19.5 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Un jutjat investiga presumptes abusos sexuals a alumnes en un col·legi de la província de València

El Jutjat d’Instrucció número 1 de Torrent investiga presumptes abusos sexuals a alumnes en un centre educatiu de l’àrea metropolitana de València, segons han confirmat a Europa Press fonts del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV).

Es tracten d’unes diligències d’investigació molt incipients i, de moment, no figura en el procediment cap persona en qualitat d’investigada.

El jutjat, que manté obertes les diligències prèvies davant de la possible comissió de delictes contra la llibertat sexual, està pendent de la compareixença d’alguns denunciants i de prendre declaració a les possibles víctimes, han indicat les mateixes fonts.

Una vegada avance el procediment, el jutjat informarà als denunciants dels drets que els assisteixen, entre ells, tindran la possibilitat de personar-se en la causa com a acusació particular.

Tal com ha avançat aquest divendres Las Provincias, el procediment es va originar arran de diverses denúncies interposades per famílies després de relatar els seus fills menors episodis d’exhibicionisme, tocaments i, fins i tot, fel·lacions que implicaven a un docent.

El mateix mitjà ha concretat que els presumptes abusos s’atribueixen almenys a un adult, que és professor de Primària del centre educatiu. Per la seua banda, les suposades víctimes serien alumnes de segon cicle d’Infantil i Primària, amb edats compreses entre els tres i els 11 anys.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca ha dit sobre Camps que als polítics els valora la ciutadania i ha reivindicat la seua gestió

Pérez Llorca ha remarcat el seu respecte a Francisco Camps i ha insistit que la valoració dels candidats recau en la ciutadania. Ha contraposat el debat intern a la seua agenda de gestió i ocupació.

Camps presenta una enquesta pròpia que ho situa com l’opció del PP per a la majoria absoluta

Francisco Camps ha presentat un sondeig pagat per ell que l'apunta com la millor via del PP cap a la majoria absoluta. Reclama un congrés immediat amb vot directe.

Cambra València alerta que la falta d’inversió frenarà l’Aeroport de València

Cambra València ha reclamat ampliar l'Aeroport de València i ha advertit que sense inversions el recinte no podrà créixer a curt i mitjà termini. Demana accelerar actuacions en el marc del DORA III 2027-2031.

Elx aprova una moció de PP i Vox contra la regularització extraordinària d’immigrants

El ple d'Elx ha rebutjat la regularització extraordinària d'immigrants proposta pel Govern central amb els vots de PP i Vox. PSPV-PSOE i Compromís han votat en contra després d'un debat bast amb anomenades a l'orde.

Rubén Burgos, primer entrenador del València Basket a aconseguir 400 partits

Després de la visita a Leganés en la jornada 22 de la LF Endesa, Rubén Burgos s'ha convertit en el primer tècnic del València Basket a arribar a 400 partits. El club li retrà homenatge davant Cadi La Seu en el Roig Arena.

Barcones sosté que el PP vol pervertir el sistema de Protecció Civil davant la comissió del Senat

La directora de Protecció Civil ha defés que l'emergència d'interés nacional solo la declara Interior a petició autonòmica i ha retret al PP el seu 'canvi de regles' en la comissió sobre la DANA.

Cel poc nuvolós i mínimes a l’alça en la Comunitat: així serà el temps de dilluns i dimarts

El dilluns arribarà amb cels poc nuvolosos i boires al final del dia en el nord del litoral. Les mínimes pujaran lleugerament i les màximes es mantindran estables.

Pérez Llorca admet retards en la gestió de la dana i promet reconduir la resposta

Pérez Llorca ha reconegut que en la dana d'octubre de 2024 moltes coses van arribar tard i ha defés un gir per a reconduir la resposta institucional.