Un jutjat investiga presumptes abusos sexuals a alumnes en un col·legi de la província de València

El Jutjat d’Instrucció número 1 de Torrent investiga presumptes abusos sexuals a alumnes en un centre educatiu de l’àrea metropolitana de València, segons han confirmat a Europa Press fonts del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV).

Es tracten d’unes diligències d’investigació molt incipients i, de moment, no figura en el procediment cap persona en qualitat d’investigada.

El jutjat, que manté obertes les diligències prèvies davant de la possible comissió de delictes contra la llibertat sexual, està pendent de la compareixença d’alguns denunciants i de prendre declaració a les possibles víctimes, han indicat les mateixes fonts.

Una vegada avance el procediment, el jutjat informarà als denunciants dels drets que els assisteixen, entre ells, tindran la possibilitat de personar-se en la causa com a acusació particular.

Tal com ha avançat aquest divendres Las Provincias, el procediment es va originar arran de diverses denúncies interposades per famílies després de relatar els seus fills menors episodis d’exhibicionisme, tocaments i, fins i tot, fel·lacions que implicaven a un docent.

El mateix mitjà ha concretat que els presumptes abusos s’atribueixen almenys a un adult, que és professor de Primària del centre educatiu. Per la seua banda, les suposades víctimes serien alumnes de segon cicle d’Infantil i Primària, amb edats compreses entre els tres i els 11 anys.

Últimes notícies

Estabilitzat l’incendi forestal de Llíria en només dues hores

L’incendi forestal declarat esta vesprada en el terme de Llíria ha quedat estabilitzat en unes dues hores després de desallotjar diverses vivendes.

Thiago Fernández reforçarà les bandes del Llevant cedit pel Villarreal

L’extrem argentí Thiago Fernández, de 22 anys i propietat del Villarreal, jugarà esta pròxima temporada al Llevant en qualitat de cedit.

Un incendi forestal en Llíria obliga a desallotjar diverses vivendes

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Llíria ha obligat a desallotjar diverses vivendes i ha mobilitzat importants mitjans terrestres i aeris.

Benidorm destina 8.000 euros per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

L'Ajuntament de Benidorm ha aprovat destinar 8.000 euros a accions humanitàries per a les víctimes del terratrémol de magnitud 7,4 a Colòmbia, que ha causat almenys 240 morts. L'ajuda es canalitzarà a través d'organismes oficials i inclou un missatge especial de suport a la ciutat agermanada de Manizales.

Valencia i Hércules s’enfronten dijous a Paterna en un nou amistós de pretemporada

El Valencia CF jugarà este dijous 13 d’agost un amistós contra l’Hércules al camp Antonio Puchades de Paterna, en una setmana amb dos partits preparatoris abans de l’estrena en LaLiga 2026-27.

Les màximes arriben als 37 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes d’este dimarts han arribat als 37 graus en diversos municipis de la Comunitat Valenciana, amb pics de quasi 38 graus a Elx.

Consells per conduir amb seguretat durant l’eclipsi solar a València

La DGT ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi solar, amb recomanacions per evitar desplaçaments innecessaris i reforços de transport públic a València.

Així es podrà vore l’eclipsi solar des de la Comunitat Valenciana

L’eclipsi solar d’este dimecres es vorà amb cel poc nuvolós en gran part de la Comunitat Valenciana, encara que hi haurà més incertesa al nord de Castelló. Aemet preveu temperatures altes, risc extrem d’incendis i recorda que es podrà observar el fenomen des de les ciutats litorals sense desplaçar-se.