8.1 C
València
Divendres, 19 desembre, 2025

Investiguen la troballa del cos de dos homes en dos habitatges d’una urbanització a Calp

La Guàrdia Civil està investigant la troballa dels cossos de dos homes en dos habitatges confrontants en una urbanització de Calp, en la qual els agents s’han personat després d’escoltar-se detonacions d’armes de foc.

Els fets han ocorregut aquest dilluns al matí, quan a les 9.45 hores la Benemérita ha rebut l’avís de l’112 després d’alertar testimonis de detonacions d’armes de focs al complex Maryvilla a Calp, segons han confirmat fonts de la Guàrdia Civil a Europa Press.

En el lloc, els agents han localitzat els cossos sense vida de dos homes —d’un home de 32 anys, de nacionalitat espanyola, mentre que en la casa confrontant va ser descobert el cos d’un altre home, de 45 i origen francés.

L’equip territorial de la policia judicial de Calp de la Guàrdia Civil s’ha fet càrrec de la investigació sobre la troballa dels cossos i per a dilucidar les circumstàncies d’aquests fets.

La investigació apunta a un conflicte entre veïns de cases confrontants per uns danys patits per un d’ells, que reclamava la reparació a l’altra part, segons ha informat la Guàrdia Civil.

Una de les línies d’investigació apunta al fet que els fets podrien estar relacionats amb un conflicte a causa d’uns danys patits per un d’ells, qui reclamava la reparació a l’altra part.

Membres de la Unitat Orgànica de Policia Judicial i del Laboratori de la Comandància d’Alacant, juntament amb l’Equip Territorial de Policia Judicial de Calp, s’han desplaçat al lloc per a iniciar les investigacions corresponents. El Jutjat d’Instrucció número 2 de Dénia s’ha fet càrrec de la investigació.

La delegada del Govern a la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, en declaracions als mitjans de comunicació, ha confirmat que els morts són dos veïns de la localitat de Calp, “d’habitatges disseminats del terme municipal”, i que han aparegut els dos cadàvers en dues ubicacions diferents. “No sembla que hi haja cap una altra persona que estiga implicada en aquest fet“, ha assenyalat la delegada.

Últimes notícies

Centenars es manifesten a València pels drets dels migrants

Centenars de persones han recorregut València, des de la plaça de bous fins al CIE de Sapadors, per a denunciar exclusió i reclamar garanties per a la població migrant.

El PSPV presenta la proposta de gestora a Almussafes després de l’expulsió de l’alcalde per denúncies d’assetjament sexual

La direcció provincial del PSPV ha proposat una gestora per a l'agrupació d'Almussafes després de la denúncia per assetjament sexual contra l'alcalde, ja expulsat. La llista, amb Jorge Vidal al capdavant, queda a l'espera del vistiplau intern i federal.

Centenars es manifesten a València per a reclamar drets de les persones migrants

Centenars de persones han recorregut València per a exigir garanties efectives de drets per a la població migrant. La marxa va culminar davant el CIE de Sapadors.

Imputat l’alcalde de Jérica per agressió sexual a dos menors; el PP demana suspendre-li de militància

Un jutjat de Segorbe investiga a l'alcalde de Jérica per dos presumptes delictes d'agressió sexual a menors. El PP li cessa com a assessor en la Diputació i demana suspendre la seua militància, mentres el PSPV exigix la seua dimissió.

Broseta deixa la secretaria autonòmica de representació davant la UE amb una dimissió irrevocable

Pablo Broseta ha presentat la seua dimissió irrevocable com a secretari autonòmic de Representació davant la UE i les CCAA. Va anunciar la renúncia en X sense donar motius.

Morant demana als edils d’Almussafes respectar a la denunciant i acatar el decidit pel PSPV

Diana Morant ha reclamat al grup socialista d'Almussafes respecte a la denunciant d'assetjament i obediència a les mesures del partit, que ja ha actuat contra l'alcalde.

El Port d’Alacant rescindix el contracte de l’estructura en la bocana i activa concursos de fred i hidrogen

El consell ha resolt el contracte de l'estructura fixa en la bocana per incompliment del contractista i ha llançat concursos per a una nau frigorífica i una planta d'hidrogen verd.

Creu Roja distribuïx més de 1.800 jocs i joguets a famílies vulnerables d’Alacant

Creu Roja ha iniciat a Alacant el lliurament de més de 1.800 jocs i joguets per a famílies vulnerables per Nadal. Les donacions es classifiquen i arriben directament a les llars.