Israel avisa que prompte prendrà les ‘decisions necessàries’ sobre l’escalada del conflicte a Líban

MADRID, 21 (EUROPA PRESS)

El ministre d’Exteriors d’Israel, Israel Katz, ha avisat que el seu país “prompte prendrà les decisions necessàries” en relació a l’escala d’enfrontaments a la frontera contra el partit-milícia xiïta libanés Hezbolá.

“Israel no pot permetre que l’organització terrorista seguisca atacant al seu territori i als seus ciutadans, i prompte prendrà les decisions necessàries”, ha avisat en un missatge a través del seu compte de la xarxa social X.

Les tensions han anat a l’alça durant les últimes setmanes i el primer ministre israelià, Benjamin Netanyahu, va advertir recentment que l’Exèrcit israelià “està preparat per a una acció molt poderosa” a la frontera amb Líban.

En resposta, el ‘número dos’ d’Hezbolà, Naim Qassem, va advertir que una expansió del conflicte derivaria en “devastació i destrucció” a Israel.

El líder d’Hezbolà, Hasán Nasralá s’ha oposat a una possible “guerra total” encara que ha recomanat a Israel a “romandre preparat” en el nord del país i ha arribat a avisar a països com Xipre que la seua organització ho considerarà “part de la guerra” si Nicòsia seguix permetent a Israel l’ús de les seues bases per a exercicis militars.

“La nostra guerra també és la vostra”, ha avisat Katz en este sentit, “i l’amenaça de Nasralá a Xipre és només el principi”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Deu detinguts a València per explotar sexualment a dones en cases de cites de Torrent i Catarroja

La Policia Nacional ha desarticulat un entramat criminal que explotava sexualment a dones en cases de cites de Torrent i Catarroja, on 14 víctimes eren controlades i sancionades amb multes i amenaces.

La romeria de la Santa Faç serà declarada BIC immaterial pel Consell este divendres

El Consell aprovarà este divendres la declaració de la romeria de la Santa Faç com a Bé d'Interés Cultural immaterial, la qual cosa reforçarà la seua protecció i reconeixement institucional en plena polèmica política a Alacant.

Un regidor de Vox a Montserrat dimitix després de ser denunciat per maltractaments i tindre una orde d’allunyament

El regidor de Vox a Montserrat, Carlos Martínez Salvador, ha entregat la seua acta després de fer-se pública una orde d'allunyament dictada per un jutjat per una denúncia de maltractaments de la seua parella, que ell nega.

Cel buidat i lleuger descens de les màximes a l’interior d’Alacant

La Comunitat Valenciana espera un dijous amb cel poc nuvolós o buidat, mínimes a l'alça i un lleuger descens de les màximes a l'interior d'Alacant, mentres que la resta a penes presentarà canvis.

El tècnic que va adjudicar una vivenda pública a la seua parella admet l’error davant la jutgessa

El funcionari que va tramitar les VPP de la promoció Els Naus a la Platja de Sant Joan va reconéixer davant un superior que va adjudicar una vivenda a la seua parella i va assumir tota la responsabilitat, en un cas que ha desfermat una forta tempesta política a Alacant.

La Comunitat Valenciana tanca 2025 amb la llista d’espera quirúrgica més baixa d’Espanya

La Comunitat Valenciana va acabar 2025 amb 51.600 persones en llista d'espera quirúrgica, la taxa més baixa del país i una demora mitjana de 88 dies, per davall de la mitjana nacional.

Awa Fam, número 3 del draft WNBA, viu la seua elecció com un somni complit

Awa Fam, pivot de 19 anys del València Basket, va ser triada número 3 del draft WNBA per Seattle Storm i assegura que només assumirà el reeixit quan estiga en la pista a Seattle.

El Open Internacional de Taekwondo reunix a La Nucia a 1.600 competidors de 60 països

La Nucia alberga del 17 al 19 d'abril el XXIII Open Internacional d'Espanya de Taekwondo G1-E1, amb 1.600 esportistes de 60 països i punts en joc per al rànquing olímpic.