Un incendi en Ford Almussafes obliga a paralitzar la producció

Un incendi a la fàbrica de Ford Almussafes ha obligat a parar la producció aquest dimecres. Segons expliquen fonts de la planta, el foc s’ha originat en la zona de pintures i la ràpida actuació dels bombers ha evitat que s’hagueren de lamentar danys personals.

Així mateix, afirmen que aquest “xicotet incendi” ha provocat alguns problemes tècnics en algunes zones de la planta i s’ha convocat una reunió “urgent” aquest matí on la direcció ha comunicat als representants dels treballadors que se suspenien tots els sistemes de la planta valenciana del torn de vesprada. Per tant, no hi haurà producció aquest 13 d’abril en el torn de vesprada.

D’altra banda, l’atur d’aquest dimecres se suma a les vacances dels treballadors, per la qual cosa fins al pròxim 25 d’abril la producció de Ford Almussafes entorn de vesprada estarà de vacances de Setmana Santa i Pasqua, tal com ha comunicat el sindicat majoritari UGT als treballadors.

Últimes notícies

La exalcaldesa de Requena defén que no va haver-hi víctimes en la dana per l’avís a la població

La exalcaldesa de Requena, Rocío Cortés, declara davant el jutjat que l'absència de morts i ferits en la dana es va deure als avisos i mesures preventives adoptades des de la matinada.

Una caixa de resistència ajuda als docents valencians en vaga indefinida

La Coordinadora d’Assemblees Docents del País Valencià impulsa una caixa de resistència per a fer costat econòmicament al professorat en vaga indefinida i facilitar la continuïtat de les mobilitzacions.

L’exposició del MARQ sobre canibalisme ritual supera els 55.000 visitants

La mostra Rituals de pastors del MARQ, centrada en el primer cas documentat de canibalisme funerari no violent en el sud-est peninsular, ha rebut més de 55.000 visitants.

Demanen 12 anys i 8 mesos de presó a un home per intentar matar a la seua exparella a Alacant

La Fiscalia sol·licita 12 anys i 8 mesos de presó per a un home acusat d'intentar matar a la seua exparella a Alacant, malgrat tindre en vigor una orde d'allunyament. L'acusat hauria irromput en la vivenda, l'hauria amenaçada de mort i tractat d'apunyalar-la en el pit i abdomen.

Inici de setmana estable en la Comunitat Valenciana amb pujada de temperatures i ruixats aïllats

La Comunitat Valenciana comença la setmana amb temps en general poc nuvolós i estable, lleuger ascens de les temperatures i possibilitat de ruixats aïllats a l'interior i zones del litoral.

Que condisca l’exemple de Luis García Montero

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana defensa que Espanya ha de reconéixer millor la seua pluralitat lingüística

Luís Castro avisa després de la victòria davant el Mallorca: si penses que està fet pots morir

Luís Castro celebra que el Llevant quede a un sol punt de la permanència matemàtica després de véncer al Mallorca, però advertix que no poden relaxar-se abans de l'últim partit davant el Betis.

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.