Investiguen la troballa del cos de dos homes en dos habitatges d’una urbanització a Calp

La Guàrdia Civil està investigant la troballa dels cossos de dos homes en dos habitatges confrontants en una urbanització de Calp, en la qual els agents s’han personat després d’escoltar-se detonacions d’armes de foc.

Els fets han ocorregut aquest dilluns al matí, quan a les 9.45 hores la Benemérita ha rebut l’avís de l’112 després d’alertar testimonis de detonacions d’armes de focs al complex Maryvilla a Calp, segons han confirmat fonts de la Guàrdia Civil a Europa Press.

En el lloc, els agents han localitzat els cossos sense vida de dos homes —d’un home de 32 anys, de nacionalitat espanyola, mentre que en la casa confrontant va ser descobert el cos d’un altre home, de 45 i origen francés.

L’equip territorial de la policia judicial de Calp de la Guàrdia Civil s’ha fet càrrec de la investigació sobre la troballa dels cossos i per a dilucidar les circumstàncies d’aquests fets.

La investigació apunta a un conflicte entre veïns de cases confrontants per uns danys patits per un d’ells, que reclamava la reparació a l’altra part, segons ha informat la Guàrdia Civil.

Una de les línies d’investigació apunta al fet que els fets podrien estar relacionats amb un conflicte a causa d’uns danys patits per un d’ells, qui reclamava la reparació a l’altra part.

Membres de la Unitat Orgànica de Policia Judicial i del Laboratori de la Comandància d’Alacant, juntament amb l’Equip Territorial de Policia Judicial de Calp, s’han desplaçat al lloc per a iniciar les investigacions corresponents. El Jutjat d’Instrucció número 2 de Dénia s’ha fet càrrec de la investigació.

La delegada del Govern a la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, en declaracions als mitjans de comunicació, ha confirmat que els morts són dos veïns de la localitat de Calp, “d’habitatges disseminats del terme municipal”, i que han aparegut els dos cadàvers en dues ubicacions diferents. “No sembla que hi haja cap una altra persona que estiga implicada en aquest fet“, ha assenyalat la delegada.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El vent aconseguix 129 km/h a Rossell i deixa ratxes molt fortes a la província de Castelló

El fort vent de component nord ha deixat ratxes de fins a 129 km/h a Rossell i més de 120 km/h en diversos punts de l'interior de Castelló, obligant a intervindre als bombers per la caiguda de branques i tanques.

L’equip Xaloc Powerchair d’Alacant baralla per la seua quarta Lliga de futbol en cadira elèctrica

El Xaloc Powerchair d'Alacant, format per jugadors amb gran dependència motora, aspira a conquistar la seua quarta Lliga nacional de futbol en cadira elèctrica i ultima també la seua participació en la Copa d'Espanya.

Quatre comunitats seguixen en avís per vent i fort onatge, amb Catalunya en nivell taronja

Quatre comunitats mantenen avisos per vent i temporal marítim, amb Catalunya en nivell taronja per ratxes de fins a 80 km/h i ones de fins a quatre metres.

Les comunitats autònomes mobilitzen 2.420 milions en ajudes per la guerra de l’Iran

Les comunitats autònomes han activat mesures de suport per la guerra de l'Iran per 2.420 milions d'euros, amb especial pes de País Basc, Catalunya, Comunitat Valenciana i Castella i Lleó.

El fort vent dona pas a un pont de Setmana Santa estable i més càlid en la Comunitat

El fort vent previst per a este dijous, especialment a Castelló, precedix a un pont de Setmana Santa estable en la Comunitat Valenciana, marcat per cels buidats i un progressiu ascens de les temperatures màximes.

El tramvia de València torna a la normalitat després del trencament de la catenària

Les línies 4 i 6 del tramvia de València recuperen des de primera hora la circulació habitual després del tall provocat pel enganchón d'un camió amb la catenària.

El trencament d’una catenària per un camion deixa sense servici partix del tranvia a València

El trencament d'una catenària en enganxar-se un camion amb la grua desplegada ha interromput un tram de la línia 4 del tranvia de València i ha deixat sense servici tota la línia 6.

El trencament d’una catenària per un camió deixa sense servici partix del tramvia de València

El trencament d'una catenària per un camió ha obligat a tallar un tram de la línia 4 del tramvia de València i a suspendre per complet el servici de la línia 6 mentres es reparen els danys.