Jorge Javier prepara ‘Cuentos chinos’ per a competir amb Pablo Motos

La productora de ‘Salváme’, ‘La Fábrica de la Tele’, ja té tot llest de cara a l’enregistrament del pilot amb ell vol que Jorge Javier Vázquez torne a Telecinco a partir de la pròxima temporada, després d’uns mesos allunyat dels platons per malaltia.

El nou format portarà per títol ‘Cuentos Chinos‘ i està pensat per a la franja d’accés al prime time i competir així cara a cara amb ‘El Hormiguero’ de Pablo Motos, segons la informació avançada en exclusiva per YOTELE.

Aquest programa estaria basat en entrevistes a personatges coneguts. A més, diversos col·laboradors comptarien amb les seues pròpies seccions (que no tindrien res a veure amb el món del cor).

Al llarg del dijous, diferents directius de la productora i de Mediaset han supervisat els assajos del pilot de hui en el propi decorat del programa, situat en un plató de San Sebastián de los Reyes. Es tracta d’un ampli espai amb elements orientals, que justifiquen la denominació del programa, una gran taula situada en el centre i dues graderies perquè assistisca públic en directe.

A pesar que el projecte encara no ha rebut la llum verda de la cúpula de Mediaset, la inversió econòmica realitzada en un decorat propi, una cosa poc habitual en un pilot i l’interés per tornar a comptar amb Jorge Javier Vázquez per part de la direcció de Mediaset, fan pensar que l’espai té totes les paperetes per a ser aprovat.

Últimes notícies

Les màximes baixen dels 40 graus i Alcoi registra 37,9 com a valor més alt

Les temperatures han baixat este dilluns dels 40 graus a la Comunitat Valenciana i el valor més alt s’ha registrat a Alcoi, amb 37,9 graus, segons Aemet. Les capitals de província han quedat per davall dels 33 graus.

Armoni Brooks arriba cedit al Valencia Basket per a la temporada 2026-27

El Valencia Basket ha incorporat l’escorta nord-americà Armoni Brooks cedit des del LDLC ASVEL Villeurbanne per a la temporada 2026-27, després de destacar a l’EuroLeague amb l’Armani Olimpia Milan. El jugador, de 28 anys i amb experiència a la NBA i a la G League, arriba com a especialista en el tir exterior.

Un cotxe es calfa en ple carrer de Novelda i els ocupants en ixen il·lesos

Un cotxe ha quedat calfat este dilluns en plena via urbana a Novelda, però els ocupants han pogut eixir-ne il·lesos. Bombers i Policia Local han intervingut per controlar el foc i evitar danys majors.

Les persones amb ELA en dependència extrema cobren fins a 9.850 € al mes sense llista d’espera

La Generalitat ha reconegut el grau màxim de dependència a 102 persones amb ELA fins a juliol de 2026, amb prestacions de fins a 9.850 euros mensuals i sense llistes d’espera per al Grado III+ a la Comunitat Valenciana.

El PP retreu al PSPV l’augment de 16.000 milions del deute valencià

La portaveu d'Economia del PP en Les Corts, Mari Carmen Contelles, acusa el PSPV d'haver augmentat en quasi 16.000 milions el deute de la Generalitat durant els governs del Botànic i li nega autoritat per a donar lliçons de gestió econòmica. També reclama una reforma estable del sistema de finançament acordada en el Consell de Política Fiscal i Financera.

La Comunitat Valenciana es manté quarta en matriculacions de turismes al juliol amb el 8,4 %

Les matriculacions de turismes han tingut un repartiment desigual per autonomies al juliol. La Comunitat Valenciana s’ha situat en quarta posició, amb el 8,4 % de les vendes i 8.573 vehicles.

Així demana Marina Mercant extremar la seguretat per vore l’eclipsi en barco

Marina Mercant ha llançat una sèrie de recomanacions perquè les embarcacions que isquen a vore l’eclipsi solar del 12 d’agost des de la mar, especialment davant la costa de la Comunitat Valenciana, ho facen amb la màxima seguretat possible i tornen als ports de manera escalonada.

Com vore des de València l’eclipsi total de sol del 12 d’agost amb total seguretat

L’astrònoma Amelia Ortiz explica com observar l’eclipsi total de sol del 12 d’agost des de València amb ulleres homologades i mètodes de projecció casolans, un fenomen que no es repetirà al segle XXI.
FILMOTECA D'ESTIU