Jorge Javier prepara ‘Cuentos chinos’ per a competir amb Pablo Motos

La productora de ‘Salváme’, ‘La Fábrica de la Tele’, ja té tot llest de cara a l’enregistrament del pilot amb ell vol que Jorge Javier Vázquez torne a Telecinco a partir de la pròxima temporada, després d’uns mesos allunyat dels platons per malaltia.

El nou format portarà per títol ‘Cuentos Chinos‘ i està pensat per a la franja d’accés al prime time i competir així cara a cara amb ‘El Hormiguero’ de Pablo Motos, segons la informació avançada en exclusiva per YOTELE.

Aquest programa estaria basat en entrevistes a personatges coneguts. A més, diversos col·laboradors comptarien amb les seues pròpies seccions (que no tindrien res a veure amb el món del cor).

Al llarg del dijous, diferents directius de la productora i de Mediaset han supervisat els assajos del pilot de hui en el propi decorat del programa, situat en un plató de San Sebastián de los Reyes. Es tracta d’un ampli espai amb elements orientals, que justifiquen la denominació del programa, una gran taula situada en el centre i dues graderies perquè assistisca públic en directe.

A pesar que el projecte encara no ha rebut la llum verda de la cúpula de Mediaset, la inversió econòmica realitzada en un decorat propi, una cosa poc habitual en un pilot i l’interés per tornar a comptar amb Jorge Javier Vázquez per part de la direcció de Mediaset, fan pensar que l’espai té totes les paperetes per a ser aprovat.

Últimes notícies

Estrenes i grans musicals al Principal d’Alacant fins a gener de 2027

El Teatre Principal d’Alacant ha avançat la programació entre octubre de 2026 i gener de 2027, amb dos estrenes estatals i dos grans musicals. Les entrades es podran comprar des del 7 de setembre pels canals habituals del teatre.

Bonnysa, Congelados Frimar i Tabisam, guardonades als premis de l’empresa familiar d’Alacant

L’AEFA reconeix Bonnysa, Congelados Frimar i Tabisam, així com els empresaris Vicente Berbegal i Coral Erum, en la XXXI edició dels seus premis, que se celebrarà el 29 de setembre a Torrevieja.

Més de cent noves startups de Lanzadera impulsen l’eficiència i la digitalització empresarial

Lanzadera ha incorporat 124 noves startups al seu programa d’acceleració a València, centrades en millorar l’eficiència i la digitalització de processos empresarials. Gairebé 9 de cada 10 ja facturen i 4 de cada 10 basen la seua solució en intel·ligència artificial, automatització o robòtica.

Catalá reclama que Bernabé complisca la seua faena com a delegada fins a l’últim dia

L’alcaldessa de València, María José Catalá, evita valorar la candidatura de Pilar Bernabé a l’alcaldia però li exigix que, mentres siga delegada del Govern, prioritze la seguretat i no es bolque només en la campanya electoral. Catalá insistix que la seua obligació és coordinar Policia Nacional i Guàrdia Civil i millorar la seguretat a la ciutat.

Educació garantix la llibertat de càtedra i nega una persecució al professorat

La consellera d’Educació, Mari Carmen Ortí, assegura que la Inspecció educativa no perseguirà el professorat i que la llibertat de càtedra està garantida per a tot el col·lectiu docent.

Més de 100 xefs trien València per a repensar la gastronomia espanyola

Més d’un centenar de cuiners de tot l’Estat s’han reunit a València en l’Assemblea Autonòmica d’Euro-Toques per a debatre sobre producte local, tradició i futur de la cuina espanyola.

El Valencia CF iguala el seu pitjor inici de lliga en deu temporades

El Valencia de Carlos Corberán només ha sumat un punt en les quatre primeres jornades de LALIGA EA Sports 2026-27 i iguala així el seu pitjor inici de les últimes deu campanyes, registrat en la temporada 2024-25 amb Rubén Baraja.

Aemet activa avís taronja al sud de València per màximes de 40 graus este dimarts

Aemet ha activat este dimarts l’avís taronja per calor extrema al litoral i interior sud de la província de València, amb màximes de fins a 40 graus, i preveu també pluges intenses i tempestes dimecres al nord d’Alacant i sud valencià.