Un jove de quinze anys mata els seus pares i el germà de deu anys a Elx

Policia Nacional

Policia Nacional |

Un jove de quinze anys ha sigut detingut aquest divendres per la mort dels seus pares i el seu germà de deu anys. El triple assassinat hauria ocorregut aquest dimarts a la pedania de l’Algoda, al terme municipal d’Elx.

El jove ha estat convivint amb els cadàvers fins que aquest divendres confessà els crims a alguns familiars. Tot apunta que el jove els matà a tirs després de discutir per unes males notes que havia tret a l’institut. 

Segons les investigacions, la mare i el jove van mantindre una forta discussió i la mare va decidir llevar-li la wifi per haver suspés cinc assignatures i negar-se a ajudar en les tasques del camp familiar. 

El jove va agafar una escopeta i va matar d’un tir la mare. Després, també va tirotejar amb la mateixa arma el seu germà, de deu anys, i son pare. 

A hores d’ara, el presumpte assassí es troba detingut a la comissaria de la policia d’Elx, a l’espera de passar a disposició judicial.

Últimes notícies

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.

Educació proposa pujar 120 euros el salari als docents valencians en 2027

La Conselleria d'Educació planteja als sindicats una pujada salarial de 120 euros en el complement específic autonòmic per a 2027 i manté una proposta de ràtios similar a l'anterior, amb ajustos en infantil i en les substitucions en Primària.

Baleària culmina la presa de control dels actius d’Armes Trasmediterránea a Canàries

Baleària assumix el control de les rutes d'Armes Trasmediterránea a Canàries i connexions amb la Península, amb més de 50 vaixells, 4.500 empleats i un pla inversor de 45 milions.

Nou ferits i llargues retencions per l’incendi d’un cotxe en l’AP-7 a la Vila Joiosa

El xoc entre quatre vehicles en l'AP-7 a l'altura de la Vila Joiosa va provocar l'incendi d'un cotxe, va deixar nou ferits amb contusions i esquinços cervicals i va causar importants retencions.

Educació i sindicats es tornen a asseure en plena segona setmana de vaga indefinida docent

Educació i els sindicats docents reprenen la negociació en la Comunitat Valenciana en la segona setmana de vaga indefinida, amb el salari, les plantilles i les infraestructures com a punts centrals del conflicte.

PP i Vox imposen en Les Corts el seu dictamen sobre la dana entre dures crítiques de l’oposició

PP i Vox acorden en Les Corts un dictamen de 126 pàgines sobre la dana de 2024 que responsabilitza a l'Estat i a la Generalitat, mentres l'oposició el qualifica d'ignomínia i el compara amb l'informe del metre de 2006.