Els informatius d’À Punt aposten per investigació, anàlisi i reportatges en profunditat

El serveis informatius d’À Punt estrenen demà dimecres 31 de gener una altra de les grans novetats del 2024. Després de començar ahir La via verda, el programa diari de medi ambient presentat per Mathies Muñoz que s’emet a les 13:30 h, demà estrena En context. És un espai integrat dins dels informatius diaris que pretén aportar un salt qualitatiu a totes les edicions informatives de la televisió i la ràdio d’A Punt.

En context és una finestra als reportatges d’investigació i als temes que interessen i preocupen la ciutadania, tractats en profunditat, amb l’anàlisi de les persones expertes, les dades i els testimonis dels seus protagonistes.

Un contingut no diari d’À Punt Notícies que, en paraules d’Ivan Esteve, director d’informatius d’À Punt, “està pensat per a tractar temes d’actualitat de manera reposada i reflexiva, sense les presses de cada edició diària, però integrades en el relat informatiu del dia”.

La periodista Sílvia Aucejo és l’editora i cara visible d’En context, un equip que també integra Paco Miguel en la redacció, Max Valero en la realització i Joan Durà al front de l’equip de postproducció.

A més, atesa la transversalitat dels continguts que formaran part d’En context, s’incorporaran puntualment a l’equip periodistes especialitzats de les diverses seccions d’À Punt Notícies i també de les delegacions de Castelló i Alacant.

Qui és pobre?” és el títol del primer En context que s’emetrà demà dimecres 31 de gener en totes les edicions informatives de la tele i la ràdio d’À Punt. Els reportatges, d’uns cinc minuts de durada aproximadament també tindran la seua versió adaptada per al web i les xarxes socials dels serveis informatius.

El reportatge de demà analitza la percepció ciutadana de la pobresa i la posa en context amb el que diuen les dades oficials de distribució de la riquesa i les opinions dels experts en la matèria.


La segona emissió d’En context serà este divendres 2 de febrer i anirà sobre el càncer per tal d’analitzar el ritme en què avança la investigació de la malaltia més estesa i temuda per la societat.

El contingut està relacionat amb el fet que el cap de setmana se celebra el Dia Mundial Contra el Càncer.

Últimes notícies

Corberán assume la responsabilitat i busca una reacció del València a Vitòria

Carlos Corberán admet que és el màxim responsable dels mals resultats del València, cuer amb un punt, i apel·la a reaccionar dimarts a Vitòria després de la derrota contra el Sevilla.

Luis García Plaza lloa la insistència del Sevilla per tombar el València

Luis García Plaza ha ressaltat la insistència i l’actitud del Sevilla en el triomf per 1-0 davant el València, amb un gol tardà de Juan Iglesias que consolida els sevillistes amb deu punts en l’inici de LALIGA EA Sports.

Muñoz assegura al Puig que tota Espanya mira al PP i dona per fet Feijóo a la Moncloa

La portaveu del PP en el Congrés, Esther Muñoz, ha afirmat al Puig de Santa Maria que tota Espanya té la vista posada en el PP i que Alberto Núñez Feijóo serà president, en un acte de reinici de curs polític del PPCV presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.