al màxim el rendiment del Vila-real després d’assegurar la Champions

Marcelino subratlla que, després d'assegurar la classificació per a la Lliga de Campions, el Vila-real busca mantindre la màxima exigència, barallar per la tercera plaça i superar un exigent dol a Vallecas davant un Raig ja salvat.

Diana Morant urgix a Pérez Llorca a acudir a la negociació amb els sindicats docents i frenar la vaga

Diana Morant reclama al president de la Generalitat que s'assega el dilluns en la taula de negociació amb els sindicats docents per a frenar la vaga indefinida i l'acusa de desatendre la major crisi educativa recent en la Comunitat Valenciana.