Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, l’equip espanyol que competix en el campionat Rolex SailGP, s’han classificat este dissabte per a la final del gran premi de València, que es disputa este cap de setmana, després d’acumular dos triomfs en les tres regates classificatòries.

El patró Diego Botín ha sigut el més ràpid en la primera i en la segona carrera del dia, i ha tancat la tercera i última mànega en segon lloc. Amb esta actuació, Botín ha sumat 14 dels 15 punts possibles i ha assegurat la presència de l’equip en la final d’este diumenge.

Esta classificació té un valor especial per al conjunt espanyol. És la primera vegada que Els Gallos aconseguixen entrar en la ronda final d’un gran premi disputat a Espanya, després de quatre anys sense poder fer-ho quan Cadis va exercir de seu del SailGP.

Domini del grup B i rivals per al volant

Gràcies als resultats de la jornada, Els Gallos han acabat al capdavant del grup B, amb dos punts d’avantatge sobre Rockwool Racing, l’altre equip classificat en este grup. Esta diferència reflectix la seua regularitat, ja que han estat davant en dos mànegues i han mantingut el nivell en la tercera.

En el grup A, Bonds Flying Roos, líder de la classificació general del campionat, i Red Bull Italy han certificat també el seu pas a la gran final. D’esta manera, ja estan definits els quatre aspirants que es jugaran el títol del gran premi valencià.

Els quatre equips competiran este diumenge en la carrera definitiva pel volant, el nom amb què es conegu el trofeu que rep el campió de cada gran premi. Abans, disputaran dues mànegues prèvies que servixen per a sumar punts en la classificació general de la temporada, però que no alteren el fet que el volant es decidix en una regata final directa entre els tres millors classificats del dia.

Últimes notícies

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.

El Consell acusa Sánchez de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, retreu al PSPV-PSOE les seues crítiques i acusa Pedro Sánchez i els seus socis de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana en matèria de finançament. El Consell reclama un sistema just i estable i qüestiona la proposta del Govern central i el fons de nivellació pendent.

El PSPV acusa Pérez Llorca de traïció per rebutjar més finançament per a la Comunitat

El PSPV-PSOE acusa Juanfran Pérez Llorca i el PP d’“enèsima traïció” per votar contra el nou model de finançament autonòmic, que preveu 3.669 milions d’euros anuals més per a la Comunitat Valenciana. Els socialistes reclamen que antepose els interessos valencians als seus càlculs polítics.

El PSOE acusa Feijóo de sacrificar la financiació autonòmica per confrontació política

Pilar Bernabé acusa Alberto Núñez Feijóo de preferir la confrontació i la crispació abans que millorar la finançació autonòmica, que hauria aportat 3.600 milions d'euros més a la Comunitat Valenciana.

Mor una dona de 74 anys atropellada pel TRAM a la Vila Joiosa

Una dona de 74 anys ha mort este dissabte en ser atropellada per un tren del TRAM a la Vila Joiosa. El SAMU ha intentat reanimar-la, però només ha pogut certificar la defunció al lloc dels fets.