10.3 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

Els informatius d’À Punt aposten per investigació, anàlisi i reportatges en profunditat

El serveis informatius d’À Punt estrenen demà dimecres 31 de gener una altra de les grans novetats del 2024. Després de començar ahir La via verda, el programa diari de medi ambient presentat per Mathies Muñoz que s’emet a les 13:30 h, demà estrena En context. És un espai integrat dins dels informatius diaris que pretén aportar un salt qualitatiu a totes les edicions informatives de la televisió i la ràdio d’A Punt.

En context és una finestra als reportatges d’investigació i als temes que interessen i preocupen la ciutadania, tractats en profunditat, amb l’anàlisi de les persones expertes, les dades i els testimonis dels seus protagonistes.

Un contingut no diari d’À Punt Notícies que, en paraules d’Ivan Esteve, director d’informatius d’À Punt, “està pensat per a tractar temes d’actualitat de manera reposada i reflexiva, sense les presses de cada edició diària, però integrades en el relat informatiu del dia”.

La periodista Sílvia Aucejo és l’editora i cara visible d’En context, un equip que també integra Paco Miguel en la redacció, Max Valero en la realització i Joan Durà al front de l’equip de postproducció.

A més, atesa la transversalitat dels continguts que formaran part d’En context, s’incorporaran puntualment a l’equip periodistes especialitzats de les diverses seccions d’À Punt Notícies i també de les delegacions de Castelló i Alacant.

Qui és pobre?” és el títol del primer En context que s’emetrà demà dimecres 31 de gener en totes les edicions informatives de la tele i la ràdio d’À Punt. Els reportatges, d’uns cinc minuts de durada aproximadament també tindran la seua versió adaptada per al web i les xarxes socials dels serveis informatius.

El reportatge de demà analitza la percepció ciutadana de la pobresa i la posa en context amb el que diuen les dades oficials de distribució de la riquesa i les opinions dels experts en la matèria.


La segona emissió d’En context serà este divendres 2 de febrer i anirà sobre el càncer per tal d’analitzar el ritme en què avança la investigació de la malaltia més estesa i temuda per la societat.

El contingut està relacionat amb el fet que el cap de setmana se celebra el Dia Mundial Contra el Càncer.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Situat Alonso: Ens exigim el màxim, els quasi no valen de res

El tècnic del UCAM Murcia es va mostrar orgullós del nivell oferit davant el Barcelona, però va recalcar que el quasi no prou i que l'equip ha d'aprendre a tancar els finals.

Laprovittola avisa: per a guanyar al UCAM cal fer dobles i triples esforços

El base del Barcelona va subratllar l'exigència per a doblegar al UCAM Murcia en els quarts de final de la Copa del Rei a València i va destacar l'aportació de tot l'equip.

91-85: Kevin Punter reapareix i guia al Barcelona a semifinals davant un UCAM Murcia que va fregar la sorpresa

Kevin Punter va reaparéixer amb 20 punts en 20 minutos i va canviar un partit que el UCAM Murcia tenia encarrilat. El Barcelona va guanyar 91-85 i es mesurarà al Baskonia.

L’Athletic pren impuls amb un 2-1 a l’Elx i un doblet de Guruzeta

L'Athletic ha vençut 2-1 a l'Elx en San Mamés amb dos gols de Guruzeta, el segon de penal en el 89 després de revisió del VAR. És la tercera victòria seguida de l'equip bilbaí i l'Elx seguix sense guanyar en 2026.

Baskonia es fica en semifinals amb un Kurucs recuperat i un Howard decisiu

Baskonia va eliminar a Tenerife en quarts amb un Kurucs clau malgrat el seu esquinç i un esclat final d'Howard. L'equip va destacar el caràcter i el suport de la seua afició

Troben mort a un pacient en una zona en obres d’un hospital de Benidorm quatre dies després de desaparéixer

Un britànic de 54 anys ha sigut trobat sense vida en una zona en obres de l'hospital de Benidorm del qual va desaparéixer quatre dies abans. La investigació policial apunta a una asfíxia accidental després de quedar atrapat en un buit.

Vidorreta lamenta que al Tenerife li va faltar aire per a tancar la remuntada davant Baskonia

El Tenerife va caure en quarts de Copa davant Baskonia després de fregar la remuntada. Vidorreta, Scrubb i Van Beck coincidixen que la reacció no va bastar per detalls.

El PP exigix la dimissió de Marlaska per ‘incompetent’

Carmen Fúnez ha demanat l'eixida de Grande-Marlaska pel cas del DAO i per falta de control en el seu Ministeri. També ha criticat immigració i sanitat.