Investigació sobre el crim de Cloe: un segon menor implicat

La Guàrdia Civil ha iniciat una investigació que afecta un segon menor, de només 17 anys, pel seu paper presumptament implicat en l’assassinat de Cloe, una jove de tan sols 15 anys, qui va ser víctima d’un brutal atac que va tenir lloc el novembre passat a Oriola Costa.

Segons les fonts de l’institut armat, el succés va ocórrer el diumenge 24 de novembre de 2024 a la nit. La víctima va ser traslladada amb greus ferides d’arma blanca a l’Hospital de Torrevella, on, desgraciadament, va perdre la vida.

En el transcurs de les investigacions, les autoritats van arrestar, hores després, l’exparella de Cloe, que també resulta ser menor d’edat, amb 17 anys i nacionalitat espanyola, per la seua presumpta implicació en aquest greu crim. És important destacar que Cloe no constava en el Sistema de Seguiment Integral dels Casos de Violència de Gènere (VioGén) i no havia presentat denúncies prèvies contra cap agressor.

La jutgessa del Jutjat d’Instrucció número 9 d’Alacant, en funció de guàrdia i amb la responsabilitat del jutjat de menors, va decidir adoptar mesures cautelars d’internament en règim tancat per a l’exparella detinguda, estipulant un termini màxim de sis mesos. Aquesta decisió es va prendre a instàncies de la Fiscalia, que va sol·licitar la mesura degut a la gravetat de la situació.

A més, el jutjat va considerar que l’internament en règim tancat podria ser prorrogable a instàncies del Ministeri Públic per períodes addicionals de fins a altres sis mesos, permetent així una avaluació contínua del cas.

Amb aquesta nova investigació i l’augment de les mesures de seguretat, s’espera que les autoritats puguen obtindre respostes clares sobre els esdeveniments que van portar a la tràgica mort de Cloe. La societat demandarà justícia i més protecció davant casos de violència de gènere i juvenil.

Últimes notícies

Els treballs continuen en l’incendi de la Vall d’Uixó, encara sense controlar

Bombers i brigades forestals continuen treballant a la zona de l’incendi de la Vall d’Uixó per consolidar el perímetre, huit dies després que quedara estabilitzat. L’objectiu és poder passar prompte a la fase de control, després que el foc haja cremat 9.568 hectàrees.

Huit morts menys a les carreteres en juliol però set víctimes a la Comunitat Valenciana

En juliol han mort 107 persones en 97 accidents de trànsit a Espanya, 7 d’elles a la Comunitat Valenciana, la mateixa xifra que en 2025. És el segon juliol amb menys morts de la sèrie històrica, malgrat l’augment dels desplaçaments de llarg recorregut.

Maximo Quiles afronta Silverstone amb fam de victòria però sense confiar-se

Maximo Quiles arriba al Gran Premi de Gran Bretanya com a sòlid líder de Moto3, amb 104 punts d’avantatge, i anuncia que no pensa relaxar-se a Silverstone.

El PPCV carrega contra els retalls al Tajo-Segura i reclama un pacte estatal per l’aigua

El PPCV ha denunciat els retalls al transvasament Tajo-Segura, que considera una injustícia per a la Comunitat Valenciana, i ha exigit un Pacte Nacional de l’Aigua que done estabilitat i criteris tècnics a la gestió hídrica.

El Valencia Basket femení arranca la pretemporada el 17 d’agost amb dos amistosos clau

El Valencia Basket femení començarà la pretemporada el 17 d’agost, farà només dos amistosos i arribarà a la Supercopa LF Endesa amb quasi tres setmanes de preparació.

Avís groc per fortes pluges, tronades i granís a l’interior nord de Castelló

Aemet ha activat l’avís groc este dimecres a la vesprada a l’interior nord de Castelló per pluges intenses, tronades, granís i ratxes molt fortes de vent, i manté també avisos per calor en punts de València i Alacant.

Quatre detinguts en desmantellar dos laboratoris de marihuana a la Marina Alta

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens i ha desmantellat dos laboratoris interiors de marihuana a la Marina Alta, amb registres a Oliva, Adsubia i la Vall de la Gallinera. Els arrestats estan investigats per delictes contra la salut pública, pertinença a grup criminal, armes i frau elèctric.

Compromís denuncia una caiguda del 40 % en la venda d’entrades dels concerts de Vivers

Compromís ha criticat que els concerts de Vivers han venut enguany 33.626 entrades, un 40 % menys que en 2023, i acusa el govern municipal de voler amagar les dades i aplicar censura cultural.
FILMOTECA D'ESTIU