16.6 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

Fitur 2026: Coordinació per a la Promoció Turística de la Comunitat Valenciana

VALÈNCIA, 16 (EUROPA PRESS)

El secretari autonòmic de Turisme, José Manuel Camarero, ha reunit els representants de les set marques turístiques de la Comunitat Valenciana, incloent Castelló, València Turisme, Costa Blanca, Alacant, Elx i Benidorm, per tal de coordinar la seva participació i promoció a Fitur 2026. En aquesta reunió, s’ha analitzat la participació valenciana a l’edició de 2025, i s’ha treballat en un full de ruta que definirà les accions promocionals per atrapar l’interès del turisme de qualitat.

Camarero ha destacat l’increment del 50% en fires i accions promocionals per al 2025, cosa que suposarà millorar la presentació de la Comunitat Valenciana als certàmens turístics. “Busquem una major excel·lència, eficàcia i professionalitat per atraure turistes responsables i amb consciència sostenible”, ha afirmat el secretari.

La valoració dels participants ha estat molt positiva, amb un 84% dels municipis, associacions i marques turístiques que han afirmat estar satisfets amb la seva experiència a l’estand de la Comunitat Valenciana durant Fitur 2025. “Aquest nivell de satisfacció és molt encoratjador, ja que evidencia el suport i interès pel turisme en la nostra regió”, ha comentat Camarero.

Segons els resultats d’una enquesta sobre la participació, un 70% ha expressat que l’activitat a l’estand va complir les seves expectatives de promoció, mentre que el 89% dels participants ha manifestat la seva intenció de repetir en la pròxima edició de Fitur.

Últimes notícies

La federació veïnal demana reunir-se amb Catalá per a desbloquejar la ZBE a València

La federació veïnal sol·licita una reunió directa amb l'alcaldessa per a desbloquejar la Zona de Baixes Emissions, després de mesos sense acord malgrat la pròrroga estatal.

El pont de l’estació de Paiporta continuarà obert al trànsit durant la seua reconstrucció

El pont de l'estació de Paiporta es mantindrà obert amb dos carrils mentres s'intensifiquen les obres. Els treballs seran per fases i hi haurà talls puntuals comunicats amb antelació.

Jordi Sevilla demana al PSOE canviar el rumb i pactar amb grans partits, no amb Junts, ERC ni Podemos

Jordi Sevilla ha instat el PSOE a corregir el rumb i a buscar pactes amb grans partits per a afrontar vivenda i ocupació juvenil, no amb Junts, ERC ni Podemos. Emmarca el seu missatge en el manifest 'Socialdemocràcia 21' i ha demanat a PP i PSOE frenar la polarització.

Catarroja inicia la segona fase de les obres del clavegueram per via d’emergència

L'Ajuntament ha activat una nova actuació de rehabilitació del clavegueram per la via d'emergència després dels danys de la DANA d'octubre. Els treballs es repartixen en diversos punts, duraran huit mesos i compten amb 264.124,11 euros de pressupost.

Pérez Llorca veu el finançament com a ‘cartell electoral’ de Montero i demana una reunió amb presidents

Pérez Llorca sosté que la proposta del Govern manca de consens i la vincula a la candidatura de María Jesús Montero. Reclama una trobada amb tots els presidents autonòmics per a abordar un model real i urgent per a la Comunitat Valenciana.

Morant demana als presidents autonòmics no torpedinar un model de finançament sense perdedors

La ministra ha reclamat als presidents autonòmics que no bloquegen la reforma del finançament i ha defés que el model no resta a cap comunitat i millora de manera notable els recursos de la Comunitat Valenciana. Agents socials han avalat la proposta i han demanat acompanyar-la d'un fons transitori i de la condonació parcial del deute.

Montero descarta que Feijóo porte a Sánchez un model alternatiu de finançament

Montero ha sostingut que Feijóo no presentarà el dilluns una proposta pròpia de finançament autonòmic perquè no la té. Ha urgit a aprofitar l'oportunitat per a reformar el sistema.

La nova estació de València Sud s’obri este divendres amb més accessibilitat i resiliència

L'estació de València Sud s'obri este divendres, elevada un metre i amb tres ascensors, la qual cosa completa l'accessibilitat de tota la xarxa i reforça la resposta davant temporals. El projecte s'integra en la reconstrucció després de la dana, amb inversions en el complex i un pla anual per a millorar línies.