Fitur 2026: Coordinació per a la Promoció Turística de la Comunitat Valenciana

VALÈNCIA, 16 (EUROPA PRESS)

El secretari autonòmic de Turisme, José Manuel Camarero, ha reunit els representants de les set marques turístiques de la Comunitat Valenciana, incloent Castelló, València Turisme, Costa Blanca, Alacant, Elx i Benidorm, per tal de coordinar la seva participació i promoció a Fitur 2026. En aquesta reunió, s’ha analitzat la participació valenciana a l’edició de 2025, i s’ha treballat en un full de ruta que definirà les accions promocionals per atrapar l’interès del turisme de qualitat.

Camarero ha destacat l’increment del 50% en fires i accions promocionals per al 2025, cosa que suposarà millorar la presentació de la Comunitat Valenciana als certàmens turístics. «Busquem una major excel·lència, eficàcia i professionalitat per atraure turistes responsables i amb consciència sostenible», ha afirmat el secretari.

La valoració dels participants ha estat molt positiva, amb un 84% dels municipis, associacions i marques turístiques que han afirmat estar satisfets amb la seva experiència a l’estand de la Comunitat Valenciana durant Fitur 2025. «Aquest nivell de satisfacció és molt encoratjador, ja que evidencia el suport i interès pel turisme en la nostra regió», ha comentat Camarero.

Segons els resultats d’una enquesta sobre la participació, un 70% ha expressat que l’activitat a l’estand va complir les seves expectatives de promoció, mentre que el 89% dels participants ha manifestat la seva intenció de repetir en la pròxima edició de Fitur.

Últimes notícies

Xefs de 14 països es jugaran diumenge a Sueca el títol de millor paella del món

Sueca reunirà este diumenge al Passeig de l'Estació 40 xefs de 14 països i cinc continents per a competir pel títol de millor paella del món en la 65a edició del Concurs Internacional de Paella Valenciana.

L’oferta final de Ford Almussafes: pujada salarial lligada a l’IPC i gratificació de 1.000 euros anuals

La direcció de Ford Almussafes ha plantejat una oferta final per al període 2027-2030 amb salaris lligats a l’IPC real, una gratificació anual de 1.000 euros i fins a huit dissabtes obligatoris si la producció ho exigix.

Pérez Llorca reclama a Sánchez que deixe de discriminar la Comunitat Valenciana en inversions i finançament

Juanfran Pérez Llorca confia que la visita de Pedro Sánchez a Alacant servisca perquè el Govern central assumisca que no pot continuar discriminant la Comunitat Valenciana en inversions, infraestructures, aigua i finançament sanitari.

Pérez Llorca es veu tranquil davant la candidatura del PP a la Generalitat

Juanfran Pérez Llorca assegura que està 'absolutament tranquil' davant la seua possible candidatura del PP per a revalidar la Presidència de la Generalitat i remarca que va assumir el càrrec sense exigir res a canvi. El president defensa la seua gestió i sosté que cap altre president interí ha oferit tantes 'realitats' als municipis.

Pérez Llorca reivindica que s’ha garantit el futur de Ford Almussafes malgrat les crítiques dels EUA

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, assegura que s’ha garantit el futur de Ford Almussafes i resta importància a les crítiques dels Estats Units a l’aliança amb Geely. Indústria remarca que el projecte continua sent estratègic per al Consell.

Catalá defensa que l’assentament del circuit està controlat i acusa Sánchez per la seua política migratòria

María José Catalá assegura que l’assentament del vell circuit de Fórmula 1 està controlat pels Servicis Socials, sense menors, i responsabilitza Pedro Sánchez de la situació per una política migratòria que qualifica de portes obertes.

Un estudi a Alacant revela que el tàlem dona forma als circuits visuals en el cervell en creixement

Una investigació de l'Institut de Neurociències CSIC-UMH mostra en ratolins que l'activitat pròpia del tàlem és decisiva per a organitzar els circuits visuals durant el desenvolupament.

El nou coet Miura 9 de PLD Space impulsarà Espanya a la vanguarda espacial

Pedro Sánchez ha visitat la fàbrica il·licitana de PLD Space i ha assegurat que el futur coet Miura 9 col·locarà Espanya a la vanguarda de la indústria espacial europea i mundial. L’empresa, amb més de 550 treballadors, ha aconseguit també un contracte clau de l’ESA per al projecte Miura 5.