Incendi en una vivenda del barri antic de Requena

Una vivenda del barri antic de Requena es va calar foc ahir a la tarda al voltant de les 7 h. Així ho ha informat Consorci Provincial de Bomber de València. Tres dotacions de bombers es van desplaçar fins al carrer Desemparats, lloc on es trobava la casa en flames.

L’incendi es va localitzar en la part superior de la casa, on, segons va informar el propietari, guardava cartutxos de munició i ampolles de càmping gas. Davant el risc d’explosions, els bombers van atacar l’incendi des de l’exterior i una vegada sota la intensitat van accedir a l’interior de l’immoble per a acabar d’extingir les flames. Van finalitzar les tasques d’extinció al voltant de les 22.45 h.

Per sort no va caldre lamentar danys personals, però sí que es va veure afectada una part de les cobertes de les cases adjacents.

Últimes notícies

Port alerta del perill d’un Partizan sense pressió abans de la visita del València Basket

Josep Puerto, capità del València Basket, advertix que el Partizan, ja sense opcions en l'Eurolliga però en bona ratxa recent, serà un rival molt perillós a Belgrad.

Dimitrievski passa de suplent a líder sota pals al València

Stole Dimitrievski ha passat de segon porter a convertir-se en una de les peces més fiables del València gràcies a les seues parades, lideratge i control dels partits.

L’afiliació d’autònoms marca rècord en la Comunitat Valenciana impulsada pel treball estranger

La Comunitat Valenciana aconseguix un rècord de 389.839 afiliacions d'autònoms, amb un pes creixent del col·lectiu estranger i un relleu generacional que obri un buit de talent en sectors tradicionals.

La Comunitat Valenciana va tindre en 2024 una de les taxes més baixes d’altes hospitalàries d’Espanya

La Comunitat Valenciana va registrar en 2024 un total de 10.096 altes hospitalàries per cada 100.000 habitants, una xifra lleugerament inferior a la mitjana nacional, en un context d'augment general d'ingressos i canvi en les principals causes d'hospitalització.

PP i Vox frenen a Alacant la petició per a recuperar l’ajuda a la Senda de Miguel Hernández

La majoria de PP i Vox a l'Ajuntament d'Alacant ha rebutjat una proposta de l'esquerra per a instar a la Generalitat a recuperar la subvenció de la Senda del Poeta Miguel Hernández, un itinerari cultural que recorre els llocs clau en la vida de l'escriptor.

Pérez Llorca anuncia un reforç de les inspeccions per a frenar els empadronaments irregulars

Juanfran Pérez Llorca anuncia en Les Corts un reforç de la coordinació i inspeccions per a controlar els empadronaments irregulars i vincula el fenomen a la immigració desordenada i a la falta de recursos estatals.

La Comunitat Valenciana registra una taxa d’assassinats masclistes per damunt de la mitjana espanyola

La Comunitat Valenciana acumula des de 2003 una taxa de 78,8 assassinats masclistes per milió de dones majors de 15 anys, per damunt de la mitjana estatal de 67,1. L'últim informe de l'Observatori del CGPJ i de la Delegació contra la Violència de Gènere alerta també de l'impacte de la violència vicària sobre menors.

Pérez Llorca justifica la comissió de servicis a la seua parella davant les acusacions de enchufismo

Juanfran Pérez Llorca defén la comissió de servicis per la qual la seua parella ha sigut contractada per la Diputació de València, mentres l'oposició denuncia un cas de enchufismo i nepotisme per l'increment salarial i les condicions del lloc.