Israel torna a atacar el sud de Beirut, la capital de Líban

MADRID, 7 (EUROPA PRESS)

Les forces de seguretat d’Israel han informat hui dilluns que han tornat a llançar un atac contra barris del sud de Beirut, la capital de Líban, a mesura que empitjora la seua ofensiva contra el país al·ludint a objectius militars per a acabar amb el partit-milícia libanés Hezbol·là.

L’Exèrcit ha parlat d’un «atac selectiu» contra barris com el de Dahiye, un suburbi de majoria musulmana xiïta situat en el districte de Baabda, prop de l’Aeroport Internacional Rafic Hariri. «Les Forces de Defensa d’Israel tenen ara com a objectiu Beirut», han indicat les Forces Armades en un missatge difós a través de X.

A pesar que no han donat més detalls sobre este tema, les forces israelianes porten diverses setmanes bombardejant diverses zones de Líban, on s’han registrat ja més de 2.000 morts en el marc d’estos atacs. Així, les autoritats d’Israel diuen estar colpejant objectius d’Hezbol·là a la zona.

El repunt de la violència s’emmarca en els enfrontaments deslligats entre les parts fa ja quasi un any després que Hezbol·là atacara territori israelià després dels atacs perpetrats el 7 d’octubre del 2023 pel Moviment de Resistència Islàmica (Hamàs) i altres faccions palestines contra sòl israelià.

Últimes notícies

Els mitjans aeris tornen a actuar en l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control

Els mitjans aeris s’han reincorporat este diumenge a l’extinció de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones en una quinzena de municipis de Castelló.

El gran incendi de la Vall d’Uixó obliga a desallotjar 16.000 persones

El nombre de persones evacuades per l'incendi declarat dissabte a la Vall d'Uixó ascendeix ja a més de 16.000, després del desallotjament preventiu esta matinada d'uns mil veïns del barri Texas.

El cor de la Universitat de les Amèriques de Puebla arrasa en les Habaneras de Torrevieja

El cor de cambra de la Universitat de les Amèriques de Puebla i la seua directora, la cubana Honey Moreira Abreu, s’han coronat en el 72 Certamen Internacional d’Habaneres i Polifonia de Torrevieja amb diversos guardons destacats. La cita ha reunit més de 700 coralistes de 13 països d’Amèrica, Àsia i Europa en una edició marcada per l’alt nivell artístic.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 21 km de perímetre i força el desallotjament de 15.000 persones

L’incendi declarat a la Vall d’Uixó continua fora de la capacitat d’extinció, ha afectat 15 municipis del sud de Castelló i ha obligat a desallotjar unes 15.000 persones, sis de les quals han sigut ateses en l’Hospital de la Plana.

El Govern central insta a evacuar sense demora davant els incendis forestals

El Govern d’Espanya demana a la ciutadania que obeïsca les ordres d’evacuació en l’incendi de la Vall d’Uixó, amb més de 15.000 persones desallotjades, per a protegir la vida davant un foc encara descontrolat.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb un 1-3 i es queda curt

El Villarreal ha guanyat 1-3 al PSV Eindhoven en un amistós a Holanda, amb moltes ocasions fallades que haurien pogut ampliar la golejada.

Set persones ferides en l’incendi de la Vall d’Uixò, una d’elles amb cremades greus

Set persones han resultat ferides en l'incendi forestal declarat en la Vall d'Uixò. Una d'elles està ingressada en la unitat de cremats de l'hospital La Fe de València.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb una victòria solvent (1-3)

El Villarreal ha derrotat el PSV Eindhoven per 1-3 en un amistós a Eindhoven, en un duel dominat pels groguets que han pogut signar una golejada encara més ampla.