Jorge Javier prepara ‘Cuentos chinos’ per a competir amb Pablo Motos

La productora de ‘Salváme’, ‘La Fábrica de la Tele’, ja té tot llest de cara a l’enregistrament del pilot amb ell vol que Jorge Javier Vázquez torne a Telecinco a partir de la pròxima temporada, després d’uns mesos allunyat dels platons per malaltia.

El nou format portarà per títol ‘Cuentos Chinos‘ i està pensat per a la franja d’accés al prime time i competir així cara a cara amb ‘El Hormiguero’ de Pablo Motos, segons la informació avançada en exclusiva per YOTELE.

Aquest programa estaria basat en entrevistes a personatges coneguts. A més, diversos col·laboradors comptarien amb les seues pròpies seccions (que no tindrien res a veure amb el món del cor).

Al llarg del dijous, diferents directius de la productora i de Mediaset han supervisat els assajos del pilot de hui en el propi decorat del programa, situat en un plató de San Sebastián de los Reyes. Es tracta d’un ampli espai amb elements orientals, que justifiquen la denominació del programa, una gran taula situada en el centre i dues graderies perquè assistisca públic en directe.

A pesar que el projecte encara no ha rebut la llum verda de la cúpula de Mediaset, la inversió econòmica realitzada en un decorat propi, una cosa poc habitual en un pilot i l’interés per tornar a comptar amb Jorge Javier Vázquez per part de la direcció de Mediaset, fan pensar que l’espai té totes les paperetes per a ser aprovat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

CLABE reunix 200 editors i directius de mitjans en un congrés clau sobre intel·ligència artificial i espanyol digital

La cita celebrada en La Rioja reforça el debat sobre el futur del periodisme, els drets d’autor i els nous models de negoci en l’ecosistema mediàtic

Mazón recorre la negativa al fet que l’Audiència revise documents clau de la DANA

La defensa de Carlos Mazón recorre la decisió del jutjat de Catarroja que rebutja enviar a l'Audiència Provincial documents concrets del cas de la DANA i denuncia indefensió.

Alacant obri la negociació per a continuar sent port d’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'alcalde d'Alacant confirma que ja s'han iniciat les negociacions per a mantindre a la ciutat com a port d'eixida de The Ocean Race després de 2027, secundat per Generalitat i Diputació, i destaca l'impacte econòmic i d'innovació de l'esdeveniment.

Puig reivindica a la universitat enfront de la cultura fake i el negacionismo

Ximo Puig defén en l'UJI el paper de la universitat i de l'educació humanista com a barrera davant la cultura fake, les faules i l'auge del negacionismo.

Mallorca i València es juguen un respir clau en la lluita per la permanència

Mallorca i València obrin la jornada 33 de LaLiga EA Sports en un dol directe per la permanència. Els dos equips busquen un triomf que els done aire i els permeta posar terra pel mig amb el descens.

Corberán reafirma la seua confiança en la plantilla del València malgrat la falta de punts

Carlos Corberán defén la implicació de la plantilla del València abans de visitar al Mallorca, admet que l'equip hauria de portar més punts i assumix la lluita per la permanència.

Calor i estabilitat per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La penúltima setmana d'abril comença en la Comunitat Valenciana amb temperatures per damunt dels 25 graus, ambient estable i risc de ruixats vespertins amb tempesta a l'interior nord.

Pérez Llorca critica la regularització de migrants i veu un clar interés electoral

Juanfran Pérez Llorca sosté que la regularització massiva de migrants no està ben organitzada i la vincula a fins electorals, mentres aborda també polèmiques locals a Alacant.