21.1 C
València
Dimecres, 11 febrer, 2026

Isa Pantoja, de pedra per les paraules del seu nóvio a Kiko Rivera

 

Asraf Beno, actual parella de Chabelita amb la que porta un any i mig, no va entrar amb bon peu a la família dels Pantoja. Els continus conflictes entre Isa Pantoja i la seua família no han permès que entre Asraf i la seua família política siga una relació amb harmonia, com passaria en la majoria de famílies.

 

Tot i això, en els últims mesos la relació entre Isa, sa mare, el seu germà Kiko Rivera i la seua cunyada Irene Rosales, ha millorat moltíssim i hi ha hagut un gran apropament per part de tots ells, un fet que pareixia molt complicat després dels últims actes.

 

Isa relatava fa poc en una entrevista per a un conegut mitjà que ha passat uns dies en Cantora per a l’aniversari de sa mare i que s’ha sentit molt a gust. De fet, la filla de la ‘tonadillera’ assegura que han rigut moltíssim, una prova que la família torna a estar més unida que mai després dels diferents lletjos que es van fer els uns als altres en públic.

 

Isa i Asraf podrien afermar la seua relació ràpidament

D’altra banda, Asraf Beno i Isa Pantoja mantenen una relació d’allò més estable, cosa que ha propiciat que fins i tot ja es parle de casament entre ells. De fet, la filla de la Pantoja va confessar que li encantaria casar-se prompte (quan ell li ho demane, és clar), i a demés va assegurar que les noces serien, segurament, en terres àrabs.

 

Tal és el bon rotllo que pareix que reina en la família, que Asraf ja li hauria demanat al seu cunyat, Kiko Rivera, que s’encarregara ni més ni menys que d’organitzar el seu comiat de solter quan arribe el tan esperat dia. D’eixa manera ho ha confirmat després d’obrir una ronda de preguntes entre els seus seguidors, a on un d’ells li ha preguntat: «Qui t’organitzarà el comiat de solter?», i ell ha respost, fent referència al DJ Kiko Rivera: «Espere que t’ho curres cunyaaaat».

 

No se sap si Kiko Rivera haurà accedit o no a esta petició, però només el fet que Asraf li ho haja demanat, confirma la bona relació que està guanyant amb la família de la seua nóvia.

Últimes notícies

El Ciutat apunta a la millor entrada de la temporada en el derbi

El derbi entre Llevant i València podria deixar la millor entrada del curs en el Ciutat, fregant els 24.000 espectadors. Queden unes 800 entrades a la venda.

Pepelu torna al Ciutat amb una recepció adversa en un derbi clau

El primer retorn de Pepelu al Ciutat de València com a rival arriba en un ambient hostil. El Llevant és penúltim i el València marca la permanència amb cinc punts més.

Detinguts dos hòmens per atracar gasolineres a València amb cotxes robats, escopeta i ganivets

La Policia ha detingut a dos hòmens, de 46 i 47 anys, per diversos atracaments a gasolineres a la província de València. Operaven amb vehicles robats i amenaçaven amb una escopeta i armes blanques; un està a la presó provisional.

Espanya en alerta per vent, pluges i onatge: nou comunitats en taronja

La borrasca Nils manté actives alertes en tota Espanya excepte Canàries per vent, pluges i onatge. Nou comunitats estan en nivell taronja i la resta, en groc.

Detinguts dos hòmens per una cadena d’atracaments a gasolineres a València amb escopeta i ganivets

La Policia Nacional ha detingut a dos hòmens, un a la presó provisional, per diversos assalts a gasolineres a la província de València. Actuaven amb vehicles robats i amenaçaven a empleats i clients amb una escopeta i armes blanques.

L’esquerra porta al ple la reprovació de Barcala per les vivendes públiques

PSPV-PSOE, Compromís i EU-Podem han registrat una declaració institucional per a reprovar a Luis Barcala per la polèmica adjudicació de VPP. El debat se celebrarà el 26 de febrer.

Gener deixa en la Comunitat Valenciana un mes càlid i humit, amb pluges un 22% per damunt de la mitjana

Gener de 2026 ha sigut càlid i humit en la Comunitat Valenciana: 8,6 °C de mitjana, 0,5 °C sobre la referència, i 53,3 l/m², un 22% més de pluja. Dos temporals van concentrar els majors acumulats i va haver-hi menys hores de sol.

El Jutjat d’Instància 5 assumix la denúncia de Mans Netes per les vivendes públiques d’Alacant

El Tribunal d'Instància número 5 d'Alacant ha rebut per repartiment la denúncia de Mans Netes per presumptes anomalies en les vivendes de protecció pública de la Platja de Sant Joan. L'òrgan serà competent per a investigar i acumular altres quatre denúncies ja en Fiscalia, en un cas que ha provocat dimissions.