Un jutjat investiga presumptes abusos sexuals a alumnes en un col·legi de la província de València

El Jutjat d’Instrucció número 1 de Torrent investiga presumptes abusos sexuals a alumnes en un centre educatiu de l’àrea metropolitana de València, segons han confirmat a Europa Press fonts del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV).

Es tracten d’unes diligències d’investigació molt incipients i, de moment, no figura en el procediment cap persona en qualitat d’investigada.

El jutjat, que manté obertes les diligències prèvies davant de la possible comissió de delictes contra la llibertat sexual, està pendent de la compareixença d’alguns denunciants i de prendre declaració a les possibles víctimes, han indicat les mateixes fonts.

Una vegada avance el procediment, el jutjat informarà als denunciants dels drets que els assisteixen, entre ells, tindran la possibilitat de personar-se en la causa com a acusació particular.

Tal com ha avançat aquest divendres Las Provincias, el procediment es va originar arran de diverses denúncies interposades per famílies després de relatar els seus fills menors episodis d’exhibicionisme, tocaments i, fins i tot, fel·lacions que implicaven a un docent.

El mateix mitjà ha concretat que els presumptes abusos s’atribueixen almenys a un adult, que és professor de Primària del centre educatiu. Per la seua banda, les suposades víctimes serien alumnes de segon cicle d’Infantil i Primària, amb edats compreses entre els tres i els 11 anys.

Anuncios

Últimes notícies

Gátova exigix a la CHJ una neteja urgent del barranc del Carraixet per risc de riuades i incendis

L'Ajuntament de Gátova reclama a la Confederació Hidrogràfica del Xúquer una intervenció urgent i integral en el barranc del Carraixet davant l'acumulació massiva de canyes invasores i l'augment del risc d'inundacions i incendis.

Elx mobilitza els seus símbols en un vídeo per a espentar a l’equip cap a la salvació

L'Elx difon un vídeo en les seues xarxes en el qual recorre a símbols il·licitans, personatges històrics i oficis tradicionals per a animar a l'equip en la lluita per la permanència en Primera Divisió.

Nova marxa lenta de taxis a València contra el servici dels VTC

Set associacions del taxi a València convoquen per a este dijous una marxa lenta amb els vehicles i una concentració a peu per a denunciar l'augment dels VTC sense resposta de la Conselleria.

Jutgen a un advocat d’Elx per quedar-se 65.000 euros de la indemnització d’una clienta

Un advocat d'Elx s'enfronta a tres anys de presó acusat d'apropiar-se de 65.000 euros de la indemnització que havia de cobrar una dona per un greu accident de trànsit patit al costat de la seua filla menor.

Detingut a Alginet per una onada d’estirades a ancianes a Benifaió i Carlet

Un home de 44 anys ha sigut detingut a Alginet acusat d'almenys cinc robatoris amb violència a ancianes a Benifaió i Carlet, a més de diversos robatoris en vehicles durant les Falles.

El Suprem encara l’última sessió del juí a Ábalos, Koldo García i Aldama per presumpta corrupció

El Tribunal Suprem celebra la catorzena i previsiblement última sessió del juí per presumpta corrupció a José Luis Ábalos, la seua exasesor Koldo García i l'empresari Víctor de Aldama, centrada en els informes finals d'acusacions i defenses.

Baixen les temperatures i s’esperen ruixats a l’interior de la Comunitat Valenciana este dimecres

Este dimecres descendixen les temperatures en la Comunitat Valenciana i es preveuen ruixats febles, puntualment moderats amb tempesta a l'interior del terç nord, a més de canvis en el vent i l'estat de la mar.

Un robatori de cable entre Algemesí i Benifaió provoca retards als trens de rodalia i mitjana distància

Un robatori de cable entre Algemesí i Benifaió està provocant retards de fins a 18 minuts en trens de rodalia i mitjana distància, que només poden circular per una via en este tram.