Harris apel·la al somni americà en la recta final a la Casa Blanca

MADRID, 5 (EUROPA PRESS)

La candidata demòcrata a la Presidència dels Estats Units, Kamala Harris, ha tancat la campanya electoral des de la ciutat de Filadèlfia, a l’estat de Pennsilvània, demanant el vot massiu amb un missatge optimista en el qual ha apel·lat al somni americà i «als qui comencen com a menys afavorits i escalen fins a la victòria».

«Filadèlfia, estem preparats per a guanyar?», ha preguntat a la multitud congregada al Museu de les Arts de la localitat. «És bo estar de tornada a la ciutat de l’amor fraternal on es van forjar els fonaments de la nostra democràcia. I ací, en estes famoses escales, un homenatge als qui comencen com els menys afavorits i escalen fins a la victòria».

La vicepresidenta ha tancat la seua carrera a la Casa Blanca amb un missatge d'»optimisme, amb energia, amb alegria». «Estats Units, vam començar esta campanya fa 107 dies i des del principi, la nostra no ha sigut una lluita contra alguna cosa. Ha sigut una lluita per alguna cosa», ha assenyalat des d’esta ciutat de l’estat de Pennsilvània.

Un vegada més, Harris ha tret pit de la seua tasca professional primer com a senadora i després com a fiscal general de Califòrnia: «M’he passat la vida lluitant per la gent que ha sigut ferida i descartada, però que mai ha deixat de creure que al nostre país tot és possible. He viscut la promesa dels Estats Units i hui veig que la promesa dels Estats Units està en tots els que estan ací. En tots vosaltres. Som la promesa d’Amèrica», ha dit.

Últimes notícies

Dos gols en pròpia porta condemnen el Valencia a Riazor

El Valencia ha tornat a oferir una mala imatge a Riazor i ha perdut 3-1 davant el Deportivo, amb dos gols en pròpia porta de César Tárrega i Diakhaby. L’equip gallec ha celebrat així la seua primera victòria en Primera huit anys després, i continua invicte este curs.

Busquen aclarir la mort d’un home trobat al riu Xúquer a Sueca

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home, encara sense identificar, localitzat este diumenge flotant al riu Xúquer al seu pas per Sueca. Els agents analitzen si va morir per accident, causes naturals o altres circumstàncies.

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.

Set migrants arriben en pastera a una platja de Santa Pola en ple migdia

Una pastera amb set migrants d’origen magribí ha arribat este migdia a la platja de Santa Pola del Este, plena de banyistes. Els hòmens, alguns possiblement menors, han fugit pel passeig marítim fins que els han localitzat les forces de seguretat.

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.

Retencions a les entrades de Madrid, València i Sevilla en l’últim diumenge d’agost

La tercera jornada de l’operació retorn d’estiu deixa ja retencions a les principals vies d’accés a Madrid, València i Sevilla, amb fins a 6,9 milions de desplaçaments previstos fins dilluns.