Un jutjat investiga presumptes abusos sexuals a alumnes en un col·legi de la província de València

El Jutjat d’Instrucció número 1 de Torrent investiga presumptes abusos sexuals a alumnes en un centre educatiu de l’àrea metropolitana de València, segons han confirmat a Europa Press fonts del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV).

Es tracten d’unes diligències d’investigació molt incipients i, de moment, no figura en el procediment cap persona en qualitat d’investigada.

El jutjat, que manté obertes les diligències prèvies davant de la possible comissió de delictes contra la llibertat sexual, està pendent de la compareixença d’alguns denunciants i de prendre declaració a les possibles víctimes, han indicat les mateixes fonts.

Una vegada avance el procediment, el jutjat informarà als denunciants dels drets que els assisteixen, entre ells, tindran la possibilitat de personar-se en la causa com a acusació particular.

Tal com ha avançat aquest divendres Las Provincias, el procediment es va originar arran de diverses denúncies interposades per famílies després de relatar els seus fills menors episodis d’exhibicionisme, tocaments i, fins i tot, fel·lacions que implicaven a un docent.

El mateix mitjà ha concretat que els presumptes abusos s’atribueixen almenys a un adult, que és professor de Primària del centre educatiu. Per la seua banda, les suposades víctimes serien alumnes de segon cicle d’Infantil i Primària, amb edats compreses entre els tres i els 11 anys.

Últimes notícies

López assegura que Óscar Puente pot encapçalar qualsevol candidatura i anima la Comunitat a no frenar la condonació del deute

Óscar López defensa que Óscar Puente podria liderar qualsevol llista, alhora que reclama que la Comunitat Valenciana no bloquege la condonació del deute ni la reforma del finançament.

Ayala desitja que el València torne a mirar cap a dalt en LaLiga

Roberto Fabián Ayala ha expressat el seu desig que el València CF deixe arrere les temporades de patiment i torne a lluitar per posicions altes en LaLiga. L’excentral argentí també ha elogiat l’afició de Mestalla i la trajectòria del valencià Ferran Torres.

Pérez Llorca defensa que el PP no es plega i vincula els pressupostos a garanties de futur per a la Comunitat

El president Juanfran Pérez Llorca defensa que el PP no es plega davant ningú, reivindica els pressupostos de la Generalitat per a 2026 i nega discriminacions en matèria d’immigració, mentres marca distàncies amb Vox i critica Compromís.

Óscar López defensa que el rescat de Plus Ultra ha complit tots els requisits legals

Óscar López assegura a Alacant que el préstec públic a Plus Ultra ha superat tots els informes i filtres exigits i qualifica l’operació de correcta, també en relació amb el paper de José Luis Rodríguez Zapatero.

Més de 300 professionals treballen en el primer rodatge de Good Films a la Ciutat de la Llum

El primer rodatge de Good Films Studios Spain a la Ciutat de la Llum d’Alacant compta amb més de 300 professionals, el 60 % dels quals són de la Comunitat Valenciana, i preveu un fort impacte econòmic i laboral.

Morant acusa a Pérez Llorca de fer “apartheid en llei” amb els pressupostos de 2026

Diana Morant ha acusat Juanfran Pérez Llorca de convertir l’apartheid en llei amb els pressupostos de la Generalitat de 2026, que el PP ha aprovat amb el suport de Vox, i que qualifica de retallades i racistes.

Morant reivindica Zapatero com a president dels drets davant les acusacions pel cas Plus Ultra

Diana Morant defensa a València que José Luis Rodríguez Zapatero serà recordat com el president dels drets i qualifica de sospitoses les acusacions que l’afecten pel préstec a Plus Ultra.

Quasi 29.000 persones migrants ja cotitzen en la Seguretat Social a la Comunitat Valenciana

Un total de 28.700 persones de les 167.000 sol·licituds de regularització presentades a la Comunitat Valenciana ja han començat a treballar i cotitzar, segons ha informat la ministra Elma Saiz després d’una reunió amb agents socials a València.