16.3 C
València
Dijous, 18 desembre, 2025

Un grup de neofeixistes ataca la seu del major sindicat de treball italiana

La seu de la Confederació del Treball a Roma ha estat assaltada aquest dissabte per un grup de neofeixistes italians. L’atac s’ha produït en el transcurs d’una manifestació contra el passaport Covid i els atacants portaven petards i bombes de fum.

Durant la manifestació, que comptava amb unes 10.000 persones, s’han produït diversos incidents i s’han vist en perill diverses institucions del govern italià. El primer ministre, Mario Draghi ha qualificat de «inacceptable» l’actitud violenta d’aquest grup.

L’organització sindical que ha vist afectada la seua seu ha reclamat que aquestes organitzacions neofeixistes haurien de ser dissoltes, d’acord amb el que recita la carta magna italiana.

Draghi s’ha posat en contacte amb Maurizio Landini, el secretari del sindicat, per a oferir-li tot el seu suport i repudiar aquest tipus d’actes i actituds.

Últimes notícies

Bernabé promet un protocol antiassetjament infal·lible en el PSOE i exemplaritat per a protegir les dones

Bernabé ha anunciat que el PSOE reforçarà el seu protocol enfront de l'assetjament sexual per a fer-lo 'infal·lible' i actuar de manera 'exemplaritzant'. També ha carregat contra la gestió de la dana i el paper de Mazón.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’acudir a Moncloa com a president de Vox

La líder del PSPV-PSOE ha retret a Juanfran Pérez Llorca que acudira a la reunió amb Pedro Sánchez alineat amb els postulats de Vox i sense defendre, al seu juí, les prioritats de la societat valenciana.

Morant demana als edils d’Almussafes respecte a la denunciant i acatar el decidit

La ministra i líder del PSPV-PSOE ha instat els regidors d'Almussafes a respectar a la denunciant d'assetjament sexual i laboral i complir les resolucions del partit. Ha defés la prioritat de protegir la víctima i la tolerància zero davant la violència contra les dones.

El PP assegura que Feijóo col·laborarà amb la justícia encara que no té constància de la citació

El PP ha reiterat que Alberto Núñez Feijóo declararà i respondrà a totes les preguntes, malgrat no haver rebut notificació formal. La jutgessa ha fixat la seua compareixença com a testimoni i s'han sol·licitat les seues comunicacions del 29 d'octubre vinculades a Carlos Mazón.

Mig centenar de tractors recorre València per a denunciar l’ofec al camp

Uns 300 agricultors i 50 tractors han marxat per València per a denunciar retallades, burocràcia i acords comercials que, al seu juí, asfixien al sector. La mobilització ha arrancat en el Palau de la Generalitat i ha conclòs davant la Delegació del Govern amb discursos i advertiments de noves protestes.

Pérez Llorca reclama al Govern mecanismes legals per a accelerar les obres de la dana

El president ha demanat a l'Executiu central mecanismes legals i tràmits d'urgència per a agilitzar les obres en municipis afectats per la dana. Ha defés el diàleg i el respecte a l'ordenament jurídic.

La Generalitat mantindrà els descomptes en transport i la gratuïtat per a afectats per les inundacions

Juanfran Pérez Llorca ha assegurat que l'Executiu valencià manté les rebaixes en la xarxa pública i la gratuïtat per als damnificats del 29 d'octubre de 2024.

Benidorm Fest 2026 presenta les seues cançons i novetats després de deslligar-se d’Eurovisió

El festival ha donat a conéixer els seus 18 temes per a febrer i ha detallat canvis d'identitat, premis i infraestructura. És la primera edició separada d'Eurovisió.