Investiguen l’atropellament mortal d’un home a l’AP-7 després d’una avaria en el seu turisme

La Guàrdia Civil investiga l’atropellament mortal a un home parat al voral, a l’AP-7 sentit València, després d’una avaria en el seu turisme, segons ha informat l’Institut Armat en un comunicat.

El sinistre va tindre lloc al voltant de les 00.50 hores del 5 de febrer a l’altura del quilòmetre 476,300 de l’autopista AP-7, sentit València, terme municipal i partit judicial de Sagunt.

Un vianant va ser atropellat per part d’un vehicle articulat i va morir. Després d’una primera investigació, els agents van esbrinar que el vianant a conseqüència de l’avaria del turisme que conduïa, el qual, també implicat en el sinistre, es trobava parat en el voral i el seu conductor, únic ocupant del vehicle, havia baixat del mateix quan va ser atropellat per un vehicle articulat que ho depassava.

El mort era un home, de 48 anys, únic ocupant del turisme avariat, i el conductor del vehicle articulat també és un home de 48 anys.

Per part de l’Equip d’Investigació de Sinistres viaris és contínua amb la investigació dels fets per a aclarir les causes i responsabilitats del mateix i per si poguera donar-se la suposada comissió d’algun il·lícit penal. Del fet és coneixedor el Jutjat d’Instrucció número 1 de Sagunt.

Últimes notícies

Extingit l’incendi forestal de Beniarbeig, a la vora del riu Girona

El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha donat per extingit l’incendi forestal declarat a Beniarbeig, a la Marina Alta, a les 22.18 hores de dijous.

Desmantellades sis fàbriques il·legals de tabac amb més de 20 milions de cigarrets

La Guàrdia Civil ha detingut 50 persones i ha desmantellat sis fàbriques clandestines de tabac en una macrooperació internacional amb seu en diverses províncies, entre elles Alacant, amb més de 20 milions de cigarrets i 38,4 tones de tabac intervinguts.

Aemet activa l’avís groc per fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló i València

Aemet ha activat per a este divendres un avís groc per pluges de fins a 20 litres en una hora i tempestes fortes a l’interior sud de Castelló i nord de València, mentre persisteixen les altes temperatures a l’interior d’Alacant.

Aemet activa l’avís groc per fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló i València

Aemet ha activat per a este divendres, de 15 a 22 hores, l’avís groc per pluges intenses i tempestes a l’interior sud de Castelló i nord de València, i manté avisos per calor en punts de les tres províncies.

Els WhatsApp entre Mazón i Catalá revelen que ja parlaven de “desenes de morts” a les 23.27 hores de la dana

Els missatges de WhatsApp aportats al jutjat mostren que Carlos Mazón va advertir María José Catalá a les 23.27 hores del 29 d’octubre de 2024 que hi havia “desenes de morts” per la dana, i revelen també dubtes interns sobre protocols i gestió municipal de l’emergència.

La investigació per la DANA a València incorpora l’alcalde pedani de la Torre com a testimoni

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha citat com a testimoni l’alcalde pedani de la Torre, ha demanat la factura del mòbil de María José Catalá i més documentació a l’Ajuntament de València.

El PSPV planteja uns comptes per a 2027 que incorporen els 3.699 milions de la nova finançació

El PSPV ha registrat un pressupost alternatiu per a 2026 que reorienta 753 milions a sanitat, educació, vivenda i serveis socials, i que fixa les bases per a incorporar en 2027 els 3.699 milions previstos en el nou model de finançament autonòmic proposat pel Govern central.

Les màximes freguen els 41 graus en el quart dia d’ona de calor a la Comunitat

L’ona de calor continua a la Comunitat Valenciana amb 40,8 graus a Orihuela i valors pròxims als 40 en comarques de València, Alacant i Castelló, segons Avamet i Aemet.