Un guàrdia civil fora de servei evita que una dona siga colpejada per la seua parella a Oliva

El passat dia 6 de març de 2018, sobre les 09.00 hores , un guàrdia civil del Lloc Principal d'Oliva que estava fora de servei, observà com una parella mantenia una forta discussió en un passeig d'eixa localitat.

 

 

Als pocs segons, l'agent es percatà com l'home, en actitud agressiva, s'abalançà cap a la dona, agarrant-la pel coll amb una mà i esgrimint l'altra en alt amb el puny tancat en disposició d'agredir a la dona. En aquest moment el guàrdia civil intervingué i procedí a identificar-se i a interposar-se entre l'agressor i la víctima, que l'identificà com al seu marit.

 

 

  

L'agent, amb els seus mitjans propis, reclamà presència uniformada del cos per a procedir a detenció, custodia i trasllat de l'agressor a dependències policials. Amb la màxima celeritat es realitzà un acompanyament de la víctima al centre salut de la localitat i a dependències policials per a interposar denúncia sobre els fets. 

  

 

 

Per aquests motius es va produir la detenció d'aquest home de 47 anys d'edat i de nacionalitat espanyola, per un delicte de maltractaments en àmbit familiar (violència de gènere). Gràcies a la ràpida intervenció de l'agent s'evità un mal major.

  

 

 

Les diligències instruïdes han passat a la disposició del Jutjat de Violència sobre la Dona n º 1 de Gandia

Últimes notícies

El Consell es planteja comprar els pisos de Les Naus per frenar l’especulació a Alacant

El Consell estudia adquirir les vivendes de Les Naus, a Alacant, com a única opció que considera viable per evitar operacions especulatives, mentres defensa l’impuls del Pla Vive amb 6.000 pisos públics en tres anys.

L’oli de les serres Espadà i Calderona obté la protecció de la UE

La Unió Europea ha inscrit l’oli d’oliva de les serres Espadà i Calderona, produït entre València i Castelló, en el registre d’indicacions geogràfiques protegides. Este distintiu reconeix la qualitat del producte i el vincle amb el territori de la Comunitat Valenciana.

El Consell només coneix per la premsa l’arribada de menors migrants a la Comunitat

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, assegura que la Generalitat només ha sabut pels mitjans de comunicació de la possible arribada de menors migrants a la Comunitat Valenciana procedents de Ceuta i denuncia la manca de comunicació del Govern central.

El Consell reclama penes més dures per als piròmans i estudiarà personar-se en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Consell ha demanat endureir el Codi Penal contra els piròmans arran de l’incendi de la Vall d’Uixó i estudiarà personar-se en la causa per reclamar les pèrdues si es confirma que va ser provocat.

Les reserves hoteleres arriben al 86 % a l’agost i apunten a un quasi ple als hotels valencians

La Comunitat Valenciana ha tancat la segona quinzena de juliol amb un 90,2 % d’ocupació hotelera i afronta la primera mitat d’agost amb el 86 % de places ja reservades, amb Benidorm i la província de València com a principals motors turístics.

Camarero atribuíx a la regularització de migrants l’aturada en la baixada de l’atur al juliol

La vicepresidenta del Consell, Susana Camarero, assegura que la regularització extraordinària de migrants ha frenat la tendència descendent de l’atur al juliol en la Comunitat Valenciana i reclama finançament extra a l’Estat per a reforçar els serveis públics d’ocupació.

Pla de recuperació urgent després de l’incendi a la Serra d’Espadà

La Generalitat ha iniciat amb els ajuntaments un pla de recuperació de la Serra d’Espadà després de l’incendi que ha cremat 9.568 hectàrees, amb actuacions prioritàries en infraestructures, serveis municipals i entorn natural.

Autocaravana completa en la Comunitat Valenciana per a vore l’eclipsi solar

Les autocaravanes s’han convertit en una alternativa als hotels per a vore l’eclipsi solar del 12 d’agost, amb el parc valencià ja completament llogat.
FILMOTECA D'ESTIU