Israel torna a atacar el sud de Beirut, la capital de Líban

MADRID, 7 (EUROPA PRESS)

Les forces de seguretat d’Israel han informat hui dilluns que han tornat a llançar un atac contra barris del sud de Beirut, la capital de Líban, a mesura que empitjora la seua ofensiva contra el país al·ludint a objectius militars per a acabar amb el partit-milícia libanés Hezbol·là.

L’Exèrcit ha parlat d’un “atac selectiu” contra barris com el de Dahiye, un suburbi de majoria musulmana xiïta situat en el districte de Baabda, prop de l’Aeroport Internacional Rafic Hariri. “Les Forces de Defensa d’Israel tenen ara com a objectiu Beirut”, han indicat les Forces Armades en un missatge difós a través de X.

A pesar que no han donat més detalls sobre este tema, les forces israelianes porten diverses setmanes bombardejant diverses zones de Líban, on s’han registrat ja més de 2.000 morts en el marc d’estos atacs. Així, les autoritats d’Israel diuen estar colpejant objectius d’Hezbol·là a la zona.

El repunt de la violència s’emmarca en els enfrontaments deslligats entre les parts fa ja quasi un any després que Hezbol·là atacara territori israelià després dels atacs perpetrats el 7 d’octubre del 2023 pel Moviment de Resistència Islàmica (Hamàs) i altres faccions palestines contra sòl israelià.

Últimes notícies

Un incendi arrasa una nau de tractament d’ametla de 10.000 m² a la Vall d’Alba

Un incendi declarat en una empresa de tractament d'ametles a la Vall d'Alba ha calcinat una nau de 10.000 metres quadrats i ha provocat el col·lapse de la seua estructura, sense causar ferits.

El jutge cita al excomisionado de la DANA com investigat per presumpta falsedat documental

El Jutjat d'Instrucció 4 de València cridarà a declarar com investigat el 22 de maig al excomisionado per a la DANA José María Ángel per la presumpta falsificació del títol amb el qual va promocionar com a funcionari.

Les XV Jornades de Còmic de València tornen a la Nau amb firmes, tallers i més de 70 expositors

Les XV Jornades de Còmic de València se celebren del 22 al 24 de maig en La Nau amb firmes d'autors, tallers infantils, jocs de taula i més de 70 estands.

L’Horta Sud impulsa una ruta en homenatge a les víctimes de la DANA i al voluntariat

La Mancomunitat de l'Horta Sud aprova un pla estratègic de turisme per als pròxims quatre anys que inclou una ruta en record de les víctimes de la DANA i del voluntariat i noves propostes de cicloturisme, cultura i gastronomia.

Intens incendi en una empresa de tractament d’ametles a Vall d’Alba

Un incendi industrial molt desenrotllat afecta a una empresa de tractament d'ametles en un polígon de La Vall d'Alba i genera una gran columna de fum, mobilitzant un ampli desplegament de bombers i mitjans d'emergències.

Desallotgen diverses empreses per un incendi en una nau industrial de Vall d’Alba sense ferits

Un incendi totalment desenrotllat en una nau de tractament d'ametles en un polígon de Vall d'Alba ha obligat a desallotjar de manera preventiva les empreses confrontants, sense causar ferits.

Pedro Martínez veu la sèrie al 50% i resta pes al factor pista davant el Panathinaikos

Pedro Martínez considera que el quint partit d'Eurolliga entre València Basket i Panathinaikos està totalment obert, reclama gestionar la pressió i demana ser fidel a l'estil de l'equip.

Els museus valencians celebren el seu dia amb horaris ampliats i activitats gratuïtes

Els principals museus valencians se sumen al Dia Internacional dels Museus amb horaris ampliats, entrada gratuïta i una programació especial que s'estendrà diversos dies.