Investiguen la troballa del cos de dos homes en dos habitatges d’una urbanització a Calp

La Guàrdia Civil està investigant la troballa dels cossos de dos homes en dos habitatges confrontants en una urbanització de Calp, en la qual els agents s’han personat després d’escoltar-se detonacions d’armes de foc.

Els fets han ocorregut aquest dilluns al matí, quan a les 9.45 hores la Benemérita ha rebut l’avís de l’112 després d’alertar testimonis de detonacions d’armes de focs al complex Maryvilla a Calp, segons han confirmat fonts de la Guàrdia Civil a Europa Press.

En el lloc, els agents han localitzat els cossos sense vida de dos homes —d’un home de 32 anys, de nacionalitat espanyola, mentre que en la casa confrontant va ser descobert el cos d’un altre home, de 45 i origen francés.

L’equip territorial de la policia judicial de Calp de la Guàrdia Civil s’ha fet càrrec de la investigació sobre la troballa dels cossos i per a dilucidar les circumstàncies d’aquests fets.

La investigació apunta a un conflicte entre veïns de cases confrontants per uns danys patits per un d’ells, que reclamava la reparació a l’altra part, segons ha informat la Guàrdia Civil.

Una de les línies d’investigació apunta al fet que els fets podrien estar relacionats amb un conflicte a causa d’uns danys patits per un d’ells, qui reclamava la reparació a l’altra part.

Membres de la Unitat Orgànica de Policia Judicial i del Laboratori de la Comandància d’Alacant, juntament amb l’Equip Territorial de Policia Judicial de Calp, s’han desplaçat al lloc per a iniciar les investigacions corresponents. El Jutjat d’Instrucció número 2 de Dénia s’ha fet càrrec de la investigació.

La delegada del Govern a la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, en declaracions als mitjans de comunicació, ha confirmat que els morts són dos veïns de la localitat de Calp, “d’habitatges disseminats del terme municipal”, i que han aparegut els dos cadàvers en dues ubicacions diferents. “No sembla que hi haja cap una altra persona que estiga implicada en aquest fet“, ha assenyalat la delegada.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat al complet el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va deixar sense llum a uns 14.000 clients.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va afectar unes 14.000 persones.

Un nou peptido permet modular amb precision el dolor cronico

Investigadors de la UMH han dissenyat un peptido capaç d'actuar només en condicions patologicas sobre un enzim clau del dolor, obrint la via a teràpies mes precises per al dolor cronico.

Elvira Mínguez reivindica els nostres monstres interiors en arreplegar el Premi Primavera de Novel·la

Elvira Mínguez rep a València el trenté Premi Primavera de Novel·la per 'L'educació del monstre', una obra que indaga en les pors i monstres interiors de tres dones en diferents èpoques.

La Orquestra de València enlluerna en el seu debut a la Sala Daurada del Musikverein

La Orquestra de València ha debutat a la Sala Daurada del Musikverein de Viena amb un programa eclèctic que ha recuperat la figura de Vicente Martín i Soler, l'anomenat Mozart espanyol, i ha reforçat la projecció internacional de la formació.

Morant reclama més recursos per a l’atenció presencial a immigrants en procés de regularització

Diana Morant insta ajuntaments i administracions a reforçar i organitzar millor l'atenció presencial a immigrants en l'inici del procés de regularització per a garantir un servici adequat i amb drets.

La exedil d’Urbanisme i una exdirectora municipal, investigades per les vivendes públiques d’Alacant

La exconcejala d'Urbanisme d'Alacant Rocío Gómez i l'exdirectora general municipal María Pérez-Hickman hauran de declarar com investigades per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques del complex Els Naus, a la platja de Sant Joan.

Camarero destaca l’aposta del Consell per revitalitzar el barri Miguel Hernández d’Alacant

La vicepresidenta Susana Camarero subratlla la inversió del Consell per a rehabilitar el grup de vivenda pública del barri Miguel Hernández i ampliar l'oferta de vivenda protegida a Alacant.