Investiguen l’atropellament mortal d’un home a l’AP-7 després d’una avaria en el seu turisme

La Guàrdia Civil investiga l’atropellament mortal a un home parat al voral, a l’AP-7 sentit València, després d’una avaria en el seu turisme, segons ha informat l’Institut Armat en un comunicat.

El sinistre va tindre lloc al voltant de les 00.50 hores del 5 de febrer a l’altura del quilòmetre 476,300 de l’autopista AP-7, sentit València, terme municipal i partit judicial de Sagunt.

Un vianant va ser atropellat per part d’un vehicle articulat i va morir. Després d’una primera investigació, els agents van esbrinar que el vianant a conseqüència de l’avaria del turisme que conduïa, el qual, també implicat en el sinistre, es trobava parat en el voral i el seu conductor, únic ocupant del vehicle, havia baixat del mateix quan va ser atropellat per un vehicle articulat que ho depassava.

El mort era un home, de 48 anys, únic ocupant del turisme avariat, i el conductor del vehicle articulat també és un home de 48 anys.

Per part de l’Equip d’Investigació de Sinistres viaris és contínua amb la investigació dels fets per a aclarir les causes i responsabilitats del mateix i per si poguera donar-se la suposada comissió d’algun il·lícit penal. Del fet és coneixedor el Jutjat d’Instrucció número 1 de Sagunt.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, la millor de 2026 a València

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de Zvonimir Ostoic per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi i ha aconseguit el ninot indultat infantil.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026

La infantil 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026. La mateixa creació va aconseguir el ninot indultat infantil i el podi l'han completat Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’alça com la millor de 2026

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi infantil de la Secció Especial 2026. El conjunt ja havia aconseguit el ninot indultat infantil el dissabte

Alejandro Talavante i Juan Ortega van naufragar en un mà a mà sense lluentor a Castelló

Mitja plaça i una correguda de Domingo Hernández sense raça, amb vent molest, van deixar un dol pla. A penes va haver-hi centellejos aïllats i l'espasa va fallar.

Un bou brau de Jandilla i la naturalitat de Pablo Aguado marquen la vesprada a València

Un bravíssim bou de Jandilla, 'Artista', i la temperada naturalitat de Pablo Aguado van centrar la correguda de Falles a València. Castella no va rematar i no va haver-hi trofeus.

L’Exposició del Ninot tanca amb més de 91.000 visitants

La mostra ha finalitzat després de rebre a més de 91.000 persones. En breu es donarà a conéixer el ninot indultat gran de les Falles de 2026.

L’Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada

L'Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada després del 4-1 a Madrid i el 2-1 del Mallorca. És antepenúltim amb 26 punts, a dos d'Alabés i Mallorca.

Sueca-Literat Azorín aconseguix el ninot indultat de 2026 amb una xiqueta que somia amb la pau

Sueca-Literat Azorín ha aconseguit el ninot indultat de les Falles 2026 amb una escena que contraposa guerra i infància. L'obra de Pedro Santaeulalia se salvarà de la Cremà.