Un incendi en Ford Almussafes obliga a paralitzar la producció

Un incendi a la fàbrica de Ford Almussafes ha obligat a parar la producció aquest dimecres. Segons expliquen fonts de la planta, el foc s’ha originat en la zona de pintures i la ràpida actuació dels bombers ha evitat que s’hagueren de lamentar danys personals.

Així mateix, afirmen que aquest “xicotet incendi” ha provocat alguns problemes tècnics en algunes zones de la planta i s’ha convocat una reunió “urgent” aquest matí on la direcció ha comunicat als representants dels treballadors que se suspenien tots els sistemes de la planta valenciana del torn de vesprada. Per tant, no hi haurà producció aquest 13 d’abril en el torn de vesprada.

D’altra banda, l’atur d’aquest dimecres se suma a les vacances dels treballadors, per la qual cosa fins al pròxim 25 d’abril la producció de Ford Almussafes entorn de vesprada estarà de vacances de Setmana Santa i Pasqua, tal com ha comunicat el sindicat majoritari UGT als treballadors.

Últimes notícies

Educació i sindicats avancen en la reducció de burocràcia i mantenen la negociació

Educació i els sindicats docents han acostat postures per a reduir la burocràcia i es tornaran a reunir per a abordar infraestructures educatives i ràtios en ple calendari de mobilitzacions.

Pérez Llorca considera que la vaga de docents ja no té sentit en plena negociació

Juanfran Pérez Llorca afirma que la vaga del professorat valencià ha perdut sentit perquè la Generalitat manté la negociació oberta i mostra voluntat d'acord.

Pérez Llorca defén que els pròxims pressupostos faran justícia fiscal a la societat valenciana

Juanfran Pérez Llorca anuncia que els pròxims pressupostos de la Generalitat Valenciana inclouran una rebaixa fiscal i millores salarials per a docents, que, sosté, iniciaran una etapa de major justícia fiscal en la Comunitat.

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.