Investiguen l’atropellament mortal d’un home a l’AP-7 després d’una avaria en el seu turisme

La Guàrdia Civil investiga l’atropellament mortal a un home parat al voral, a l’AP-7 sentit València, després d’una avaria en el seu turisme, segons ha informat l’Institut Armat en un comunicat.

El sinistre va tindre lloc al voltant de les 00.50 hores del 5 de febrer a l’altura del quilòmetre 476,300 de l’autopista AP-7, sentit València, terme municipal i partit judicial de Sagunt.

Un vianant va ser atropellat per part d’un vehicle articulat i va morir. Després d’una primera investigació, els agents van esbrinar que el vianant a conseqüència de l’avaria del turisme que conduïa, el qual, també implicat en el sinistre, es trobava parat en el voral i el seu conductor, únic ocupant del vehicle, havia baixat del mateix quan va ser atropellat per un vehicle articulat que ho depassava.

El mort era un home, de 48 anys, únic ocupant del turisme avariat, i el conductor del vehicle articulat també és un home de 48 anys.

Per part de l’Equip d’Investigació de Sinistres viaris és contínua amb la investigació dels fets per a aclarir les causes i responsabilitats del mateix i per si poguera donar-se la suposada comissió d’algun il·lícit penal. Del fet és coneixedor el Jutjat d’Instrucció número 1 de Sagunt.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Aemet activa avís groc el dijous per pluges de 60 l/m² en 12 hores en la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat per a este dijous l'avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores a l'interior i nord de Castelló, sud de València i nord d'Alacant. A Alacant es prolonguen fins al dimecres els avisos per vent de 70 km/h i fenòmens costaners amb ones de 3 metres.

Castro ja supera a Calero en punts però ha d’elevar la mitjana per a la salvació

Luís Castro ja ha sumat més punts que Julián Calero en menys partits al capdavant del Llevant, però la mitjana de 1,1 per jornada no li aconseguix per a evitar el descens.

Guardamar ha posat en marxa un sistema de sensors per a estudiar l’erosió del litoral

Guardamar ha posat en marxa un sistema de sensors per a monitorar la dinàmica del seu litoral. Les dades en continu serviran per a modelitzar i decidir.

Pérez Llorca atribuïx la baixada de l’atur al febrer a les polítiques del Consell

La desocupació baixa al febrer en la Comunitat Valenciana. El Consell defén que la seua estratègia de formació, suport a la contractació i simplificació ja es traduïx en més ocupació, amb avanços en indefinits, dones, jóvens i indústria.

Martínez Mus situa la logística i la modernització del transport com a eixos estratègics de la Comunitat

El Consell presenta el full de ruta de la Mesa d'Innovació en Logística Terrestre per Carretera amb sis reptes prioritaris. El pla s'alinea amb l'Estratègia de Reindustrialització 2024-2028.

Catalá esperarà a l’informe de la Generalitat per a fixar el doble topònim de la ciutat

Catalá ha avançat que decidirà el doble topònim quan reba l'informe de la Generalitat i defén que el nom vaja primer en valencià i després en castellà. En el mateix acte, ha presentat 63 nous agents de la USAP i ha destacat el descens de la delinqüència.

L’IVIE xifra en 36,1 milions l’impacte de la Marató i Mitja Marató en l’economia valenciana

La Marató i la Mitja Marató València Trinidad Alfonso Zurich van generar 36,1 milions d'impacte directe i més de mil ocupacions, amb l'hostaleria com a gran beneficiada. El gasto turístic va aconseguir 59 milions en la marató i va fregar els 14 en el mitjà, impulsat per l'alta presència de corredors estrangers.

Mercadona dona 3.083 tones d’aliments en 2025 a entitats socials de la Comunitat Valenciana

Mercadona ha donat 3.083 tones d'aliments en 2025 a entitats socials de la Comunitat Valenciana, equivalents a 51.376 carros. L'acció s'emmarca en el seu pla contra el desaprofitament i es complementa amb 550 equips donats a 130 organitzacions.