Extinguixen un incendi forestal en Alacant que es va complicar pel fort vent

 

Esta vesprada de diumenge, 3 de gener, cap a les 19.30 hores, dos dotacions i la unitat rural del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament de l’Ajuntament d’Alacant (SPEIS) es van desplaçar per a extingir un incendi forestal, iniciat en una zona situada entre el polígon de les Talaies i la Serreta, que es va complicar per les fortes ratxes de vent, i va afectar una hectàrea de matolls i bosc baix.

 

Fins al lloc de l’incendi es van desplaçar diferents patrulles policials, i huit bombers que a la seua arribada van iniciar amb celeritat l’extinció i l’atac sobre les flames.

 

Fonts del cos de bombers han informat que no es pot determinar si el foc ha sigut provocat. D’altra banda, les labors d’extinció es van complicar a causa de les fortes ratxes de vent, i es van allargar més d’una hora i mitja. L‘incendi va afectar una hectàrea de bosc baix i matolls, evitant així que es propagarà per tota esta zona forestal.

Últimes notícies

Un regidor del PSPV denuncia a un edil del PP per amenaces després d’un ple a Redován

Un regidor del PSPV a Redován ha denunciat a un edil del PP per suposades amenaces i intent d'agressió després del ple del 26 de març, fets que ja investiga la Guàrdia Civil.

La sinistralitat viària cau en la Comunitat Valenciana amb 19 morts en el primer trimestre

La Comunitat Valenciana registra 19 morts en carretera en el primer trimestre, 13 menys que un any abans, en un context de rècord de seguretat viària a Espanya.

Desarticulada a Elx una xarxa que ocultava droga en cotxes amb doble fons: nou detinguts

La Policia Nacional i l'Agència Tributària detenen a Elx a nou persones acusades de transportar droga en vehicles amb dobles fons i de blanquejar beneficis mitjançant béns i efectiu.

La Comunitat Valenciana encapçala l’augment de turistes estrangers amb un 10,4% més al febrer

La Comunitat Valenciana lidera al febrer el creixement del turisme estranger a Espanya, amb un augment interanual del 10,4% i 740.365 visitants que van gastar 920 milions d'euros. La regió consolida estades més llargues i un gasto mitjà per turista de 1.243 euros.

Catalá qüestiona que es mantinga la titlla oberta en el topònim de València

L'alcaldessa de València defén que el topònim oficial reflectisca la pronunciació tancada de la e, que és la forma recomanada per l'Acadèmia Valenciana de la Llengua en el seu dictamen.

El Oceanogràfic estrena Medusa Lab, un laboratori obert per a seguir el cicle vital de les meduses

El Oceanogràfic de València ha inaugurat Medusa Lab, un laboratori de reproducció i cultiu de meduses obert al públic que permet seguir en directe les fases inicials del seu cicle vital i reforça la investigació i la sostenibilitat de l'aquari.

Una parada del Mercat Central de València aconseguix quasi 50.000 euros en la subhasta de llocs

L'última subhasta de llocs en els mercats municipals de València marca un rècord amb una parada del Mercat Central adjudicada per quasi 50.000 euros, molt per damunt del seu preu d'eixida. L'Ajuntament destaca que el resultat confirma l'estirada comercial i les inversions recents en la xarxa de mercats.

Una tècnic d’Emergències declara que no es va activar als agents mediambientals el 29-O malgrat la DANA

Una tècnic de prevenció d'incendis del Centre de Coordinació d'Emergències declara davant la jutgessa que el 29 d'octubre no es va activar als agents mediambientals per a vigilar els llits malgrat que el pla d'inundacions estava actiu.