Mastodon
28.2 C
València
Dimecres, 17 setembre, 2025

L’incendi d’un transformador deixa sense subministrament elèctric a quasi tota la localitat d’Almassora

 

L’incendi d’un transformador situat en l’encreuament entre els carrers Santa Cruz i Virgen del Lidón de la localitat d’Almassora, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), ha deixat sense llum a quasi tota la població des de les 20.00 hores d’este dijous, 7 de gener.

 

Tal com ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, els bombers de Castelló han conseguit apagar les flames, visibles des de zones allunyades. Ara, els operaris d’Iberdrola treballen per a instal·lar un grup electrogen provisional que permeta restablir el servici en l’àrea afectada.

 

Tal com pareix, el foc pot haver-se produït per un calfament sobrevingut d’alta demanda propiciada per les baixes temperatures, amb els equips de calefacció a ple rendiment en la majoria de domicilis.

 

L’incendi ha afectat a més de 400 persones

La companyia de subministrament elèctric ha explicat que la incidència ha afectat 455 clients i que es  troben valorant l’estat en el que ha quedat la instal·lació per a vore si és possible enganxar ací o buscar alternatives.

 

La urgència de la situació a causa del fred va provocar contínues crides dels veïns, preocupats per restablir ràpidament el subministrament en les seues cases.

Últimes notícies

Thomas Partey es declara no culpable i afronta juí el 2 de novembre per violació i agressió sexual

El jugador del Vila-real va negar davant el tribunal de Southwark els cinc càrrecs de violació i un d'agressió sexual. Manté la llibertat condicional.

Embargaments de vivenda habitual pugen un 28,1% en el 2T i marquen el major nivell des de 2022

Els embargaments sobre vivenda habitual van créixer un 28,1% en el segon trimestre fins a 2.902, el major nivell des de 2022. L'INE va registrar 6.407 processos iniciats.

Compromís demana la compareixença urgent de Marciano Gómez després de ser citat com a testimoni

Compromís reclama que el conseller de Sanitat explique en Les Corts els pagaments que atribuïxen a les seues empreses amb la trama Blasco, després de la seua citació com a testimoni.

Compromís demana la compareixença urgent de Marciano Gómez després de ser citat com a testimoni

Compromís reclama que el conseller de Sanitat comparega en Les Corts després de la seua citació com a testimoni en el cas Blasco. La formació exigix explicacions sobre pagaments de les seues antigues empreses a la trama investigada.

Mazón anuncia 35 milions en ajudes per a famílies i infància afectades per la DANA

El pla reforça lloguer, suport a famílies nombroses, monoparentals, acollidores i amb menors amb necessitats especials

SOS Desapareguts demana unitat després de la DANA i compromisos reals, no xerrameca política

L'associació reclama coordinació entre associacions, societat civil i institucions i exigix compromisos verificables després de reunir-se amb Mazón. Avança un congrés de prevenció al novembre a València i demana seguiment d'ajudes i suport psicològic.

El PP acusa a Diana Morant de protegir el regidor de Moncada després d’un altercat amb jóvens

El PP sosté que la líder del PSPV recolza a l'edil de Festes i Seguretat Ciutadana després d'un episodi durant les festes de Moncada difós en xarxes. Reclama el seu cessament i expulsió del govern local.

Investigada per tirar una burilla que va causar un incendi en el pantà del Sichar a Onda

Una dona de 52 anys, resident a Barcelona, és investigada pel Seprona per l'incendi d'agost en el pantà del Sichar, a Onda. El foc, originat per una burilla mal apagada, va arrasar 1,5 hectàrees i va obligar a desallotjar a 300 persones i 120 vehicles.