La Fira Outlet torna a Vila-real per a presentar les millors ofertes del comerç local

La Fira Outlet, organitzada per la Unió de Comerç de Vila-real (Ucovi) amb el suport de l’Ajuntament de Vila-real, traurà al carrer les millors ofertes durant la seua novena edició, amb més de 20 expositors de diversos sectors comercials, com a calçat, moda o decoració.

Com a novetat, enguany la fira es podrà visitar durant dos dies, el 5 de març de 10.30 a 20.30 hores i el 6 de març de 10.30 a 14.00 hores, i estarà situada en la plaça Major.


Aquesta fira d’oportunitats suposa una fórmula comercial beneficiosa tant per als comerciants com per als consumidors. Per als comerciants perquè tenen l’oportunitat de donar eixida a l’estoc acumulat durant temporades anteriors i per al consumidor perquè és una oportunitat singular per a adquirir productes de qualitat a un preu reduït”, asseguren des d’Ucovi, al mateix temps que remarquen que “aquesta fira és una bona oportunitat per a passejar per la ciutat i realitzar compres en un ambient relaxat, a l’aire lliure i agradable, a més de conéixer als comerços locals de Vila-real en un espai comú”.


El regidor de Comerç, Diego Vila, afig que “des de l’Ajuntament de Vila-real volem ajudar i fer costat als nostres comerços en tot el que és a les nostres mans, per això, enguany l’horari del mercat s’amplia i se celebrarà en dos dies, el dissabte 5 i el diumenge 6 de març, amb la intenció de deixar més temps perquè el públic, tant de Vila-real com d’altres localitats, puga vindre a visitar la fira”.


La iniciativa s’emmarca en les actuacions de dinamització que duu a terme Ucovi amb la finalitat de promoure el desenvolupament comercial i donar resposta a les necessitats del sector, que s’ha vist greument afectat per la crisi econòmica derivada de la pandèmia.


Enguany, els comerços participants són: Floristeria Ikebana, Zaruba, Besa Principesa,  Calzados Prieto, Cànem, Mauro Colección Hombre, Boutique D2, Kaki, M10, Deportes Eva, Texas Home, Texas Dona, Needles and Pins, Modas del Sur, El Vestidor de Sofia, Mobihogar-Maxi Cleaner, Merceria Amelia, Complements Fortuño, Menuts i Garabato.

Últimes notícies

Cinc detinguts en una macrooperació contra el narcotràfic amb 4 tones d’haixix a València

Cinc persones han sigut detingudes en una operació policial contra el narcotràfic en què s’han intervingut quatre tones d’haixix en una nau industrial de Silla. La investigació continua oberta i sota secret de sumari, dirigida des de Madrid pel Tribunal Central d’Instància.

Un accident en la A-7 a Paterna col·lapsa la via amb 6 km d’aturades

Un accident de trànsit en la A-7 a l’altura de Paterna ha generat sis quilòmetres de retencions en sentit Barcelona esta vesprada de dilluns, després de tallar-se el carril dret al punt quilomètric 324,500.

José María Chiquillo assumirà una direcció en l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons el DOGV.

José María Chiquillo s’incorpora com a directiu a l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons publica el DOGV, després d’una trajectòria política i institucional vinculada a València i a l’àmbit internacional.

Mompó no descarta ser candidat del PP a la Generalitat: ‘No hi ha jugador de futbol que no vullga ser titular’

El president de la Diputació de València, Vicent Mompó, no s'ha descartat com a candidat del PP a la Generalitat i ha defés la gestió provincial en la DANA durant un esmorzar informatiu d'AMDComVal.

Un nou campus gratuït de programació arribarà a Alacant a partir de 2027

La Generalitat i la Fundació Telefónica posaran en marxa el campus 42 Alicante en l’antic edifici de Correus, amb formació gratuïta en programació, IA i ciberseguretat finançada amb 10,3 milions d’euros.

La pel·lícula valenciana ‘La violinista’ fa història en Annecy com a primer llargmetratge espanyol premiat

La consellera Carmen Ortí ha rebut a València la productora Paloma Mora per celebrar el Cristal a millor llargmetratge d’animació que ha aconseguit 'La violinista' en el Festival d’Annecy, el primer per a una pel·lícula espanyola en este certamen.

‘La violinista’, primera pel·líçula espanyola premiada a Annecy, triomfa amb segell valencià

La pel·lícula d’animació ‘La violinista’, amb participació de la productora valenciana TV ON Producciones i suport de l’Institut Valencià de Cultura, s’ha convertit en la primera cinta espanyola guanyadora del Cristal al millor llargmetratge al Festival d’Annecy. La consellera Carmen Ortí ha rebut la productora Paloma Mora i ha destacat el valor històric del reconeixement.