12.2 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Jutgen a dos falsos metges per diagnosticar enfermetats greus a Castelló

L'Audiència Provincial de Castelló està jutjant a dos homes acusats de fer-se passar per metges, diagnosticar-li enfermetats greus a diversos pacients, i a més, medicar-los i sotmetre'ls a tractaments sense tindre cap titulació. Tot açò hauria succeït en clíniques de Vinaròs, a Castelló.

 

El fiscal demana 22 anys i mig i 19 anys i mig de presó per a cadascun, respectivament, per delictes d'estafa, intrusisme, delictes contra la salut pública i altres per lesions. A més, també acusa a la dona d'un dels homes, que treballava com a recepcionista i elaborava els pressupostos dels pacients, així com també a una metge que no ha acudit al judici.

 

Una falsa consulta mèdica

Els fets haurien ocorregut entre 2006 i 2009 en dites clíniques, on els acusats feien proves als pacients, els atenien com en qualsevol consulta, emitien diagnòstics i, en ocasions, enfermetats greus que no patien en cap cas. Per açò, els suposats estafadors cobraven quantitats de diners diverses pels tractaments que recetaven posteriorment.

Últimes notícies

2-2: Akor Adams evita la derrota del Sevilla i castiga els dubtes de l’Elx

Akor Adams va firmar un doblet i va rescatar al Sevilla amb un penal en el descompte per a empatar 2-2 en el Martínez Valero. L'Elx va malmetre una renda de 2-0 i va mostrar dubtes en la gestió del resultat.

2-2: Akor Adams rescata al Sevilla en el descompte i castiga els dubtes de l’Elx

Akor Adams va firmar un doblet, el segon de penal en el 92, per a evitar la derrota d'un Sevilla que va arribar a anar 2-0 a baix. L'Elx es va relaxar amb la renda i ho va pagar car.

Podem felicitar les festes i Nadal. A triar

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana denuncia la polarització política actual, on qualsevol detall —fins i tot una paraula en una felicitació— és utilitzat per desqualificar l’adversari, exagerant-ne el significat i carregant-lo d’intencions que no tenen base real

El greu accident ferroviari d’Adamuz deixa 40 víctimes mortals i obliga a decretar tres dies de dol oficial

Hi ha 41 persones hospitalitzades, 12 d’elles a l’UCI, mentre continuen les tasques d’identificació i la investigació sobre les causes del sinistre

L’excés de fred deixa 125 morts en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre

MoMo estima 125 morts per excés de fred en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre, un 7,2% menys que un any abans. La majoria s'han concentrat al gener.

Jutjat de Llíria cita al subdirector d’Emergències per la filtració de l’àudio del 112

El Jutjat d'Instrucció 6 de Llíria ha citat a Jorge Suárez com a testimoni per la filtració a la premsa d'un fragment de l'àudio entre Aemet i el 112 durant la DANA. La Guàrdia Civil assenyala que dos ex alts càrrecs van copiar la crida en una memòria portàtil.

Port subratlla el plus de jugar a casa abans del València Basket-París en Eurolliga

El capità Josep Puerto va cridar a la calma després de dos derrotes i va destacar que jugar en el Roig Arena pot aportar l'energia necessària davant París Basketball.

Asaja Alacant ajorna la tractorada al 29 de gener després de la tragèdia ferroviària de Adamuz

L'organització posposa la protesta prevista per al dijous pels tres dies de dol oficial i manté recorregut, horari i reivindicacions per al 29 de gener.