La Guàrdia Civil investiga l’intent de segrest d’una bebè a Múrcia

La Guàrdia Civil ha confirmat aquest dijous, 8 de març, que ha obert diligències sobre l’intent de segrest d’una bebè de 5 mesos en la localitat murciana de Sangonera la Seca, després d’una denúncia interposada per la mare del xicotet en el lloc de Las Torres de Cotillas.

  

  

  

  

Els fets es van produir al voltant de les 12.30 hores del matí, moment en què la mare de la bebè es dirigia al metge i presumptament va ser abordada per tres estranys en l’avinguda de Colón de la localitat, tal com relata ‘Diari Sud’.

  

  

  

  

Segons la mare, «anava al pediatre i quan estava pel jardí s’ha parat un Seat León, de color negre». En el vehicle anaven tres persones de nacionalitat romanesa, un home al volant i dues dones, les quals es van baixar del cotxe. «Una d’elles em va pegar una espenta i li vaig preguntar, què fas? I va ficar el cap dins del cuco i va enganxar a la cria. Llavors vaig començar a xillar». En aqueix instant, una dona va escoltar els seus crits i la va ajudar: «Gràcies a una veïna ha deixat a la meua filla en el carricoche».

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.

Sarabia no estarà davant l’Espanyol: tercera absència del curs per sanció

L'entrenador de l'Elx va ser castigat amb un partit després d'acumular cinc grogues i no podrà asseure's davant l'Espanyol. És la seua tercera absència del curs per sanció.

Mouriño confia en el contraatac del Vila-real per a assaltar el camp del Barcelona

Santiago Mouriño fixa l'objectiu del Vila-real: guanyar al líder per a reduir els 10 punts de diferència i tallar la seua ratxa perfecta a casa amb un pla de contraatac.

Rescatada una embarassada a terme en una pastera amb 15 migrants enfront d’Alacant

Salvament Marítim ha rescatat enfront d'Alacant a una dona embarassada a terme que viatjava en una pastera amb altres 14 persones. Per protocol mèdic ha sigut traslladada a l'hospital i és la segona pastera en poc més de 24 hores.

València reunirà l’elit del Optimist en la Optiorange 2026

La Optiorange 2026 se celebrarà en el Real Club Nàutic de València amb 412 regatistes de 30 països i quatre jornades que decidiran la Optimist Excellence Cup.

Carlos Espí avisa: venen quatre finals per al Llevant

Carlos Espí va assegurar que el Llevant, penúltim a set punts de la permanència, es juga quatre finals, tres d'elles a casa. Va valorar la seua renovació fins a 2028 i va demanar el suport de l'afició.