Jorge Javier prepara ‘Cuentos chinos’ per a competir amb Pablo Motos

La productora de ‘Salváme’, ‘La Fábrica de la Tele’, ja té tot llest de cara a l’enregistrament del pilot amb ell vol que Jorge Javier Vázquez torne a Telecinco a partir de la pròxima temporada, després d’uns mesos allunyat dels platons per malaltia.

El nou format portarà per títol ‘Cuentos Chinos‘ i està pensat per a la franja d’accés al prime time i competir així cara a cara amb ‘El Hormiguero’ de Pablo Motos, segons la informació avançada en exclusiva per YOTELE.

Aquest programa estaria basat en entrevistes a personatges coneguts. A més, diversos col·laboradors comptarien amb les seues pròpies seccions (que no tindrien res a veure amb el món del cor).

Al llarg del dijous, diferents directius de la productora i de Mediaset han supervisat els assajos del pilot de hui en el propi decorat del programa, situat en un plató de San Sebastián de los Reyes. Es tracta d’un ampli espai amb elements orientals, que justifiquen la denominació del programa, una gran taula situada en el centre i dues graderies perquè assistisca públic en directe.

A pesar que el projecte encara no ha rebut la llum verda de la cúpula de Mediaset, la inversió econòmica realitzada en un decorat propi, una cosa poc habitual en un pilot i l’interés per tornar a comptar amb Jorge Javier Vázquez per part de la direcció de Mediaset, fan pensar que l’espai té totes les paperetes per a ser aprovat.

Últimes notícies

Policia i Guàrdia Civil reforcen amb les autonomies la seguretat als museus per l’onada de robatoris

Policia Nacional i Guàrdia Civil han compartit amb les comunitats autònomes informació clau per reforçar la seguretat als museus després de tres robatoris recents, un d’ells al Museu de Villena. La Generalitat critica que el Ministeri de Cultura no haja presentat encara un pla de treball concret.

Desmantellen a Figueres un gran arsenal d’armes amb enviaments des de la Comunitat Valenciana

La Policia Nacional ha intervingut 644 armes en un traster de Figueres que funcionava com a taller clandestí, amb enviaments continuats des de la Comunitat Valenciana. L’operació, encara oberta, ha acabat de moment amb set detinguts i la confiscació de prop de 400 armes detonadores i milers de cartutxos.

Capturats més de 5.300 porcs senglars en el pla de xoc contra la sobrepoblació

El pla de xoc de la Generalitat contra la sobrepoblació de porcs senglars ha permés capturar 5.337 exemplars a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència a la província de València. El dispositiu combina batudes amb caçadors, gàbies de trampeig i ajudes econòmiques als participants.

Un estudi situa les primeres vinyes de la península fa 3.000 anys al Mediterrani oriental

Una investigació internacional liderada per la Universitat de València conclou que les primeres vides cultivades de la península ibèrica arribaren fa uns 3.000 anys del Mediterrani oriental i que el seu llinatge encara és present en varietats actuals com la passa valenciana.

Mor als 81 anys Artur Heras, referent de l’art contemporani valencià

L’artista Artur Heras, figura clau del nou realisme i el pop art valencià, ha mort als 81 anys. Xàtiva iniciarà els tràmits per a nomenar-lo fill predilecte.

Levante i Elx disparen el seu límit de gasto; Vila-real i València es mantenen

Levante i Elx han multiplicat el seu límit de cost de plantilla per a esta temporada, mentres Vila-real i València es mantenen en valors similars als del curs passat, segons les xifres fetes públiques per LaLiga.

La Conselleria de Cultura reclama al Ministeri un pla urgent contra els robatoris en museus

Educació, Cultura i Universitats ha tornat a exigir al Ministeri de Cultura un pla coordinat i una fulla de ruta per a reforçar la seguretat als museus després dels últims robatoris registrats a Espanya.

Extingit l’incendi forestal de Polop dos dies després de declarar-se

El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha donat per extingit l’incendi forestal declarat dimarts en la partida de Bacorero, a Polop de la Marina, després de dos dies de treball intensiu. El foc ha afectat unes 36 hectàrees de terreny rural muntanyós.