Investiguen la troballa del cos de dos homes en dos habitatges d’una urbanització a Calp

La Guàrdia Civil està investigant la troballa dels cossos de dos homes en dos habitatges confrontants en una urbanització de Calp, en la qual els agents s’han personat després d’escoltar-se detonacions d’armes de foc.

Els fets han ocorregut aquest dilluns al matí, quan a les 9.45 hores la Benemérita ha rebut l’avís de l’112 després d’alertar testimonis de detonacions d’armes de focs al complex Maryvilla a Calp, segons han confirmat fonts de la Guàrdia Civil a Europa Press.

En el lloc, els agents han localitzat els cossos sense vida de dos homes —d’un home de 32 anys, de nacionalitat espanyola, mentre que en la casa confrontant va ser descobert el cos d’un altre home, de 45 i origen francés.

L’equip territorial de la policia judicial de Calp de la Guàrdia Civil s’ha fet càrrec de la investigació sobre la troballa dels cossos i per a dilucidar les circumstàncies d’aquests fets.

La investigació apunta a un conflicte entre veïns de cases confrontants per uns danys patits per un d’ells, que reclamava la reparació a l’altra part, segons ha informat la Guàrdia Civil.

Una de les línies d’investigació apunta al fet que els fets podrien estar relacionats amb un conflicte a causa d’uns danys patits per un d’ells, qui reclamava la reparació a l’altra part.

Membres de la Unitat Orgànica de Policia Judicial i del Laboratori de la Comandància d’Alacant, juntament amb l’Equip Territorial de Policia Judicial de Calp, s’han desplaçat al lloc per a iniciar les investigacions corresponents. El Jutjat d’Instrucció número 2 de Dénia s’ha fet càrrec de la investigació.

La delegada del Govern a la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, en declaracions als mitjans de comunicació, ha confirmat que els morts són dos veïns de la localitat de Calp, “d’habitatges disseminats del terme municipal”, i que han aparegut els dos cadàvers en dues ubicacions diferents. “No sembla que hi haja cap una altra persona que estiga implicada en aquest fet“, ha assenyalat la delegada.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescaten a una dona d’una casa incendiada després de xocar un cotxe policial a Alaquàs

Una dona amb mobilitat reduïda és rescatada de la seua vivenda a Alaquàs després que un cotxe de la Policia Nacional xocara contra la casa i provocara un incendi en la planta baixa.

Pérez Llorca reivindica els avanços del poble gitano i reforça l’aposta per les polítiques socials

Juanfran Pérez Llorca subratlla els avanços del poble gitano en la Comunitat Valenciana i reafirma el compromís del Consell amb la inclusió i les polítiques socials.

Aemet activa l’avís groc a Alacant per pluges intenses i a Castelló per vent fort

Aemet activa l'avís groc a l'interior i litoral sud d'Alacant per pluges de fins a 20 l/m² en una hora i en el nord de Castelló per ratxes de vent de 80 km/h.

Cepeda i Dituro rescaten a l’Elx davant un València superior però sense punteria

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació decisiva de Matías Dituro van donar oxigen a l'Elx davant un València que va generar més ocasions però va tornar a fallar en la definició.

Cepeda i Dituro sostenen a l’Elx i castiguen un València que perdona

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació excel·lent de Matías Dituro donen tres punts vitals a l'Elx davant un València amb moltes ocasions però sense punteria.

Empat sense gols al descans entre Elx i València en un derbi molt igualat

Elx i València arriben al descans amb empat sense gols en un derbi autonòmic molt equilibrat, amb fases de domini altern i l'ocasió més clara per a Lucas Beltrán.

Logronyo vibra amb una espectacular mascletà valenciana en la Plaça de l’Ajuntament

Més de 120 quilos de pólvora i milers d'assistents convertixen la Plaça de l'Ajuntament de Logronyo en un escenari faller amb música, pólvora i tradició valenciana.

Logronyo viu la seua primera falla per a acostar-se a la cultura valenciana

Logronyo estrena este cap de setmana la seua pròpia falla, una figura al·legòrica al vi de Rioja que es va plantar el divendres i cremarà el diumenge, acompanyada d'actes típics de la festa valenciana.