Harris apel·la al somni americà en la recta final a la Casa Blanca

MADRID, 5 (EUROPA PRESS)

La candidata demòcrata a la Presidència dels Estats Units, Kamala Harris, ha tancat la campanya electoral des de la ciutat de Filadèlfia, a l’estat de Pennsilvània, demanant el vot massiu amb un missatge optimista en el qual ha apel·lat al somni americà i «als qui comencen com a menys afavorits i escalen fins a la victòria».

«Filadèlfia, estem preparats per a guanyar?», ha preguntat a la multitud congregada al Museu de les Arts de la localitat. «És bo estar de tornada a la ciutat de l’amor fraternal on es van forjar els fonaments de la nostra democràcia. I ací, en estes famoses escales, un homenatge als qui comencen com els menys afavorits i escalen fins a la victòria».

La vicepresidenta ha tancat la seua carrera a la Casa Blanca amb un missatge d'»optimisme, amb energia, amb alegria». «Estats Units, vam començar esta campanya fa 107 dies i des del principi, la nostra no ha sigut una lluita contra alguna cosa. Ha sigut una lluita per alguna cosa», ha assenyalat des d’esta ciutat de l’estat de Pennsilvània.

Un vegada més, Harris ha tret pit de la seua tasca professional primer com a senadora i després com a fiscal general de Califòrnia: «M’he passat la vida lluitant per la gent que ha sigut ferida i descartada, però que mai ha deixat de creure que al nostre país tot és possible. He viscut la promesa dels Estats Units i hui veig que la promesa dels Estats Units està en tots els que estan ací. En tots vosaltres. Som la promesa d’Amèrica», ha dit.

Últimes notícies

Un jutjat de Madrid fixa per a novembre el juí per la possible paternitat de Juan Carlos Calderón

Un jutjat de Majadahonda celebrarà el 4 de novembre el juí en el qual un professor de música valencià reclama que es reconega que és fill del compositor Juan Carlos Calderón, després d'onze anys de recopilació de proves.

Cap de setmana quasi estiuenc en la Comunitat Valenciana, amb cels buidats i fins a 30 graus

El cap de setmana arriba a la Comunitat Valenciana amb temps estable, cels buidats i temperatures que s'acosten als 30 graus en diversos punts del litoral i de l'interior.

El conseller de Sanitat porta al Suprem la seua querella contra Diana Morant per calúmnies

El conseller de Sanitat, Marciano Gómez, ha formalitzat davant el Tribunal Suprem una querella contra la ministra Diana Morant per acusacions de corrupció vinculades a la privatització sanitària i a la seua relació amb Ribera Salut.

Rescatada una pastera amb 19 migrants magrebins enfront de la costa d’Alacant

Una pastera amb 19 migrants magrebins va ser interceptada de matinada a unes 44 milles de la costa d'Alacant i els seus ocupants van ser traslladats al port de la ciutat.

Rescatada una pastera amb 19 migrants enfront de la costa d’Alacant

Salvament Marítim rescata de matinada una pastera amb 19 migrants, 18 hòmens i una dona, a 44 milles de la costa d'Alacant i els trasllada al port.

Rescatada una pastera amb 19 migrants enfront de la costa d’Alacant

Salvament Marítim va rescatar de matinada una pastera amb 19 persones a bord, a 44 milles nàutiques de la costa d'Alacant, i les va traslladar al port de la ciutat.

Aitana transforma el Roig Arena a la seua Habitació Blava en una nit de Superestrella

Aitana convertix el Roig Arena de València a la seua Habitació Blava en el primer de dos concerts consecutius, amb un xou que alterna vulnerabilitat, espectacle i missatges d'autoestima.

Jean Montero apunta a l’Eurolliga: guanyar un títol junts és el que li fa sentir-se especial

Jean Montero subratlla que, per damunt dels premis individuals, guanyar l'Eurolliga amb el València Basket seria el que realment li faria sentir-se especial. El dominicà arriba com a mVP dels quarts i afronta davant el Reial Madrid la històrica primera Final Four del club.