Fitur 2026: Coordinació per a la Promoció Turística de la Comunitat Valenciana

VALÈNCIA, 16 (EUROPA PRESS)

El secretari autonòmic de Turisme, José Manuel Camarero, ha reunit els representants de les set marques turístiques de la Comunitat Valenciana, incloent Castelló, València Turisme, Costa Blanca, Alacant, Elx i Benidorm, per tal de coordinar la seva participació i promoció a Fitur 2026. En aquesta reunió, s’ha analitzat la participació valenciana a l’edició de 2025, i s’ha treballat en un full de ruta que definirà les accions promocionals per atrapar l’interès del turisme de qualitat.

Camarero ha destacat l’increment del 50% en fires i accions promocionals per al 2025, cosa que suposarà millorar la presentació de la Comunitat Valenciana als certàmens turístics. «Busquem una major excel·lència, eficàcia i professionalitat per atraure turistes responsables i amb consciència sostenible», ha afirmat el secretari.

La valoració dels participants ha estat molt positiva, amb un 84% dels municipis, associacions i marques turístiques que han afirmat estar satisfets amb la seva experiència a l’estand de la Comunitat Valenciana durant Fitur 2025. «Aquest nivell de satisfacció és molt encoratjador, ja que evidencia el suport i interès pel turisme en la nostra regió», ha comentat Camarero.

Segons els resultats d’una enquesta sobre la participació, un 70% ha expressat que l’activitat a l’estand va complir les seves expectatives de promoció, mentre que el 89% dels participants ha manifestat la seva intenció de repetir en la pròxima edició de Fitur.

Últimes notícies

Luis García Plaza lloa la insistència del Sevilla per tombar el València

Luis García Plaza ha ressaltat la insistència i l’actitud del Sevilla en el triomf per 1-0 davant el València, amb un gol tardà de Juan Iglesias que consolida els sevillistes amb deu punts en l’inici de LALIGA EA Sports.

Muñoz assegura al Puig que tota Espanya mira al PP i dona per fet Feijóo a la Moncloa

La portaveu del PP en el Congrés, Esther Muñoz, ha afirmat al Puig de Santa Maria que tota Espanya té la vista posada en el PP i que Alberto Núñez Feijóo serà president, en un acte de reinici de curs polític del PPCV presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.