Fitur 2026: Coordinació per a la Promoció Turística de la Comunitat Valenciana

VALÈNCIA, 16 (EUROPA PRESS)

El secretari autonòmic de Turisme, José Manuel Camarero, ha reunit els representants de les set marques turístiques de la Comunitat Valenciana, incloent Castelló, València Turisme, Costa Blanca, Alacant, Elx i Benidorm, per tal de coordinar la seva participació i promoció a Fitur 2026. En aquesta reunió, s’ha analitzat la participació valenciana a l’edició de 2025, i s’ha treballat en un full de ruta que definirà les accions promocionals per atrapar l’interès del turisme de qualitat.

Camarero ha destacat l’increment del 50% en fires i accions promocionals per al 2025, cosa que suposarà millorar la presentació de la Comunitat Valenciana als certàmens turístics. «Busquem una major excel·lència, eficàcia i professionalitat per atraure turistes responsables i amb consciència sostenible», ha afirmat el secretari.

La valoració dels participants ha estat molt positiva, amb un 84% dels municipis, associacions i marques turístiques que han afirmat estar satisfets amb la seva experiència a l’estand de la Comunitat Valenciana durant Fitur 2025. «Aquest nivell de satisfacció és molt encoratjador, ja que evidencia el suport i interès pel turisme en la nostra regió», ha comentat Camarero.

Segons els resultats d’una enquesta sobre la participació, un 70% ha expressat que l’activitat a l’estand va complir les seves expectatives de promoció, mentre que el 89% dels participants ha manifestat la seva intenció de repetir en la pròxima edició de Fitur.

Últimes notícies

Contingut l’incendi de Segorbe, que manté 630 hectàrees cremades però continua actiu

Els bombers han aconseguit contindre l’avanç de l’incendi de Segorbe, que es manté en 630 hectàrees cremades però continua actiu i no està estabilitzat. Gátova seguirà desallotjada almenys fins diumenge per seguretat.

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.

L’incendi de Segorbe entra esta vesprada en les hores de més risc i manté mil veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dijous a Segorbe ha calcinat més de 600 hectàrees, ha obligat a desallotjar un miler de persones a Gátova i entra esta vesprada en les hores de més risc. Uns 350 efectius i 25 mitjans aeris treballen per contindre un perímetre d’uns 15 quilòmetres.

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.

Avís groc per pluges fortes al litoral de Castelló este dissabte

Aemet ha activat l’avís groc per pluges de fins a 30 litres per metre quadrat i tempestes al litoral de Castelló, dins d’un episodi de fortes precipitacions que afecta també altres comunitats.

Luís Castro alerta que el Levante té menys pressupost que molts equips de Segona

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, admet que hi ha equips de LaLiga Hypermotion amb més pressupost i demana calma per la inscripció de jugadors. El tècnic assegura que el club treballa per sanar la seua situació econòmica i completar la plantilla.

L’incendi de Segorbe arrasa 633 hectàrees i manté desallotjades mil persones a Gàtova

L’incendi declarat dijous a Segorbe ha cremat 633 hectàrees, part a la Serra Calderona, i obliga a mantindre fora de casa un miler de veïns de Gàtova mentre 25 mitjans aeris i uns 350 efectius continuen les tasques d’extinció.