14.2 C
València
Dissabte, 22 novembre, 2025

Jutgen a dos falsos metges per diagnosticar enfermetats greus a Castelló

L'Audiència Provincial de Castelló està jutjant a dos homes acusats de fer-se passar per metges, diagnosticar-li enfermetats greus a diversos pacients, i a més, medicar-los i sotmetre'ls a tractaments sense tindre cap titulació. Tot açò hauria succeït en clíniques de Vinaròs, a Castelló.

 

El fiscal demana 22 anys i mig i 19 anys i mig de presó per a cadascun, respectivament, per delictes d'estafa, intrusisme, delictes contra la salut pública i altres per lesions. A més, també acusa a la dona d'un dels homes, que treballava com a recepcionista i elaborava els pressupostos dels pacients, així com també a una metge que no ha acudit al judici.

 

Una falsa consulta mèdica

Els fets haurien ocorregut entre 2006 i 2009 en dites clíniques, on els acusats feien proves als pacients, els atenien com en qualsevol consulta, emitien diagnòstics i, en ocasions, enfermetats greus que no patien en cap cas. Per açò, els suposats estafadors cobraven quantitats de diners diverses pels tractaments que recetaven posteriorment.

Últimes notícies

Antoñito Molina plena el Roig Arena de València amb la seua gira Em Promet

Antoñito Molina ha convertit el Roig Arena en una celebració col·lectiva amb una de les últimes parades de la seua gira Em Promet, amb entrades esgotades i un repertori corejat.

València escenifica un rescat en altura en la Setmana de Prevenció d’Incendis

L'Ajuntament ha realitzat un simulacre de rescat en altura dins de la XX Setmana de la Prevenció d'Incendis. El cap de setmana inclou demostracions, unitat canina i tallers.

Torrons Picó fa nevar a Múrcia i complix el somni d’un xiquet de 7 anys

La firma de Xixona va organitzar una nevada festiva en Torreagüera per a anunciar al guanyador del seu concurs de redacció Tot és possible per Nadal. El premi inclou un lot de torrons i 2.000 euros en material per al col·legi del menor.

Les mínimes continuen baixant: quasi -5 °C a Ademuz i sota zero a l’interior

Les mínimes han descendit de nou en la Comunitat Valenciana, amb el valor més baix a Ademuz (-4,8 °C) i diversos municipis de l'interior sota zero.

El València rep al Girona, en alerta per la derrota a Granada i el triomf del rival davant el Barça

El líder de la Lliga Endesa rep al Girona amb la lliçó de Granada encara recent i l'avís del recent triomf gironí davant el Barça. Arriba reforçat per una victòria exigent en l'Eurolliga davant Estrella Roja.

Una exposició a Quart de Poblet homenatja dones silenciades i represaliades

La mostra 'Dones empresonades, entre moltes altres' reunix 28 obres a la Casa de Cultura de Quart de Poblet i s'emmarca en les accions del 25N.

Alacant, primer ‘lloc de memòria democràtica’ valencià pel seu paper com a bastió republicà en 1939

Alacant és des d'este dissabte el primer punt de la Comunitat Valenciana declarat com a 'lloc de memòria democràtica'. La distinció reconeix la seua condició d'últim bastió republicà i activa accions de senyalització i difusió en el Mercat Central, el port i la tomba de Miguel Hernández

El Llevant encadena per segona vegada tres derrotes seguides i toca fons

L'equip granota cau 1-0 a Mestalla, encadena per segona vegada tres derrotes i suma 1 de 15. És penúltim amb nou punts i podria quedar a quatre de la salvació.