La Fira Outlet torna a Vila-real per a presentar les millors ofertes del comerç local

La Fira Outlet, organitzada per la Unió de Comerç de Vila-real (Ucovi) amb el suport de l’Ajuntament de Vila-real, traurà al carrer les millors ofertes durant la seua novena edició, amb més de 20 expositors de diversos sectors comercials, com a calçat, moda o decoració.

Com a novetat, enguany la fira es podrà visitar durant dos dies, el 5 de març de 10.30 a 20.30 hores i el 6 de març de 10.30 a 14.00 hores, i estarà situada en la plaça Major.


Aquesta fira d’oportunitats suposa una fórmula comercial beneficiosa tant per als comerciants com per als consumidors. Per als comerciants perquè tenen l’oportunitat de donar eixida a l’estoc acumulat durant temporades anteriors i per al consumidor perquè és una oportunitat singular per a adquirir productes de qualitat a un preu reduït”, asseguren des d’Ucovi, al mateix temps que remarquen que “aquesta fira és una bona oportunitat per a passejar per la ciutat i realitzar compres en un ambient relaxat, a l’aire lliure i agradable, a més de conéixer als comerços locals de Vila-real en un espai comú”.


El regidor de Comerç, Diego Vila, afig que “des de l’Ajuntament de Vila-real volem ajudar i fer costat als nostres comerços en tot el que és a les nostres mans, per això, enguany l’horari del mercat s’amplia i se celebrarà en dos dies, el dissabte 5 i el diumenge 6 de març, amb la intenció de deixar més temps perquè el públic, tant de Vila-real com d’altres localitats, puga vindre a visitar la fira”.


La iniciativa s’emmarca en les actuacions de dinamització que duu a terme Ucovi amb la finalitat de promoure el desenvolupament comercial i donar resposta a les necessitats del sector, que s’ha vist greument afectat per la crisi econòmica derivada de la pandèmia.


Enguany, els comerços participants són: Floristeria Ikebana, Zaruba, Besa Principesa,  Calzados Prieto, Cànem, Mauro Colección Hombre, Boutique D2, Kaki, M10, Deportes Eva, Texas Home, Texas Dona, Needles and Pins, Modas del Sur, El Vestidor de Sofia, Mobihogar-Maxi Cleaner, Merceria Amelia, Complements Fortuño, Menuts i Garabato.

Últimes notícies

Trobeu la documentació de la jove desapareguda a Sueca prop del cadàver localitzat a Llaurí

La Guàrdia Civil ha localitzat la documentació de la jove de 25 anys desapareguda a Sueca a escassa distància del cadàver trobat a Llaurí, encara pendent d’identificació oficial.

El calcer espanyol cau al 23é lloc mundial amb un 14,2 % menys de producció

El sector del calcer espanyol ha produït uns 60 milions de parells en 2025, un 14,2 % menys que en 2024, i baixa del 19é al 23é lloc del rànquing mundial, amb només el 0,24 % de la producció global.

Les compres de vivenda per estrangers es disparen un 31 % a la Comunitat Valenciana

La compravenda de vivendes per estrangers ha crescut un 31 % a la Comunitat Valenciana entre abril i juny, en un context de caiguda general del mercat i preus en màxims històrics a Espanya.

Mor ofegat un jove de 29 anys al riu Túria a Manises

Agents del GEO de la Policia Nacional han localitzat este matí el cos sense vida d’un home de 29 anys al riu Túria, al terme de Manises, després de desaparèixer ahir de vesprada quan es banyava en esta zona.

Ajudes de fins a 15.000 euros per a agricultors i ramaders afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

Els afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó rebran entre 4.000 i 6.000 euros per hectàrea agrícola, fins a 15.000 per explotació ramadera i compensacions per pèrdua d’animals i danys en equipament.

Porcelanosa redueix el benefici a 13 milions en 2025 per l’alça de l’Impost de Societats

Porcelanosa ha guanyat 13 milions d’euros en 2025, un 55 % menys que en 2024, per l’increment del tipus efectiu de l’Impost de Societats fins al 54 %. Tot i això, el grup ha mantingut la facturació entorn dels 863 milions i ha reforçat la seua expansió internacional.

André Almeida continua al marge mentre el València espera la seua decisió

André Almeida s ha tornat a entrenar dos dies seguits al marge del grup a Paterna mentre València CF i Swansea ja tenen un acord pel seu traspàs i esperen la decisió final del migcampista portugués.

CSIF exigix començar el curs amb totes les plantilles cobertes i aules condicionades

El sindicat CSIF insta Educació a garantir que l’1 de setembre tots els llocs docents estiguen coberts i que els centres educatius tinguen infraestructures i climatització en condicions adequades.
FILMOTECA D'ESTIU