L’incendi d’un transformador deixa sense subministrament elèctric a quasi tota la localitat d’Almassora

 

L’incendi d’un transformador situat en l’encreuament entre els carrers Santa Cruz i Virgen del Lidón de la localitat d’Almassora, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), ha deixat sense llum a quasi tota la població des de les 20.00 hores d’este dijous, 7 de gener.

 

Tal com ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, els bombers de Castelló han conseguit apagar les flames, visibles des de zones allunyades. Ara, els operaris d’Iberdrola treballen per a instal·lar un grup electrogen provisional que permeta restablir el servici en l’àrea afectada.

 

Tal com pareix, el foc pot haver-se produït per un calfament sobrevingut d’alta demanda propiciada per les baixes temperatures, amb els equips de calefacció a ple rendiment en la majoria de domicilis.

 

L’incendi ha afectat a més de 400 persones

La companyia de subministrament elèctric ha explicat que la incidència ha afectat 455 clients i que es  troben valorant l’estat en el que ha quedat la instal·lació per a vore si és possible enganxar ací o buscar alternatives.

 

La urgència de la situació a causa del fred va provocar contínues crides dels veïns, preocupats per restablir ràpidament el subministrament en les seues cases.

Últimes notícies

Javier Aguado assumix la banqueta del Levante Femení per a tornar a la Lliga F

El tècnic alacantí Javier Aguado torna al Levante Femení com a primer entrenador amb la meta de recuperar la plaça en Lliga F després del descens recent a Primera RFEF.

El Valencia CF afronta la tornada amb Guido pendent i dos fitxatges quasi tancats

El Valencia CF obrirà este dijous la pretemporada pendent de la renovació de Guido Rodríguez, d’oficialitzar Justin de Haas i Aliou Dieng i de començar a definir les eixides de la plantilla.

Així serà la pretemporada del Levante: primers amistosos contra Leganés i Sheffield United

El Levante ha confirmat dos amistosos de pretemporada 26-27 contra Leganés i Sheffield United, amb inici de treballs el 4 de juliol a Buñol.

El primer any del València Basket al Roig Arena dobla l’assistència i penja el cartell de complet

El València Basket ha tancat la seua primera temporada al Roig Arena amb una mitjana de 12.445 espectadors i el primer ple absolut amb 15.600 aficionats en un partit d’Eurolliga davant el Panathinaikos.

Compromís planteja mil esmenes als pressuposts per a 2026: reclama canvis en sanitat, educació i vivenda

Compromís ha registrat més de mil esmenes als pressuposts de la Generalitat per a 2026 i assegura que les comptes no responen a les necessitats dels valencians, sinó als interessos polítics del president Juanfran Pérez Llorca.

Oltra defensa a Madrid una candidatura d’esquerres ampla per a la Generalitat i els ajuntaments

Mónica Oltra aposta a Madrid per teixir una gran aliança d’esquerres per a les pròximes eleccions autonòmiques i municipals, que desborde les sigles i el curtterminisme, i confia que així serà en la Comunitat Valenciana.

Barcala nega haver-se reunit amb l’administrador de les vivendes públiques d’Alacant

L’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, ha negat en el ple haver mantingut cap reunió amb l’administrador de Fraorgi, empresa que gestiona les vivendes públiques de la platja de Sant Joan, en plena polèmica pel cas Les Naus.

Els voluntaris valencians d’IAE localitzen víctimes mortals del terratrémol en 10 zones de La Guaira

Els onze voluntaris de l’ONG IAE, amb seu a Algemesí, han localitzat i marcat cossos sense vida en deu zones de La Guaira després del terratrémol de Veneçuela, sense rastre encara de supervivents.