La Fira Outlet torna a Vila-real per a presentar les millors ofertes del comerç local

La Fira Outlet, organitzada per la Unió de Comerç de Vila-real (Ucovi) amb el suport de l’Ajuntament de Vila-real, traurà al carrer les millors ofertes durant la seua novena edició, amb més de 20 expositors de diversos sectors comercials, com a calçat, moda o decoració.

Com a novetat, enguany la fira es podrà visitar durant dos dies, el 5 de març de 10.30 a 20.30 hores i el 6 de març de 10.30 a 14.00 hores, i estarà situada en la plaça Major.


Aquesta fira d’oportunitats suposa una fórmula comercial beneficiosa tant per als comerciants com per als consumidors. Per als comerciants perquè tenen l’oportunitat de donar eixida a l’estoc acumulat durant temporades anteriors i per al consumidor perquè és una oportunitat singular per a adquirir productes de qualitat a un preu reduït”, asseguren des d’Ucovi, al mateix temps que remarquen que “aquesta fira és una bona oportunitat per a passejar per la ciutat i realitzar compres en un ambient relaxat, a l’aire lliure i agradable, a més de conéixer als comerços locals de Vila-real en un espai comú”.


El regidor de Comerç, Diego Vila, afig que “des de l’Ajuntament de Vila-real volem ajudar i fer costat als nostres comerços en tot el que és a les nostres mans, per això, enguany l’horari del mercat s’amplia i se celebrarà en dos dies, el dissabte 5 i el diumenge 6 de març, amb la intenció de deixar més temps perquè el públic, tant de Vila-real com d’altres localitats, puga vindre a visitar la fira”.


La iniciativa s’emmarca en les actuacions de dinamització que duu a terme Ucovi amb la finalitat de promoure el desenvolupament comercial i donar resposta a les necessitats del sector, que s’ha vist greument afectat per la crisi econòmica derivada de la pandèmia.


Enguany, els comerços participants són: Floristeria Ikebana, Zaruba, Besa Principesa,  Calzados Prieto, Cànem, Mauro Colección Hombre, Boutique D2, Kaki, M10, Deportes Eva, Texas Home, Texas Dona, Needles and Pins, Modas del Sur, El Vestidor de Sofia, Mobihogar-Maxi Cleaner, Merceria Amelia, Complements Fortuño, Menuts i Garabato.

Últimes notícies

Quan se sabrà si farà oratge per a vore l’eclipsi total de Sol d’agost

La meteoròloga Mar Gómez assenyala que no es podrà saber si el cel estarà ras per a l’eclipsi total de Sol del 12 d’agost fins, com a mínim, una setmana abans i destaca que serà el primer eclipsi total visible a la península ibèrica des de 1912.

A presó una parella per segrestar, robar i agredir sexualment una dona a la província dAlacant

Un jutjat de Torrevieja ha ordenat l’ingrés a presó d’un home i una dona acusats de retenir, agredir sexualment i robar més de 24.000 euros a una dona, a qui també van traslladar manillada en el maleter del seu cotxe.

Oratge estable i temperatures a l’alça per a encetar el cap de setmana de juny

El cap de setmana arribarà a la Comunitat Valenciana amb oratge estable, pocs núvols i temperatures en ascens, amb el vent més intens a la província d’Alacant.

El Ford Kuga fabricat a Almussafes estrena a Espanya la conducció sense mans

El nou Ford Kuga produït a Almussafes s-ha convertit en el primer cotxe fabricat a Espanya amb tecnologia de conducció sense mans homologada per a les carreteres espanyoles, gràcies al sistema BlueCruise de nivell 2.

El nou Passeig de la Mar de Torrevieja crea 400 llocs de faena i renova tot el front portuari

El nou espai d’oci Passeig de la Mar de Torrevieja ha suposat una inversio de mes de 100 milions, transforma el port i preveu 400 llocs de faena directes. El Consell destaca la col·laboracio publicoprivada i altres projectes en marxa al municipi.

Elx suspén el concert de Beret després de la seua detenció per una agressió sexual

L’Ajuntament d’Elx ha suspés el concert de Beret previst per al 10 d’agost dins de Nits de Festa, després que el cantant haja sigut detingut a Sevilla com a presumpte autor d’una agressió sexual el passat mes d’abril.

Un ninot gegant de Nino Bravo presidirà la falla municipal de València en 2027

La falla municipal de la plaça de l'Ajuntament de València per a les Falles de 2027 tindrà com a figura central un ninot gegant de Nino Bravo de 20 metres, sota el lema 'Vuelvo a mi tierra' i amb materials 100 % ecològics.

La Comunitat Valenciana rebrà 798 milions del Pla Estatal d’Habitatge fins a 2030

El Pla Estatal d’Habitatge 2026-2030 distribuirà 7.000 milions entre autonomies, dels quals 798 milions es destinaran a la Comunitat Valenciana fins a 2030.