La Fira Outlet torna a Vila-real per a presentar les millors ofertes del comerç local

La Fira Outlet, organitzada per la Unió de Comerç de Vila-real (Ucovi) amb el suport de l’Ajuntament de Vila-real, traurà al carrer les millors ofertes durant la seua novena edició, amb més de 20 expositors de diversos sectors comercials, com a calçat, moda o decoració.

Com a novetat, enguany la fira es podrà visitar durant dos dies, el 5 de març de 10.30 a 20.30 hores i el 6 de març de 10.30 a 14.00 hores, i estarà situada en la plaça Major.


Aquesta fira d’oportunitats suposa una fórmula comercial beneficiosa tant per als comerciants com per als consumidors. Per als comerciants perquè tenen l’oportunitat de donar eixida a l’estoc acumulat durant temporades anteriors i per al consumidor perquè és una oportunitat singular per a adquirir productes de qualitat a un preu reduït”, asseguren des d’Ucovi, al mateix temps que remarquen que “aquesta fira és una bona oportunitat per a passejar per la ciutat i realitzar compres en un ambient relaxat, a l’aire lliure i agradable, a més de conéixer als comerços locals de Vila-real en un espai comú”.


El regidor de Comerç, Diego Vila, afig que “des de l’Ajuntament de Vila-real volem ajudar i fer costat als nostres comerços en tot el que és a les nostres mans, per això, enguany l’horari del mercat s’amplia i se celebrarà en dos dies, el dissabte 5 i el diumenge 6 de març, amb la intenció de deixar més temps perquè el públic, tant de Vila-real com d’altres localitats, puga vindre a visitar la fira”.


La iniciativa s’emmarca en les actuacions de dinamització que duu a terme Ucovi amb la finalitat de promoure el desenvolupament comercial i donar resposta a les necessitats del sector, que s’ha vist greument afectat per la crisi econòmica derivada de la pandèmia.


Enguany, els comerços participants són: Floristeria Ikebana, Zaruba, Besa Principesa,  Calzados Prieto, Cànem, Mauro Colección Hombre, Boutique D2, Kaki, M10, Deportes Eva, Texas Home, Texas Dona, Needles and Pins, Modas del Sur, El Vestidor de Sofia, Mobihogar-Maxi Cleaner, Merceria Amelia, Complements Fortuño, Menuts i Garabato.

Últimes notícies

Un centenar de xefs europeus s’endinsen en la cultura de l’esmorzar valencià

Més d’un centenar de xefs de tota Europa han conegut a València la cultura de l’esmorzar valencià, gràcies a una mostra organitzada per la Diputació en el marc de l’Assemblea de Euro-Toques. Municipis, productors i hostalers han presentat productes i elaboracions tradicionals vinculades a esta cita gastronòmica clau per als valencians.

El curs arranca dimecres amb menys alumnat, més docents i noves protestes

El curs escolar comença este dimecres en la Comunitat Valenciana amb 808.688 alumnes en la pública, 83.921 docents i el conflicte laboral obert, amb noves mobilitzacions convocades pels sindicats de professorat.

Castelló mostra el privilegi que va permetre traslladar la ciutat a la Plana fa 775 anys

Castelló celebra el 775 aniversari amb l’exposició 'El privilegi d’existir 1251-2026', que exhibix el document amb què Jaume I va autoritzar el trasllat de la vila al pla. La mostra es convertix en l’acte central d’un programa commemoratiu que mira alhora al passat i al futur de la ciutat.

Quatre detinguts per retenir i agredir un home en un local d’Orihuela-Costa

Quatre hòmens han sigut detinguts a Orihuela-Costa acusats de retindre i agredir un home en un local, en un operatiu conjunt de la Policia Local i la Guàrdia Civil. La víctima va ser alliberada amb lesions i els agents van intervindre armes de foc i diverses drogues.

Pla urgent per a regenerar la Devesa de El Saler després de l’incendi d’agost

L’Ajuntament de València i la Generalitat han pactat un pla de regeneració i defensa contra incendis a la Devesa de El Saler després del foc d’agost, que va arrasar 37 hectàrees. Les administracions volen agilitzar tràmits, adaptar la normativa de L’Albufera i desplegar el sistema defensiu Sideinfo.

Els consellers d’Educació i Emergències donaran explicacions en Les Corts pels incendis i el robatori del tresor de Villena

Els consellers d’Educació i Cultura i d’Emergències compareixeran en Les Corts quan s’òbriga el període de sessions per explicar el robatori del tresor de Villena i els incendis de l’estiu. L’oposició critica la falta d’activitat parlamentària i el retard en fixar el calendari i el Debat de política general.

El PSPV demanarà a Antifrau l’expedient sobre la contractació de la parella de Pérez Llorca

El PSPV-PSOE sol·licitarà a l’Agència Valenciana Antifrau l’expedient sobre la investigació de la contractació de la parella de Juanfran Pérez Llorca a la Diputació de València i reclama al PP que faça públics possibles dosiers interns.

Setembre tancarà amb un 82 % d’ocupació hotelera a la Comunitat Valenciana

Turisme Comunitat Valenciana preveu per a setembre una ocupació mitjana del 82,1 % en hotels, del 75,3 % en apartaments turístics i del 70 % en càmpings, amb Alicante al capdavant i Benidorm fregant el 90 % d’ocupació.