16.4 C
València
Dissabte, 8 novembre, 2025

Griezmann rescata a l’Atlètic amb un doblet davant el Llevant (3-1)

Antoine Griezmann va ser el salvador de l’Atlètic de Madrid. El francés va eixir des de la banqueta i va firmar un doblet per a derrotar 3-1 al Llevant en el Metropolità, un triomf que va consolidar la ratxa a casa i va tallar les dos últimes victòries granotas en este estadi. L’equip no va perdre la calma malgrat l’error que va provocar el 1-1 i va acabar imposant el seu pla amb solvència.

L’Atlètic va encarar bé el xoc, amb possessions llargues i control des de la sala de màquines. Pablo Barrios, alliberat per la jerarquia de Koke en el doble pivot, va exhibir camallada, verticalitat i arribada; Baena, molt fixat a l’esquerra, va penjar centres constants; i Sorloth, ancorat com nou, no va connectar cap dels enviaments en el primer acte. El domini es va traduir en una cataracta de servicis de cantonada —fins a 13 abans del descans— i en el 1-0, quan un centre de Baena va acabar en una rematada de Barris que Ryan va desviar cap a Dela, que va introduir la pilota en la seua pròpia porteria en el minut 11.

El punt prometia un partit pla per als locals, però una distracció grollera a pilota parada va reobrir el dol. Olasagasti va botar un córner que va travessar l’àrea fins al segon pal, onde Manu Sánchez, exrojiblanco i completament només, va cabotejar a la xarxa en el 21. La jugada va retratar la falta de marcatge i va deixar una intervenció feble de Oblak, que no va evitar el 1-1.

Lluny de desconnectar-se, l’Atlètic va reaccionar amb més empenyiment. Va tancar al Llevant, va acumular corners i va generar opcions de Julián i Giuliano, però la falta d’encert va mantindre l’equilibri fins al descans. El guió del segon temps va arrancar igual: domini local i poques ocasions netes.

Doblet de Griezmann

Simeone va moure peces en el minut 60 i va encertar de ple: van entrar Almada i Griezmann per Sorloth i Barris, mentres Baena va passar a ocupar l’espai interior. La primera pilota que va tocar el francés va acabar en gol. Baena va filtrar cap a Giuliano per la dreta, este va aprofundir cap a Llorente i el seu centre al cor de l’àrea va trobar el toc precís de Griezmann per al 2-1 en el 61.

El Llevant va disposar després d’una ocasió per a empatar, però un altre error en la seua eixida va castigar definitivament els de Calero. En el 80, una pèrdua en la frontal va desembocar en el tret de Julián i, després del rebutge de Ryan, Griezmann va espentar el 3-1 que va deslligar una ovació de gala. En el tram final es va anul·lar per fora de joc una miqueta a Carlos Álvarez que hauria suposat el 3-2, un colp que va acabar d’afonar als visitants.

Simeone defén el seu pla i Calero es queixa

El tècnic blanc-i-vermell va subratllar després la seua idea de grup i la importància dels quals entren des de la banqueta: ‘L’equip som tots’, va insistir, i va afegir que decidix l’onze ‘darrere del bé del club i de l’equip’. Va valorar que el seu equip va controlar el partit ‘en tot moment’, va generar ocasions i que l’aportació dels canvis va espentar a tancar el triomf.

Simeone també va assenyalar que, malgrat comptar amb bons rematadors, el seu equip ha de millorar en les accions a pilota parada, un aspecte que el Llevant va aprofitar per a igualar. La insistència a buscar societats i ajustar posicions —com el moviment de Baena a l’interior— va explicar la superioritat final, un pla que va mantindre a l’Atlètic en camp rival i va minimitzar riscos després del 2-1.

A l’altre costat, Julián Calero va evitar aprofundir en la polèmica, però va deixar una frase que va ressonar a la sala de premsa: ‘Els àrbitres saben on estan xiulant i cap a on van’. Sobre el gol anul·lat, va defendre que per a ell no va ser fora de joc, encara que ho va veure des de l’emotivitat. En el futbolístic, va remarcar que el seu equip va competir, va assumir que l’error en el 3-1 els va penalitzar i va demanar calma per a sumar en una temporada complexa: ‘L’equip no deixarà de creure’.

El Metropolità va continuar sent un fortí en esta dotzena jornada: ningú va guanyar allí en el que va de curs i el Llevant, que havia vençut en les seues dos últimes visites, va marxar sense premi. Victoria a victòria, l’Atlètic va enganxar la velocitat de creuer impulsat per un Griezmann que va tornar a eixir per la porta gran.

Últimes notícies

Gerard Moreno celebra una victòria molt important del Vila-real en el RCDE Stadium

El davanter ha subratllat que el triomf per 0-2 davant l'Espanyol és molt important pel rival i pel camp. El seu gol abans del descans ha encarrilat el partit.

Dos urpades del Vila-real desmunten a l’Espanyol (0-2)

El Vila-real va véncer en el RCDE Stadium amb gols de Gerard Moreno i Moleiro en 14 minuts clau. L'Espanyol va dominar per trams, però va mancar de pegada.

0-2: el Vila-real silencia a l’Espanyol en el RCDE Stadium

El Vila-real va véncer 0-2 a l'Espanyol amb punts de Gerard Moreno (minut 43) i Moleiro (minut 57). Els locals van acumular arribades, però els va faltar pegada davant un rival eficaç.

0-1: Gerard Moreno avança al Vila-real davant l’Espanyol abans del descans

El Vila-real es va avançar amb una miqueta de Gerard Moreno en el minut 43. L'Espanyol va acumular arribades però va fallar en la definició i va veure com el guió canviava al final del primer acte.

Manu Sánchez: treballant així arribaran resultats segur

El lateral del Llevant va lamentar la falta d'encert en el 3-1 davant l'Atlètic i va defendre que, mantenint el nivell de treball, els resultats arribaran.

Griezmann decidix amb un doblet la victòria 3-1 de l’Atlètic davant el Llevant

El francés va eixir des de la banqueta i, amb dos punts en la segona part, va donar a l'Atlètic un triomf sòlid davant un Llevant castigat pels seus errors.

El vent deixa ratxes de fins a 122 km/h en el nord de Castelló

Un episodi de vent del nord-oest ha superat els 100 km/h en nombrosos municipis de Castelló. El pic ha aconseguit 122 km/h a Vilar de Canes i la Pobla de Benifassà, amb avís taronja a l'interior nord.

Manu Sánchez neutralitza l’avantatge de l’Atlètic i el descans arriba amb 1-1

Una rematada de Manu Sánchez en el segon pal després d'un córner empata el dol en el 21, després de l'autogol d'Adrián Dela en el 11. Al descans, 1-1.