15.4 C
València
Dilluns, 1 desembre, 2025

La Guàrdia Civil investiga l’intent de segrest d’una bebè a Múrcia

La Guàrdia Civil ha confirmat aquest dijous, 8 de març, que ha obert diligències sobre l’intent de segrest d’una bebè de 5 mesos en la localitat murciana de Sangonera la Seca, després d’una denúncia interposada per la mare del xicotet en el lloc de Las Torres de Cotillas.

  

  

  

  

Els fets es van produir al voltant de les 12.30 hores del matí, moment en què la mare de la bebè es dirigia al metge i presumptament va ser abordada per tres estranys en l’avinguda de Colón de la localitat, tal com relata ‘Diari Sud’.

  

  

  

  

Segons la mare, «anava al pediatre i quan estava pel jardí s’ha parat un Seat León, de color negre». En el vehicle anaven tres persones de nacionalitat romanesa, un home al volant i dues dones, les quals es van baixar del cotxe. «Una d’elles em va pegar una espenta i li vaig preguntar, què fas? I va ficar el cap dins del cuco i va enganxar a la cria. Llavors vaig començar a xillar». En aqueix instant, una dona va escoltar els seus crits i la va ajudar: «Gràcies a una veïna ha deixat a la meua filla en el carricoche».

 

Últimes notícies

Agricultura extrema la vigilància per la pesta porcina africana i el sector demana controlar el senglar

La Comunitat Valenciana intensifica la prevenció després del brot a Catalunya, sense casos detectats en el seu territori. El sector reclama més control del senglar.

Quasi 6.000 persones visiten els Sants Joans en el primer cap de setmana després de la seua reobertura

Més de 5.800 persones han passat per l'església dels Sants Joans en el seu primer cap de setmana després de reobrir, amb cues i entrades en línia esgotades. La restauració, finançada per la Fundació Hortensia Herrero, recupera el monument i incorpora l'experiència 'Barroc Immersive'.

Calero, convençut que salvaria al Llevant, s’acomiada sense retrets

El tècnic es va acomiadar de la banqueta després de la seua destitució reafirmant que hauria salvat al Llevant. Va agrair al club i va assumir la decisió sense retrets.

Han rescatat el cadàver d’un home en el riu Segura al seu pas per Orihuela

Els bombers han rescatat del riu Segura a Orihuela el cos d'un home encara sense identificar. La Policia ha obert una investigació i, a primera vista, no presenta signes de violència.

València activa 510 policies i un ampli dispositiu de trànsit per a la Marató

L'Ajuntament ha dissenyat un operatiu amb 510 agents i ajustos en trànsit i transport per a la Marató de València. Hi haurà talls progressius des del divendres.

El PSPV acusa a Pradas de completar el puzle de mentides del PP i exigix l’acta de Mazón

El PSPV ha acusat a Salomé Pradas de completar el puzle de mentides del PP després de la seua entrevista i ha demanat al PP exigir l'acta a Carlos Mazón perquè declare sense aforament. A més, ha reclamat recuperar el lloc del grup en la Mesa de Les Corts i ha criticat a Juanfran Pérez Llorca per prioritzar actes partidistes.

La Associació Víctimes 29 d’octubre acusa a Salomé Pradas de ‘teatre públic’ i qüestiona la seua credibilitat

La Associació Víctimes de la dana 29 d'octubre 2024 ha titllat de 'teatre públic' les declaracions de Salomé Pradas i ha posat en dubte la seua credibilitat. L'entitat situa algunes al·lusions a Carlos Mazón en el terreny de la defensa judicial del PP.

Compromís acusa a Salomé Pradas de seguir el guió de les mentides del PP en ‘Salvats’

Compromís considera que l'entrevista de Salomé Pradas en 'Salvats' respon a una estratègia judicial per a eludir responsabilitats per la gestió de la DANA i critica l'ús del Es-Alert, l'ajuda de la UME i el paper del Cecopi.