15.5 C
València
Divendres, 2 gener, 2026

L’IPC creix un 10,9% a l’agost en la Comunitat Valenciana i un 0,4% respecte a juliol

L’Índex de Preus de Consum (IPC) va pujar un 10,9% el mes d’agost respecte al mateix període de l’any anterior i la taxa intermensual va créixer en un 0,4% en la Comunitat Valenciana.

Segons les dades publicades hui per l’Institut Nacional d’Estadística (INE), a Espanya l’IPC va pujar un 10,5% a l’agost en relació amb el mateix mes de l’any 2021, tres dècimes inferior a la del mes anterior. A més, la taxa de variació mensual va ser del 0,3% i la inflació subjacent es va situar en el 6,4%, és a dir, 0,3 punts més que en el mes passat.

La taxa interanual de la Comunitat Valenciana se situa per damunt de la mitjana a Espanya (10,5%), que està liderada per Castella-la Manxa (12,6%) i Galícia (11%).

Últimes notícies

Transports ha executat 5.580 milions en el Corredor Mediterrani des de 2018

Transports ha executat 5.580 milions en el Corredor Mediterrani des de 2018, amb 8.381 milions licitats i més de 6.600 adjudicats. Més de 800 km estan en obres i 2026 fixa fites a Barcelona com La Llagosta i el tram Martorell-Castellbisbal

Corberán destaca el bon joc del Cèltic i reivindica arguments del València per a guanyar en Balaídos

El tècnic del València va subratllar el nivell del Cèltic i va defendre que el seu equip té pla, mentalitat i recursos per a competir i buscar la victòria en Balaídos. Després de l'aturada, va valorar el compromís del grup i el treball individual per a començar l'any millorant els resultats.

L’Executiva del PSPV es reunix el 8 de gener a Paiporta per a fer costat als municipis de la DANA

L'Executiva del PSPV celebrarà el 8 de gener la seua reunió a Paiporta, zona zero de la DANA, per a recolzar als municipis afectats. El partit reivindica les ajudes estatals i critica la inacció de la Generalitat.

Compromís denuncia una pujada encoberta d’impostos a València en arrancar 2026

Compromís ha denunciat que l'arrancada de 2026 arriba amb una pujada encoberta d'impostos a València. Assenyala l'impacte conjunt de Tamer, la nova taxa d'escombraries i la tarifa d'inversions de Emivasa.

L’Elx protegix la seua fortalesa en el Martínez Valero davant un Vila-real necessitat de reacció

L'Elx, invicte a casa, rep a un Vila-real que encadena tres derrotes i busca redreçar el rumb. Els dos arriben amb baixes i dubtes rellevants.

L’Elx prioritza fitxar al gener un relleu per a Héctor Fort després de la seua lesió

L'Elx buscarà en el mercat d'hivern un lateral dret per a cobrir la baixa d'Héctor Fort, operat del muscle i amb una convalescència de dos a tres mesos. Eder Sarabia demana calma malgrat la urgència i confia en el compromís del grup.

À Punt tanca 2025 amb la major pujada entre generalistes: +15,4% i 3% de quota

À Punt ha tancat 2025 amb un increment del 15,4% i un 3% de quota, la major pujada entre les generalistes en la Comunitat Valenciana. La cadena es posiciona com a primera alternativa i supera a les temàtiques de la TDT.

Sant Joan ha organitzat una cavalcada de Reis amb caramels sense glútens per a xiquets celíacs

L'ajuntament ha organitzat per al 5 de gener una cavalcada de Reis amb caramels sense glútens per a xiquets amb celiaquia. Sanitat instal·larà dos punts de repartiment abans de la desfilada per a entregar llepolies aptes.