Harris apel·la al somni americà en la recta final a la Casa Blanca

MADRID, 5 (EUROPA PRESS)

La candidata demòcrata a la Presidència dels Estats Units, Kamala Harris, ha tancat la campanya electoral des de la ciutat de Filadèlfia, a l’estat de Pennsilvània, demanant el vot massiu amb un missatge optimista en el qual ha apel·lat al somni americà i “als qui comencen com a menys afavorits i escalen fins a la victòria”.

“Filadèlfia, estem preparats per a guanyar?”, ha preguntat a la multitud congregada al Museu de les Arts de la localitat. “És bo estar de tornada a la ciutat de l’amor fraternal on es van forjar els fonaments de la nostra democràcia. I ací, en estes famoses escales, un homenatge als qui comencen com els menys afavorits i escalen fins a la victòria”.

La vicepresidenta ha tancat la seua carrera a la Casa Blanca amb un missatge d'”optimisme, amb energia, amb alegria”. “Estats Units, vam començar esta campanya fa 107 dies i des del principi, la nostra no ha sigut una lluita contra alguna cosa. Ha sigut una lluita per alguna cosa”, ha assenyalat des d’esta ciutat de l’estat de Pennsilvània.

Un vegada més, Harris ha tret pit de la seua tasca professional primer com a senadora i després com a fiscal general de Califòrnia: “M’he passat la vida lluitant per la gent que ha sigut ferida i descartada, però que mai ha deixat de creure que al nostre país tot és possible. He viscut la promesa dels Estats Units i hui veig que la promesa dels Estats Units està en tots els que estan ací. En tots vosaltres. Som la promesa d’Amèrica”, ha dit.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.

El fort vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan de Benicàssim

El festival SanSan cancel·la per motius de seguretat tots els concerts previstos per a la seua jornada inaugural a Benicàssim a causa del fort vent i a l'alerta groga a la província de Castelló. L'organització garantix devolucions per a les entrades de dia i reembossaments proporcionals per als abonaments.

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.