Investiguen l’atropellament mortal d’un home a l’AP-7 després d’una avaria en el seu turisme

La Guàrdia Civil investiga l’atropellament mortal a un home parat al voral, a l’AP-7 sentit València, després d’una avaria en el seu turisme, segons ha informat l’Institut Armat en un comunicat.

El sinistre va tindre lloc al voltant de les 00.50 hores del 5 de febrer a l’altura del quilòmetre 476,300 de l’autopista AP-7, sentit València, terme municipal i partit judicial de Sagunt.

Un vianant va ser atropellat per part d’un vehicle articulat i va morir. Després d’una primera investigació, els agents van esbrinar que el vianant a conseqüència de l’avaria del turisme que conduïa, el qual, també implicat en el sinistre, es trobava parat en el voral i el seu conductor, únic ocupant del vehicle, havia baixat del mateix quan va ser atropellat per un vehicle articulat que ho depassava.

El mort era un home, de 48 anys, únic ocupant del turisme avariat, i el conductor del vehicle articulat també és un home de 48 anys.

Per part de l’Equip d’Investigació de Sinistres viaris és contínua amb la investigació dels fets per a aclarir les causes i responsabilitats del mateix i per si poguera donar-se la suposada comissió d’algun il·lícit penal. Del fet és coneixedor el Jutjat d’Instrucció número 1 de Sagunt.

Últimes notícies

Troben el cadàver d’un home a Gátova sense relació amb l’incendi ni el desallotjament

S’ha localitzat el cos sense vida d’un home a Gátova, on este diumenge tornen prop d’un miler de veïns desallotjats per l’incendi de Segorbe. La Policia descarta que la mort tinga cap vincle amb el foc o amb l’operatiu de desallotjament.

Osasuna debuta en Lliga davant un Llevant que vol canviar la dinàmica

Osasuna inaugura la seua temporada en Lliga este dilluns a El Sadar davant un Llevant que necessita millorar la imatge oferida en el debut davant l’Espanyol.

Aemet activa més avisos per fortes pluges i tronades a Castelló i València

Aemet ha ampliat per a este diumenge l’avís groc per fortes pluges i tronades al sud de Castelló i al litoral de València, que se sumen a l’interior nord valencià.

Els veïns de Gátova tornen a casa però hauran de quedar-se confinats

Els veïns de Gátova desallotjats per l’incendi de Segorbe poden tornar a les seues vivendes, però han de mantindre’s confinats i consumir només aigua embotellada. El foc de la Serra Calderona ha quedat estabilitzat després d’haver cremat 631,82 hectàrees.

El Rototom tanca a Benicàssim amb 169.000 assistents de quasi 100 països

El Rototom Sunsplash de Benicàssim ha tancat la seua 31a edició amb 169.000 assistents de quasi 100 països i una forta aposta social i mediambiental. El festival ha anunciat que tornarà a Benicàssim en agost de 2027.

Guido Rodríguez reclama ambició i unió després dels primers pitos a Mestalla

Guido Rodríguez, migcampista del València i nou capità, demana unió i ambició entre club, plantilla i afició després de l’empat sense gols davant el Celta a Mestalla, que ha deixat els primers pitos de la grada.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades en l’interior nord de València esta vesprada

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís groc per pluges i tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes en l’interior nord de València, mentre es mantenen avisos per precipitacions intenses a trams del litoral de Castelló i València.

Buñol prepara una Tomatina més inclusiva amb un nou pla d’accessibilitat

Buñol ultima els preparatius de la 79a Tomatina, que es viurà dimecres amb aforament complet i un nou pla '+ ACCESSIBLE' per a garantir l’acompanyament i la participació de persones amb discapacitat.