Un grup de neofeixistes ataca la seu del major sindicat de treball italiana

La seu de la Confederació del Treball a Roma ha estat assaltada aquest dissabte per un grup de neofeixistes italians. L’atac s’ha produït en el transcurs d’una manifestació contra el passaport Covid i els atacants portaven petards i bombes de fum.

Durant la manifestació, que comptava amb unes 10.000 persones, s’han produït diversos incidents i s’han vist en perill diverses institucions del govern italià. El primer ministre, Mario Draghi ha qualificat de «inacceptable» l’actitud violenta d’aquest grup.

L’organització sindical que ha vist afectada la seua seu ha reclamat que aquestes organitzacions neofeixistes haurien de ser dissoltes, d’acord amb el que recita la carta magna italiana.

Draghi s’ha posat en contacte amb Maurizio Landini, el secretari del sindicat, per a oferir-li tot el seu suport i repudiar aquest tipus d’actes i actituds.

Últimes notícies

Alicant tanca parcs per vent fort i activa el CAUS per alerta roja per calor extrema

L'Ajuntament d'Alacant tancarà este dijous parcs, Castillo de Santa Bárbara, veladors i instal·lacions esportives a l'aire lliure per fortes ratxes de vent i calor extrema, i obrirà el CAUS per atendre persones vulnerables.

La jutgessa de la DANA rebutja obtindre els missatges de Bernabé i sí que demanarà els de Polo

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA ha negat recaptar les comunicacions de la delegada del Govern, Pilar Bernabé, i en canvi ha autoritzat sol·licitar de forma voluntària el registre de trucades i missatges del president de la CHJ, Miguel Polo.

López assegura que Óscar Puente pot encapçalar qualsevol candidatura i anima la Comunitat a no frenar la condonació del deute

Óscar López defensa que Óscar Puente podria liderar qualsevol llista, alhora que reclama que la Comunitat Valenciana no bloquege la condonació del deute ni la reforma del finançament.

Ayala desitja que el València torne a mirar cap a dalt en LaLiga

Roberto Fabián Ayala ha expressat el seu desig que el València CF deixe arrere les temporades de patiment i torne a lluitar per posicions altes en LaLiga. L’excentral argentí també ha elogiat l’afició de Mestalla i la trajectòria del valencià Ferran Torres.

Pérez Llorca defensa que el PP no es plega i vincula els pressupostos a garanties de futur per a la Comunitat

El president Juanfran Pérez Llorca defensa que el PP no es plega davant ningú, reivindica els pressupostos de la Generalitat per a 2026 i nega discriminacions en matèria d’immigració, mentres marca distàncies amb Vox i critica Compromís.

Óscar López defensa que el rescat de Plus Ultra ha complit tots els requisits legals

Óscar López assegura a Alacant que el préstec públic a Plus Ultra ha superat tots els informes i filtres exigits i qualifica l’operació de correcta, també en relació amb el paper de José Luis Rodríguez Zapatero.

Més de 300 professionals treballen en el primer rodatge de Good Films a la Ciutat de la Llum

El primer rodatge de Good Films Studios Spain a la Ciutat de la Llum d’Alacant compta amb més de 300 professionals, el 60 % dels quals són de la Comunitat Valenciana, i preveu un fort impacte econòmic i laboral.

Morant acusa a Pérez Llorca de fer “apartheid en llei” amb els pressupostos de 2026

Diana Morant ha acusat Juanfran Pérez Llorca de convertir l’apartheid en llei amb els pressupostos de la Generalitat de 2026, que el PP ha aprovat amb el suport de Vox, i que qualifica de retallades i racistes.