Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket emocionat pel títol de Lliga

Ejemplo de shortcode con estilo
Jean Montero ha insinuat la seua eixida del Valencia Basket durant la celebració del títol de la Lliga Endesa i ha assegurat que el club i l’afició sempre estaran en el seu cor.

Jean Montero ha insinuat este dijous la seua eixida del Valencia Basket durant la celebració del títol de la Lliga Endesa conquistat este dimecres a València i ha assegurat que el club i l’afició sempre estaran en el seu cor.

El base dominicà, un dels grans protagonistes del títol, ha aprofitat l’acte festiu per a dirigir-se als aficionats i agrair-los el suport rebut durant la temporada, en un missatge que ha sonat clarament a comiat i que ha emocionat la graderia.

Montero, molt ovacionat per la Fonteta i pels seguidors que s’han reunit per a celebrar el campionat, ha remarcat que ha intentat donar sempre el màxim amb la samarreta taronja i que sent una connexió especial amb la ciutat i l’equip.

‘He dado lo que tenía, por el club, por todos ustedes y por el amor a este deporte. Valencia siempre va a estar en mi corazón y aunque los caminos a veces se tengan que separar siempre va a estar es mi corazón’, ha apuntat emocionat Montero, al qual els seguidors havien reclamat insistentment que es quedara en el club.

L’ambient de celebració s’ha barrejat així amb una sensació agredolça entre part de l’afició, que ha interpretat les paraules del jugador com el preludi d’un adéu després d’una temporada culminada amb el títol de la Lliga Endesa.

Un futur marcat per les ofertes europees

L’exterior dominicà de 22 anys, escollit MVP de la final de la ACB, té contracte amb el club taronja fins a 2028, però el seu futur ha quedat obert per les nombroses ofertes que ha rebut.

Segons ha reconegut l’entorn del jugador, alguns dels clubs més poderosos d’Europa s’han interessat per ell en les últimes setmanes després del seu gran rendiment en lliga.

Entre estos clubs destaca l’Olympiacos, vigent campió de l’Euroliga, que s’ha posicionat com una de les destinacions més atractives per al dominicà per la seua presència constant en l’elit continental.

La irrupció de Montero en la final i el seu paper determinant en el títol han reforçat el seu cartell en el bàsquet europeu, fet que complica que el Valencia Basket puga retenir-lo fins al final del contracte.

Malgrat això, el jugador ha volgut centrar el seu discurs en l’agraïment a l’afició i en la importància del títol aconseguit, i ha deixat les decisions sobre el futur en un segon pla en plena festa taronja.

Últimes notícies

L’AVL reclama més recursos per a frenar la minimització del valencià

La presidenta de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua, Maria Àngels Francés, reclama voluntat política i més recursos per a consolidar el llegat dels 25 anys de la institució i frenar la minimització del valencià. En l’acte d’obertura del curs, l’AVL també ha distingit la revista Saó amb la Medalla de 2026.

Beatriz Blanco i Julia Vizcayno, proclamades falleres majors de València 2027

Beatriz Blanco i Julia Vizcayno han sigut proclamades fallera major i fallera major infantil de València per a 2027 en un acte solemne a lAjuntament, presidit per lalcaldessa María José Catalá.

Bernabé, Arcadi España i Torró encapçalen la llista del PSPV al Congrés per València

El PSPV-PSOE ha aprovat una llista molt renovada al Congrés per València, encapçalada per Pilar Bernabé, amb Arcadi España de número dos i Rebeca Torró de tres, de cara a les generals del 29 de novembre.

Jutgen nou acusats per un alijo de 32 quilos de cocaïna arribada des de Panamà

Nou persones s’enfronten a penes de fins a nou anys i mig de presó per introduir a Espanya més de 32 quilos de cocaïna ocults en un enviament d’aparells elèctrics cap a Orihuela.

Mompó crida a mobilitzar València per a canviar el rumb d’Espanya el 29N

Vicent Mompó insten el comitè de campanya del PP a València a bolcar-se en les generals del 29 de novembre per a impulsar un canvi polític a Espanya. El líder provincial reclama que la Comunitat Valenciana siga escoltada i tinga el pes que li correspon.

Benidorm Fest 2027 reunix 18 artistes amb Ladilla Rusa, Vicco i Pipiolas al capdavant

La sisena edició del Benidorm Fest se celebrarà del 26 al 30 de gener de 2027 amb 18 artistes seleccionats entre 896 cançons, combinant figures consolidades i noves promeses.

Llibertat provisional per als quatre ultres detinguts en la baralla prop del Ciutat de València

El jutjat d’instrucció de València ha deixat en llibertat provisional quatre ultres del Sevilla detinguts per una baralla multitudinària amb radicales del Levante dilluns passat als voltants del Ciutat de València. Els investigats, que no han declarat, hauran de comparéixer quan els ho requerisca el jutjat i comunicar qualsevol canvi de domicili.

Així afectarà a la Comunitat Valenciana l’avís per fortes pluges des de dissabte

El Centre de Coordinació d’Emergències ha llançat un avís especial per un episodi de pluges intenses i persistents que podria començar dissabte i concentrar-se diumenge als litorals i prelitorals mediterranis.