Jorge Javier prepara ‘Cuentos chinos’ per a competir amb Pablo Motos

La productora de ‘Salváme’, ‘La Fábrica de la Tele’, ja té tot llest de cara a l’enregistrament del pilot amb ell vol que Jorge Javier Vázquez torne a Telecinco a partir de la pròxima temporada, després d’uns mesos allunyat dels platons per malaltia.

El nou format portarà per títol ‘Cuentos Chinos‘ i està pensat per a la franja d’accés al prime time i competir així cara a cara amb ‘El Hormiguero’ de Pablo Motos, segons la informació avançada en exclusiva per YOTELE.

Aquest programa estaria basat en entrevistes a personatges coneguts. A més, diversos col·laboradors comptarien amb les seues pròpies seccions (que no tindrien res a veure amb el món del cor).

Al llarg del dijous, diferents directius de la productora i de Mediaset han supervisat els assajos del pilot de hui en el propi decorat del programa, situat en un plató de San Sebastián de los Reyes. Es tracta d’un ampli espai amb elements orientals, que justifiquen la denominació del programa, una gran taula situada en el centre i dues graderies perquè assistisca públic en directe.

A pesar que el projecte encara no ha rebut la llum verda de la cúpula de Mediaset, la inversió econòmica realitzada en un decorat propi, una cosa poc habitual en un pilot i l’interés per tornar a comptar amb Jorge Javier Vázquez per part de la direcció de Mediaset, fan pensar que l’espai té totes les paperetes per a ser aprovat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Corberán iguala els 55 partits de Baralla al València i millora la seua puntuació

Carlos Corberán aconseguix els 55 partits de Lliga al capdavant del València CF, els mateixos que va tindre Rubén Baraja, però amb dos punts més i una lleugera millora en el balanç global.

Quasi mig centenar de municipis valencians estrenen alcalde des de les eleccions de 2023

Un total de 48 municipis de la Comunitat Valenciana han canviat d'alcalde des de les eleccions de maig de 2023, sobretot per pactes de govern i mocions de censura, però també per dimissions, jubilacions i incompatibilitats.

Detinguts a Ademuz tres hòmens amb una tona de coure robat de línies telefòniques

La Guàrdia Civil deté a Ademuz a tres hòmens que transportaven en una furgoneta una tona de cable de coure de línies telefòniques i manté la investigació oberta per a localitzar al propietari.

Ruixats i tempestes fortes a l’interior i pluges més febles en el litoral

Cels molt nuvolosos en la Comunitat Valenciana, amb ruixats i tempestes localment fortes a l'interior i pluges més febles i aïllades en el litoral hui i el dilluns.

Aemet activa l’avís groc per pluges intenses i tempestes a l’interior de València i nord de Castelló

Aemet activa l'avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tempestes a l'interior de València i el nord de Castelló, amb possible graníssol i ratxes de vent molt forts.

Els bombers contenen un incendi en l’exterior d’un desballestament a Orihuela

Els bombers treballen en l'extinció d'un incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela, que evoluciona de manera favorable després de ser sectoritzat.

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.