Josep Puerto advertix del bon moment de l’Andorra i demana màxima atenció

Josep Puerto va reconéixer la dificultat del partit d’este diumenge davant Morabanc Andorra, corresponent a la jornada 12 de la acb en el Roig Arena, i va destacar que el rival arriba amb millors sensacions després de remuntar un inici irregular de temporada.

‘És un equip que arriba en bona ratxa, amb Shannon Evans jugant molt bé i no serà un partit senzill. És un equip que no va començar molt bé, però ara s’està recuperant i té millors sensacions’, va valorar el capità, que va assenyalar a l’estrela exterior com una amenaça a vigilar.

L’exterior també va apuntar a la banqueta andorrana. Al seu juí, el segell de Joan Plaza explica part del creixement recent de l’equip: ‘Els equips de Joan Plaza es caracteritzen sempre per ser blocs molt aguerrits i segur que serà un partit molt difícil’. Sota eixa premissa, el València Basket va entendre que el dol exigirà màxima disciplina, solidesa arrere i control del ritme per a evitar que el rival se senta còmode.

Un rival en clara millora

Port va incidir en què Andorra no va arrancar fi, però ha encadenat resultats que sostenen la seua confiança. Eixa evolució obliga a preparar una trobada d’alt contacte, en el qual cada possessió pesarà i els xicotets avantatges —tancar el rebot, seleccionar bé el tir i reduir errors no forçats— poden marcar la diferència. Identificar referents com Evans i respondre a l’agressivitat del bloc de Plaza es perfila com una de les claus.

Encara que el València Basket travessa un gran moment, Port va mantindre la cautela. L’equip és segon en l’Eurolliga i tercer en la acb, amb un partit menys i a dos victòries del líder Reial Madrid, però el marge continua sent estret. ‘Estem molt contents per il·lusionar a l’afició, però sabem que en l’Eurolliga el dècim classificat -Olympiacos- està a només tres victòries. Encara queda molt i estem contents perquè anem per bon camí, però encara no hi ha res decidit’, va explicar.

El capità va reforçar eixe missatge: el calendari estreny i no hi ha dreceres. Convertir el Roig Arena en un factor, sostindre la intensitat durant 40 minuts i minimitzar alts i baixos apareix com el pla per a consolidar la dinàmica positiva sense confiar-se davant un Andorra en clara tendència a l’alça.

Últimes notícies

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.

Schinocca defensa la inversió de més de 20 milions en fitxatges de l’Elx

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, assegura que el club ha invertit més de 20 milions en el mercat estival i demana unitat a una afició preocupada per les eixides de jugadors importants.

El grup VI de Tercera Federació alça el teló amb quatre grans aspirants a l’ascens

La lliga en el grup VI de Tercera Federació arranca este cap de setmana amb Torrent, Villarreal C, Atlético Levante i Atlético Saguntino com a grans favorits a l’ascens, en una competició amb 18 equips i 34 jornades fins al maig.

Roy Revivo, nou lateral de l’Elx: ‘És un somni jugar la Lliga’

El lateral israelià Roy Revivo s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx, on assegura que complix un somni i vol superar la trajectòria del seu pare a la Lliga espanyola.

Compromís reclama investigar la gestió política de l’incendi de la Devesa

Compromís per València portarà al pròxim ple municipal una moció per crear una comissió d’investigació sobre la gestió de l’incendi que ha arrasat 37 hectàrees de la Devesa de El Saler. L’equip de govern defensa que ha actuat amb transparència i que la prioritat ha de ser aclarir qui va provocar el foc.

València estrena un gran mural de Luis de la Fuente després de ser vandalitzat a Barcelona

La façana del Centre Municipal de Persones Majors de Montolivet exhibix ja un mural de grans dimensions de Luis de la Fuente, reproducció de l’obra que va ser vandalitzada a Barcelona després del títol mundial d’Espanya.