Esta mateixa nit, dilluns 4 de desembre, s'ha alertat d'un incendi al carrer Estrasburg de Xàbia, a la zona de l'arenal, habitatge ocupat per un matrimoni d'edat avançada. En arribar els serveis d'emergències s'ha desallotjat als habitants de l'habitatge i a tota la finca. La intervenció ha acabat amb 6 ferits per inhalació de fum, i entre els ferits es troben un policia local i dos guàrdies civils. Els mitjans mobilitzats han sigut nombrosos: tres ambulàncies, un vehicle de rescat de la Creu Roja, de Protecció Civil s'ha mobilitzat una autobomba, una escala de bombers i a més unitats de policia i Guàrdia Civil.
Últimes notícies
Successos
Un jurat popular declara culpables dos acusats d’assassinar i descuartitzar el propietari del pis on vivien
Un jurat popular ha declarat culpables d’homicidi un home i una dona per la mort i el descuartizament del propietari del pis on vivien, al barri de Verge del Carme d’Alacant. La Fiscalia manté la petició de 17 anys de presó per a cadascun, mentres les defenses anuncien recurs.
Successos
Un jove es presentada a la comissaria de Burjassot i és detingut per apunyalar mortalment un home
La Policia Nacional ha detingut un jove de 24 anys després que es presentara a la comissaria de Burjassot amb les mans plenes de sang i confessara haver matat un home presumptament apunyalant-lo.
Comunitat Valenciana
La Comunitat Valenciana rebrà 1.904 milions extra per a cobrir el dèficit de 2025
La Comunitat Valenciana rebrà 1.904,25 milions d’euros de l’Extra FLA, més de la mitat del total estatal per a cobrir l’excés de dèficit de 2025. A més, el Govern li ha assignat 2.126,03 milions per al tercer trimestre de 2026.
Religió
Troen a internet un manuscrit del segle XVIII perdut fa més de 50 anys a Oriola
El Cabildo Catedralicio d'Orihuela ha recuperat a través d'una web de venda un manuscrit del segle XVIII de Marcelo Miravete de Maseres, perdut des de fa més de mig segle i pertanyent a la Biblioteca del Seminari d'Oriola.
Medi ambient
Barcones assegura que Mazón va tindre tots els recursos de l’Estat disponibles durant la dana de València
Virginia Barcones defensa en la comissió del Congrés que la Generalitat tenia tots els mitjans estatals disponibles durant la dana de València i responsabilitza al govern autonòmic de no alçar prompte el nivell d’emergència.
Successos
Una festa amb música alta acaba en tiroteig i nou detinguts a Alacant
Una discussió per la música alta en una vivenda del barri Juan XXIII d'Alacant ha acabat en tiroteig i amb nou detinguts, tres d'ells ferits, encara que sense impactes d'arma de foc.
Successos
Mor un home en un accident de trànsit a l’A-35 a l’altura de Moixent
Un home de 69 anys ha mort en un accident de trànsit este dilluns a l’A-35, al terme de Moixent, després d’intents de reanimació sense èxit i del tall temporal de la via.
Oratge
Calor de ple estiu a la Comunitat amb 35,3 graus a Orihuela i més de 34 a l’interior de València
Orihuela ha registrat este dilluns 35,3 graus, la màxima de la Comunitat Valenciana, en una jornada de calor de ple estiu que ha deixat més de 34 graus en municipis com Xàtiva, Bicorp o Llíria i tempestes seques amb risc d’incendis a l’interior.








