Els informatius d’À Punt aposten per investigació, anàlisi i reportatges en profunditat

El serveis informatius d’À Punt estrenen demà dimecres 31 de gener una altra de les grans novetats del 2024. Després de començar ahir La via verda, el programa diari de medi ambient presentat per Mathies Muñoz que s’emet a les 13:30 h, demà estrena En context. És un espai integrat dins dels informatius diaris que pretén aportar un salt qualitatiu a totes les edicions informatives de la televisió i la ràdio d’A Punt.

En context és una finestra als reportatges d’investigació i als temes que interessen i preocupen la ciutadania, tractats en profunditat, amb l’anàlisi de les persones expertes, les dades i els testimonis dels seus protagonistes.

Un contingut no diari d’À Punt Notícies que, en paraules d’Ivan Esteve, director d’informatius d’À Punt, “està pensat per a tractar temes d’actualitat de manera reposada i reflexiva, sense les presses de cada edició diària, però integrades en el relat informatiu del dia”.

La periodista Sílvia Aucejo és l’editora i cara visible d’En context, un equip que també integra Paco Miguel en la redacció, Max Valero en la realització i Joan Durà al front de l’equip de postproducció.

A més, atesa la transversalitat dels continguts que formaran part d’En context, s’incorporaran puntualment a l’equip periodistes especialitzats de les diverses seccions d’À Punt Notícies i també de les delegacions de Castelló i Alacant.

Qui és pobre?” és el títol del primer En context que s’emetrà demà dimecres 31 de gener en totes les edicions informatives de la tele i la ràdio d’À Punt. Els reportatges, d’uns cinc minuts de durada aproximadament també tindran la seua versió adaptada per al web i les xarxes socials dels serveis informatius.

El reportatge de demà analitza la percepció ciutadana de la pobresa i la posa en context amb el que diuen les dades oficials de distribució de la riquesa i les opinions dels experts en la matèria.


La segona emissió d’En context serà este divendres 2 de febrer i anirà sobre el càncer per tal d’analitzar el ritme en què avança la investigació de la malaltia més estesa i temuda per la societat.

El contingut està relacionat amb el fet que el cap de setmana se celebra el Dia Mundial Contra el Càncer.

Últimes notícies

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.