La Guàrdia Civil investiga l’intent de segrest d’una bebè a Múrcia

La Guàrdia Civil ha confirmat aquest dijous, 8 de març, que ha obert diligències sobre l’intent de segrest d’una bebè de 5 mesos en la localitat murciana de Sangonera la Seca, després d’una denúncia interposada per la mare del xicotet en el lloc de Las Torres de Cotillas.

  

  

  

  

Els fets es van produir al voltant de les 12.30 hores del matí, moment en què la mare de la bebè es dirigia al metge i presumptament va ser abordada per tres estranys en l’avinguda de Colón de la localitat, tal com relata ‘Diari Sud’.

  

  

  

  

Segons la mare, «anava al pediatre i quan estava pel jardí s’ha parat un Seat León, de color negre». En el vehicle anaven tres persones de nacionalitat romanesa, un home al volant i dues dones, les quals es van baixar del cotxe. «Una d’elles em va pegar una espenta i li vaig preguntar, què fas? I va ficar el cap dins del cuco i va enganxar a la cria. Llavors vaig començar a xillar». En aqueix instant, una dona va escoltar els seus crits i la va ajudar: «Gràcies a una veïna ha deixat a la meua filla en el carricoche».

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sarabia demana entendre el que ha passat i superar-ho després del 4-1 davant el Reial Madrid

El tècnic de l'Elx va analitzar el 4-1 al Bernabéu, va admetre que porten tres mesos sense guanyar i va demanar unió i energia per als deu partits que resten. L'equip depén del resultat del Mallorca per a mantindre's fora del descens.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Federico Redondo va ser titular amb l'Elx en el Santiago Bernabéu, 23 anys després de l'adeu del seu pare. El cognom va tornar a un estadi que el va convertir en llegenda.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Vint-i-tres anys després, el cognom Redó va tornar al Bernabéu: Federico va ser titular amb l'Elx davant el Reial Madrid i va firmar una estrena exigent en un escenari de màxima pressió.

Martim Net: ‘Jugant així no podem marcar gols’

Martim Net va admetre que a l'Elx li va faltar pegada en la derrota 4-1 davant el Reial Madrid i va avisar d'una baixada anímica després d'encaixar. El pròxim repte és el Mallorca.

El Reial Madrid goleja a l’Elx amb el cap en el Etihad (4-1)

El Reial Madrid va véncer 4-1 a l'Elx al Bernabéu després d'encarrilar el dol abans del descans. Huijsen i Güler van completar la golejada i l'equip va acabar amb set canteranos.

Pedro Martínez admet mala preparació després del 89-71 a Tenerife

València Basket va perdre 89-71 a Tenerife i Pedro Martínez va assumir errors en la preparació. El tècnic va reconéixer la superioritat local i la falta d'energia pròpia.

Tenerife desarbora a un València sense punteria rumb al 89-71

El Tenerife va castigar la falta d'encert del València amb un demolidor parcial 24-2 i va tancar un 89-71 sòlid malgrat l'absència de Gio Shermadini. El triomf li manté en zona de playoff.

Rüdiger i Valverde posen al Reial Madrid 2-0 davant l’Elx al descans

Dos punts de Rüdiger (39) i Valverde (44) donen un còmode avantatge al Reial Madrid davant l'Elx al descans. L'equip, malgrat deu baixes, rendibilitza les seues dos arribades.