La Guàrdia Civil investiga l’intent de segrest d’una bebè a Múrcia

La Guàrdia Civil ha confirmat aquest dijous, 8 de març, que ha obert diligències sobre l’intent de segrest d’una bebè de 5 mesos en la localitat murciana de Sangonera la Seca, després d’una denúncia interposada per la mare del xicotet en el lloc de Las Torres de Cotillas.

  

  

  

  

Els fets es van produir al voltant de les 12.30 hores del matí, moment en què la mare de la bebè es dirigia al metge i presumptament va ser abordada per tres estranys en l’avinguda de Colón de la localitat, tal com relata ‘Diari Sud’.

  

  

  

  

Segons la mare, «anava al pediatre i quan estava pel jardí s’ha parat un Seat León, de color negre». En el vehicle anaven tres persones de nacionalitat romanesa, un home al volant i dues dones, les quals es van baixar del cotxe. «Una d’elles em va pegar una espenta i li vaig preguntar, què fas? I va ficar el cap dins del cuco i va enganxar a la cria. Llavors vaig començar a xillar». En aqueix instant, una dona va escoltar els seus crits i la va ajudar: «Gràcies a una veïna ha deixat a la meua filla en el carricoche».

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La UE finança amb 111.000 euros la restauració de la muralla del castell de Cullera danyada per la dana

Cullera rebrà 111.319 euros del Fons de Solidaritat de la Unió Europea per a sufragar la restauració de la muralla i una torre del castell danyades per la dana d'octubre de 2024.

Detingut un home per estafar fins a 60.000 euros a un ancià mitjançant extraccions bancàries a Turís

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 45 anys acusat d'estafar entre 50.000 i 60.000 euros a un ancià de 89 anys a Turís mitjançant unes 80 extraccions bancàries no autoritzades.

Els pagaments en efectiu del PSOE i les gestions de l’entorn de Montero marquen el juí a Ábalos

L'octava jornada del juí a José Luis Ábalos se centra en el sistema de pagaments en efectiu del PSOE i en les gestions atribuïdes a l'entorn de María Jesús Montero en la trama de contractes de màscares.

Les temperatures pugen en la Comunitat Valenciana en una jornada estable amb possibles pluges a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà este dimecres un temps estable i predomini de cels poc nuvolosos, amb temperatures a l'alça i risc de ruixats i alguna tempesta a l'interior abans d'un descens tèrmic a partir del dijous.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.