Investiguen la troballa del cos de dos homes en dos habitatges d’una urbanització a Calp

La Guàrdia Civil està investigant la troballa dels cossos de dos homes en dos habitatges confrontants en una urbanització de Calp, en la qual els agents s’han personat després d’escoltar-se detonacions d’armes de foc.

Els fets han ocorregut aquest dilluns al matí, quan a les 9.45 hores la Benemérita ha rebut l’avís de l’112 després d’alertar testimonis de detonacions d’armes de focs al complex Maryvilla a Calp, segons han confirmat fonts de la Guàrdia Civil a Europa Press.

En el lloc, els agents han localitzat els cossos sense vida de dos homes —d’un home de 32 anys, de nacionalitat espanyola, mentre que en la casa confrontant va ser descobert el cos d’un altre home, de 45 i origen francés.

L’equip territorial de la policia judicial de Calp de la Guàrdia Civil s’ha fet càrrec de la investigació sobre la troballa dels cossos i per a dilucidar les circumstàncies d’aquests fets.

La investigació apunta a un conflicte entre veïns de cases confrontants per uns danys patits per un d’ells, que reclamava la reparació a l’altra part, segons ha informat la Guàrdia Civil.

Una de les línies d’investigació apunta al fet que els fets podrien estar relacionats amb un conflicte a causa d’uns danys patits per un d’ells, qui reclamava la reparació a l’altra part.

Membres de la Unitat Orgànica de Policia Judicial i del Laboratori de la Comandància d’Alacant, juntament amb l’Equip Territorial de Policia Judicial de Calp, s’han desplaçat al lloc per a iniciar les investigacions corresponents. El Jutjat d’Instrucció número 2 de Dénia s’ha fet càrrec de la investigació.

La delegada del Govern a la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, en declaracions als mitjans de comunicació, ha confirmat que els morts són dos veïns de la localitat de Calp, “d’habitatges disseminats del terme municipal”, i que han aparegut els dos cadàvers en dues ubicacions diferents. “No sembla que hi haja cap una altra persona que estiga implicada en aquest fet“, ha assenyalat la delegada.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez valora la remuntada del València Basket davant el Armani Milà i el passe a quarts

Pedro Martínez ressalta el treball coral i la mentalitat del València Basket per a remuntar 14 punts davant el Armani Milà i segellar el passe a quarts de l'Eurolliga.

Montero impulsa al València Basket cap als quarts de l’Eurolliga després de remuntar 14 punts

El València Basket remunta 14 punts davant el Armani Milà, s'assegura els quarts de final de l'Eurolliga i s'aferma en el top 4 amb un partit encés per Jean Montero i Papi Badio.

Gandia acomiada entre aplaudiments i emoció a l’escriptor i poeta Josep Piera

Centenars de persones de l'àmbit cultural, social i polític assistixen en el Palau Ducal de Gandia al comiat cívic de l'escriptor i poeta Josep Piera, fill predilecte de la ciutat.

Es retiren els mitjans aeris de l’incendi de Tibi per falta de llum solar

Els mitjans aeris s'han retirat de l'incendi forestal de Tibi per la falta de llum solar, mentres continuen en la zona dotacions de bombers i unitats forestals des de terra.

Presó provisional per a un home acusat d’intentar matar a la seua veïna a Silla

La jutgessa de guàrdia de Carlet decreta presó provisional sense fiança per a un home acusat d'intentar matar a la seua veïna a Silla després de tirar-la per les escales. La víctima, de 64 anys, roman hospitalitzada en coma des de l'1 d'abril.

Desplegament de mitjans aeris i terrestres per a frenar un incendi en la serra del Maigmó a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes de la serra del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a un ampli desplegament de mitjans aeris i terrestres per a tractar de frenar l'avanç del foc.

Incendi forestal en les faldes del Maigmó mobilitza nombrosos mitjans a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a desplegar un ampli dispositiu de mitjans aeris i terrestres per a frenar l'avanç de les flames.

La producció de formigó es dispara en la Comunitat Valenciana per la reconstrucció postdana

La producció de formigó preparat en la Comunitat Valenciana va augmentar un 20,9% en 2025, el doble que la mitjana nacional, impulsada per l'obra pública lligada a la reconstrucció postdana i a noves infraestructures.