11.9 C
València
Dijous, 1 gener, 2026

L’incendi d’un transformador deixa sense subministrament elèctric a quasi tota la localitat d’Almassora

 

L’incendi d’un transformador situat en l’encreuament entre els carrers Santa Cruz i Virgen del Lidón de la localitat d’Almassora, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), ha deixat sense llum a quasi tota la població des de les 20.00 hores d’este dijous, 7 de gener.

 

Tal com ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, els bombers de Castelló han conseguit apagar les flames, visibles des de zones allunyades. Ara, els operaris d’Iberdrola treballen per a instal·lar un grup electrogen provisional que permeta restablir el servici en l’àrea afectada.

 

Tal com pareix, el foc pot haver-se produït per un calfament sobrevingut d’alta demanda propiciada per les baixes temperatures, amb els equips de calefacció a ple rendiment en la majoria de domicilis.

 

L’incendi ha afectat a més de 400 persones

La companyia de subministrament elèctric ha explicat que la incidència ha afectat 455 clients i que es  troben valorant l’estat en el que ha quedat la instal·lació per a vore si és possible enganxar ací o buscar alternatives.

 

La urgència de la situació a causa del fred va provocar contínues crides dels veïns, preocupats per restablir ràpidament el subministrament en les seues cases.

Últimes notícies

Mor Enric Mestre als 89 anys, referent de la ceràmica contemporània

L'Ajuntament d'Alboraia va anunciar la defunció del ceramista als 89 anys. La seua obra geomètrica va deixar empremta en espais públics del municipi i la seua última aparició va ser al novembre amb un premi a l'excel·lència.

Un incendi en un edifici de Paiporta deixa 11 ferits, cinc traslladats a l’hospital

Onze persones d'entre 3 i 79 anys han sigut ateses després d'un incendi en un edifici del carrer l'Horta. Cinc han sigut traslladades, quatre per fum i una per cremades.

Rescaten a diverses persones a Paiporta per un incendi en un pis de la primera planta

Bombers han rescatat a diverses persones en un edifici de Paiporta després de declarar-se un incendi en un pis de la primera planta. El fum s'ha propagat cap a les plantes superiors i diverses persones han rebut atenció sanitària.

Estenen tres dies la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Les autoritats indonèsies van decidir estendre fins al diumenge la busca de tres espanyols després del naufragi del vaixell turístic KM Putri Sakinah. La mesura arriba després de set jornades de rastreig i una petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

Rescaten a diverses persones d’un edifici de Paiporta després d’un incendi en la primera planta

Un incendi en un pis de la primera planta d'un edifici de Paiporta ha generat un dens núvol de fum i ha obligat a rescatar a diverses persones. El foc ha sigut extingit després de la mobilització de sis dotacions.

Estenen tres jornades la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Indonèsia va prolongar fins al diumenge l'operatiu per a localitzar a tres espanyols desapareguts després del naufragi d'un vaixell turístic en Komodo. L'ampliació es recolza en les dades de set dies de rastreig i en la petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

El Vila-real busca trencar la seua mala ratxa d’estrenes davant l’Elx en el Martínez Valero

L'equip groc visita el Martínez Valero en la primera jornada de 2026 després de dos derrotes seguides en els seus primers partits de l'any i un llarg període invicte.

El València només va guanyar un dels seus últims cinc estrenes d’any

L'equip visita Balaídos per a obrir 2026 amb una ratxa discreta: una victòria en cinc arrancades recents. A domicili no guanya una estrena des de 2013.